Täällä oikeasti? Niitä kun tuntuu olevan useampi
Ketä miestä sinä nainen kaipaat
41
656
Vastaukset
- Anonyymi
P.
- Anonyymi
P.
- Anonyymi
P.
- Anonyymi
P?
- Anonyymi
Kenellä mikä sulle jonkun kirjoituksesta antaa sen käsityksen että tämä jotain kaipaa
- Anonyymi
Yhtä Mr. Mysteeriä. Sekä lukuisia muita olentoja.
- Anonyymi
En kaipaa enkä ole kaivannut tällä palstalla ketään. Kuten tiedät.
- Anonyymi
Miksi olet sitten täällä? 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahtimassa teitä hulluja. (Lainaus toisen kirjoittajan tekstistä.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahtimassa teitä hulluja. (Lainaus toisen kirjoittajan tekstistä.)
Älä ota tätä kaikkea niin vakavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseletkö sinä ihsn tosissasi esim juuri tältä palstaäijältä tai keltään syitä olls jossain palstalla ku joku portieeri? Ei saakeli miten häröä😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota tätä kaikkea niin vakavasti
Paraskin puhumaan sinä joka kuvittelet tietäväsi tälläkin kertaa mistä tämä provoäijä puhuu. Sinua ei nääs ainakaan voi ottaa kovin vakavasti.
- Anonyymi
Ja mihinkähän minä tällä mainitsemallasi hämäyksellä tähtäisin? Kyseessä lie joku hyvin monimutkainen skeema kerro toki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mihinkähän minä tällä mainitsemallasi hämäyksellä tähtäisin? Kyseessä lie joku hyvin monimutkainen skeema kerro toki
Senhän tiedät vain sinä, mutta en kuitenkaan ole palstaäijäsi. Ja näköjään alkuperäinen vastauskin on pitänyt jo poistaa.
- Anonyymi
Metsä mantä
- Anonyymi
No on niitä muutama🤭minkä mä sille voin että oon eläny. Mut hauku rauhassa ja keksi lisää juttuja musta jos et muuta. Mun livessä tapahtuu. Tää on vaan tämmönen huvituspaikka. Harrastus uinnin salin ja lenkkeilyn ja jumpan seassa. Elämä on tuolla ulkona. Ja ny mää meen😚moro! 👋😁
Live&learn- Anonyymi
Ainii💜💜💜💜💜💜💜💜ihanaa päivää kaikille
Rakkaurella yks K
- Anonyymi
M miestä ❤️
- Anonyymi
Vain Juhaa kaipaan ❤️😍
- Anonyymi
Kuka mahtaa kaivata?
- Anonyymi
Erästä komeaa miestä
- Anonyymi
Varmaan minua puss?
- Anonyymi
E. 🤭
- Anonyymi
En uskalla kaivata ketään.
- Anonyymi
Mua kiinnostaa että miten tää palstaäijä todellisuudessa pystyy elämään tuon psykoosin kanssa missä koko elämä pyörii naisen ympärillä? Sähän vtun puutarhatonttu oot ihan täysin menetetty tapaus mutta meneekö hoitava lääkäri vipuun koska skitsofrenia muutenkin?
- Anonyymi
No jep, toivotaan tosiaankin että tämäkin aloitus on kirjaimilla LEIKKIVÄN🥱 palstakävyn täky millä se näitä umppalumppia pyörittelee eikä jonkun piinatun sielun joka niitä nääs laskeskelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jep, toivotaan tosiaankin että tämäkin aloitus on kirjaimilla LEIKKIVÄN🥱 palstakävyn täky millä se näitä umppalumppia pyörittelee eikä jonkun piinatun sielun joka niitä nääs laskeskelee
Miehille uppoo mikä vaan lässytys kunhan kyseessä on jollain tavalla naisia dehumanisoiva länkytys. Ei kaikkiin onneksi..
- Anonyymi
Kuka tää nainen sitten on, ketä toi palstaäijä kaipailee vuodesta toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehille uppoo mikä vaan lässytys kunhan kyseessä on jollain tavalla naisia dehumanisoiva länkytys. Ei kaikkiin onneksi..
Ei kaikkiin onneksi, mutta täällä kuvasta näkyy oikein hyvin se, että äänekkäimpiä ovat juuri nämä naisiin alentuvasti suhtautuvat luiskaotsat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tää nainen sitten on, ketä toi palstaäijä kaipailee vuodesta toiseen?
Ei sillä mitään varainaista kohdetta kyllä ole näille avautumisille, jos hoksottimesi pelaa, niin huomaat ehkä mm sen, että tämän naisen ns taustatarina mitä se tänne länkyttää poikkeaa räikeästi toisistaan. Keskityt nyt aivan liikaa siihen naiseen yksilönä, ei hyvä tämä. Sivusta naiselta
- Anonyymi
Kaikkea haluamaansa ei voi saada, aikansa kun testailee ja kokeilee rajojaan, voit kysyä itseltäsi: onko puhtaat jauhot pussissa.
- Anonyymi
Koko palstailun aikana en ole kaivannut, kuin yhtä miestä.
Alepa Penan ja Reiska lisäksi 😜 - Anonyymi
Ei niitä montaa ole. Vain yksi tai oikeastaan ei yhtään siksi että on elämässäni joten ei tarvi kaivata kun on jo saavutettu mitä toivottu. Kuhan viihdemielessä täällä katselen miten yksi epävakaa nainen leikkii kissa-hiirileikkiä miehen kanssa tietämättä todellisesta kuviosta mitään johon luulee kuuluvansa kuvittelemallansa tavalla. Surullista katseltavaa miten ihminen tuhoaa omaa ja lähimmäistensä mielenterveyttä äärimmäisen itsekkyytensä johdattamana ja täysin piittaamatta kenestäkään muusta. Noh, ei ole minun asia. Jokainen on vastuussa omasta hyvinvoinnistansa. Jatkakaa toki.
- Anonyymi
Minusta sinä vanha nainen voisit lopettaa sen maalittamisen.
- Anonyymi
Ja ketä tämä vanha nainen maalittaisi, miten ja missä sekö kuinka vanha hän on?
- Anonyymi
Joko olet maalittava tipunen tullut siihen lopputulokseen ettei maalittamiseen pyrkivä autuas hohhottelusi tuota tuloksia ja niin se metsä vastaa kuin huudetaan? Jos olet se joksi luulen, ymmärryskykysi syistä ja seurauksista on lapsen tasolla ja ehkä seminarsistinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet maalittava tipunen tullut siihen lopputulokseen ettei maalittamiseen pyrkivä autuas hohhottelusi tuota tuloksia ja niin se metsä vastaa kuin huudetaan? Jos olet se joksi luulen, ymmärryskykysi syistä ja seurauksista on lapsen tasolla ja ehkä seminarsistinen
Ja perusteellahan vielä kohdeyleisölle sopivasti on vähän liiankin paljastavaa nimittää sitä UHKAILUKSI jos suosittelee, että ehkä kannattaa lopettaa perättömien puhuminen. Siis kirjaimellisesti vasta-argumentoimalla lopeta se uhkailu
- Anonyymi
Tee joku banderolli siellä puuhakerhossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ehkä semisekaisin päästäsi. Alkaako jo hajottaa itse maalittajaa pikkuhiljaa. Sivusta real deal
- Anonyymi
En ketään enää. 🙂 ohi on, moikataan mies kun tavataan.
- Anonyymi
Naisella yleensä vaihtoehtoja viidestä kymmeneen toinen toistaan huonompia vaihtoehdot usein on siksi että jos ei saakkaan sitä kenet haluaa eikö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724108
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573793Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432125Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971593
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551573- 451531
- 571433