Semmoista kyselisin että mahtaako täällä Orimattilassa olla kuntouttava työtoiminta missä päin? Kiitos!
Hyvää huomenta!
3
269
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Mäntsälään, siellä on.
Täällä ei ole kuntoutettavia paitsi yks joka tännekkin kirjoittelee.
T: Teuvo- Anonyymi
Tarkoitatko mua :)
T:Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko mua :)
T:HannaOnko sulla nyt joku ongelma?
V*tuttaako joku?
Taitaa v*tuttaa. Pakosta. Ihan hyvä vaan sulle.
No, mutta meikä täällä ei ole edes kirjoitellut. 10.10. oli se parin tunnin bänni ja se oli mulle niin herättävä kokemus, kun olin VAIN huojentunut siitä että eipä täällä tartte enää kirjoitella. Sitten se olikin vain joku sellainen errori, joka poistui jo heti aamulla.
No, mutta... tuossa viime päivinä kirjoittelin sitten kerralla enemmän, kun on kuitenkin kertynyt patoutumia ja nyt sitten tätä ilmeisesti v*ttuilua on tänne sitä mukaan tullut. Miksi? Ärsyttääkö ne mun jutut nyt niin paljon muka.
Saa.... joo saa käyttää minuun liittyviä juttuja, mutta kun minä täällä kuitenkin olen se joka ENITEN on kirjoittanut, niin voisitko selventää ettet siis ole minä, vaan joku ihan muun random. ok.
Tulee todellakin mieleen se Raksa-Rane, jonka tili ei ollut aktiivinen vuosiin... siis oikeasti, mutta joku silti hänenä täällä kirjoitti, kunnes täysin häneen liittymätön Rauno-niminen ihminen kuoli ja sitten täällä alettiin väittää että se MUKA oli hän. Ja pah!! Älä uskottele olevasi minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869