Monikin kirjoitus vuosien varrella. :( ja nyt viimeisin juttu tietysti.
Olen itse kotona rehellinen ja sanoin myös omalle nykyiselle miehelle hänestä.
Meillä mennyt pidempään huonosti ja katsotaan miten tässä käy.
Tietysti oli ensin mustasukkainen, mutta meni jo ohi. Ymmärtää kyllä.
Eipä ole hänkään pulmunen ollut vuosien varrella. Minä en halua piilotella tällaisia asioita, vaikka tietyt tunteet sydämeeni kätkenkin.
Hän taas piilottaa.
Haluan kaikille oikeasti vain hyvää. Ihan kaikille. Oli totuus mikä tahansa. 🥹💔
Kun joku vain livahti sydämeen. Olenko liian tunteellinen ja herkkä sitten? Onko minussa jotain vikaa, kun niin kävi... Hän oli tänään niin suloinen.
Halaus lämmittää ikuisesti ❤️ minua on neuvottu päästämään irti. Mitä pitäisi kuunnella, kun pääni on sekoitettu niin huolella muiden asioiden tiimoilta. Siksi itken, olen epätasapainossa.
Kiusaamisen ja vainoamisen vuoksi jonka pakkomielteinen ihminen on saanut aikaan.
Onko oma sydän ja pääkään enää luotettavia.
Minun pitäisi lopettaa palstailu, koska minua on vainottu todennäköisesti 17 vuotta. Toivottavasti asia ei olisi näin, mutta...
Puhuiko hän minulle totta vai ei... Saanko koskaan tietää. 😔
Silti kaunis muisto jää, jos ei halua minuun ottaa yhteyttä.
Olkaa ihmisiksi ja säännöstellään palstan käyttöä. Tämä on kyllä riippuvuus tämäkin.
Puspus
Vähä hävettää tietysti monikin asia
21
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poistu tältä palstalta jo viimein
- Anonyymi00003
Kyllä poistun 🤗
- Anonyymi00004
Mutta kaikkiako täällä olevia kytätään? Vaikea uskoa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta kaikkiako täällä olevia kytätään? Vaikea uskoa.
Sitä minäkin ihmettelen, ellei joku ns. Tietovuoto.
- Anonyymi00006
Miksi kukaan ei varoittanut mua ajoissa?
Olisin ollut enemmän kuin kiitollinen. Saisin paljon kirjoitettavaa, kirjan muodossa.
Jääköön pöytälaatikkoon tai ei... - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, ellei joku ns. Tietovuoto.
Kyllä hakkeri tekee mitä vaan, jos saa rahaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä hakkeri tekee mitä vaan, jos saa rahaa.
Juuri niin
- Anonyymi00002
Olin jossain vaiheessa kymmenen vuotta tauolla täältä. Jokin veti takaisin...
Tässä sitä nyt ollaan. Paljaana, häpäistynä, surullisena, rikki, onnettomana, ihastuneena, hämmentyneenä, lämpöä sydämessä tuntien, surua tuntien. Silmieni takana on paljon tunteita, silti päällepäin sitä harva huomaa.
Jos eroan, pärjään hienosti yksinkin. Jos joku elämääni tulee, ei tarvitse yhdessä asua heti, jos koskaan.
Voi, kun vain ymmärtäisi kuinka paljon merkitsi minulle tämä kohtaaminen. ❤️ Ehkäpä ymmärsi. Jos se ei hänelle ollut mitään, minulle oli.
T. Ketjun aloittaja- Anonyymi00007
Ihmiset unohdetaan nopeasti, häivy täältä jo viimein nyt, sitten helpottaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi hätistelet? Eli tiedät jotain.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi hätistelet? Eli tiedät jotain.
Ansaitsen tietoa tästä. En sitä, että en saa oikeutta ja painetaan villaisella.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
No, sainpa varmuutta lisää. Olen ollut oikeassa.
/aloittaja aaapeee - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ansaitsen tietoa tästä. En sitä, että en saa oikeutta ja painetaan villaisella.
Ajan saatossa saat oikeutta, turhaan jatkat täällä enää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tiedän kyllä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo, siitä tulee kyllä oman historian mielenkiintoisin keissi.
- Anonyymi00012
On muuten yllättävän siisti tunne huomata paljon. Miinuksena siinä ehkä se, että mieli murrettiin ja vieläkin jatkuu.
En siis keksi näitä asioita. Mua on tarkkailtu vähintään koko vuosi IRL. Tiedossa tämä asia nyt.
En kirjoittele enää.. Korkeintaan luen, ehkä joskus, jos sitäkään.
/ap - Anonyymi00015
Good bye kaikille 🥹❤️ se mikä tapahtuu oikeassa elämässä on oikeaa, muu on vain harhaa.
Eli toimikaa tekin siellä oikeassa elämässä, jos jotain aitoa elämää haluatte elää.
Vain se on totta.
/ap - Anonyymi00017
Haluat antaa kaikille hyvää, se on jalo teko.
- Anonyymi00018
Toivottaa hyvää, sitä kyllä. 👍🏻
- Anonyymi00020
Ja tämä kenestä lämpimästi puhun on eri ihminen kuin vainoaja. Hänestä puhun vain nimellä stalkkeri.
Hän on sairas.
Viimeksi kohtaamani ihminen on vain ihminen, ihana sellainen ❤️ ihanin tapaamani mies koskaan. Tältä tuntumalta.
Nyt tsau.
/ap - Anonyymi00021
kyllä se on sanottavani että on mennyt hel.etin huonosti jo pidemmän aikaa…voivoi :( millanenhan perhemuot0 olisi sitten oikenlainen en tiedä enkä usko enää ns normi avoliittoihin enkä varsinkaan avioliittoihin no eipö sen väliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1135243Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1794901BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2124097- 2163305
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1223145Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1032974HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok172129- 1271854
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1571742- 611379