😊💉🫖 että kävin piikillä tänään Tapiolassa, kun ne laittavat perjantaina lapun luukulle. Piikittäjä houkutteli ottamaan molemmat rokotukset samalla kertaa. Onneksi eilen sain täydennettyä mammuttipäivillä kotivaran. Jos käy vaikka niin, että tulee jotakin vaivaa niistä. Mulla kun on tapana varautua mieluummin liikss kuin liian vähän kaikkeen mahdolliseen.
Olipas hienoa
20
936
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä te ihmiset olette ennen pärjänny🤔
- Anonyymi
Otin minäkin ennen syyspiikit täällä korvessa. Sitten hoksasin että mistä pirusta taudin saan jos yksin olen.
Anonyymi kirjoitti:
Otin minäkin ennen syyspiikit täällä korvessa. Sitten hoksasin että mistä pirusta taudin saan jos yksin olen.
Totta! En minäkään mökillä kaivannut rokotuksia, mutta täällä kaupungissa ei tartunnoilta voi välttyä.
Aika huonosti on pärjätty ennen kansallista rokotusohjelmaa. AI:
"1800-luvun Suomessa lapsikuolleisuus oli erittäin korkeaa, yli puolet kuolleista oli alle 10-vuotiaita, joista suurin osa alle yksivuotiaita (imeväiskuolleisuus), johtuen tartuntataudeista (tuhkarokko, isorokko, kolera, hinkuyskä) "
"Polio oli 1900-luvulla Suomessa merkittävä halvaantumisia ja kuolemia aiheuttava tauti, erityisesti 1950-luvun epidemioissa, jolloin vuosina 1950–1959 noin 8,2 % halvaantuneista kuoli, synkimpänä vuonna 1956, kunnes tehokkaat rokotukset 1950-luvun lopulla ja 1960-luvun alussa käytännössä hävittivät taudin. "- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin minäkin ennen syyspiikit täällä korvessa. Sitten hoksasin että mistä pirusta taudin saan jos yksin olen.
Kyllä ne linnut levittää tauteja.
- Anonyymi00010
lounas.ajatus kirjoitti:
Totta! En minäkään mökillä kaivannut rokotuksia, mutta täällä kaupungissa ei tartunnoilta voi välttyä.
Nyt on tuore Stanfordin yliopiston tutkimus julkaistu että koronapiikit voi aiheuttaa sydänlihastulehdusta.
Toivottavasti sinulle ei nyt mitään tule, mutta ota rauhallisesti kumminkin varmuuden vuoksi äläkä rehki muutamaan viikkoon.
https://med.stanford.edu/news/all-news/2025/12/myocarditis-vaccine-covid.html Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt on tuore Stanfordin yliopiston tutkimus julkaistu että koronapiikit voi aiheuttaa sydänlihastulehdusta.
Toivottavasti sinulle ei nyt mitään tule, mutta ota rauhallisesti kumminkin varmuuden vuoksi äläkä rehki muutamaan viikkoon.
https://med.stanford.edu/news/all-news/2025/12/myocarditis-vaccine-covid.htmlAika harvalle se sydäntulehdus kuitenkin tulee verrattuna rokotettujen määrään. Jälkeläinen, joka kiskoo parinsadan kilon puntteja sai jotain vaivaa rokotteesta eikä enää ota. Mulle ei tule muuta kuin käsi kipeäksi. Se on vieläkin kosketusarka, eikä sitä voi nostaa ylös ilman kipuja.
lounas.ajatus kirjoitti:
Aika harvalle se sydäntulehdus kuitenkin tulee verrattuna rokotettujen määrään. Jälkeläinen, joka kiskoo parinsadan kilon puntteja sai jotain vaivaa rokotteesta eikä enää ota. Mulle ei tule muuta kuin käsi kipeäksi. Se on vieläkin kosketusarka, eikä sitä voi nostaa ylös ilman kipuja.
Lisään vielä, että flunssapiikin puolella ei ole mitään tuntemuksia.
- Anonyymi
"Vakuutusyhtiön piikkiin, savusaunakinkkua palkkiona". -sivujuonne
- Anonyymi
😷💉Montako laitetaan
🥼🤌
👖
👞👞 - Anonyymi
Flunssaa on sairastettu iät ajat. Ei siihen piikkejä tarvita 🤧
- Anonyymi
Ei niitä rokotuksia kaikille ilmaiseksi jaetakaan. Yksityisellä rokottaminen maksaa pari sataa. Eiköhän THL ja lääkärit tiedä, ketkä kannattaa rokottaa flunssaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä rokotuksia kaikille ilmaiseksi jaetakaan. Yksityisellä rokottaminen maksaa pari sataa. Eiköhän THL ja lääkärit tiedä, ketkä kannattaa rokottaa flunssaankin.
Sain 3 piikkiä maksoi 900🫨
Anonyymi kirjoitti:
Sain 3 piikkiä maksoi 900🫨
"Sain" eli siis jouduit ottamaan. Kauhea hinta. Sillä pääsisi jo etelään lomalle!
- Anonyymi
Sinulla on kissa allergia jonka sait kissan omistavalta mieheltä
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kissa allergia jonka sait kissan omistavalta mieheltä
Onneksi en ole kissalle allerginen. Niitä on ollut useita elämän varrella.
- Anonyymi00012
En ole yhtäkään flunssapiikkiä ottanut, enkä ota ikinä.
Vasta korona-aikaan olen ottanut flunssapiikin samalla. Edellisen kerran 2023 kuulemma. Niitä oli vissiin liikaa varattuna, kun hoitaja puhui mut ympäri. Olin varannut pelkän koronan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
