Muodostatko mielipiteesi toisesta ihmisestä

Anonyymi-ap

juorujen vai oman kokemuksen perusteella?

Voitko käsi sydämellä sanoa, että toisten sana ei paina, vaan muodostat itse mielipiteesi?

155

1219

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muodostan itse mielipiteeni. En usko sitä pashaa mitä täällä jauhetaan toisista päivästä toiseen. Vaikka IRL:ssä kuulisinkin juttuja niin loppujen lopuksi se todellinen totuus ihmisestä muodustuu vain minun sydämessäni kun hänet kohtaan.

• Anonyymi

Niin eikö se tehotoisto ja ns lööpittäminen voi kertoa nääs ihan vaikka epärehellisyydestä? Tai jopa muiden aliarvioimisesta jos kapasiteetti riittää tuumaamaan näinkin pitkälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eikö se tehotoisto ja ns lööpittäminen voi kertoa nääs ihan vaikka epärehellisyydestä? Tai jopa muiden aliarvioimisesta jos kapasiteetti riittää tuumaamaan näinkin pitkälle

Kyllä eräiden ryhmien oma käytös ja haittakulttuuri saa sen aikaan, että kantaväestö ei halua näitä loisijoita omaan maahansa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä eräiden ryhmien oma käytös ja haittakulttuuri saa sen aikaan, että kantaväestö ei halua näitä loisijoita omaan maahansa !

Joo no minä puhuin kyllä itse ainakin palstasetä nääs ihan ”äärimmäisen viisaista” ns kantasuomalaisista lyömässä viisaita päitään yhteen. Sitä viisauden määrää ei voi enää estää ns.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluaisin ne loisimaan omaan maahansa, en Suomeen.

• Anonyymi00082
        Anonyymi kirjoitti:

on se erittäin vaikeaa yrittää neutraalisti suhtautua kun on taas tullut neljä k uo llu tta.

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no minä puhuin kyllä itse ainakin palstasetä nääs ihan ”äärimmäisen viisaista” ns kantasuomalaisista lyömässä viisaita päitään yhteen. Sitä viisauden määrää ei voi enää estää ns.

kopioin tähän iltalehden uutisesta tekstiä, sitä ei sopinut tehdä

jokainen voi katsoa iltalehdestä itse mitä siellä todetaan lähiaikojen tapahtumista, eräästä "tekijästä", että mitä kaikkea se on ehtinyt tekemään nuoresta iästään huolimatta. oli aloittanut jo vissiin 16v vuotiaana teot.

• Anonyymi

Riippuu, mitä sanotaan ja millä tarkoitusperillä. Yleensä ihmiset suhtautuvat kerrottuihin asioihin oletuksella että hänelle puhutaan totta. Toisaalta useimmat ihmiset osaavat myös suodattaa kerrottuja asioita perusteilla onko kertoja vihainen, onko joku muu lehmä ojassa yms. Monetkaan ihmiset eivät kuitenkaan suodata sitä, että kertoja on unohtanut puolet kertomastaan ja kertoo esim vain itselleen edullisia ja toiselle epäedullisia asioita, vaikka ne totta olisivatkin.

Mutta tämän illan (ja ehkä päivänkin) puheenaiheet eivät ole tältä pohjalta, vai mitä?

• Anonyymi

Niinpä. Ei sekään oikein ole, että jos kahdella ihmisellä on keskinäistä skismaa, niin vain toinen saa paskaa pitkin internettiä ja toinen esittää pulmusta.

• Anonyymi

Voin sanoa käsi sydämellä että muiden sanomiset ei pysty vaikuttaa siihen mitä mieltä olen muista.

• Anonyymi

Joskus pahimmat höynät toistaa tätä, mutta todellisuudessa asia on ihan päinvastoin

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus pahimmat höynät toistaa tätä, mutta todellisuudessa asia on ihan päinvastoin

Se on sun mielipiteesi..
        Eikä se vaikuta siihen miten mä ajattelen,
        tunnen ja toimin.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Se on sun mielipiteesi..
        Eikä se vaikuta siihen miten mä ajattelen,
        tunnen ja toimin.

Niin montako skidiä tällä hahmollasi olikaan, palstaäijä? Vissiin ihan muutama vähemmän mitä tällä upealla valtakuntahahmollasi, jota tuo yks sekava akka härvää kovasti

• Anonyymi

Tietysti kuuntelen muitakin. Jos jollain on varoitettavaa jostain tyypistä, kiitän. Ikävämpää olisi jos ei kertota.

Se että joku kohtelee minua hyvin ja jotain toista huonosti, ei tee tyypistä mun silmissäni hyvää. Tai pahaakaan välttämättä.

Aika vähän mua enää kiinnostaa mitä muut musta ajattelevat, tai ainakaan en enää tietoisesti ajattele sitä. Siitä kai aloittaja on huolissaan, muiden mielipiteistä itsestään?

xLiner

• Anonyymi

Toiselta kantilta: mitä mun mielipiteeni jostain toisesta häneen vaikuttaa?

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiselta kantilta: mitä mun mielipiteeni jostain toisesta häneen vaikuttaa?

xLiner

Joku vittuili jossain toiselle tyypille täysin mitättömästä, niin tuli vaan mieleen, että onko tuommosessa taustalla jotain muutakin vai oliko vittuilija muuten vain idiootti. Päädyin jälkimmäiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku vittuili jossain toiselle tyypille täysin mitättömästä, niin tuli vaan mieleen, että onko tuommosessa taustalla jotain muutakin vai oliko vittuilija muuten vain idiootti. Päädyin jälkimmäiseen.

Siinä ryhdikkyys muuten monesti nääs mitataan jos on joku tällainen biiffi menossa kahden välillä, että tarviiko siihen välttämättä sellaista rintamatukea. Toisaalta jotkut kannuksia tavalla tai toisella hakevat ryhmittäytyy ja tuppautuu asiaan ja tämä on usein sukupuolittunut ilmiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ryhdikkyys muuten monesti nääs mitataan jos on joku tällainen biiffi menossa kahden välillä, että tarviiko siihen välttämättä sellaista rintamatukea. Toisaalta jotkut kannuksia tavalla tai toisella hakevat ryhmittäytyy ja tuppautuu asiaan ja tämä on usein sukupuolittunut ilmiö

Mikä siinä hönössä primitiivisyydessä muuten onkin se juttu että esim miehet äityy puolustelemaan jotain tilannetta kollektiivina tiesi siitä mitään tai liittyi se keneenkään tai ei? Sekin, lisättäköön tähän, joku evoluution jäänne vai?

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä hönössä primitiivisyydessä muuten onkin se juttu että esim miehet äityy puolustelemaan jotain tilannetta kollektiivina tiesi siitä mitään tai liittyi se keneenkään tai ei? Sekin, lisättäköön tähän, joku evoluution jäänne vai?

laita joku esimerkki, en ole kuullut tuommoisesta?

• Hmm. Aika usein selviän hienosti ilman mielipidettä. Ihmiset vain ovat eikä minun tarvitse olla heistä mitään mieltä. Noin periaatteellisesti elämä on liian lyhyt jotta kaikkea ehtii tehdä itse. Ja toissalta ihmisten arvostelukyky usein on niin pielessä että en mitään niele purematta.

• Anonyymi

Muodostan itse mielipiteeni.
      Muiden asenteisiin vaikuttavat monet asiat ja heidän näkemuksensä eivät useinkaan ole totta.
      Vilma

• Anonyymi

Miä muodostan mielipiteeni itse, en muiden ihmisten kommenttien perusteella.
        Moni nainen toimii toisin, mikä pakottaa monet heteromiehet sinkkuuteen.

Kummallisimpia (ja vastapuolen vainoharhaisuutta osoittavia treffikokemuksia):

Eräs deittini yht'äkkiä pelästyi pahasti...

Jostain käsittämättömästä syystä tuo nainen kuvitteli, että kädessäni olisi ollut veitsi. Olin eteisessä, en siis edes keittiössä. Todellisuudessa kädessäni oli Casion digitaalirannekello, jossa musta muoviranneke. Voiko musta muoviranneke hämärässä näyttää veitseltä, sen voi jokainen itse arvioida.

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain käsittämättömästä syystä tuo nainen kuvitteli, että kädessäni olisi ollut veitsi. Olin eteisessä, en siis edes keittiössä. Todellisuudessa kädessäni oli Casion digitaalirannekello, jossa musta muoviranneke. Voiko musta muoviranneke hämärässä näyttää veitseltä, sen voi jokainen itse arvioida.

nykyajan nuoret naiset on ihan vtun sekaisin!.... olen kuullut kaikenlaista..

• Anonyymi00119
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

nykyajan nuoret naiset on ihan vtun sekaisin!.... olen kuullut kaikenlaista..

No missä sinä olet setämies heitä lähestynyt tai heistä tällaista tietoa vastaanottanut? Oikoluku- ei mitää rakettitiedettä

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Moni nainen toimii toisin, mikä pakottaa monet heteromiehet sinkkuuteen.” Tarkoitatko gubbe nyt tällä ns valinnanvapautta?

• Anonyymi

Aina oman kokemukseni ja näkemykseni, kaikki muu olisi hataraa. Luotan parhaiten omaan arviointikykyyni, en muitten.

Jasu

• Anonyymi

Niin monet kerrat nöhty miten muut maalaa paskaa toisista omaa tyhmyyttään kun on pilanneet omat mahkunsa menestyä ko. ihmisen kanssa. En viitsi sellasten juttuja edes noteerata. Huihai.
        Usein ne muitten maalittajat on itse umpi kusipäitä. Ja heikkoja juorukelloja vailla vertaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin monet kerrat nöhty miten muut maalaa paskaa toisista omaa tyhmyyttään kun on pilanneet omat mahkunsa menestyä ko. ihmisen kanssa. En viitsi sellasten juttuja edes noteerata. Huihai.
        Usein ne muitten maalittajat on itse umpi kusipäitä. Ja heikkoja juorukelloja vailla vertaa.

Jasu

Kun tarkastelee syitä miksi joku on maalitettu, paljastuu juurikin syuksi hankala ja heiveröinen henkisesti ihminen väitteiden alullepanijaksi.

Syy on silloin melko selvä, ei ole itse osannut, kyennyt, menestynyt ja kateus saa suun laulamaan shaibaa muista. Tai toisen hyökkäämään eli itse provosoi jotta pääsee nillittämään sitten, toi hyökkäsi. Korkkiruuvi kierokin vielä. Täälläkin on niitä ihmistyyppejä. Ne kyllä näkee sokee ottallaankin tyylistään jo.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tarkastelee syitä miksi joku on maalitettu, paljastuu juurikin syuksi hankala ja heiveröinen henkisesti ihminen väitteiden alullepanijaksi.

Syy on silloin melko selvä, ei ole itse osannut, kyennyt, menestynyt ja kateus saa suun laulamaan shaibaa muista. Tai toisen hyökkäämään eli itse provosoi jotta pääsee nillittämään sitten, toi hyökkäsi. Korkkiruuvi kierokin vielä. Täälläkin on niitä ihmistyyppejä. Ne kyllä näkee sokee ottallaankin tyylistään jo.

Jasu

Vinha perä noissa sun huomioissasi.

Mulle itselleni tuli mieleen esim. ahdistelijat ja kilipäät, joista vaikkapa työyhteisössä ihan aiheesta varoitellaan. Eihän siinä mitään menetäkään, jos on vähän varuillaan outojen ihmisten kanssa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vinha perä noissa sun huomioissasi.

Mulle itselleni tuli mieleen esim. ahdistelijat ja kilipäät, joista vaikkapa työyhteisössä ihan aiheesta varoitellaan. Eihän siinä mitään menetäkään, jos on vähän varuillaan outojen ihmisten kanssa.

xLiner

https://youtu.be/pt2FcFv1MtM?si=hmOk1xra6MRf1McS

Vinha Perä, hehkulamppu 💡

🤔

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi00073
        Anonyymi kirjoitti:

Aiina halunnu olla pelle pelottoman pikku hehkulamppu ku taksin valo yössä tai piipaa-auton

Että sekin haihattelijoiden fantasia meni näille järjen riemuvoitoille läpi, nooh

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Että sekin haihattelijoiden fantasia meni näille järjen riemuvoitoille läpi, nooh

Mutta täällä ei kato lasiin syljetä jos saa mahdollisuuden päteä, jossain toisaalla ei nääs ikinä haluasi tulla yhdistetyksi miksi niitä alamaailmassa sanotaan va

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mutta täällä ei kato lasiin syljetä jos saa mahdollisuuden päteä, jossain toisaalla ei nääs ikinä haluasi tulla yhdistetyksi miksi niitä alamaailmassa sanotaan va

Licking the boots licking the boots rai rai

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Licking the boots licking the boots rai rai

Onko ”yli-paavali” verkosta jän-nää taas? varo etteivät seuraa mitä sää souvaat täällä. 3

• Anonyymi00079
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,jopa demokratia sekä mielipidevaikutus lähtee aina alhaalta käsin.

mjaa, mitä demokratiaan tulee ollaan hyvin vaarallisilla vesillä. Kukaan ei kyseenalaista annettua ääntä ja sen taustalla antajan älyllistä tai henkistä hyvinvointia. Sillä on kuitenkin vaikutusta ihan kaikkiin tasapuolisesti. Samaan aikaan mikään ei edellytä edes evoluutiossa kovin korkeaa älykkyyttä, joku alkueläin pärjää kohtuullisissa oloissa mukavasti ja sikiää lisääkin. Menemättä siihen mitä älykkyys edes on ylipäätään, varmaan joitain yksilöllisiä eroja voi löytää mutta jos alkueläin kykenisi äänestämään on varmaan selvä mitä yritän sanoa. Siis varmaan suurimmalle osalle selvää siis. Antiikin Kreikassa demokratia (so. kansanvalta) koski vapaita miehiä (ei siis naisia, ORJIA ynnä muita) jos joku mitään alkuperäistä puhtainta muotoa asioissa maailmassa arvostaa. Muussa tapauksessahan demokratia voi tarkoittaa mitä vaan huvittaa, esim. kauppalistaa ruokakauppaan. Sehän on myös muodikasta että mikä vaan voi tarkoittaa nykyään mitä vaan, ja voi hellurei jos kukaan löytää yhteisymmärrystä mistään.

• Oman kokemuksen perusteella. Mutta selkeästi täällä moni on idiootti ja kuuntelee muiden vääristyneitä valheita.

• Selkeästi on idiootteja esim jotka esim ei kestä sitä että voi tulla toimeen myös toimeentulolla . Esim jotku saa pulttia vieläkin panokoneen ostosta. Tai esim siitä että olet ostanut kalliin puhelimen🥹

Ei ne katso ymmärrä himokkaampia naisia kun itse on sellaisia.

• valtakunta kirjoitti:

Selkeästi on idiootteja esim jotka esim ei kestä sitä että voi tulla toimeen myös toimeentulolla . Esim jotku saa pulttia vieläkin panokoneen ostosta. Tai esim siitä että olet ostanut kalliin puhelimen🥹

Ei ne katso ymmärrä himokkaampia naisia kun itse on sellaisia.

Sitäkään ei kestä että jos rahat on tiukilla jokin ylimääräsen menon takia ja joutuu turvautuu avustuksiin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sitäkään ei kestä että jos rahat on tiukilla jokin ylimääräsen menon takia ja joutuu turvautuu avustuksiin.

No mutta palstasedän suurperheen äipän larppihahmo etkö sinä säästä tässä draamassasi rutkasti kun nämä kuvitteelliset 9-11 muksua on sijoitettu pitkin lääniä? Jos tässä kerronnassa roikkuminen ja nillittäminen ei ollut omiaan osoittamaan miten syvissä vesissä maalailijat menee, niin sitten ei nääs mikään. T naiselta tämä

• valtakunta kirjoitti:

Idiotismi on tullut esiin monilla esim heidän tahtoen sanoa minulla olisi esim ”munat” tai esim valitsevat kumppanin ja valittavat kun miehet tahtovat liian usein ja siitä ettei muka mies huomio kun itsestään tekevät epäviehettävän tarkoituksella esim tekemällä itselleen muokkauksia, mitä ei ole edes toinen puoliso hyväksynyt koska on ”minä itte”

Ärsyttävät kumppania että käyvät päälle ja esittävät marttyyria. ne rauhallisemmatkin miehet saada lyömään itseään vain ärsyttämällä tahallaan. Kyseistä sanaa kutsutaan vittuiluna.

Myös hajottavat heidän omaisuutta miesten kun yrittävät miehet epätoivoisesti kylään katsomaan omaan lastaan mielyttämällä ja kun ei siteen ollut nainen se juttu vaan lapsi.

Esim feministisyys on muuttunut hyvin miehiseksi, ettei feministyneisyys tarkoita hiuksia lyhyeksi leikata , tatuointeja ja lävistyksiä ikävissä paikoissa.
        Huosut ja naisellisuus ja työt että nainenkin voi tehdä miestentöitä mutta ei tarkoita mieheksi muuttumista feministisyys.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Idiotismi on tullut esiin monilla esim heidän tahtoen sanoa minulla olisi esim ”munat” tai esim valitsevat kumppanin ja valittavat kun miehet tahtovat liian usein ja siitä ettei muka mies huomio kun itsestään tekevät epäviehettävän tarkoituksella esim tekemällä itselleen muokkauksia, mitä ei ole edes toinen puoliso hyväksynyt koska on ”minä itte”

Ärsyttävät kumppania että käyvät päälle ja esittävät marttyyria. ne rauhallisemmatkin miehet saada lyömään itseään vain ärsyttämällä tahallaan. Kyseistä sanaa kutsutaan vittuiluna.

Myös hajottavat heidän omaisuutta miesten kun yrittävät miehet epätoivoisesti kylään katsomaan omaan lastaan mielyttämällä ja kun ei siteen ollut nainen se juttu vaan lapsi.

Esim feministisyys on muuttunut hyvin miehiseksi, ettei feministyneisyys tarkoita hiuksia lyhyeksi leikata , tatuointeja ja lävistyksiä ikävissä paikoissa.
        Huosut ja naisellisuus ja työt että nainenkin voi tehdä miestentöitä mutta ei tarkoita mieheksi muuttumista feministisyys.

Onpa hyvä että palstaäijä on vetänyt tämänkin hahmon naftaliinista. Tässä kulminoituu aika hyvin sairaan äijän mielenmaisema jota varmaan tarkasteltu lähemminkin..

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta palstasedän suurperheen äipän larppihahmo etkö sinä säästä tässä draamassasi rutkasti kun nämä kuvitteelliset 9-11 muksua on sijoitettu pitkin lääniä? Jos tässä kerronnassa roikkuminen ja nillittäminen ei ollut omiaan osoittamaan miten syvissä vesissä maalailijat menee, niin sitten ei nääs mikään. T naiselta tämä

Huomaan että olet nainen.
        Itselläni on 11 lapsi tulossa, mieheni kanssa olen ollut (2003 asti) , esikoinen kotona ja 1vuotias lapsi mutta mieheksi minua ei saa tehtyä sekä 8lasta on vielä vähän aikaan sijoitettuna koska sossujakin on myös jäänyt kasvu ja kehitys vääristynyt ja oppinut virheitä peittää vain syytelemällä muita.

Sitten koska niillä niin iso valta heitä ei pysty kyseenalaistamaan ilman näyttöä ja se että sinulta ja varastettu lapset aiheuttaa rohmahtamisen ettei vaativiin asioihin kestä kyseessä tulee uhrin oireet.

https://www.riku.fi/oppaat-ja-ohjeet/ohjeita-rikoksen-uhrin-laheisille/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hyvä että palstaäijä on vetänyt tämänkin hahmon naftaliinista. Tässä kulminoituu aika hyvin sairaan äijän mielenmaisema jota varmaan tarkasteltu lähemminkin..

No nöin vois olettaa juu ja tietenkin puhumme hieman vakavammasta otettavasta tasosta kun jotkut skeemailijat into piukassa

• Anonyymi kirjoitti:

Kerroin palstasta.😏
        Tunnistit itsesi niin hyvin siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on vain tapana hyökätä minun kimppuun ja narsistisilla varsinkin. Ihminen joka on empaattinen ymmärtää hyvin ettei ketään kiusata ja henkistä väkivaltaa käytä.

Ovat niin heikkoja ihmisiä että pitää yrittää hajottaa jo potkittua maassa, selkeästi ei tervettä päivää ole nähnyt kun ei tiedä mikä on normaalia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Naisilla on vain tapana hyökätä minun kimppuun ja narsistisilla varsinkin. Ihminen joka on empaattinen ymmärtää hyvin ettei ketään kiusata ja henkistä väkivaltaa käytä.

Ovat niin heikkoja ihmisiä että pitää yrittää hajottaa jo potkittua maassa, selkeästi ei tervettä päivää ole nähnyt kun ei tiedä mikä on normaalia.

No kyllähän se muuten on taivahan tosi naisia esittävä keke, että ainakin yksi kuvausta vastaava sekava eukko on käynyt sinun hahmolle räkyttämässä ”jotain vikaa on jos lapset huostaanotetaan” vaikka nämä sinun kuvitteelliset 11 skidiä ei vastaa panettelun kohteen elämäntilannetta millään tavalla, mutta juu nou anything for an insult

• Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovatkin niin kultaisia esim lääkärin vastaaotolla että edellinen sanoi voin imettää lastani, ettei ole niin kiire, vaikka olin mieheni kanssa.
        Heidän kyky on paljon lämpöisempiä kun naiset on syyttävään sävyyn. On niitä naisia jotka tekee myös työn hyvin ja välittävät, mutta enemmän niitä jotka työntää supjektiivisen näkökulman mikä on hyvin ahdistelevaa ja syyttelevää ja silloin vaihdan yleisesti työntekijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllähän se muuten on taivahan tosi naisia esittävä keke, että ainakin yksi kuvausta vastaava sekava eukko on käynyt sinun hahmolle räkyttämässä ”jotain vikaa on jos lapset huostaanotetaan” vaikka nämä sinun kuvitteelliset 11 skidiä ei vastaa panettelun kohteen elämäntilannetta millään tavalla, mutta juu nou anything for an insult

Sattuuhan sitä paremmissakin maailmaa ymmärtävien maailman ymmörtäjien piireissä, ei saa nauraa, imetään se hymy

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä se yksi työparikin sano ”jotain on oltava”🤣
        Ei sillä ole mitään muuta kuin valheensa ja vääristynyt tiedot ja kuin se että syyttelee esim edellisen kuntaa miksi ei huostaaottanut (asianajaja sanoikin siitäkin että pitemmin olleet asiakkaita ja he tiesivät paremmin, ja sen eka huostaanotto ja 2kk ollut meille sossuna sellainen kehityshäiriöinen (syytellään muita kun tukea ei antanut ehkä ei osannut) se oli mitään tukea ei antanut, mikä olisi auttanut perhettä tarjosi juttelu vain apua.

• Anonyymi kirjoitti:

Sattuuhan sitä paremmissakin maailmaa ymmärtävien maailman ymmörtäjien piireissä, ei saa nauraa, imetään se hymy

Tottakai minä nauran ihmisille jotka osoittautuu oikeasti jotenkin vajaiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin niiden vajaiden jotka yrittävät valheella voittaa totuuden . Hallinta-oikeudessa ei varmasti valehtelijoita katsota hyvällä

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Varsinkin niiden vajaiden jotka yrittävät valheella voittaa totuuden . Hallinta-oikeudessa ei varmasti valehtelijoita katsota hyvällä

Se taitaa gubbe olla hallinto-oikeus. Ei mulla muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taitaa gubbe olla hallinto-oikeus. Ei mulla muuta

Hallintaoikeus kuulostaa enemmän joltain voimainkäyttö choke holdilta, mustaa huumoria kato

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No sinä se gubbe monesti vähiten hiffaat, mikä keskustelu keskusteluiden lomassa jyllää MOT

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olet pahasti traumatisoitunut ihminen, ja kirjoittelet sen mukaisesti. Normaali ihminen ei naura vajavaisuudelle, vaan huomaa että me kaikki ihmiset olemme vajavaisia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miehet ovatkin niin kultaisia esim lääkärin vastaaotolla että edellinen sanoi voin imettää lastani, ettei ole niin kiire, vaikka olin mieheni kanssa.
        Heidän kyky on paljon lämpöisempiä kun naiset on syyttävään sävyyn. On niitä naisia jotka tekee myös työn hyvin ja välittävät, mutta enemmän niitä jotka työntää supjektiivisen näkökulman mikä on hyvin ahdistelevaa ja syyttelevää ja silloin vaihdan yleisesti työntekijää.

Lääkäri sanoo mitä haluat kuulla, että pääsee sinusta eroon nopeasti. Et osaa yksin mennä edes lääkärinvastaanotolle, pitää olla mies "huoltajana" mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet pahasti traumatisoitunut ihminen, ja kirjoittelet sen mukaisesti. Normaali ihminen ei naura vajavaisuudelle, vaan huomaa että me kaikki ihmiset olemme vajavaisia.

Niin yliälykäs ihminen nauraa vajavaiselle kuin kerron kuin niille jotka yrittää valheilla ja vääristyneillä tiedoilla totuuden voittaa esim hajottamalla kuin perhettäni. Kuin täsmensin seuraavassa lähetyssä viestissä.

Elä jää kiinni siihen että en täsmentänyt esim idiootit nauraa henkilöille joilla on fyysinen vajavaisuus joita joutuu tukemaan.

Erilaista vajavaisuudelle on hyvä nauraa kuin esim heille jotka pyrkivät päteä valheilla ja vääristynein tiedoin kun näyttävät kuinka syy-seurakset on hukassa ja piilottaa valheeseen virheensä.

• Anonyymi

Sinun kokemus ei ole sen todenpaa kuin kenenkään muunkaan kokemus.

Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt.

😂🤣 saan sinusta niin kovat naurut sinun vajavaisuudesta edes ymmärrä mitään ihmisistä edes huostaanoton syyksi ei riitä mielenterveys ongelmat. https://www.minilex.fi/a/mielenterveys-ja-huostaanotto

Esim meidät on tutkittu jo yli 15vuotta sitten ettei ollut silloin mikään ongelma kuin ei nytkään ole. Eikä siihen riitä yksi kuin sinä väittämään vielä kun esim uskot siihen ja tekee sinusta vähän vajaan ihmisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Idiootti ei osaa LUKEA
        ”Mielenterveyden ongelmat eivät yksin riitä syyksi huostaanottoon vaan näiden tulee vakavasti vaarantaa lasta edellä mainittujen perusteiden mukaisesti. Tämä edellyttää kokonaisharkintaa. Voi olla mahdollista, että vanhemmalle tai lapselle voidaan järjestää sellaisia tukitoimia, joiden perusteella lapsi pystyykin elämään kotonaan. ”

• Anonyymi kirjoitti:

Olet vain VAJAA ymmärtää sen verta suurin osa saa väliaikaisessa tilanteessa mielentervehäiriö merkinnän kun on nuori eikä pysty sopeutumaan rakaan ympäristöön koska on paljon ympäristö väkivaltaa kuin sinäkin aiheutat valehtelemalla ihmisistä.
        https://yle.fi/a/74-20151705

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viitsisi palstaäijälle inisevä nainen munata sekä itseäsi että samalla muita enää enempää. T naiselta edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri sanoo mitä haluat kuulla, että pääsee sinusta eroon nopeasti. Et osaa yksin mennä edes lääkärinvastaanotolle, pitää olla mies "huoltajana" mukana.

Onko tämä keskustelu mitä käyt miespuolisen trollin kanssa esimerkiksi neuvokasta ja imettämisestä mielestäsi sopivaa käytöstä korkeasti koulutetulle naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän näissä keskenään ristiriitaisissa tykittelyissä tälle palstaäijälle ole enää mitään järkeä, eaim ”hän” ei saisi haukkua muita vajavaisiksi mutta sinä itse kirjoittelet sille hiekat sanonko mistä pöllyten kieli poskella

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olet vain VAJAA ymmärtää sen verta suurin osa saa väliaikaisessa tilanteessa mielentervehäiriö merkinnän kun on nuori eikä pysty sopeutumaan rakaan ympäristöön koska on paljon ympäristö väkivaltaa kuin sinäkin aiheutat valehtelemalla ihmisistä.
        https://yle.fi/a/74-20151705

Joo ei ole teidän kahden eli sinun uskovaista suurperheen äitiä esittävän spedeguben, että tämän vihaSarvisen keskustelussa ollut pitkään aikaan mitään mieltä. Mutta kun tämä jälkimmäinen haluaa sanoa maalituksiinsa aina viimeisen sanan niin sitten se on niin. Kenelläköhän on lievästi sanoen narsistisia tendenssejä ja krooninen psy koottinen vaihe menossa

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ei ole teidän kahden eli sinun uskovaista suurperheen äitiä esittävän spedeguben, että tämän vihaSarvisen keskustelussa ollut pitkään aikaan mitään mieltä. Mutta kun tämä jälkimmäinen haluaa sanoa maalituksiinsa aina viimeisen sanan niin sitten se on niin. Kenelläköhän on lievästi sanoen narsistisia tendenssejä ja krooninen psy koottinen vaihe menossa

Minulla on vain hauskaa ihmisten ”idiotismi” varsinkin kun omaa puu oksaa on sahannut hyvin taitavasti puhuu itsensä pussiin idiotismillaan ja aiheuttaa itselleen vain kyseisellä toiminnallaan suoraan vahinkoa kun aiheuttaa maalittamisellaan
        Sekin että ne jotka eivät pysty ymmärtämään omallaan toiminallaan aiheuttaa vaatii käytöskoulutusta ei siis edes normaalia käytäntöä osaa ja näe empatiaa toisia kohtaa.
        Se on minulle hauskaa koska ne ihmiset istuu törkeästä kunnianloukkaamisesta oikeasti vankilassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä ei ole narsisti vain ihan täysin puhdas oikeudenmukaisuus oikeutta ja naureskelella kun itselleen aiheuttaa toiselle aiheututalla valheilla ja vääristyneillään tiedoillaan vahinkoa.
        He kuuluvat pois vallasta siinä vaiheessa ja pois sellaisesta työstä jossa ei tarvitse ihmiset kokea henkistä pahoinpitelyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Taas sanoin huonosti joten tarkennan, aiheuttaa vahinkoa ihan itselleen kun aiheuttanut vahinkoa valheilla ja vääristyneillä tiedoilla. Nauran valheen ja vääristävän tiedon keksijälle en uhrille kuin itselleni ja lapsilleni sekä perheelle.

Se että en uskonut ettö oikeasti on tuollaisia ihmisiä ja sekin että törmää oikeassa elämässä sellaiseen ja joo en halua ikinä törmätä mutta näyttävästi ura lähtee nopeasti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Et vissin varmasti osaa arvella, millaiseksi tunnustaudut kommentillasi. Autan; vajaaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Et vissin varmasti osaa arvella, millaiseksi tunnustaudut kommentillasi. Autan; vajaaksi.

Ei ne on vajaita jotka valehtelevat ja vääristävät kuin jo sanoin leikkaavat oman oksaansa. Eli ovat naurettavia kuin sinäkin. 😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vastata: sinulla vtun maanikko. Elämäsi on pelkkää guben jankutusta päivästä toiseen. Sitten vielä kyselee että kenellä on psykoosi!
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂 Vttu mikä kuuppajumi.

• Anonyymi00072
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vastata: sinulla vtun maanikko. Elämäsi on pelkkää guben jankutusta päivästä toiseen. Sitten vielä kyselee että kenellä on psykoosi!
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂 Vttu mikä kuuppajumi.

Älä hyvä mister valtakunta eli palstaäijä paa noin montaa emojia peräkkäin- lukijat saa pian epileptisen kohtauksen. Toisilla tarinoiden käsikirjoittajien kohdalla se lie edessä joktap. Karma.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Älä hyvä mister valtakunta eli palstaäijä paa noin montaa emojia peräkkäin- lukijat saa pian epileptisen kohtauksen. Toisilla tarinoiden käsikirjoittajien kohdalla se lie edessä joktap. Karma.

Tosiaankin tuo mielipiteidenmuodostusmetodisi taitaa olla aika lailla omasta kuupasta lähtöisin, ei vaikuta somet eikä järkipuheet :D

• Anonyymi00091
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

hienoa huomata että on vielä olemassa ihan aitoja naisia jotka ajattelevat feminismistä samoin kuin minäkin ja muut miehet.

olen sitä mieltä että feminismi hyökkää kaikkia vastaan, miehiä, naisia ja lapsia. esim. lasten oikeudet pitäisi aina mennä feminismin edelle. kaikki muut ovat häviäjiä paitsi feminiiniseen ideologiaan vihkiytyneet sukupuolettomat henkilöt.

• Anonyymi00092
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

huomaan että todella tiedät hyvin mistä puhut.
        olen huomannut ihan saman jutun kuin mitä kerrot tuossa. usein (ei siis aina) miehet ovat paljon huomaavaisempia ja osaavat ottaa muut huomioon. jotkut naiset ovat niin kylmiä ja itsekkäitä, tekevät vain työnsä välttävästi eikä mitään ylimääräistä koskaan, keskittyvät vain suorittamaan ilman mitään inhimillistä näkökulmaa. mutta sitten joku toinen nainen taas voi olla hyvin huomaavainen, että poikkeuksia on niissä kyllä, onneksi.

• Anonyymi00116
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

huomaan että todella tiedät hyvin mistä puhut.
        olen huomannut ihan saman jutun kuin mitä kerrot tuossa. usein (ei siis aina) miehet ovat paljon huomaavaisempia ja osaavat ottaa muut huomioon. jotkut naiset ovat niin kylmiä ja itsekkäitä, tekevät vain työnsä välttävästi eikä mitään ylimääräistä koskaan, keskittyvät vain suorittamaan ilman mitään inhimillistä näkökulmaa. mutta sitten joku toinen nainen taas voi olla hyvin huomaavainen, että poikkeuksia on niissä kyllä, onneksi.

Välttävät mitään ylimääräistä kuten esim sinua vapaa-ajan merkeissä, palstaäijä? Otan osaa tjsp

• Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö yksärinkertainen todella ajattelet, että tämä naista esittävä palstasedän alter ego muuttuu obsessiivisten maalituksen kohteeksesi sillä että mumiset jonkun viimeisen sanan joka ikiseen lankaan? Viisaampi ja enemmän tästä päivässä oleva olisi vetäytynyt jo aikoja sitten kokonaisuudessan tai ainakin tämän tulituksen kohdalla. T

• Anonyymi00118
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Minulla on vain hauskaa ihmisten ”idiotismi” varsinkin kun omaa puu oksaa on sahannut hyvin taitavasti puhuu itsensä pussiin idiotismillaan ja aiheuttaa itselleen vain kyseisellä toiminnallaan suoraan vahinkoa kun aiheuttaa maalittamisellaan
        Sekin että ne jotka eivät pysty ymmärtämään omallaan toiminallaan aiheuttaa vaatii käytöskoulutusta ei siis edes normaalia käytäntöä osaa ja näe empatiaa toisia kohtaa.
        Se on minulle hauskaa koska ne ihmiset istuu törkeästä kunnianloukkaamisesta oikeasti vankilassa.

” Se on minulle hauskaa koska ne ihmiset istuu törkeästä kunnianloukkaamisesta oikeasti vankilassa.” Tukarit saattaa jopa pitää tätä turinointiasi uskottavana gubbe

• Anonyymi00124
        UUSI
        Anonyymi00118 kirjoitti:

” Se on minulle hauskaa koska ne ihmiset istuu törkeästä kunnianloukkaamisesta oikeasti vankilassa.” Tukarit saattaa jopa pitää tätä turinointiasi uskottavana gubbe

multipersoona ollut taas vauhdissa aikaisin aamulla....

• Anonyymi

Teot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Siinä se sitten oli.

• Anonyymi

Mielipide ei synny tyhjiössä, siihen vaikuttaa monen monta asiaa. Muodostan oman mielipiteen kokemuksen ja toisaalta tiedon pohjalta. Mielipide ei ole tosiasia, vaikka monet sen sellaisena kokevat. Tosiasia perustuu havaintoon tai tutkimukseen, kun taas mielipide perustuu oletuksiin. Oletus on ok, ei ollenkaan niin paha asia kuin palstalla joskus ajatellaan.

• Anonyymi

Jaaha olisiko aika riipustaa päivän riimut tähän :).
      Kuullut asiat otetaan huomioon mutta lopullinen mielipiteen muodostus ihmisestä muodostetaan ihan itse

• Anonyymi

Voin sanoa käsi sydämellä. Minusta itsestäni on puhuttu niin paljon uskomatonta paskaa, niin että jo alle kolmikymppisenä t5rmäsin kaiken minkä joku kertoo jostain toisesta ihmisestä.

• Anonyymi

Sekä että monesti kun tutustuu huomaa että juorut ovat väritettyjä. Katetutta jne muuta p**haa omaa statusta yritetty pönkittää. Tai muuta juttua toista kohtaan.

• Anonyymi

Miksi juorutaan sitäkin hyvä miettiä!

• Anonyymi

Ihmiset ovat ilkeitä ja pahantahtoisia. S i k s i .

• Anonyymi

Koska on jotain salattavaa, mikä peitetään ylimääräisellä älämölöllä joka ei esim liity mihinkään tai selitä mitään? Ulla T

• Anonyymi00071
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat ilkeitä ja pahantahtoisia. S i k s i .

Just siksi. Ja myös omaan sisällöttömään elämäänsä kyllästyneitä usein.

• Anonyymi

No sanotaanko näin, että otan selvää, mitä faktoja löytyy toisten sanomisista.

Olen ollut liian positiivisesti muista ajatteleva, että saatan itsekin tuutata jostain yltiöpositiivisen kuvan.

Esimerkiksi joku on minulle mukava, kun sillä on oma lehmä ojassa...toiselle se sama tyyppi voi olla täysi mulkku.

Että ota tuosta selvää?

• Anonyymi

Muodostan käsitykseni kaunottaresta hetekalla.

• Anonyymi00084

Siis rautarunkoisella metallikudospohjaisella sängyntekeleellä suoraan kolkytluvulta, mitenkäs tuo petimalli sitten vaikuttaa siihen käsityksen muodostamiseen? Onko niillä jotain yhteistä :D

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Siis rautarunkoisella metallikudospohjaisella sängyntekeleellä suoraan kolkytluvulta, mitenkäs tuo petimalli sitten vaikuttaa siihen käsityksen muodostamiseen? Onko niillä jotain yhteistä :D

Heteka-jumppa tai hetekajumppa oli -70 luvulla kiertoilmaisu rakastelemíselle.

🦵

• Käsi sydämmellä haluaisin vakuuttaa, että ihan itse muodostan mielipiteeni ihmisistä, antamatta muiden vaikuttaa siihen. Mutta rehellisenä ihmisenä en voi sitä tehdä.

Aina kuitenkin pikkuinen mörkö siitä tulee jos joku vaikka mustamaalaa toista. Sitä kyllä miettii tuon toisen motiiveja toimia niin, mutta kyllä ne sanat jäävät pikkuriikkisen vaikuttamaan. Valitettavasti.

En haluaisi myöntää tätä edes itselleni, mutta noin se menee. Se annanko toisten pahansuopuuden vaikuttaa siihen, miten kohtaan paskanjauhannan kohteen, niin haluaisin sanoa, että en anna. Mut voin olla väärässäkin.

Yleensä en jaksa kuunnella mitään pahansuopaa lärpätystä, vaan poistun tai en noteeraa. Kertoo paljon ihmisestä joka jaksaa panetella muita. Tai no ainakin sen, ettei panettelija ole tasapainossa itsensä kanssa vaan ilmeisemmin on itse rikkinäinen tai keskeneräinen ihmisenä.

Mutta voin sanoa aidosti, että haluaisin muodostaa mielipiteeni ihan itse, mutta se ei vaan onnistu. Mahdoton yhtälö.

• Anonyymi

Ilman muuta juorujen perusteella.
      Koska toinen puoli on totta.

• Anonyymi

Oletko sitten kovakin jauhamaan muista hevonpeetä kun otit heti tuollaisen puolustuskannan?

• Anonyymi00088

Mikä ihmeen toinen puoli? Typerä sanonta, joka yrittää pulverisoida valehtelua paremmaksi kuin se onkaan.

Jos joku valehtelee, että täysraitis ihminen on alkoholisti, täysraitis ihminen ei ole puoliksi alkoholisti vain siksi, että joku patologinen valehtelija vastenmielisen kiihkeästi niin TOIVOO omassa narsistisessa pahuudessaan. Se voi tietysti olla, että valehtelija on itse alkoholisti, tai hänen kumppaninsa on, mutta se ei ole mikään "toinen puoli" muiden asioissa.

Jos joku valehtelee, että jollakulla on sukupuolitauti, vaikka hänellä ei ole koskaan sellaista ollut, hänellä ei ole puoliksi sukupuolitauti ja puoliksi ei. Vaan taas on kyseessä patologinen valehtelija, joka yrittää hyötyä valehtelemalla muista ihmisistä.

"Totta toinen puoli" on persoonallisuushäiriöistä roskaa, jolla yritetään peitellä omia noloja valheita.

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Mikä ihmeen toinen puoli? Typerä sanonta, joka yrittää pulverisoida valehtelua paremmaksi kuin se onkaan.

Jos joku valehtelee, että täysraitis ihminen on alkoholisti, täysraitis ihminen ei ole puoliksi alkoholisti vain siksi, että joku patologinen valehtelija vastenmielisen kiihkeästi niin TOIVOO omassa narsistisessa pahuudessaan. Se voi tietysti olla, että valehtelija on itse alkoholisti, tai hänen kumppaninsa on, mutta se ei ole mikään "toinen puoli" muiden asioissa.

Jos joku valehtelee, että jollakulla on sukupuolitauti, vaikka hänellä ei ole koskaan sellaista ollut, hänellä ei ole puoliksi sukupuolitauti ja puoliksi ei. Vaan taas on kyseessä patologinen valehtelija, joka yrittää hyötyä valehtelemalla muista ihmisistä.

"Totta toinen puoli" on persoonallisuushäiriöistä roskaa, jolla yritetään peitellä omia noloja valheita.

Täysin samaa mieltä tästä tai ainakin vähintään pikku sieluinen tyyppi, joka märehtii oman navan ympärillä ja kokee että kyseessä on juuri hänen kasvonsa kun leipäläpi on käynyt enemmän kuin laki sallii ja myös kirjaimellisesti

• Anonyymi

ei ihmisten ongelmat lähi piirissä välttämättä ulkopuolisiin vaikuta mutta jos alkaisi olla lähipiiriä huh. tätä ei monet tajua, jos olisi vaikka naapuri tovin, loppus "ystävyys" kuin seinään..

• Jos pitäisi sokkona valita monen tyypin väliltä, luotan ystävieni suosituksiin.
      Muutoin arvioin henkilön itse.

• Anonyymi

Riippuu kenestä "pitäisi" olla mielipidettä muodostamassa ja miksi.. Onko sinulla mielipide itsestäsi?

Itse en juurikaan muodostele ihmisistä mielipiteitä. Jos näin teen, se tapahtuu hyvin paljon tämän yksittäisen ihmisen omien mielipiteiden, kokemukseni ja sydämeni/vaiston pohjalta.

- Sheena

• Anonyymi

Kantapään kautta opittu asia: ihmiset puhuvat mitä puhuvat, paljon pashkaa ja potaskaa. Itse otan selvää, tutustun ja luon kantani toisesta tyypistä sen pohjalta. En kenenkään muun puheitten perusteella.

• Anonyymi

Muodostan omat mielipiteeni.
      Mutta.
      On kerrottava, että jos joku henkilö m i n u n kokemani perusteella on hankala, pirullinen, sotkee tahallaan asioita, käyttäytyy nolosti, tarkistan toiselta hänen kanssaan toimivalta.
      Näin tarkistan myös siksi, että olenko minä kohde tai toiminko minä kummallisesti vai onko tällainen henkilö y l e i s e s t i ottaen ikävä tyyppi.
      Olen väistyjä. En tuhlaa energiaa tuollaisiin.
      Vilma

• Anonyymi

Ei edes ole juoruilevia ihmisiä ympärillä, joten käsi sydämellä, ihan itse muodostan mielipiteeni.

• Anonyymi00070

Lucky you- toista se on ilkeydestä hengittävässä öllölän möllölässä, jotka ei tietenkää kysy asianomaiselta itseltään, menee nääs hyvät ihmisiä yhdistävät kurnutukseu pian pilalle mitä jos se lyö luun kurkkuun meille- mentaliteetilla

• Anonyymi00077
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Lucky you- toista se on ilkeydestä hengittävässä öllölän möllölässä, jotka ei tietenkää kysy asianomaiselta itseltään, menee nääs hyvät ihmisiä yhdistävät kurnutukseu pian pilalle mitä jos se lyö luun kurkkuun meille- mentaliteetilla

Luun kurkkuun lyöminen ei ole saavutus.
        Se on luihu tapa kommunikoida.
        On olemassa toisaikaisia ihmisiä. Välillä huumortuulella niin, että kitarisat heiluu ja hetkessä väärinymmärrettyjä paloja uhkauksia ja kiristyksin ja sitten muutama tilaus kyyneliä.
        Arvatkaa, tehooko?
        Ei yhtään.
        Tämä suorasta toiminnasta koettua.
        Vilma

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Luun kurkkuun lyöminen ei ole saavutus.
        Se on luihu tapa kommunikoida.
        On olemassa toisaikaisia ihmisiä. Välillä huumortuulella niin, että kitarisat heiluu ja hetkessä väärinymmärrettyjä paloja uhkauksia ja kiristyksin ja sitten muutama tilaus kyyneliä.
        Arvatkaa, tehooko?
        Ei yhtään.
        Tämä suorasta toiminnasta koettua.
        Vilma

No tämä ei kyllä palstasedän joku outo side kick - hahmo aivan vastannut ed kommenttia, mutta joo miksei joku todella epätoivoin voisi vaikka kiristää ja uhkailla jos laittaa puheille hanttiin

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00113 kirjoitti:

No tämä ei kyllä palstasedän joku outo side kick - hahmo aivan vastannut ed kommenttia, mutta joo miksei joku todella epätoivoin voisi vaikka kiristää ja uhkailla jos laittaa puheille hanttiin

Esim ole hiljaa tai keksin vielä usvaisempia juttuja. Sehän voi olla, että sillä menetelmällä huhut menettää tehonsa kun alkaa olla liian paksua jopa paksukalloisimmille. Siinä tosin menee tovi yleensä. ”Kuulemma” ,kikikika

• Niin no. Tällä hetkellä pyörii kuvioissa kaksi naista, ketkä olen tavannut ekaa kertaa kasvotusten eikä esim. Tinderin kautta,

Toisesta olen kuullut juoruja antisosiaalisesta persoonallisuudesta, istumistaustasta, turpasaunat sopii hyvinkin kyseiseen diagnoosiin, mutta ulkoisesti hän ei näytä ulkoisesti mitenkään ongelmatapaukeselta. Päinvastoin, ajattelin että hänellä saattaisi olla katsastettu halpa auto, jonka kanssa oltaisiin voitu mennä yhdessä kauppaan ja tehdä ruokaa. No juu, reilun vuoden vanha asia ja mua on moni paikallinen spurgru neuvonut, että pysy kaukana siitä.

Hyvätuloinen kiltti nainen, kenen kanssa hengailen ehkä kerran viikossa, riippuen hänen työvuoriosta, muksujutuista jne. kertoi itse ihan oma-aloitteisesti että tienaa of.:n kautta ihan hyvin myymällä t1ss1kuvia. Mutta se ei tee hänestä ihmisenä huonoa, vaikka noin 10 vuoden takainen minä olisin voinut niin sanoa.
      Tileillä makaa rahaa, mutta tällä hetkellä on kortit ja tunnukset jumissa, niin hänhän se lupasi auttaa mua. Ihana ihminen, Jos Bicky Royal mies on mun henkilökohtainen Miikka, niin siinä taitaa olla toinen ja vieläpä kova jätkä ollakseen nainen.

• Anonyymi00086

No onko vaikea valinta.... minulla menisi valinnan tekemiseen noin puoli sekuntia.
        Paitsi jos se sekopää ongelmatapaus on tosi hyvännäköinen ja se toinen ei ole, sitten pitäisi miettiä ehkä viisi minuuttia.

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

No onko vaikea valinta.... minulla menisi valinnan tekemiseen noin puoli sekuntia.
        Paitsi jos se sekopää ongelmatapaus on tosi hyvännäköinen ja se toinen ei ole, sitten pitäisi miettiä ehkä viisi minuuttia.

Olipa kerrassaan sydämmellinen kertomus👍

• Anonyymi00062

En luo minkäänlaisia mielipiteitä jotka jäisi elämään tapaamista pidemmäksi aikaa.
      Vaikka nyt olisi jonkinlainen, niin huomenna voi olla toisenlainen.
      Jokainen kerta voi olla erilainen joten en tee mitään luokittelua.
      Tämä koskee myös itseänikin. Sama koskee kaikkia... ihmisiä sekä eläimiä.

• Annan paljon painoarvoa sille mitä toinen sanoo. Mutta ne henkilöt keiden sanomisille annan tuon painoarvon, valikoin tarkasti. Jos joku merkityksetön henkilö puhuu paskaa toisesta, menee se toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

• Anonyymi00069

Et sinä todellisuudessa pysty sanomaan kuka on se rehellinen tyyppi johon luottaa. Ihmiset touhuavat niin paljon selän takana ja omissa rääkätyissä ryhmissä että aina on se yksi tyyppi joka pidetään ulkona ryhmästä. Pimitetään tietoja ja kun alkaa olla liian tylsää pistetään hivenen lisää liekkiä bensaan.

• UUSI

Kiva, se on hyvä kuulla. Ettei kuvittele kun toinen vääristää sanoja siten keksimällä anonyyminä jotain tai tulkitsee sen väärin mutta ei pysty käsittämään jos tarkentaa juurta tiettyyn.

• UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Et sinä todellisuudessa pysty sanomaan kuka on se rehellinen tyyppi johon luottaa. Ihmiset touhuavat niin paljon selän takana ja omissa rääkätyissä ryhmissä että aina on se yksi tyyppi joka pidetään ulkona ryhmästä. Pimitetään tietoja ja kun alkaa olla liian tylsää pistetään hivenen lisää liekkiä bensaan.

Jahas. Luulenpa ettei tuo palstakamu ei puhu omissa ryhmissä kuin en minäkään ei olla sellaisia kieroja.

• UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Minulla on oma ryhmäni, johon ei pääse sisään ihan kuka vain. Tiedän kehen voi luottaa ja kehen ei. Ja minun ryhmääni ei pääse ihan kuka vaan. Ryhmäni pitää siis aivan tarkoituksella toiset ulkona ryhmästä. Jotkut yrittävät siihen sisään, mutta kaikkia ei huolita. En minäkään yritä sisään toisten ryhmiin.

• UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Jahas. Luulenpa ettei tuo palstakamu ei puhu omissa ryhmissä kuin en minäkään ei olla sellaisia kieroja.

Jos puhutaan palstasta, ei minulla ole mitään salaista ryhmää. En puhu palstan ulkopuolella kenenkään palstalaisen kanssa.

• Anonyymi00095
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Minulla on oma ryhmäni, johon ei pääse sisään ihan kuka vain. Tiedän kehen voi luottaa ja kehen ei. Ja minun ryhmääni ei pääse ihan kuka vaan. Ryhmäni pitää siis aivan tarkoituksella toiset ulkona ryhmästä. Jotkut yrittävät siihen sisään, mutta kaikkia ei huolita. En minäkään yritä sisään toisten ryhmiin.

tuota sinun ryhmääsi toiset kutsuu nimellä "jengi".

• UUSI
        Anonyymi00095 kirjoitti:

tuota sinun ryhmääsi toiset kutsuu nimellä "jengi".

Voi sitä sillä nimelläkin kutsua.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Tuo on sellaista palstan ulkopuolista. Esim onhan minulla ihan perheestä tehty ryhmä, arvaten miksi.

• Anonyymi00078

mikäs galluppi tämä on. Kyllä myönnän että arvostamani henkilön mielipide voi vaikuttaa, en kai minä mikään umpiluupää ole. Lopullinen oma mielipiteeni koostuu synteesistä ja kiinnostaville asioille annan mahdollisuuden. Reiluuden nimissä myös vähemmän kiinnostaville sallin yllätyksen. Varsinkin positiivisen. Mutta käytyäni 75 maassa yllättää negatiivisesti kuinka minua opetetaan millaista niissä on ja tahoilta jotka ovat käyneet nippa nappa Tallinnassa.

• Anonyymi00085

No kerro mitä sinulle täällä on opetettu niistä maista? Arvaan että jotain itämaita on kyseessä?

• Anonyymi00080

Arvostettu ihminen. Toki häntä kuuntelee.
      Totuus asioista on se juttu, mutta saa sen Kääriä nätisti.
      Vilma

• UUSI

Asioiden kaunisteleminen on valehtelemista. Ainakin hyvin lähellä sitä.
        Jos tarkoitit tuolla kääriä nätisti asiallisuutta, sit ollaan samaa mieltä.

Asiat asioina ja vain asiapohjalta. Valehtelematta, mutta kuitenkin suoraan.

• Anonyymi00083

tottakai ne huhupuheet vaikuttaa arvioon.

täytyisi olla joku ihan tyhmä nainen jotta ne puheet voisi täysin mennä ohi korvien, sellaisia kyllä on, ja vaikka kaikki on niitä varoittaneet ne vaan myöhemmin sanoo että en yhtään tiennyt millainen se on.

• Anonyymi00087

Olen kuullut kuulkaa sellaisia juttuja, etten tiedä mitä ihmisistä oikein ajattella 🙄

Kun tuntemattomista joutuu kuuntelemaan juttuja, niin ei voi kuin muodostaa kuvaa kertojasta.

Niissä tapauksissa joissa tunnen juttujen kohteen, muodostan mielipidettä omasta ja toisen kerromasta.

Ystävän kertomat jutut uskon tietysti täpöllä. Yleensä on kyse siitä, että ystävällä on tosi paha mieli.

Joskus ne vaikuttavat siltä, että molemmille tuttujen tapauksessa odotetaan puolueellisuutta. Kerrankin pyydettiin, etten olisi missään yhteyksissä, vaikken tuntenut koko ihmistä kuin näöltä.

Aina kun joku käy sitomaan minua omiin tavoitteisiin, tunnen ahdistusta. Voi olla tietysti niinkin, että minua ahdistaa liian läheiset suhteet ja tarvitsen oman vapauteni ajatella asioista. Se voi olla minussa jopa näkyvä ominaispiirre, jonka kompensointi saa jotkut toimimaan siten.

Toinen vaihtoehto on, että minua on helppo manipuloida ja sitoa, mikä saa minut kuitenkin tarvitsemaan etäisyyttä.

En tietenkään halua hylätä ystävyyttä, jos puolueellisuus ei vaadi minulta edes mitään. Jossakin se raja kuitenkin menee, kun tuntee tarvetta astua taakse päin ja sulkea korvat ja puhelimen.

Enemmän naisten välisessä suhteissa on tätä. Miehet osoittavat asian paljon suoremmin manipuloimatta ketään. En silti väitä, että naiset olisivat pahempia.

Sitä pelkoa tuntuu aiheuttavan omien aivojen käyttö.

• Anonyymi00089

Voin sanoa. Olen aina viihtynyt yksin ja ollut kaikesta eri mieltä kuin muut.

• UUSI

Aih kiva kuulla. Monista asioista myös olen sen vuoksi täällä on revitty peliverkkarit.

• UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Aih kiva kuulla. Monista asioista myös olen sen vuoksi täällä on revitty peliverkkarit.

Siis eri mieltä olen ja ja repivät peliverkkaleita pyrkimällä minua satuttaa.

• Anonyymi00096
        UUSI

minä olen ihan tarkoituksella aina eri mieltä kaikesta kuin muut on...

• Anonyymi00111
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Siis eri mieltä olen ja ja repivät peliverkkaleita pyrkimällä minua satuttaa.

No miten naisia sarjana esittävä spede esim tämä puheenparsi nivoutuu siihen varsin mielenkiintoiseen lasu-draamaan mitä olet täällä erittäin johdonmukaisille ihmisille tuottanut?

• UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

No miten naisia sarjana esittävä spede esim tämä puheenparsi nivoutuu siihen varsin mielenkiintoiseen lasu-draamaan mitä olet täällä erittäin johdonmukaisille ihmisille tuottanut?

Toivottavasti väärästä sijoituksesta saadaan huomattava suuret rahat kärsimyksistämme.
        Minua on kohdeltu kuin rikollista.

• Anonyymi00129
        UUSI

Oi, samma täällä; erimielinen myös.

• Anonyymi00130
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti väärästä sijoituksesta saadaan huomattava suuret rahat kärsimyksistämme.
        Minua on kohdeltu kuin rikollista.

Niin siis tässä kuvitteeellisessa lasudraamassa vai missä yhteydessä gubbe ”rose” 11 lapsen uskovainen äiti, jolla on ruskeat hiukset puoleen väliin pakaraa kutrn profiilin biossa luki?

• Anonyymi00097
      UUSI

Toiset diggaa banjoa, toiset skittaa. Mielenkiintoistta...

• Anonyymi00110
        UUSI

Ja tämä nk kaksinapaisuus on tärkeää syystä, että?

• Anonyymi00098
      UUSI

Toisten sanat eivät vaikuta. Suurinosa ihmisistä on katkeria. Jos luottaisin toisiin en koskaan saisi hyvää kumppania tai ystävää itselle.

Parhaat kaveritkin on katkeria eivät halua että saisit paremman kumppanin kuin hänellä on. Eikä myöskään halua parempaa kaveria sinulle koska silloin hän joutuu syrjään.

• Anonyymi00099
        UUSI

totta.

katkeruus on suomalainen voimavara, sitä sanotaan joskus myös sisuksi.

• Anonyymi00128
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

totta.

katkeruus on suomalainen voimavara, sitä sanotaan joskus myös sisuksi.

Kaksi eri asiaa. Ei mitään tekemistä toistensa kanssa. Terve sisu on hyvästä, kaikenlainen katkeruus pahasta.

• Anonyymi00101
      UUSI

Minä ajattelen itsenäisesti, en ole massahysteriaan taipuvainen.

• Anonyymi00109
        UUSI

Toiset kokee sen yhdistävänä ja ilmeisesti elämäniloa lisäävänä, mutta ei se nääs aivan siltäkään vaikuta

• Anonyymi00102
      UUSI

Minä muodostan aina mielikuvani ihmisestä sen perusteella miten hän käyttäytyy.

• Anonyymi00127
        UUSI

Ns. vieraskoreus on siis vieras juttu.

• Anonyymi00103
      UUSI

muodostat mielikuvan ihmisen kasvoistaskin.. jo on monimukaista, kuin psykiatrin silmälaseista voisi jo tunnistapsykikuatrin oman mielenvikaisuunsa

• Anonyymi00104
      UUSI

aika... mielenvikainen psykiatri kun tuon värisitet sangat laseissaa... joo ei täysillä mutereilla pylri tuo tohtori..

• Anonyymi00105
      UUSI

niin joku oikein kouluutetu kkk-negotiator

• Anonyymi00108
        UUSI

Nyt vaikuttaa kyllä urpaanilta legendalta

• Anonyymi00106
      UUSI

Se on sekä että. Levottomat miehet ei ole minun juttuni!

• Anonyymi00107
        UUSI

No miksei naisia esittävä äijä vaikka näinkin voisi muatoilla

• Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00107 kirjoitti:

No miksei naisia esittävä äijä vaikka näinkin voisi muatoilla

6:33
        Oletko vainoharhainen vai ilkeä vai molempia.
        Muita vaihtoehtoja ei anneta. Ylläpidosta? Hämmentäjä!

• Anonyymi00122
      UUSI

Oma mielipide painaa enemmän. Toki esim. julkkiksista on aika vaikea tehdä mielipidettä, kun silmiin väkisinkin osuu lehtijutut.

• Anonyymi00125
      UUSI

Muodostan mielipiteeni sekä omien kokemuksieni että toisten kokemuksien perusteella. Toistenkin kokemukset painavat.

• Anonyymi00126
      UUSI

Faktapohjalla mennään ja surullisia juttuja ovat. En ole juoruja kuullut vaikka muuta luulisi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10189
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      230
      5888
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      90
      5003
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      16
      3290
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2662
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2562
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2394
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2204
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2171
    Aihe