En ole iätäni enää mikään juniori, enkä seniori. 1990-luvun alussa kohtasin ihan omaikäisen naisen. Nuoria oltiin jne.....
Mutta tämä on jännä. Kun itse ihastuu johonkin naiseen, ja jää kiinni, niin syntyy hankala tilanne enkä saa vastakaikua. No, aika menee aina näissä ohi.....
Tuollaisia viestin alussa olleitakin tilanteita on ollut, että nainen antaa kymmenen pisteen vihjeen, niin en osaa ottaa hetkestä kiinni, eli menen itse lukkoon.
Tuo ihan eka juttu joka tapahtui oli sellainen jossa omaikäinen nainen tuli ns. ja sanoi suoraan mitään olin miettinyt. Se, että sanoo suoraan on aina paras. Nämä sanottamat ja vinkkailut tai puhewet jotka ei tarkoita mitään on kyllä niin deepiä, että diippiä..... Väärin ymmärretty on maailmamn paskin tilanne, ja joku tekemättä jäänyt asia voi tulla esiin pitkän ajan päästä, ja se toinen voi tulkita sen ihan miten tahansa..... Näistä tilanteista pitäisi tehdä itselle oma lista, mutta se on aika teiniä....
ihastumisen ongelmat
Anonyymi-ap
1
241
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611069- 448470
- 1285356
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 403268
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352061- 281806