Yli puolet laukauksista menee ohi maalin tai päin maalivahtia eikä maalinedessä ole ketään lyömässä paluukiekkoa maaliin. Tämä koskee myös naisten joukkueita.
Itse harjoittelin maalintekoa niin, että ripustin narulla 5 muovipulloa maaalinkehikkoon joka kulmaan ja keskelle alas.
En lopettanut ennenkuin osuin lyönti ja rannelaukauksilla peräkkäin joka pulloon eri etäisyyksiltä. Kehitystä tapahtui. Yli puolet laukauksista alkoi osua jatkuvasti pulloihin.
Suomalaisten huono maalintekotaito ikuinen ongelma
7
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Surkeat valmentajat myös suuri ongelma. Seisovat kuin patsaat antamatta ohjeita pelaajille.
- Anonyymi00002
On suomella joitain hyviä maaleja. Tikkurilalla ja muilla. Maalivahti… sitä en ole nähnyt
- Anonyymi00003
Jos muovipullot maalaisi näkyisivät paremmin hämärässä. Mutta osuman kyllä kuulikin.
- Anonyymi00004
Wayne Gretzky harjoitteli nuorena joka päivä takapihallaan olleella kentällä laukauksia ja luistelua ym. taitoja. Ei hän ollut suuri eikä vahva mutta taitavin pelaaja.
- Anonyymi00006
Rautalankakin käy pullojen sitomiseen . Lanka vedetään vaakasuunnassa kehikon yläosaan ja alaosaan noin puolenmetrin korkeudelle ja pullot kiinnitetään kaulaosastaan lankaan.
- Anonyymi00007
Ja pulloihin voi panna sisälle painoksi pieniä kiviä. Oikenevat osuman jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2501539IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk301465Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70906Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421853Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136808