En ole seurannut, mutta kovasti on kirjoituksia.
Mikä jupakka on meneillään miss Suomesta?
17
195
Vastaukset
- Anonyymi
Turhuuden markkinoilla sattuu ja tapahtuu...hehheh.
- Anonyymi
Hän hieman pelleili, niin suvakit älähtivät, tosikkomaisimmat.
- Anonyymi00012
Ei voi kuin nauraa.....
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa.....
Alaikäiset täällä tekee itseään naurettavaksi.
Hah hah haa
- Anonyymi
Menepä itse ravintolaan syömään ja vedät silmäsi vinoon ja kehut olevasi kiinalaisten kanssa syömässä.....onko sinun mielestäsi kohtuutonta kohista ?
- Anonyymi
Lisäksi julkaiset siitä kuvan someen.
- Anonyymi
On se niin ihanaa "loukkaantua" sellaisten puolesta jotka eivät asiasta tiedä mitään.
Tyypillinen "äärisuvaitseva" joka noin älähtää....- Anonyymi
Uhriutuminen on niin mukavaa....?
- Anonyymi
Naisoletettu? Luusto jos kuten miehen jamisseillä ja malleilla tuppaa olemaan..tv ja julkisuus on oletettujen haluttu työpaikka
- Anonyymi
Sarah Dzafcen ei ole enää Miss Suomi 2025 . Hän sai potkut ja tilalle otettiin Taru Lehtonen. Syyksi sanottiin olevan yhden kuvan, mutta voiko se olla ainoa syy?
- Anonyymi00016
Ei pelkän kuvan takia, vaan myös siihen liitetyn tekstin, joka oli todella asiaton.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei pelkän kuvan takia, vaan myös siihen liitetyn tekstin, joka oli todella asiaton.
Jotkut ovat nyt hyvin tyytyväisiä, kai?
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat samanlaisia.
Ei ole värillisiä, ei erinäköisiä, ei miehiä, ei naisia.
Tai pitää ainakin olla huomaamatta että on olemassa eri näköisiä ihmisiä. - Anonyymi
Moiset itse olisin ottanut huumorilla , kyllä on menny yliäyräiden että moisesta nousee tämmönen kohu , asian suhteen menty liian pitkälle tässä maassa .
- Anonyymi
Niin siis kosovolaiset voisivat häipyä ravintoloineen täältä
ihan vaan kotimaahansa
mutta
ei se kivaa ole että kiinalaisporukat alkavat määräillä miten heitä
saa pilkata täällä
Tämä on älytön esimerkki maahanmuutosta jossa sunnit ja shiiat ja
jugoslaavit ja kiinalaset
tulevat Suomeen tappelemaan
sitä ei täällä kaivata
ja sitten vielä kun tämä porukka on jotain ravintolanomistajaa ja missiä
ja sellaista toisaikaista porukkaa- Anonyymi00018
Saahan sitä hössöttää.
- Anonyymi00019
Myrsky vesilasissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178