Semmoista kyselisin että mahtaako täällä Orimattilassa olla kuntouttava työtoiminta missä päin? Kiitos!
Hyvää huomenta!
3
279
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Mäntsälään, siellä on.
Täällä ei ole kuntoutettavia paitsi yks joka tännekkin kirjoittelee.
T: Teuvo- Anonyymi
Tarkoitatko mua :)
T:Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko mua :)
T:HannaOnko sulla nyt joku ongelma?
V*tuttaako joku?
Taitaa v*tuttaa. Pakosta. Ihan hyvä vaan sulle.
No, mutta meikä täällä ei ole edes kirjoitellut. 10.10. oli se parin tunnin bänni ja se oli mulle niin herättävä kokemus, kun olin VAIN huojentunut siitä että eipä täällä tartte enää kirjoitella. Sitten se olikin vain joku sellainen errori, joka poistui jo heti aamulla.
No, mutta... tuossa viime päivinä kirjoittelin sitten kerralla enemmän, kun on kuitenkin kertynyt patoutumia ja nyt sitten tätä ilmeisesti v*ttuilua on tänne sitä mukaan tullut. Miksi? Ärsyttääkö ne mun jutut nyt niin paljon muka.
Saa.... joo saa käyttää minuun liittyviä juttuja, mutta kun minä täällä kuitenkin olen se joka ENITEN on kirjoittanut, niin voisitko selventää ettet siis ole minä, vaan joku ihan muun random. ok.
Tulee todellakin mieleen se Raksa-Rane, jonka tili ei ollut aktiivinen vuosiin... siis oikeasti, mutta joku silti hänenä täällä kirjoitti, kunnes täysin häneen liittymätön Rauno-niminen ihminen kuoli ja sitten täällä alettiin väittää että se MUKA oli hän. Ja pah!! Älä uskottele olevasi minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875