Se syksy silloin...

Anonyymi-ap

Vaivaa minua edelleen..

39

1126

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko sitä syksyä, kun nähtiin? Niin minuakin.

• Anonyymi00030

Ikävä sitä aikaa...

• Anonyymi

Tätä syksyä vai mitä? Miksi et puhu suoraan?

• Anonyymi00015

Ei voi hyvänen aika ihmistä vaivata niin paljon jonkun anonyymin kirjoitus kaiken sortin nippelitietoa troolaten

• Anonyymi

Voitaisiinko jutella?

• Anonyymi

Et sä halua jutella

• Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä halua jutella

Herätti keskellä yötä vain sanoakseen ettei haluakaan nähdä. Ensin ajoi pois luotaan ja sitten vielä halusi toistamiseen saada paskan fiiliksen. En tule koskaan ymmärtämään tuollaista ihmistä.

• Anonyymi00033

Voidaan, ota yhteyttä.

• Anonyymi

Se sattuu paljon minuun.. edelleen. 💔

• Anonyymi

Eikö me vaan voitais nähdä ja puhua

• Anonyymi00034
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö me vaan voitais nähdä ja puhua

Ota yhteyttä, niin puhuminen onnistuu

• Anonyymi

Onko siitä jo kolme vuotta.

• Anonyymi00040

Kyllä on

• Anonyymi

Muakin vaivaa yksi syksy. Miksi olin niin nössö 😩 Se on yksi asia, jota olen katunut.

• Anonyymi

Onko siitä kauan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siitä kauan?

24 vuotta

• Anonyymi00014
        Anonyymi kirjoitti:

24 vuotta

Jos sää olet se mies, jota mie oon ajatellut, niin et taida kyllä olla mikään nössö millään tavoin. Mutta ootko sie sää? Lokakuussa tuli 24 vuotta..
        (Ja mie en ole mistään Oulun seudulta, kun joku täällä on sotkenut miut johonkin toiseen useamman kerran).

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos sää olet se mies, jota mie oon ajatellut, niin et taida kyllä olla mikään nössö millään tavoin. Mutta ootko sie sää? Lokakuussa tuli 24 vuotta..
        (Ja mie en ole mistään Oulun seudulta, kun joku täällä on sotkenut miut johonkin toiseen useamman kerran).

Kokeeko jotkut vieläkin tämän naista esittävän pööpön jutut uskottavina jopa 24 vuoden päähän, kuten tässä esitetään? Outoa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kokeeko jotkut vieläkin tämän naista esittävän pööpön jutut uskottavina jopa 24 vuoden päähän, kuten tässä esitetään? Outoa

No kuulehan sinä urpo pööpö törppö! Olen nainen!!! Kuvitteletko, että tällä palstalla olisin joka päivä päivystänyt ja kirjoitellut 24 vuoden ajan??? Minulla on kyllä ihan muutakin tekemistä ja elämää ollut näinä vuosina, mutta ei kai sen tarvitse sitä poistaa, etteikö joku ihminen olisi voinut jäädä mieleen vuosienkin takaa.

Mitäs sinä törppö itse teet ylipäätään tällä palstalla???

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No kuulehan sinä urpo pööpö törppö! Olen nainen!!! Kuvitteletko, että tällä palstalla olisin joka päivä päivystänyt ja kirjoitellut 24 vuoden ajan??? Minulla on kyllä ihan muutakin tekemistä ja elämää ollut näinä vuosina, mutta ei kai sen tarvitse sitä poistaa, etteikö joku ihminen olisi voinut jäädä mieleen vuosienkin takaa.

Mitäs sinä törppö itse teet ylipäätään tällä palstalla???

No mutta tämähän erikoisesti eskaloitui, palstaäijä. Ja tämä puutarhatonttu on edelleen joku nainen ja uffaffaa?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No mutta tämähän erikoisesti eskaloitui, palstaäijä. Ja tämä puutarhatonttu on edelleen joku nainen ja uffaffaa?

En alennu kiistelemään sinun kaltaisesi törpön kanssa, jonka äo ei selvästikään ole kovin korkea. Heippa ja kaikkea hyvää elämääsi!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En alennu kiistelemään sinun kaltaisesi törpön kanssa, jonka äo ei selvästikään ole kovin korkea. Heippa ja kaikkea hyvää elämääsi!

Kiitos gubbe tästä kun tämä pituus ja ohuus on ollut minulle aina itsetuntoa murskaava rasite tms

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiitos gubbe tästä kun tämä pituus ja ohuus on ollut minulle aina itsetuntoa murskaava rasite tms

Pitkät raajat ois millä puristaa mutta ku eihän kukaan tietenkään. Tää palstan poltergeist vetää kilarit heti ku sisäistää yy kaa koo..no tunnin sisään

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Pitkät raajat ois millä puristaa mutta ku eihän kukaan tietenkään. Tää palstan poltergeist vetää kilarit heti ku sisäistää yy kaa koo..no tunnin sisään

Oonks mää ihan buli..

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen se mies

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen se mies

Etkö saanut nukuttua, jaksatko töissä?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen se mies

Mutta siullahan on taas sormuskin sormessasi, eikö totta?
        Joten miten ihmeessä voisit vielä ajatella tai edes muistaa minnuu?

• Anonyymi00036

Olen kelannut ja kelannut, voisitko se olla sinä... En tiedä. Olen niin usein pettynyt tähän palstaan.

Uskallatko kertoa ilman tarkempia tunnisteita, mitä muita asioita olet katunut? Mutta ehkä niistä on seurannut jotain hyvääkin elämääsi näin jälkikäteen ajateltuna. Ehkä ne asiat ovat ainakin korostuneet, joita pidät itsellesi tärkeinä, mitä ne sitten ovatkin?

• Anonyymi

17vuotta sitten

• Anonyymi00017

"Pankinjohtaja laskee oravannahkoja". -sivu

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

"Pankinjohtaja laskee oravannahkoja". -sivu

No johan on köyhä johtaja näin ollen. Voi jessus sinua taikapoika🙄

• Anonyymi00021

Ai se syksy...? Mikä siinä vielä vaivaa?

• Anonyymi00029

Täälläkin 17 vuotta🩷kaikki vois olla toisin....

• Anonyymi00024

olen ikävöinyt sinua rakas ystävä

🧳🎒<3

• Anonyymi00032

muakin. mamma rakastaa sua aina ****

• Anonyymi00038

Mun mummuni muni mun mammani.

• Anonyymi00037

Oliko se syksy 2014 kuitenkin?

• Anonyymi00039

2008

• Anonyymi00041

Ajattelin ensin, etten vastaa tähän viestiin, koska en yleensä halua kirjoittaa mitään negatiivista. Ehkä tämä on kuitenkin kaipaamani viimeinen piste menneelle ja pystyn vihdoin asian unohtaa. Pahoittelut aloittaja, että vastaan eräälle, joka tuskin olet sinä.

En koskaan ymmärtänyt äkillistä muutosta käytöksessäsi sinä syksynä ja siinä, miten yhtäkkiä katsoit minua tuntien niin syvää vastenmielisyyttä. En millään tasolla ansainnut sitä, enkä koskaan saanut sinulta mitään selitystä asiaan, vaikka sitä pyysin sinulta. En tiedä ymmärsitkö koskaan, miten paljon se satutti. Oli miten oli, toivon sinulle kaikkea hyvää, mutta toivon myös, etten koskaan enää kohtaa sinua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      166
      6378
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      95
      2921
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      94
      1816
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1525
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1236
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      13
      1087
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      50
      1049
    8. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      973
    9. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      968
    10. Miten paljon

Merkitsen sinulle?
      Ikävä
      17
      960
    Aihe