se tarjosi hyvää viiniä häissä ja oli näin absolutisti tuskin edes joi alkoholitonta viiniäkään kuin vasta ehtoollisella
jeesus heitti viina pullon kiveen
13
133
Vastaukset
- Anonyymi
absolutismia epäilen siihen kun neitsyt maria sano jeesukselle et viini on loppu ja se vastas anna minun olla aikani ei ole vielä tullut et jos jeesus ei halunnut viiniä
- Anonyymi
Jeesus muutti veden viiniksi. En tuomitse niitä, joilla se juominen pysyy kasassa. Jeesuksen eka ihme liittyi päihteisiin
- Anonyymi
tuntuuhan se vähän ooudolta et jeesus olisi tehnyt alkoholi pitosta viiniä kun siitä tulee paha meno huono viini on aina alkoholi pitosta maistuuhan se käyneelle hapan maku suussa en usko et jeesus lähti juopoille tekemään heidän juomiaan jos jeesus oli esimerkillinen epäilen sen tehneen syntiä jos teki humalluttavaa viiniä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuntuuhan se vähän ooudolta et jeesus olisi tehnyt alkoholi pitosta viiniä kun siitä tulee paha meno huono viini on aina alkoholi pitosta maistuuhan se käyneelle hapan maku suussa en usko et jeesus lähti juopoille tekemään heidän juomiaan jos jeesus oli esimerkillinen epäilen sen tehneen syntiä jos teki humalluttavaa viiniä
teki viiniä josta paha meno tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teki viiniä josta paha meno tulee
Kuollut usko muuttui eläväksi uskoksi!
- Anonyymi
Jeesus tahtoi nousu kännit ja saikin kunnon känkkäränkkä humalan
- Anonyymi
noinko huonosti sulla on asiat lesta homo
- Anonyymi
Vinku maistui mutta Jeesus oli kyllä enemmän pilviveikko. Opetteli "pyhän hengen" pössyttelyn jo pienenä temppelissä. Tämä näkyi myöhemmin selvästi hänen psyykkisissä oireissaan.
- Anonyymi
ei ihme et sulla satanisti pää sekoo kun kaiken maailman satuja uskot taidat oireilla vähän muualtakin kjin päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ihme et sulla satanisti pää sekoo kun kaiken maailman satuja uskot taidat oireilla vähän muualtakin kjin päästä
taidat olla saalenin kavereita yhtä humalassa molemmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä juurikaan raamattua usko. Niin sekisin en toivottavasti koskaan ole.
Mutta noinhan raamattu sen kertoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä juurikaan raamattua usko. Niin sekisin en toivottavasti koskaan ole.
Mutta noinhan raamattu sen kertoo.no mutta kun asia jota ei ole raamagussa ja lestadiolaiselta alkaa kysymään ssiasta se sanoo et se uskoo niin kuin raamattu sanoo
- Anonyymi
Mitä tahdot sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681