Loistava päätös, suunta on ihan oikea. Vaikka summa ei ollutkaan mikään suuren suuri, tätä käytäntöä tulee noudattaa muissakin kerhoissa, joihin outokumpulaiset on huijattu.
SiunSote, vaarakirjasto, kansanopistot ja mitä niitä muita olikaan. Kaikki nämä ovat pelkkiä veronkerääjiä meiltä. Meillä onkin nyt kolme veroa: Valtionvero, kunnallisvero ja sitten tämä suur-joensuu-illuusio-vero. Siis joensuuvero!
Tässä viimeksi mainitussa verossa korostetaan aina, miten tärkeää se onkaan koko maakunnalle, mutta se on iso valhe. Mutta se on tärkeä vain joensuun kaupungin kassalle!
Outokummun tulee irtisanoutua kaikista muistakin ylimääräisistä taakoista, jotka lihottavat vain joensuun kaupungin kassaa! On ryhdyttävä yhtä itsepäisiksi kuin aikoinaan kaivoksen aikoina, olla omavarainen, eikä suostua mihinkään joensuusta tuleville ehdotuksille.
- Jämpti on näin
Oku ei tue enää JNS:n teatteria!
12
397
Vastaukset
- Anonyymi
Olkaa omavaraisia.. Teitä ei kaivata Joensuussa, pitäkää tunkkinne..
Saattaa ylpeys käydä lankeemuksen edellä, sähkölaitosrahat kun loppuu niin velkavedolla joudutte kaiken järjestämään...- Anonyymi
Kyllä. Joensuun viskaaleille ne Kyllä kelpais energian rahatkin sen verran on tyhjäntoimittajia esim. siun sote, riveria ja vaikka yliopisto.
- Anonyymi
Varmaan sitten Oku perustaa oman sote-alueen ja huolehtii terveydenhuollosta ja erikoissairaanhoidosta ilman Joensuuta. Ai niin, ei pärjää ilman Joensuuta tuon osalta 😆
- Anonyymi00006
Joensuu ei omista keskussairaalaa!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joensuu ei omista keskussairaalaa!
Keskussairaalan omistaa Pohjois-Karjalan kunnat yhdessä, yksinoikeiútta ei millään kunnalla omistukseen ole.
Okusta saattaa aikojen saatossa lähteä sote asema kokonaan, samaan tapaan kuin Polvijärveltäkin.. Kukaties kuntaliitoksiinkin joudumme varautumaan mikäli nykyinen hallituspohja jatkaa tulevaisuuteen...
- Anonyymi
Joo, sen Kela teatterin tukeminen täytyy myös lopettaa.
Maksakoon Maariavaara siitä huutamisesta ja turvan vääntelystä, jos haluaa. Okulaisten ei tarvitse moisia elättää.- Anonyymi00012
Taitaa vaan tekijöillä olla haaskaa keskenään.
- Anonyymi00013
Maarianvaaran teatterin esitykset ovat hyviä, ammattilaisten tekemiä.
- Anonyymi
Ei tarvii tukea. Vähentäsivät muutenkin muutenkin kulttuurin paskaa. Me kolme kertaa enemmän maksamme kuin muut kunnat
- Anonyymi00009
Se "kulttuuripaska" on vain murto-osa siunsoten sadoista miljoonista.
Sitäpaitsi teatteri tekee keholle hyvää, tuottaen mielihyvän tunnetta, joka puolestaan vähentää sairauksia mm. masennusta! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se "kulttuuripaska" on vain murto-osa siunsoten sadoista miljoonista.
Sitäpaitsi teatteri tekee keholle hyvää, tuottaen mielihyvän tunnetta, joka puolestaan vähentää sairauksia mm. masennusta!Mielellään maksan Siun sotesta, pelasti miun henkirievun taannoin. Lanssilla tikkamäelle, pumppuremonttiin ja sieltä terveempänä takaisin..
Kulttuuri paska ei olisi henkiin herättänyt se on vissi ni.. - Anonyymi00011
Meillä on varaa survoa rahaa kulttuuriin mutta terveydenhoitoon sijoitettavat rahat aiheuttavat itkupotkuraivarit..
Outokumpu voisi maksaa Siun soteen tuplamaksun,täällä sairaita riittää vuosi vuodelta enemmän, väestö ikääntyy...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443