Kunnan hallinto- ja talousjohtaja otti lopputilin marraskuun lopussa ja työtehtävät päättyvät helmikuussa 2026.
Eronpyyntö on käsitelty kunnanhallituksessa 1.12.2025 kokouksen lisäpykälänä.
Edes Pitäjänuutiset ei ole uskaltanut asiasta kirjoittaa.
Mikä saa ottamaan lopputilin, kun ei edes eläkkeelle vielä pääse ja sen verran vanha, että uusia töitä ei löydä?
Mitä tässä hommassa on takana, tietääkö kukaan?
Hallinto- ja talousjohtaja otti lopputilin!
18
594
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä pätevälle työntekijälle uusi tehtäviä löutyy
- Anonyymi00002
Pätevälle löytyy uusia tehtävä.
Ei kunnassa vikaa ole.- Anonyymi00003
Kaksi edellistä kommenttia tullut muutaman minuutin sisällä, joten varmaan ihan samoista näppäimistä kirjoitettu! "Ei kunnassa vikaa ole".
Pätevyys on kansakoulun opettajan pätevyys useiden vuosikymmenien takaa.
Ollut 15 vuotta mukana Peruveden alueen sekoiluissa, joista kirjoitettu lehdissä isoilla otsikoilla.
Melkein kaikki muutkin työntekijät lähteneet kunnasta, niin jokohan tuo työntekijöiden joukkopako loppuisi tämän henkilön lähdön jälkeen?
Pitäjänuutiset ei ole uskaltanut kirjoittaa tästä juttua, vaikka on ollut kunnan kakkosmies ja lähtö niin äkillinen, että on ollut lisäpykälänä kunnanhallituksen pöytäkirjassa. Taisi tulla äkillinen ajolähtö pois kunnasta? Henkilö on joskus jopa vt kunnanjohtajan hommaa hoitanut, eli aikanaan tärkeä peluri ja naruista vetäjä kunnassa. - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaksi edellistä kommenttia tullut muutaman minuutin sisällä, joten varmaan ihan samoista näppäimistä kirjoitettu! "Ei kunnassa vikaa ole".
Pätevyys on kansakoulun opettajan pätevyys useiden vuosikymmenien takaa.
Ollut 15 vuotta mukana Peruveden alueen sekoiluissa, joista kirjoitettu lehdissä isoilla otsikoilla.
Melkein kaikki muutkin työntekijät lähteneet kunnasta, niin jokohan tuo työntekijöiden joukkopako loppuisi tämän henkilön lähdön jälkeen?
Pitäjänuutiset ei ole uskaltanut kirjoittaa tästä juttua, vaikka on ollut kunnan kakkosmies ja lähtö niin äkillinen, että on ollut lisäpykälänä kunnanhallituksen pöytäkirjassa. Taisi tulla äkillinen ajolähtö pois kunnasta? Henkilö on joskus jopa vt kunnanjohtajan hommaa hoitanut, eli aikanaan tärkeä peluri ja naruista vetäjä kunnassa.Toi kyl funtsituttaa bulisti ku pitsku ei oo skrivannu mitää pampun lopareiden otost 🤔
- Anonyymi00004
Onko käynyt sienimetsässä? Täällä joskus tapahtunut sienuratti josta jotain seurauksia.
- Anonyymi00005
Joku iso kohu tulossa, jota ei halua jäädä selittämään tai kantaa siitä vastuuta?
- Anonyymi00006
Vahtiiko kukaan herrojen luottokorttien käyttöä?
- Anonyymi00007
Veikkauksia uudesta hallinto- ja talousjohtajasta kun nykyinen jää pois?
Ei kai vaan.. no arvaat varmaan.- Anonyymi00008
Olisiko sinne tunkua kunnanvaltuutettujen joukosta? Myös ulos savustettu ex. kunnanjohtaja Ollikainen saattaisi olla kiinnostunut tästä pomon paikasta? Kuka teidän mielestä olisi pahin vaihtoehto?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisiko sinne tunkua kunnanvaltuutettujen joukosta? Myös ulos savustettu ex. kunnanjohtaja Ollikainen saattaisi olla kiinnostunut tästä pomon paikasta? Kuka teidän mielestä olisi pahin vaihtoehto?
Pahin olis ehkä joku ent. siv.. 🤔
- Anonyymi00011
On kyllä ihme ettei paikallislehti kirjoita mitään onkohan, konsernilta tullut ohjeistus ettei tästä keissistä kirjoiteta mitään. Aiemmin kirjoittivat hyvinkin terhakkaasti kunnan asioista. Hiljeneekö kolmas valtiomahti?
- Anonyymi00012
Kyllä tämä asia kiinnostaa kuntalaisia ihme hämyilyä. Teknisen johtajan siirtyminenkin Kangasniemelle uutisoitiin nopeasti. Paikallislehti on ihan mykkä. Ei taida puolueetonta uutisointia löytyä enää mistään.
- Anonyymi00013
Aarniokoski voisi hakea tätä hallinto- ja talousjohtajan paikkaa? Tehtävä soveltuisi hänelle luontaisesti.
Pitäjänuutiset on hiljennetty jollakin omituisella tavalla. Monet merkittävät muutokset jäävät kirjoittamatta ja luulen, että lehdessä pelätään kuntapolitiikan kostoa, jos asioista ei kirjoiteta kuin poliitikot haluavat? - Anonyymi00014
Kiitos PU
- Anonyymi00015
Vihdoinkin lehti kirjoitti mikä tässä on taustalla.
Jää ihmetyttämään miksi oli niin kykenemätön valmistelemaan omaa irtisanomistaan kunnanhallitukselle, jolloin se piti valmistella kunnanjohtajan tekemänä hommana päivän varoitusajalla ja kokouksen lisäpykälänä.
Onko hän kokousta edeltävänä perjantaina iltapäivällä vetänyt itsekseen pitkää tikkua irtisanoutuako vai ei?
Luulisi että olisi tarkkaan tietänyt milloin se oma eläkeikä alkaa ja milloin pitää irtisanoutua ja hoitanut asian valmistelun kunnanhallitukselle kunnolla, normaalin tavan mukaisesti ajoissa?
- Anonyymi00016
Lehdessä luki, että oli ihan hilkulla päästä kunnanjohtajaksi !?!?
- Anonyymi00017
Yhtä lähellä kuin minä olen kuussa käynyt
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yhtä lähellä kuin minä olen kuussa käynyt
Minäpä kävin siellä jo 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998