Keskenkasvuiset seniorit

Anonyymi-ap

Yleensä keskenkasvuisina pidetään teinejä. Karjalassa kuitenkin vanhat miehetkin juoruaa ja valehtelee keksii tarinoita ja kadehtii. Ovat usein siis keskenkasvuisia.

Tämä maakunta on Suomelle häpeäksi. Luottaa ei voi kehenkään

12

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi luottaa ainakaan politikkoihin, oman etunsa tavoittelijoita on suurin osa.

• Anonyymi

Lieksassa ainakin samat päättäjät suhmuroi keskenään. Nurmeksesta en tiedä.

• Anonyymi

Sama vika Nurmeksessa on ollut jo kauan, suuri osa valtuutetuista on vain pelinappuloita.

• Anonyymi

olen 10 vuotta ollut karjalassa. vielä ei ole luotettavaa paikallista löytynyt. tai jos onkin, en tiedä sitä. kaikki kontakti tai tuttavuudet on puukottaneet selkään. levittäneet asiani sadoille ihmisille. täysin rikollista toimintaa.

• Anonyymi

Mitä mieltä kaverisi ovat? Varmaankin suuri joukko ystäviäsi kuuntelee silmät loistaen, kun pidät tunnin esitelmän itäsuomalaisista. Ai ei ole kavereita? No mistähän kummasta se johtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä kaverisi ovat? Varmaankin suuri joukko ystäviäsi kuuntelee silmät loistaen, kun pidät tunnin esitelmän itäsuomalaisista. Ai ei ole kavereita? No mistähän kummasta se johtuu?

Älä ole tietävinäsi toisen ihmisen asioita kun et tiedä. Toki kyylät voi tietää jotain mutta tekevät vääriä johtopäätöksiä. Totuudessa eivät pysy. Valehteleehan he itselleenkin olevansa suuria ja vahvoja ja aina oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole tietävinäsi toisen ihmisen asioita kun et tiedä. Toki kyylät voi tietää jotain mutta tekevät vääriä johtopäätöksiä. Totuudessa eivät pysy. Valehteleehan he itselleenkin olevansa suuria ja vahvoja ja aina oikeassa.

No mutta niinhän sinäkin olet tietävinäsi jokaisen itäsuomalaisen tavat. Onko sinulla joku yksinoikeus sellaiseen? Taidat kärsiä suuruusharhoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta niinhän sinäkin olet tietävinäsi jokaisen itäsuomalaisen tavat. Onko sinulla joku yksinoikeus sellaiseen? Taidat kärsiä suuruusharhoista.

Enpäs olekaan väittänyt jokaista itä-suomalaista kuvatun kaltaiseksi. Enkä ole väittänyt tuntevani heitä kaikkia. Sen sijaan olen perehtynyt niin kattavasti aiheeseen että pystyn sanomaan totuudessa pysyen, että isoin osa väestöä tässä maakunnassa harjoittaa yksityisasioiden levittelyä, sairaalloista kateutta ja kieroilua.

Onhan jopa paikalliset itse kertoneet näiden asioiden laajuudesta kun olen haastatellut. Eräskin sanoi että Pohjois-karjalassa KAIKKI kadehtii kaikkia. Minä en ole käyttänyt sanaa kaikki vaan paikallinen itse.

Maakunta on tunnettu kateudesta ja juoruilusta. "ilo elää karjalassa" on narsistinen vedätys ja vääristely joka on totuudesta kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpäs olekaan väittänyt jokaista itä-suomalaista kuvatun kaltaiseksi. Enkä ole väittänyt tuntevani heitä kaikkia. Sen sijaan olen perehtynyt niin kattavasti aiheeseen että pystyn sanomaan totuudessa pysyen, että isoin osa väestöä tässä maakunnassa harjoittaa yksityisasioiden levittelyä, sairaalloista kateutta ja kieroilua.

Onhan jopa paikalliset itse kertoneet näiden asioiden laajuudesta kun olen haastatellut. Eräskin sanoi että Pohjois-karjalassa KAIKKI kadehtii kaikkia. Minä en ole käyttänyt sanaa kaikki vaan paikallinen itse.

Maakunta on tunnettu kateudesta ja juoruilusta. "ilo elää karjalassa" on narsistinen vedätys ja vääristely joka on totuudesta kaukana.

Ja sinä oot katkeroitunut ja ilkeä ihminen, aina valittamassa ja haukkumasana.
        Tee palvelus ja muuta pois

• Anonyymi

Epäkohdista pitää voida puhua, eihän niitä muuten korjata, tai edes yritetä korjata.

• Anonyymi00014

Sinussa olisikin korjattavaa.. tuo katkeruus yms..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe