Olin oikeassa, olin varma, olin täysin tietoinen, ettei asiat ole niinkuin näyttävät olevan. Vaikka kuinka yritit mulle sanoittaa kaiken olevan mennettä, silti ne eivät olleet, mistään kaikesta huolimatta. Sä vain valehtelit mulle, annoit väärää mielikuvaa, olit epärehellinen. (en sano rumasti, sanon hyvästi!)
Toivon, että sull on nyt hyvä mieli kun heitit mut sudenkuoppaan, ja jäit muistelemaan menneitä, mitkä sulle itsellesi olivat tuottaneet kovastikin pahoja tunteita, joita yritin sun kanssa käydä läpi. Muttei - sä käytit mua hyväksesi, aikasi kuluksi, itseäsi viihdyttämään, nautiskeluun.
Olin typerä, luotin. Saat lahjan, Hyvä'sti! 🎵🎵👁🗨🎵🎵
Menneille Tositositosi Mustiksille Fiiliksille
10
495
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole koskaan ollut mitään meitä. Minä en ole sinua käyttänyt hyväksi mitenkään. Olet tehnyt asioita vain korvausta vastaan.
- Anonyymi
Nyt meni pahasti.... sivuun,
mitään korvauksia tai palkkioita ei ole suoritettu - puoleen eikä toiseen, mikään ei ollu pakollista eikä velvoittavaa, kaikki oli vapaata. omaehtoista ja kummallekin sopivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni pahasti.... sivuun,
mitään korvauksia tai palkkioita ei ole suoritettu - puoleen eikä toiseen, mikään ei ollu pakollista eikä velvoittavaa, kaikki oli vapaata. omaehtoista ja kummallekin sopivaa.Aloituksessa höpötit jotain valehtelusta, epärehellisyydestä, vääristä mielikuvista, hyväksikäytöstä yms ja nyt mikään ei ollut pakollista/velvoittavaa vaan kaikki oli vapaata, omaehtoista ja kummallekkin sopivaa. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa höpötit jotain valehtelusta, epärehellisyydestä, vääristä mielikuvista, hyväksikäytöstä yms ja nyt mikään ei ollut pakollista/velvoittavaa vaan kaikki oli vapaata, omaehtoista ja kummallekkin sopivaa. 🤣
Höpöttelystä ei oo kyse, vaan hyvästien jättelystä !
Kyllä valehtelu, epärehellisyys, väärät mielikuvat, hyväksikäyttö tapahtuu ihan ko. henkilön vapaasta tahdosta, täysin hänen omista lähtökohdistaan, ilman korvauksia, ilman mitään sopimusta palkkiosta.
Se perustui valheeseen, jota hän elätteli. Näin sitä mennään metsään, ja kovaa kylmää kyytiä!
Mitä kohtaa sä et ymmärrä, (enlaita tähän nauruhymiöö, tuskin sitäkään ymmärtäisit?)
- Anonyymi00005
Jatkat sitä edelleen, pidät sitä toista lämpöisenä, annat ymmärtää, ja varmasti ymmärtää antaa. Kikkailet sanoilla ja muilla tavoillasi, olet ylimielinen, naurettava, lämmittäjä. Miksi pidät häntä lähelläsi, tuntuuko se taas vuosien jälkeen uudelleen hyvältä, aloittaa alusta, kaikki, se mennyt mikä sinua joskus loukkasi, etkö pelkää että hän tekee saman uudelleen :) ja kas, minä toivon että hän tekee sen todella uudelleen, ja kahta vahvemmin, yhä voimallisemmin ja syvää luotaavimmin, vimmoin =) ETTÄ saat mitä todella haluat, häneltä, minne palasit minun luotani, =) Kiitos itsellesi vaan!
- Anonyymi00006
👊👊👊👌☝️
- Anonyymi00007
Mustasukkaisuus on epävarmuutta, sairaalloinen mustis on taas paha mielenterveys ongelma.
Siinä vaiheessa sairasta kun kumppania aletaan alistamaan kieltoihin ja kytätään tekemisiä.- Anonyymi00009
Nimen omaan on epävarmuutta suhteessa, eikä edes ole hyvällä pohjalla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nimen omaan on epävarmuutta suhteessa, eikä edes ole hyvällä pohjalla.
Nimen omaan suhde ei ole silloin hyvällä pohjalla, varsinkin jos se on yksipuolista miehen käskyvaltaa.
- Anonyymi00008
Kun kuitenin äijät haukkuu baarissa tyttöystävää ja vonkaavat uutta tilalle.
Valitetaan sitten kihlan purkua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151720Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2921319Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10905
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888