Nainen, olet toisinaan pelottava

Anonyymi-ap

Joskus olet niin kiihkoa täynnä, enkä tarkoita seksuaalista kiihkoa, vaan tietynlaista obsessiota. Muistutat kyllä silloin jonkin liikkeen fundamentalistia, et hellitä, et anna myönnytyksiä, et osaa ottaa rennommin silloin kun kiihko lyö päälle.

Tuollainen hellittämättömyys ja peräänantamattomuus pelottaa. Olisinko henkisesti raato alta aikayksikön, jos eläisimme yhdessä ja kun rupeat puskemaan omaa agendaasi läpi? Eikä kyse ole hysteriasta, mutta jotain yhtäläisyyttä on.

62

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on kiva kun voi mielensä mukaan omat kuvitelmat toisesta tänne totena laukoa.

• Anonyymi

Yst terv aloittajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yst terv aloittajalta

Kiitos ja hyvää joulua sekä parempaa uutta vuotta sullekin. Koitahan saada pääs kuntoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja hyvää joulua sekä parempaa uutta vuotta sullekin. Koitahan saada pääs kuntoon.

Sivusta kommentoin, että ei tuo nyt niin kaukaa haettua ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että ei tuo nyt niin kaukaa haettua ole.

Juu kiitos. Eiköhän mulle riitä nyt vttuilusi ja ilkeilysi lopullisesti. Hyvästi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kiitos. Eiköhän mulle riitä nyt vttuilusi ja ilkeilysi lopullisesti. Hyvästi.

En tunne sinua eikä tuo ole vittuilua. Ei se ole kovin kaukaa haettua että aloittaja itse kirjoittaisi vastauksiakin, täällä todistettua.

• Anonyymi

Lopeta kuvittelu, elämäsi helpottuu huomattavasti.

• Anonyymi

En kai… on minulla joitain loppuunmietittyjä arvoja joista en jousta jos niitä haastetaan. Ennemmin olen kaikenmaailman pelottavien kiihkoilijoiden kohde. Ei kyllä varmaan ole minulle tämä.🤔

• Anonyymi

Kuule, voi olla just sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, voi olla just sulle.

Sitten on hänellä ihan väärä käsitys minusta. Olen kyllä tottunut että minuun sijoitetaan kaikkea ikävää moskaa😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on hänellä ihan väärä käsitys minusta. Olen kyllä tottunut että minuun sijoitetaan kaikkea ikävää moskaa😩

Sinun pitää todistaa hänelle olevasi erilainen. Ehkä hän rohkaistuu uskomaan hyvää sinusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitää todistaa hänelle olevasi erilainen. Ehkä hän rohkaistuu uskomaan hyvää sinusta.

Ei pidä. Emme ole oikeudessa tai edes kandiseminaarissa. Tuollaiset ennakkoasenteet saa vain yksinkertaisesti pakenemaan paikalta.

• Anonyymi

aika harmiton

• Anonyymi

Tarkoitatko IRL vai palstalla? Jos palstalla, niin saaneen huomauttaa, ettet näe mun ilmeitä ja tilannetta, jossa kirjoitan. Saatan kirjoittaa kiihkeitä "raivoviestejä" kieli poskessa, hihitellen ja muille samalla jotain jutustellen. He eivät tiedä, mihin kirjoittelen, mutta ovat joskus kommentoineet, että mikä nyt taas on noin hauskaa...

• Anonyymi

Mullakin joskus samantyyppisiä tilanteita. Toki joskus kirjoitan myös oikeasti surullisia ikävöinti-viestejä kyynel poskella, mutta silloin olen tietysti yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin joskus samantyyppisiä tilanteita. Toki joskus kirjoitan myös oikeasti surullisia ikävöinti-viestejä kyynel poskella, mutta silloin olen tietysti yksin.

Sama juttu. Kyllä kirjoitan tosissanikin ikävästä, mutta raivoviestejä harvoin tosissaan.

• Anonyymi

Mitä tästä opimme? Aloittaja mukaanlukien: luota siihen mitä näet ihmisissä ja heidän luonteessaan IRL. Älä perusta hyvässä eikä pahassa siihen, mitä luet palstalta.

• Anonyymi

Tarkoitan IRL. Ei täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan IRL. Ei täällä.

Millä tavalla tämä kiihko tulee IRL ilmi? Väittelyhalukkuutena? Suuttumisena, haukkumisena, paasaamisena? Sinulle vai muille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä kiihko tulee IRL ilmi? Väittelyhalukkuutena? Suuttumisena, haukkumisena, paasaamisena? Sinulle vai muille?

Nuista lähinnä paasaaminen. Henkinen taistelutila jää hänelle päälle pitkäksi aikaa.

En tiedä onko pitkävihainen, mutta jotain sentyyppistä olen itse kokenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuista lähinnä paasaaminen. Henkinen taistelutila jää hänelle päälle pitkäksi aikaa.

En tiedä onko pitkävihainen, mutta jotain sentyyppistä olen itse kokenut.

Alkaako paasata julkisella paikalla yleisesti ympäristölle vain sinulle? Pyrkiikö jotenkin nolaamaan tai haukkumaan sinua tai muita?

• Anonyymi

Niin oli jotain muutakin mietin, että ollaanko samasta puusta sitten veistetty kuitenkin.

• Anonyymi

Ollaan molemmat itsenäisiä. Ainakin tämä yhdistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan molemmat itsenäisiä. Ainakin tämä yhdistää.

Korjaan, itsepäisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan, itsepäisiä.

molempia ollaan :) itsenäisiä ja itsepäisiä

• Anonyymi

Se on sitä samaa kiihkoa ja obsessiota, minkä vimmassa pohjoisen ihmiset ovat rakentaneet taloja, perustaneet perheitä ja touhunneet.

• Anonyymi

Mies onkin itse plösö laiska, saamaton alkoholisti. Ei sellaista kukaan jaksa.

• Anonyymi

Sinussa taas on aistittavissa tunkeilemishalua, kontrollonninhalua, lisäksi salaat paljon asioita.

• Anonyymi

Kuka salaa asioita? 😳

• Anonyymi

Kerro lisää, uudet näkökulmat ovat tervetulleita. 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää, uudet näkökulmat ovat tervetulleita. 👍

Ei ne niin uusia ole, ihan päivänselviä ne on.

• Anonyymi

Ei olisi näin todellakaan 😔❤️

• Anonyymi

Toi kusipää saa mut nollasta sataan! Siksi me ei olla yhdessä enää
      Haluan rauhan mun elämään ja hyvän puolison. Kiltin leikkisän mut semmosen ihan ok menevän. Rehellinen pitää olla.

• Anonyymi

Muita on aina hyvä syyttää omasta huonosta käytöksestä. Sinun reagointitapasi asioihin on osa sinua eikä muissa.

• Anonyymi

Meinasin eilen todeta samaa. Pysyttele erossa tyypistä, joka käyttää sanaa m*unahaukka, kyläpyörä ja mitä näitä nyt oli. Vähättelee toisia palstalla mennen tullen oman huonon itsetunnon vuoksi. Aseena käyttää flirttiä ja haukkuu jokaisen, jonka kokee uhkaksi. Myös oletettu kaivattu on saanut osumaa aika lailla sivusta seurattuna.
      -Nainen, sivusta

• Anonyymi

Ei tämmöisestä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämmöisestä kyse.

Okei. Miten sitten määrittelet sen?

• Anonyymi

Kovan kuoren alta kuitenkin niin herkkä ja kiltti ihminen. Elämässä oppinut olemaan oman ja rakkaimpiensa puolella.
      Nykyään hyvinkin sopeutuva ja joustava.
      Ajan kanssa oppii tuntemaan toisen. Riittääkö siihen vuosi, sitä tarina ei kerro.
      Herkkyyttäkään ei vaan pysty kaikille näyttämään jos ei ole olkapäätä johon nojautua😔
      Naiselta

• Anonyymi

Ei. Olet vain väärä minulle. Tai minä olen väärä sinulle. Miten vain.

• Anonyymi

Elämä on valintoja täynnä, heikot luovuttaa.
        Avoimin mielin keskustelu irl parempi kuin täällä.

• Anonyymi

Puhu hänelle ja kuule häntä ❤️

• Anonyymi

En ole kyllä koskaan kuullut tuollaista väitettävän minusta. Päinvastoin, minulle on sanottu lähipiiristä, että olen raivostuttavan diplomaattinen ja kaikkien kantoja tarkasteleva, kantaaottamaton. Lisäksi mulle on ajan kuluessa kehittynyt lehmän hermot. En hermostu oikein enää mistään, vaikka ympärillä riehuisi pyörremyrsky ja olisi miten epävarma tilanne tulevaisuudesta tai mistä hyvänsä. Eli tuskin mulle.
      Mn

• Anonyymi

Korjaan. Olen sittenkin " koskaan" kuullut. Nuorena, 90-luvulla. Mut tuskin olet kukaan tuttuni siltä ajalta?
        Edellinen

• Anonyymi
        UUSI

Nukkuu.

• Anonyymi

En ole sellainen lähellekään. Päinvastoin, haluaisin olla sinulle hyvä. Olen periksiantamaton kun rakastan todella paljon kyllä… yhdessä kaikki olisi täydellistä, avoimuudella syntyy luottamusta ja ymmärrystä.

• Anonyymi

Eipä voi tätäkään naista todella flegmaattiseksi sanoa ja se on hyvä se!
      Olen mikä olen, kelpaan tai en sellaisena kuin olen.
      Minun itsetuntoni ei kaadu siihen hyväksyykö minut joku mies.
      - nainen joka harvoin on sivussa tosielämässä -

• Anonyymi

Nuo kaksi keskimmäistä lausetta olisin minäkin voinut kirjoittaa, kuin omasta kynästäni!

• Anonyymi

Onneksi miehet on täydellisiä🙏onneksi on mistä valita se täydellinen luotettava ihminen vierelle kulkemaan... Kuka kulkee kenenkin kanssa, se on oma valinta!

• Anonyymi

Jos tarkoitat, että en myönny jonkunnäköiseen suhteeseen sinun kanssasi, niin siinä ei ole kyse mistään hysteriasta, vaan yksinkertaisesti siitä, että tunteita ei ole. Tiedän mitä tahdon enkä todellakaan aloita suhdetta kaikkiin miehiin jotka yrittävät kääntää pääni jollain väsytystaistelulla inttämällä tarpeeksi pitkään. Tämä ei ole asia, jossa sinnikkyys kannattaa. Alkaa lähinnä uuvuttaa, kun joutuu jatkuvasti vänkäämään samasta asiasta, kun toinen ei usko kerrasta.

• Anonyymi

En tarkoita tuollaista.

En ole häntä vaatinut suhteeseen.

• Anonyymi

Löysä 3min m__a

• Anonyymi

Luulen, että olet ymmärtänyt minut melkoisen väärin, jos sattuisit olemaan hän.
      Lähiaikoina eräs keskustelu ja viittaaminen riitelyyn( ??) tuli mieleen ja siksi pidin pienenä mahdollisuutena, että olisitkin hän.
      Uskoisin että jos (kun?) vielä tapaisimme jossain, vaikka jossain tilaisuudessa, kaikki menisi ihan hyvin, leppoisasti jutellen. En koe olevani kanssasi riidoissa eikä ole mitään tarvetta väitellä tai paasata sinulle mistään. Ihan mielelläni olisin sun kanssa hyvissä väleissä ja kaveri.

• Anonyymi

Ei olla riidelty viime aikoina. Harvoin nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla riidelty viime aikoina. Harvoin nähdään.

Juu, sama juttu. Siksipä en ymmärtänyt riitajuttua. Aloituksessa viittasit vain riitaan samoin kuin hän toisessa aloituksessa viime viikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, sama juttu. Siksipä en ymmärtänyt riitajuttua. Aloituksessa viittasit vain riitaan samoin kuin hän toisessa aloituksessa viime viikolla.

Kyllä se kiihkomielisyys voi näkyä muussakin kuin riitelyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin vaikeaa tietyissä tilanteissa tuota riitaakaan on välttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi missä jos ette ole nähneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. No ei varmaan mulle, kun ei aukene tämä eikä tunnu tutulta tämä tunne.

• Anonyymi
      UUSI

Se johtuu vaan siitä että mun täytyy tunnetasolla itse sisäistää tosiasiat :)

• Anonyymi
      UUSI

Tarkoitatko, että nainen haluaa keskustella kertoa oman mielipiteensä? Sekö sinua ärsyttää?

• Anonyymi
      UUSI

Huh huh❤️

• Anonyymi
      UUSI

Miksi mielikuvitella asiaa, jota ei tule tapahtumaan? On olemassa kiihkomielisiä naisia ja myös kiihkomielisiä miehiä. Paasaavat jostain asiasta fundamentalistiseen tyyliin, ehkä joskus siksikin, että asia sattuu olemaan fundamentaalinen eli perustavaa laatua oleva.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      249
      14214
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      63
      7235
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      201
      6995
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      41
      5049
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      111
      4829
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4687
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      80
      4405
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4381
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4142
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3931
    Aihe