Mitkä on homoystävällisiä aloja?

Anonyymi-ap

Tätä ei saanut kysyä vauva palstalla. Saako täällä. Alat jotka ei ole homoystävällisiä on ehkä miesvaltaiset alat.

28

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yleensä kaikki akateemiset alat. Samoin monet palvelualat.

• Anonyymi00004

En tiedä tuosta. Opiskelin hallintotieteen oppiainetta ja muut opiskelijat oli homovastaisia. Tämä oli vaasan yliopistossa. Siellä viestintätieteilijät ja kauppakorkeassa, ainakin osa heistä vaikutti homomyönteisiltä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En tiedä tuosta. Opiskelin hallintotieteen oppiainetta ja muut opiskelijat oli homovastaisia. Tämä oli vaasan yliopistossa. Siellä viestintätieteilijät ja kauppakorkeassa, ainakin osa heistä vaikutti homomyönteisiltä.

sait meiliosoitteen, kirjoita pois, jos haluat kirjoita anonyymisti, kuulet ja tiedät kohta en ole paha enkä muuta kuin yritän tsempata sinut nyt, koska hyvä ala jota opsikelet.
        Jokke

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

sait meiliosoitteen, kirjoita pois, jos haluat kirjoita anonyymisti, kuulet ja tiedät kohta en ole paha enkä muuta kuin yritän tsempata sinut nyt, koska hyvä ala jota opsikelet.
        Jokke

sekava viesti

• Anonyymi00002

Kampaaja, balettitanssija

• Anonyymi00003

Saattaa olla noin. Kampaaja on naisvaltainen ala ja baletti on taiteellinen. Taiteellisilla aloilla hyväksytään homot paremmin.

• Anonyymi00007

Myyjä, rakennusala, palomies ja rekkakuski.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Myyjä, rakennusala, palomies ja rekkakuski.

Eikö rakennusalalla juuri ole homovastaisuutta. Jos rekka ala on homoystävällinen niin sitä en odottanut.

• Anonyymi00005

Tämä vaikuttaa päätökseeni opiskella. En ehkä opiskelisi rakennus tai konetekniikkaa vaikka ne kiinnostaa koska alalla voisi olla homovastaisuutta. Tämä valitettavasti rajoittaa alavaihtoehtoja. Harmittaa. Tämä on epäreilua. Tasa arvoon on vielä matkaa.

• Anonyymi00009

• Anonyymi00006

Hae juuri sinne, koska se on kutsumuksesi. Muita se ei edes kiinnosta, joten peittoat heidät.

• Anonyymi00012

Et tiedä todellisuudesta. Minä en haluaisi mennä kiusattavaksi töihin tai edes kuunnella homovastaisia tarinoita.

• Anonyymi00010

Politiikka

• Anonyymi00013

Näin voisi olla.

• Anonyymi00011

He ovat oppineet sen nuorena. Sanakirjoja ei ollut kotona.

• Anonyymi00014

Ryhdy perussuomalaisten kansanedustajaksi.

• Anonyymi00015

Politiikko siis

• Anonyymi00018

Olen ollut kuusi vuotta kaupan alalla erilaisissa tehtävissä, pääasiassa tullut tehtyä myyjän hommia, eräässä suuren kauppaketjun marketeissa. Enkä ole työkaverissa tavannut yhtään homo miestä. Naisia olen tavannut. Veikkaisin, että ne ovat olleet 1% kaikista työkavereista.
      Toivoisin enemmän miehiä kaupan alalle. Naiset hakeutuvat helpommin mies myyjän tykö ja päin vastoin.
      Tai sitten ovat onnistuneet olemaan kaapissa hyvin, kuten minäkin.

• Anonyymi00035

Ehkä pelkäävät kiusaamista ja syrjintää. Harmittavaa ja surullista että vieläkin pitää olla kaapissa töissä.

• Anonyymi00019

Ravintola ala ainakin ennen oli sellainen että siellä oli paljon homoja ja varsinkin laivoilla. En tiedä mikä tilanne on nykyään. Samoin stuerteissa oli suhteessa paljon homoja.

• Anonyymi00020

Onko niin että stereotyyppisesti homot on tarjoilijoita ja heterot kokkeja? Tyhmä työjako jos niin. Kyllä homoistakin on kokeiksi. Raivostuttavaa.

• Anonyymi00021

Tuossakin että homot on stuertteja ja heterot lentää? Onko se stereotyyppisesti niin? Homot ottaa saman roolin kuin naiset.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuossakin että homot on stuertteja ja heterot lentää? Onko se stereotyyppisesti niin? Homot ottaa saman roolin kuin naiset.

Tarkoitin että heterot olisi lentäjiä. Pilotteja.

• Anonyymi00024

Erittäin hauska keskustelu jossa "aikuiset" arvuuttelevat mikä on homo myönteinen tai kielteinen työyhteisö, olette kuin Hollywood elokuvastudio jossa muokataan mielikuvia tai se on vaikuttanut teihin syvästi.
      Tuntuu sieltä että nykyisin"kädettömyyden" seurauksena "aikuiset" ovat myös aivottomia.
      Luuleko joku todellakin, että jokin työntekeminen edistää homo myönteisyyttä tai vastaisuutta?
      Homo myönteisyys ja vastaisuus lähtee omista aivoista, jos omistaa toimivat aivot.
      Homous, biseksuaalisuus tai heteroseksuaalisuus ei edistä minkään ammatin oppimista ei edes homovastaisuus.
      Tuijottakaa enempi sitä kännykkää tai opetelkaa kävelemään ilman sitä, suurin osa suomalaisista ei osaa käydä edes paskalla ilman sitä, pitää googlata miten paskalla pitää käydä.
      Suomessa on paljon kännykkä riippuvaisia jonka rinnastan muihin riippuvaisuuksiin, esim. alkoholismiin.
      Autoa ajaessa kännykkää räpläävä on ihan sama kuin rattijuoppo, siis heiltä kortti hyllylle.
      Tutkimusten mukaan paljon kännykkää räpläävistä lapsista tulee tyhmiä.

• Anonyymi00025

Keskustelu voi kertoa millä alalla on vielä tehtävää suvaitsevaisuuden kannalta ja millä aloilla homot on enemmän tervetulleita. En haluaisi joutua jatkuvasti kiusatuksi siksi että minua luultaisiin homoksi tai että olisin homo.

• Anonyymi00026

varmaan näin onkin, koska macho mies haluaa myös panna ja alistaa hiukan gay miestä. Toisaalta gay miehiä pidetään, hyi en halua nostaa tai liata sorrmiani. Tosi aisa on, että homo mies kestää enemmän katsoa leikkausta, leikata ja ommella tikkejä, kuin vasaraa käyttävä rakennusmies. Nimimerkki itse ompelen eli lisence tu cut and suturate.

• Anonyymi00032

Viherpuolueen kaikki vakanssit.

• Anonyymi00033

Ei uutta tietoa keskustelussa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe