Aikuisimetys 34M

Anonyymi-ap

Hei.

Oon pitkään jo miettinyt näitä asioita ja kaipuu löytää samanhenkistä seuraa alkaa olemaan jo aika kova. Haluaisin löytää naisen jonka kanssa meillä voisi olla suhde hänen rintoihinsa liittyen, miksei vaikka muutenkin. Mutta siis minulle kävisi ihan vain satunnainen imeminen pari kertaa viikossakin.

Haaveissani olisi löytää kumppani, jonka kanssa voisimme vaikka katsoa yhdessä elokuvaa tai hän voisi lukea tms. Samalla kun imen hänen nännejään ja puristelen hänen rintojaan. Se olisi niin unelmien täyttymys vain saada imeä ja koskettaa niitä niin paljon kuin huvittaa ja samalla tuottaa molemmille läheisyyttä ja yhteyttä, joka tänä päivänä on hyvin harvassa.

Ikävä kyllä näitä asioita on aika vähän julkisuudessa ja tämä on sellainen fetissi, mitä ei oikein voi pamauttaa kun seuraa haetaan, joten sillä ehkä tällainen anonyymi ilmoitus on kaikkein toimivin ainakin oman mielenrauhan puolesta.

Onko kukaan löytänyt aikuisimetysseuraa Suomesta? Tämä myös kiinnostaa minua aidosti, joten kokemuksia kuullaan myös:)

Ei mulla muuta

2

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Moikka! On totta, että harvassa on naiset jotka haluaa imettää miestään. Mulla on haaveissa löytää mies, jota saisin alkaa imettää ja mielellään niin, että lopulta alkaa herua myös maitoa.🍼 oon 30 vuotias nainen. Miten suhun saisi yhteyden ap?💁‍♀️

• Anonyymi00002

Täällä 33v tisseistä pitävä. Olisi ihana imeä ja jos vielä maitoa sattuisi tulemaan. Kik löytyy nimellä maponi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      58
      4628
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      158
      4229
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3658
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2430
    Aihe