Melko raskasta seuraa
Myönnän, että Olin
16
269
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko toi O joku vihje kun on isolla?
- Anonyymi00003UUSI
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19181574/riippuvuudet-ja-masennus
- Anonyymi00004UUSI
On. He käyttävät alkoholia vähintäänkin ja rajusti.
- Anonyymi00005UUSI
No sä vasta raskasta seuraa olet
- Anonyymi00006UUSI
Niin sekin vielä.
- Anonyymi00007UUSI
Et ollut
- Anonyymi00008UUSI
Olo on raskas jos seurakin on raskasta.
- Anonyymi00009UUSI
Et lainkaan. Mukava oli puhua. Hyvää yötä.
- Anonyymi00010UUSI
Hienoa että tiedostat itsestäsi tuon. Nyt vaan kun otat itsestäsi niskasta kiinni ja menet terapiaan hoitamaan sinun menneisyyden haavat ja parannat itsesi paremmaksi versioksi itsestäsi. Samalla näytät toiselle kuinka mahtava tyyppi sinusta olisi voinut tulla. Ja tietenkin säästät seuraavan kumppanin sinun menneisyydestäsi.
- Anonyymi00017UUSI
Ei kukaan elänyt tule ilman kapsäkkejä,
- Anonyymi00011UUSI
Jep. Tuomitseva muita kohtaan, varsin herkkänahkainen omista asioista.
- Anonyymi00012UUSI
Jep, minulla oli kovat arvot silloin
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jep, minulla oli kovat arvot silloin
Epäilenpä että eivät muutamassa viikossa ole muuttuneet.
Se on muuten totta, että jos alkaa tarttumaan omiin muita tuomitseviin ajatuksiin - pakottaa miettimään hyväntahtoisen selityksen - oma mieliala alkaa kohentua ja sen myötä myös ns. nahka paksuuntua, eikä tarvitse ihan kaikesta loukkaantua tai ottaa henkilökohtaisesti. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Epäilenpä että eivät muutamassa viikossa ole muuttuneet.
Se on muuten totta, että jos alkaa tarttumaan omiin muita tuomitseviin ajatuksiin - pakottaa miettimään hyväntahtoisen selityksen - oma mieliala alkaa kohentua ja sen myötä myös ns. nahka paksuuntua, eikä tarvitse ihan kaikesta loukkaantua tai ottaa henkilökohtaisesti.Nyt meni ohi, tilanne on muuttunut hieman. Mielialani on kyl ihan hyvä
- Anonyymi00015UUSI
Minunkin mieli paranee ajan myötä. Oli vaan hemmetin raskas vuosi. Kaikkea negatiivista tapahtui vuoden aikana, ei sitä tälläisen herkän naisen mieli kestänyt.
- Anonyymi00016UUSI
Enkä mä mikään alkoholisti ole koskaan ollut. En ole myöskään mikään raitis, jos juon niin juon. Siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 881508
- 211431
- 411103