https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/kirjastoon-ei-palkatakaan-johtajaa-valtuusto-paatti-myos-siirtaa-lukion-rakentamista-vuosikymmenen
Lukiossa yllättäen sisäilmaongelma - Terävä pää ei ole kuullutkaan asiasta - niin, onhan siitä vasta 20 vuotta puhuttu, tutkittu ja selvitetty. Yllättäen TAAS tutkimustulokset ovat hukassa... wohhohhooo
Paikkakunnan nuorille ja heidän hyvinvoinnille aivan sama, kyseisen Terävän pään kommenteissa - menkää minne haluatte, Kalajoki ei siis halua nuorten opiskelevan paikkakunnalla tai jäävän Kalajoelle. Asia tuli selväksi.
Hiekkasärkkien miljoonainvestoinnit - ai niin löytyy rahaa, satama uusiksi jos vaikka sattuu joku purkki tuomaan heiniä satamaan. Voi Vi..u tätä paikkakuntaa!
KALAJOEN INVESTOINNIT
Anonyymi-ap
5
363
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Lukio on terve, sinä et.
- Anonyymi00003
Kukahan se tartunnan on saanut Kaupungintalolla. Narsisti jyrää taas - menee Rileyn paratiisi taas nuorten edelle.
- Anonyymi00002
Onneksi saadaan senaattorille loppusijoituspaikka. Ehkä se miniäkin palaa sitten takaisin...
- Anonyymi00004
Pitäähän sitä rahaa löytyä lisää Hiekkasärkille.
Rakennetaan vaikka tuulimyllyjä lisää.
Turistit kaipaa huveja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568