Onko ihmisillä oikein jokin tarve tulla huijatuksi? Jatkuvasti saamme lukea uutisia, kuinka taas on hoopotettu jotakuta aivan naurettavalla tavalla ja viety häneltä huimasti rahaa.
Kuitenkin moni noille huijatuille naureskeleva ottaa jopa Jumalan tosissaan!!! Jumalan, jota ei selvästikään ole yhtään missään!!! Voi kuinka huvittavaa!!!
Miksi ihmisiä on niin kovin helppo huijata?
15
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huijattu antaa Jumalalle rahaa säännöllisesti. Käytännössä raha menee seurakunnalle.
- Anonyymi00002
Jumala on siis säästöpossu!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jumala on siis säästöpossu!
seurakuntalaiset käy tyhjentämässä säästöpossun ja sanovat jumalan tiet ovat tutkimattomat 🤣
- Anonyymi00003
Pitäisköhän lapsille opettaa jumalanpelon sijaan lahkojohtajien pelkoa? Joka vuosi saa lukea jostain hirviöstä, joka huijaa ja piinaa hyväuskoisia itsemurhan partaalle.
"Pitäisköhän lapsille opettaa jumalanpelon sijaan lahkojohtajien pelkoa?"
Ei se mene niin. Lahkojohtajat ovat mestarillisia manipuloijia. Itse seurasin nuoruudessa VL -lahkon erästä SRK-puheenjohtajaa hyvin läheltä ja kaveri oli kansakoulun käynyt kalastaja-maanviljelijä, jonka älykkyys lähenteli kehitysvammaista, mutta kaveri oli sopivasti psykopaatti ja herkkä manipuloimaan ympäristöään. Kun haistatat vitut lahkolle ja katsot tätä johtajaa ulkopuolelta niin se on lähinnä säälittävä suuhengittäjä ja ikkunankuolaaja.Aliyah_Bet kirjoitti:
"Pitäisköhän lapsille opettaa jumalanpelon sijaan lahkojohtajien pelkoa?"
Ei se mene niin. Lahkojohtajat ovat mestarillisia manipuloijia. Itse seurasin nuoruudessa VL -lahkon erästä SRK-puheenjohtajaa hyvin läheltä ja kaveri oli kansakoulun käynyt kalastaja-maanviljelijä, jonka älykkyys lähenteli kehitysvammaista, mutta kaveri oli sopivasti psykopaatti ja herkkä manipuloimaan ympäristöään. Kun haistatat vitut lahkolle ja katsot tätä johtajaa ulkopuolelta niin se on lähinnä säälittävä suuhengittäjä ja ikkunankuolaaja."Itse seurasin nuoruudessa VL -lahkon erästä SRK-puheenjohtajaa hyvin läheltä ja kaveri oli kansakoulun käynyt kalastaja-maanviljelijä, jonka älykkyys lähenteli kehitysvammaista..."
Tämä siis koko suomen vanhoillislestadiolaisten puheenjohtaja. Hän oli oikeasti lähellä kehitysvammaista. Samoin kuin muutkin seuraajat, pedofiilit sun muut ikkunan kuolaajat.
- Anonyymi00005
silmänkääntöä , asioille saadaan näyttämään yhteys , samaa tuo lottoaminen on
- Anonyymi00006
Lottoon minäkin uskon. Uskon, että se antaa voiton.
Jumalaa on hankalampi pelata. Ainakaan kuponkeja ei ole missään. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lottoon minäkin uskon. Uskon, että se antaa voiton.
Jumalaa on hankalampi pelata. Ainakaan kuponkeja ei ole missään.Jumalalla ei voita ikinä mitään.
- Anonyymi00009
Uskovaisuuden kirjo ja laajuus paljastavat helppouden huijata ihmisiä vaikkapa hevosen kengällä. Mikä tahansa menee läpi täydestä kuin väärä raha.
- Anonyymi00010
Luterilainen kirkko pyörittää n. miljardin liikevaithoa ja kymmenien tuhansien ihmisten organisaatiota olemattomaan uskovien rahoilla.
- Anonyymi00011
"Miksi ihmisiä on niin kovin helppo huijata?"
Enemmistö on niin kovin tyhmää väkeä. Siitä se johtuu.
Jokainen järkevä tajuaa, että kuolema tappaa. - Anonyymi00012
Veikkaan, että ihmiset unelmoivat ja haluavat löytää jotain parempaa: ihanan puolison , äkkirikastumisen, lottovoiton, hyvännäköisen ulkonäön tosta vaan ...
Unelmissa eläminen voi olla hetken lepoa, mutta myös hyvää riistaa huijareille ja uskonlahkoille.- Anonyymi00013
Eiköhän ateistit unelmoi noista asioista. Uskova tietää olevansa rakastettu ja arvokas muutenkin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän ateistit unelmoi noista asioista. Uskova tietää olevansa rakastettu ja arvokas muutenkin.
Multa kysyttiin, että miksen lottoa, sanoin, etten tarvitse mihinkään miljoonia. Mulla on kaikki, mitä tarvitsen. En ole rikas, mutta minulla on kaikki tarvittava. Jos jotain tarvitsen osaan tehdä sen itse. Raha on yliarvostettua. Rakkautta ja ystäviä saa, jos osaa rakastaa ja kunnioittaa muita. Ei siihen jesua tarvita. Se on ihan vaan elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254544Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693274"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071553
- 491096
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3271062- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55671