Ihanaa, joulusiivous tehty!

Anonyymi-ap

Siivottiin yhdessä puolison kanssa huusholli lattiasta kattoon ja se on sitten siinä. Jotain pientä pintaputsausta ennen joulua mutta muutoin keskitytään ruuan laittoon ja joulusta nauttimiseen eli lapset tulevat kyläilemään joulupyhinä ja aikaa vietetään yhdessä. SIlloin ei ajatella siivouksia.

Miten teillä?

25

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aatonaattona. tulee siivousfirman kaksi naista tekemään täyssiivouksen. Kaikki, petivaatteiden vaihtoa myöten, jääkaapit, hellat, sauna ym Joululahja itselle jo muutaman vuoden ajan. Se työ jälki on niin uskomatonta, että sitä ei voi kuin ihmetellä. Itse en ole edes yrittänyt seinien pesua, vaikka olen 10 vuotta asunut kodissani.

• Anonyymi00002

Meilläkin kävi kaksi kertaa vuodessa siivooja (t) kun olin työelämässä, jouluna ja kevätsiivouksessa

Ei enää; ei ole kodin "sotkijoitakaan" enää, joten siivous sujuu leppoisasti ajan kanssa, myös joulusiivous. Mutta totta on, että kun ammattilainen siivoaa omin laittein ja ainein, niin onhan se putipuhdasta ja siisteys säilyy pitkään

• Anonyymi00003

En ymmärrä käsitettä. En ole koskaan sellaista tehnyt.

• Anonyymi00005

Et vai ?

• Anonyymi00006

Tarkoitatko joulusiivousta? Et siis ymmärrä käsitettä joulusiivous?! Ymmärrätkö mitä tarkoittaa viikkosiivous, suursiivous, kevätsiivous, kuolinsiivous?

Ja olet siis 60+ vuotias?

Mielenkiintoista(ko)?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarkoitatko joulusiivousta? Et siis ymmärrä käsitettä joulusiivous?! Ymmärrätkö mitä tarkoittaa viikkosiivous, suursiivous, kevätsiivous, kuolinsiivous?

Ja olet siis 60 vuotias?

Mielenkiintoista(ko)?

Stressitön siivous on kanssa mielenkiintoinen käsite! 👍😃

• Anonyymi00007

Jos huvittaa niin siivoilen, mut en stressaa asiasta.

• Meillä siivottiin tänään. Ihan normi siivous ei sen kummempia joulusiivouksia Huomenna joulukoristelut ja jotain etukäteisvalmisteluja ruoille. Ja tuorehankintoja.

• Anonyymi00009

Olen kahvilassa ja odotan soittoa koska saan palata siivottuun kotiin. Myös autoni vahattiin ja sisäpestiin tänään. Minun joululahjat itselleni.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen kahvilassa ja odotan soittoa koska saan palata siivottuun kotiin. Myös autoni vahattiin ja sisäpestiin tänään. Minun joululahjat itselleni.

Ihanat lahjat❤️. Meilläkin ois aihetta tuohon auton sisä- ja ulkopesuun sekä vahaukseen. Se nyt kuitenkin taitaa jäädä varmaan loppiaisen jälkeiseen aikaan. Jos vaikka sitten ennen katsastusta.

• Anonyymi00010
        Siili25 kirjoitti:

Ihanat lahjat❤️. Meilläkin ois aihetta tuohon auton sisä- ja ulkopesuun sekä vahaukseen. Se nyt kuitenkin taitaa jäädä varmaan loppiaisen jälkeiseen aikaan. Jos vaikka sitten ennen katsastusta.

Musta auto jonka itse vahaan aina alkukesästä. Talvipesut ja vahaus sekä sisäpuhdistus maailman tarkempaa työtä tekevällä naisyrittäjällä. Varsinkin sisäpuhdistus on jotenkin sellainen toimenpide, että en jaksa tehdä riittävän tarkkaa työtä, myös välineet / puhdistusaineet on ammattilaisella ihan eri luokkaa kun minun litkut. Niin hyvä mieli joka kerta kun haen auton, ystävälliseltä, palvelualtiilta naisyrittäjältä. Hän toi minulle hyvän joulumielen, taas kerran, kiitos Anne-Maj.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Musta auto jonka itse vahaan aina alkukesästä. Talvipesut ja vahaus sekä sisäpuhdistus maailman tarkempaa työtä tekevällä naisyrittäjällä. Varsinkin sisäpuhdistus on jotenkin sellainen toimenpide, että en jaksa tehdä riittävän tarkkaa työtä, myös välineet / puhdistusaineet on ammattilaisella ihan eri luokkaa kun minun litkut. Niin hyvä mieli joka kerta kun haen auton, ystävälliseltä, palvelualtiilta naisyrittäjältä. Hän toi minulle hyvän joulumielen, taas kerran, kiitos Anne-Maj.

On hyvä kun on luotettava vakiyrittäjä huoltamassa autoa

• Anonyymi00012
        Siili25 kirjoitti:

On hyvä kun on luotettava vakiyrittäjä huoltamassa autoa

Ihan totta. Mulla on " joka paikassa" tietty henkilö jonka kanssa asioin. Autohuolto, Rautakauppa, Autopesula jne. Toimii ja esimerkiksi nyt kun autohuoltaja muutti toiselle paikkakunnalle, harmittaa vietävästi. Soitin hänen uuteen työpaikkaan ja kerroin, kuinka paljon minua harmittaa. Hän nauroi ja oli otettu, kertoi myös sen että en ollut ainoa, joka on hänelle soittanut.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihan totta. Mulla on " joka paikassa" tietty henkilö jonka kanssa asioin. Autohuolto, Rautakauppa, Autopesula jne. Toimii ja esimerkiksi nyt kun autohuoltaja muutti toiselle paikkakunnalle, harmittaa vietävästi. Soitin hänen uuteen työpaikkaan ja kerroin, kuinka paljon minua harmittaa. Hän nauroi ja oli otettu, kertoi myös sen että en ollut ainoa, joka on hänelle soittanut.

Hyvä antaa positiivista palautetta silloin kun siihen on aihetta.

• Anonyymi00011

Pesin itteni paremmin, ja vaihdoin puhtaampia päällenikin, ettei ala haisemaan vanhalta. Joulutunnelman saa aika helposti luotua, vaikkei kaikki asiat olisikaan muuten ihan täydellisen hienosti.

• Kenellä loppujen lopuksi on kaikki asiat ihan" täydellisen hienosti". Milloinkaan siis.

• Anonyymi00013
        Siili25 kirjoitti:

Kenellä loppujen lopuksi on kaikki asiat ihan" täydellisen hienosti". Milloinkaan siis.

Kai joku Joulusiivouksen tehnyt, alkaa tehdä kohta Uuden Vuoden siivoustakin.
        Itte en stressaa...

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itte en stressaa...

EI se tarkoita stressaamista, jos siivoaa. KUmmallinen ajatus!

Kai kotinsa saa pitää puhtaana, jos silt ä tuntuu. Ja toisaalta jos viihtyy sotkussa niin siitä vaan!

• Anonyymi00015
        Siili25 kirjoitti:

Kenellä loppujen lopuksi on kaikki asiat ihan" täydellisen hienosti". Milloinkaan siis.

Kun on itse puhdas ja ympärillä on puhdasta vaikkapa siivouspäivän jälkeen, niin ihan pikkiriikkisen hetkisen kaikki tuntuu ja näyttää himskatin hienolta ja hyvältä. Heh.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

EI se tarkoita stressaamista, jos siivoaa. KUmmallinen ajatus!

Kai kotinsa saa pitää puhtaana, jos silt ä tuntuu. Ja toisaalta jos viihtyy sotkussa niin siitä vaan!

Viihtyy sotkussa? Oletko noin musta-valkoinen, on vain siistiä tai sotkua? Älä stressaa kuule, sairastut jos kokoajan siivoat, ja maton pitää olla ihan suorassa, tauluja ojentelet, keräät joka pikkuroskankin ihan kärppänä kun huomaat.
        Veikko Lavilla on laulu aiheesta; 'ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä'.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Itte en stressaa...

Meillä lait imurointiin jo tänään joulusiivouksen jälkeen :D.

• Anonyymi00017
        Siili25 kirjoitti:

Meillä lait imurointiin jo tänään joulusiivouksen jälkeen :D.

Kerran kuukaudessa imuroi, suunnilleen...

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Viihtyy sotkussa? Oletko noin musta-valkoinen, on vain siistiä tai sotkua? Älä stressaa kuule, sairastut jos kokoajan siivoat, ja maton pitää olla ihan suorassa, tauluja ojentelet, keräät joka pikkuroskankin ihan kärppänä kun huomaat.
        Veikko Lavilla on laulu aiheesta; 'ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä'.

En ole "noin mustavalkoinen" enkä todellakaan ole kuvaamalaisesi siivousneurootikko; analysoit väärin ja aivan liian pieneen tietomäärään vedoten...

Joten ei kannata ottaa itseensä noin voimakkaasti. Otappa Lavin kappaleesta oppia.

• Anonyymi00018

Kuusenjalan vesi haihtunut. Kosteusvaurio.

• Anonyymi00020

Ei se mihinkään haihdu. Kuusihan juo sen. Anna vain lisää, että kuusesi jaksaa kukoistaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      137
      3546
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      55
      3121
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2584
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      115
      2141
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      171
      1786
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      31
      1346
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      54
      1172
    8. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      953
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      110
      923
    10. Polvinen hylkäsi Persut

Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.
      Kajaani
      158
      922
    Aihe