Voi kun toinen ymmärtäisi ettei oo tehny mitään

Anonyymi-ap

Väärää... ❤️ Ei todellakaan. Ei se sen toisen tilapäinen paha mieli johdu hänestä.. Vaan hän juuri tuo hyvää mieltä. On joku kaunis asia elämässä ja olemassa. Vaikkakin erillään, toistaiseksi ainakin.
Käännettä ja ihmettä odotellessa.
Jos sellaista ei satu, kaunis muisto jää. Ensin se kirvelee, siitä se sitten menee ohi.

15

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämää se vain on. Normii.

• Anonyymi

Ei kukaan toisen saappaissa pärjäisi. Sekin on muistettava tuomitessaan ihmisiä.

• Anonyymi

Aina löytyy se joka puhuu järkeä ja näkee tilanteen ulkopuolisena puolueettomasti. Uskon siihen.

• Anonyymi

Ja antaa aikuisten ihmisten tehdä omat ratkaisunsa. 🙀

• Anonyymi

Ilman omaa lehmää ojassa 👍🏻

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät?

• Anonyymi

Koska puhuin oikeasti itsestäni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska puhuin oikeasti itsestäni...

Ja tässä tapauksessa ainoa väärin tekeminen on ristiriitaisuus ja pelko. Sen mukainen täysin päinvastainen käytös kuin pitäisi olla. Molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä tapauksessa ainoa väärin tekeminen on ristiriitaisuus ja pelko. Sen mukainen täysin päinvastainen käytös kuin pitäisi olla. Molemmilla.

Ei mulla. Syyt oli ihan muualla ja muissa jutuissa ja ihmisissä.

• Anonyymi

Osaan ainakin hävetä.

• Anonyymi

minulla ei sitä taitoa ole

• Anonyymi

Ei siltä vaikuta.

• Anonyymi

rakastin sua aina

• Anonyymi00014

Juupa juu mä en enään alennu sun paskaan mitä olen sinulta saanut ei mua enää kiinnosta onneksi sinulla ei ole numeroani enkä ota yhteyttä olisi vaan viime kerrallakin olla ottamatta yhteyttä siellä yhdessä paikassa eikä mulla ollut silloinkaan enää mitään tunteita sua kohtaan kun olet mua kohtaan niin sika ihminen huumori sairas ihminen olet mikä kadottaa kaikki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe