Semmoista kyselisin että mahtaako täällä Orimattilassa olla kuntouttava työtoiminta missä päin? Kiitos!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mene Mäntsälään, siellä on.
Täällä ei ole kuntoutettavia paitsi yks joka tännekkin kirjoittelee.
T: Teuvo- Anonyymi
Tarkoitatko mua :)
T:Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko mua :)
T:HannaOnko sulla nyt joku ongelma?
V*tuttaako joku?
Taitaa v*tuttaa. Pakosta. Ihan hyvä vaan sulle.
No, mutta meikä täällä ei ole edes kirjoitellut. 10.10. oli se parin tunnin bänni ja se oli mulle niin herättävä kokemus, kun olin VAIN huojentunut siitä että eipä täällä tartte enää kirjoitella. Sitten se olikin vain joku sellainen errori, joka poistui jo heti aamulla.
No, mutta... tuossa viime päivinä kirjoittelin sitten kerralla enemmän, kun on kuitenkin kertynyt patoutumia ja nyt sitten tätä ilmeisesti v*ttuilua on tänne sitä mukaan tullut. Miksi? Ärsyttääkö ne mun jutut nyt niin paljon muka.
Saa.... joo saa käyttää minuun liittyviä juttuja, mutta kun minä täällä kuitenkin olen se joka ENITEN on kirjoittanut, niin voisitko selventää ettet siis ole minä, vaan joku ihan muun random. ok.
Tulee todellakin mieleen se Raksa-Rane, jonka tili ei ollut aktiivinen vuosiin... siis oikeasti, mutta joku silti hänenä täällä kirjoitti, kunnes täysin häneen liittymätön Rauno-niminen ihminen kuoli ja sitten täällä alettiin väittää että se MUKA oli hän. Ja pah!! Älä uskottele olevasi minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1651101En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.135707Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27703- 44669
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l199591Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36580Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580