”Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas”
Ylimielinen matu
19
462
Vastaukset
- Anonyymi
Liekö Jaffan kavereita....
- Anonyymi
Ärsyttävää käytöstä, leuhkaa tekstiä. Ei sovi valittuun "hommaansa" lainkaan..
- Anonyymi
Tuon eukon käytös on erittäin huonoa mainosta Miss Suomi -organisaatiolle.
- Anonyymi
Miss Suomi saisi mielellään olla ihan supisuomalainen.
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla muuta.Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ehkä voisi perustaa uuden kisan:
Miss Maahanmuuttaja
Silloin voisivat kaikki iloisena osallistua, taustasta, uskonnosta tms. riippumatta eikä tahrittaisi perinteistä Miss Suomi - kilpailua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla muuta.Hyvin sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voisi perustaa uuden kisan:
Miss Maahanmuuttaja
Silloin voisivat kaikki iloisena osallistua, taustasta, uskonnosta tms. riippumatta eikä tahrittaisi perinteistä Miss Suomi - kilpailua.Mielellään tuleva Miss Maasta muuttaja (Suomesta pois)
- Anonyymi
Millaista suomea tämä henkilö nyt edustaa? Suomalaiset ovat lesottavia rasisteja?
- Anonyymi
Kusta letissä, tyrkky misu, näyttää mallia kuinka ylentää itsensä,pelkän jonni joutavan paska tittelin takia. Ei mitään ulkonäköä, paksujalkainen tantta.
- Anonyymi
Paskasti käy, kun valitaan etnisyyden perusteella. Ei päässyt edes finaaliin. Paksuna lalkainen lyllerö. Kuvittelee olevansa muita parempi, titteli ei takaa mitään. Ala arvoista käytöstä muita kohtaan. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Teki virheitä ei ollu valmis tuohon vaativaan toimeen. Oliko kypsymätön vai lapsellinen.
- Anonyymi
Ihana Sara. Parempi mennä johonkin muuhun organisaatioon. Vaikka Paparazzille.
- Anonyymi
"kiinalaisen kaa syömäs"
- Anonyymi
Lapsellinen näytelmä.
- Anonyymi00020
Kylläpä saatiin suuri kohu tyhjästä .Tuo missi huuma on niin kaukana tästä nykymaailmasta ,että sen vois jo kuopata,ei ole enää muutenkaan mitään hohdetta koko misseilyssä.
- Anonyymi00021
Nythän yksi missifinalisti, koska ei päässyt kolmen joukkoon, syyttää ilmeisesti tuomaristoa rasismista?
- Anonyymi00022
Miss Suomi organisaation voisi lopettaa kokonaan. Aivan turhake koko juttu. Harva tuntuu muistavan edellisen vuoden missin. Nämä missit eivät saa maailmalla yhtään mitään aikaiseksi. Ainoastaan jotkut pääsevät pinnalle Suomessa. Osa viihteen parissa, osa jotenkin muuten.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611069- 448470
- 1285356
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 403268
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352061- 281806