Yleensä keskenkasvuisina pidetään teinejä. Karjalassa kuitenkin vanhat miehetkin juoruaa ja valehtelee keksii tarinoita ja kadehtii. Ovat usein siis keskenkasvuisia.
Tämä maakunta on Suomelle häpeäksi. Luottaa ei voi kehenkään
Keskenkasvuiset seniorit
11
379
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi luottaa ainakaan politikkoihin, oman etunsa tavoittelijoita on suurin osa.
- Anonyymi
Lieksassa ainakin samat päättäjät suhmuroi keskenään. Nurmeksesta en tiedä.
- Anonyymi
Sama vika Nurmeksessa on ollut jo kauan, suuri osa valtuutetuista on vain pelinappuloita.
- Anonyymi
olen 10 vuotta ollut karjalassa. vielä ei ole luotettavaa paikallista löytynyt. tai jos onkin, en tiedä sitä. kaikki kontakti tai tuttavuudet on puukottaneet selkään. levittäneet asiani sadoille ihmisille. täysin rikollista toimintaa.
- Anonyymi
Mitä mieltä kaverisi ovat? Varmaankin suuri joukko ystäviäsi kuuntelee silmät loistaen, kun pidät tunnin esitelmän itäsuomalaisista. Ai ei ole kavereita? No mistähän kummasta se johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä kaverisi ovat? Varmaankin suuri joukko ystäviäsi kuuntelee silmät loistaen, kun pidät tunnin esitelmän itäsuomalaisista. Ai ei ole kavereita? No mistähän kummasta se johtuu?
Älä ole tietävinäsi toisen ihmisen asioita kun et tiedä. Toki kyylät voi tietää jotain mutta tekevät vääriä johtopäätöksiä. Totuudessa eivät pysy. Valehteleehan he itselleenkin olevansa suuria ja vahvoja ja aina oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole tietävinäsi toisen ihmisen asioita kun et tiedä. Toki kyylät voi tietää jotain mutta tekevät vääriä johtopäätöksiä. Totuudessa eivät pysy. Valehteleehan he itselleenkin olevansa suuria ja vahvoja ja aina oikeassa.
No mutta niinhän sinäkin olet tietävinäsi jokaisen itäsuomalaisen tavat. Onko sinulla joku yksinoikeus sellaiseen? Taidat kärsiä suuruusharhoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta niinhän sinäkin olet tietävinäsi jokaisen itäsuomalaisen tavat. Onko sinulla joku yksinoikeus sellaiseen? Taidat kärsiä suuruusharhoista.
Enpäs olekaan väittänyt jokaista itä-suomalaista kuvatun kaltaiseksi. Enkä ole väittänyt tuntevani heitä kaikkia. Sen sijaan olen perehtynyt niin kattavasti aiheeseen että pystyn sanomaan totuudessa pysyen, että isoin osa väestöä tässä maakunnassa harjoittaa yksityisasioiden levittelyä, sairaalloista kateutta ja kieroilua.
Onhan jopa paikalliset itse kertoneet näiden asioiden laajuudesta kun olen haastatellut. Eräskin sanoi että Pohjois-karjalassa KAIKKI kadehtii kaikkia. Minä en ole käyttänyt sanaa kaikki vaan paikallinen itse.
Maakunta on tunnettu kateudesta ja juoruilusta. "ilo elää karjalassa" on narsistinen vedätys ja vääristely joka on totuudesta kaukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs olekaan väittänyt jokaista itä-suomalaista kuvatun kaltaiseksi. Enkä ole väittänyt tuntevani heitä kaikkia. Sen sijaan olen perehtynyt niin kattavasti aiheeseen että pystyn sanomaan totuudessa pysyen, että isoin osa väestöä tässä maakunnassa harjoittaa yksityisasioiden levittelyä, sairaalloista kateutta ja kieroilua.
Onhan jopa paikalliset itse kertoneet näiden asioiden laajuudesta kun olen haastatellut. Eräskin sanoi että Pohjois-karjalassa KAIKKI kadehtii kaikkia. Minä en ole käyttänyt sanaa kaikki vaan paikallinen itse.
Maakunta on tunnettu kateudesta ja juoruilusta. "ilo elää karjalassa" on narsistinen vedätys ja vääristely joka on totuudesta kaukana.Ja sinä oot katkeroitunut ja ilkeä ihminen, aina valittamassa ja haukkumasana.
Tee palvelus ja muuta pois
- Anonyymi
Epäkohdista pitää voida puhua, eihän niitä muuten korjata, tai edes yritetä korjata.
- Anonyymi00014
Sinussa olisikin korjattavaa.. tuo katkeruus yms..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2294512Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202547Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei262472Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT711315- 961295
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1461121