Onko muita, joita kiihotta ajatus , myös isot nännit kiihottaa
Onko miehiä joilla on rinnat, itseä kiihottaa ajatus
7
338
Vastaukset
minulla on silikoonitissit iso sellaiset , ne kun puen päälleni niin tulee kiimainen olo pakko hivellä niitä ja itseäni
- Anonyymi
wau. hyllyykö me kivasti jos nait miestä peppuun, Edestä päin, pöydällä, jalat olallasi - samalla voisin puristella ja hivellä niitä...
Anonyymi kirjoitti:
wau. hyllyykö me kivasti jos nait miestä peppuun, Edestä päin, pöydällä, jalat olallasi - samalla voisin puristella ja hivellä niitä...
kyllä ne hyllyy , etenkin kun minua naidaan
- Anonyymi
minulla esimerkiksi on omat tissit noin c koka enkä pysty pitämään sormiani irti niistä enkä nänneistä,vaan tulle hiplattua pitkin päivää.toivoisin kyllä miehen käsiä hiplaamaan niitä ja imemään.
- Anonyymi
Miehellä rinnat on ihanat, ne kun vielä erottuu kireän paidan alta hyvin niin mua kiihottaa ja jos on vielä rintaliivit niin pakko runkata ja hieroa omia rintoja
- Anonyymi
Itsellä isot nännit ja harrastan niiden pumppaamista melkein päivittäin. Laitan imukupit nänneihin ja tunnin päästä ne on pari senttiset ja jäykät. Kiihottavaa kosketella niitä ja kiimassa laitan puristimet nänneihin ja on tuskallisen ihana tunne sekä nopeuttaa laukeamista hetkessä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313125EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371091Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773