Kävi niin, että erään kaupungin tunnettu asianajaja teki oikeusrikoksen.
Olen yrittänyt saada jotain toista asianajaa selvittämään jutun.
Mutta kukaan ei uskalla tai halua olla eri mieltä kuin toinen asianajaja ja kollega.
Olen kysellyt, mutta kun kuulevat että on kyseessä asianajaja, niin "ei voi ottaa hoitaakseen".
Jos on joku murhaaja, niin kyllä voivat hoitaa, mutta eivät toista asianajajaa vastaan.
Ja eivät ihan tavallisen rehellisen kansalaisen asiaa.
Tunteeko joku jonkun sellaisen asianajan, joka uskaltaisi olla eri mieltä kuin kollegansa? Vihjatkaa!
Ongelmana hyvä veli/hyvä sisko asianajajissa
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tossisa siko haluat oikeuteen riitelemään vuosiksi ja vaarana on isot
kulut jos häviät? Mieti nyt kaksi kertaa
Asianajajia kyllä valvoo niiden oma liitto
https://valvontalautakunta.fi/- Anonyymi
Ei muuten valvo, Valvontalautakunta on hampaaton, asianajajat puolustavat toisiaan.
Pitäisi olla valvontalautakunnassa syyttäjiä.
Nykyajan ongelma on just tuo, että veljeä/siskoa puolustetaan, vaikka oliskin tehnyt väärin.
Eikä uskalleta myöntää omaa mokaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten valvo, Valvontalautakunta on hampaaton, asianajajat puolustavat toisiaan.
Pitäisi olla valvontalautakunnassa syyttäjiä.
Nykyajan ongelma on just tuo, että veljeä/siskoa puolustetaan, vaikka oliskin tehnyt väärin.
Eikä uskalleta myöntää omaa mokaansa.Sama muuten sinulla.
Kysyin, että tietääkö joku sellaista joka uskaltaa, en pyytänyt arvioita, menenkö oikeuteen vai en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama muuten sinulla.
Kysyin, että tietääkö joku sellaista joka uskaltaa, en pyytänyt arvioita, menenkö oikeuteen vai en.Kaikki tekevät virheitä.
Myös asianajajat, poliisit, tuomarit, rehtorit, kunnallispoliitikot,
On hyvä, että joku reagoi, moraalisesti. - Anonyymi00007
Valvoohan se, tuomioita on annettukin.
- Anonyymi
Ei muuten valvo, Valvontalautakunta on hampaaton, asianajajat puolustavat toisiaan
niin siis et kysy tosissaan vaan alat filosofoida yhteiskuntaongelmia
onnea yritykselle mutta varoitan kuluista moni luulee että voi halvalla ajaa
asioitaan ja vastapuolen kulut ovat sitten 100 000 ja se lankeaa jos tappio tulee- Anonyymi
Jospa pysyttäisiin aiheessa.
Kysyttiin, että tietääkö joku jonkun asianajajan joka uskaltaa olla eri mieltä kuin toinen asianajaja.
Vai onko siellä vapaamuurari-systeemi?
- Anonyymi00008
Jos rahasi piisaavat, niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287