spermasin siittimestäni juuri kiisselini naamalleni ja mahalleni... kiihottaa
tekeekö kukaan muu samanlailla? kiihottavaa kun siemennän suuhuni..
M67
Spermassa naama
Anonyymi-ap
3
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
minäkin teen samalla lailla, menen makaamaan sängylleni ja taivutan selkää kunnes terska osuu naamalle, ai että on kiihottavaa katsoa kun runkkaan penistäni niin lähellä . kiimaliima valuu naamalleni ja vihdoin laukean kovalla paineella, nuolen spermat naamaltani, ai että!
- Anonyymi00002
Mä nostan jalat kohti kattoa seinää vasten niin et kyrpä on kasvojeni yläpuolella. Runkkaan suu auki et jos spermat osuis. Olis kiva kun vanha mies runkkaisin mun kasvoille. M58
olen kokeillut roiskia omat mällit suuhuni , nutta toisen kullista se on parempaa saada suuhun ja naamalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594664
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1594245- 673872
- 1263835
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473658Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152440