Kyselisin teidän muidenkin kokemuksia Hämeen poliisilaitoksen Lahden yksiköstä.
Minun kokemukseni tässä. Tein neljä rikosilmoitusta ja kolme niistä Hämeen alueelta. Kaikki jätettiin tutkimatta.
1) Kunnianloukkaus. Minusta tehtiin törkeitä valheita sisältävä huoli-ilmoitus sosiaaliviranomaisille. Minuun on kohdistunut jo kuukausia rajua naapurustokiusaa ja se liittyi siihen. Olin valittanut pari päivää ennen asiatonta ilmoitusta isännöinnille muutamista asunnoista, kyseessä oli ilmiselvä sairas kosto. Tekijä oltaisiin saatu varmasti selville haastattelemallakin ja IP-osoite-hakukin olisi ollut mahdollista.
2) Varomaton tulen käsittely. Eräs talonyhtiöläinen poltti roihua aivan puupylvään vieressä noin 1,5 m:n korkeudella, joka pitää talon rakenteita yllä, katoksen alla, niin että liekit nuolivat tuntitolkulla puupylvästä ja lähellä oli myös havuled-koriste, tämä toistui ainakin kahtena päivänä. Lisäksi puisen koirankopin päällä aivan talon ja ilmanottoaukon edessä oli lukuisia poltettuja roihuja. Tämäkään ei ollut minkään sortin rikos kuulemma, vaikka oli vastoin kaikkia paloturvallisuusohjeita ja vaara oli ollut todellinen. Vedottiin vuodenaikaan, talveen.
3) OP Hämeen toiminta. OP Häme ei enää tarjoa kassapalvelupäivinä laskujen maksua, mikä on oikeus, josta mainitaan Perustuslaissakin. Poliisin mukaan se ei voi muka tutkia yhteisöjä. En usko tuota, koska jokaisella OP:lla on myös johtoryhmä.
Kaikissa kolmessa tutkimattajättämispäätöksessä oli alla rikoskomisario Ville Mattilan puumerkit.
Minulta meni täysin usko ja luottamus kyseiseen polisiilaitokseen.
Muistakaa, että voitte tehdä tutkimattajättämispäätöksistä muutakin kuin perinteisiä kanteluita, itse tein rikosilmoituksen lisäksi.
Kokemuksia Lahden poliisilaitoksesta?
Anonyymi-ap
1
76
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei Lahden poliisia kiinnosta rikosten tutkiminen,täysiä lapasia ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609750K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785503Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565119PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694790- 2102354
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122209Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021832- 901537
- 211471
- 411113