Otsikon mukainen kysymys. Tarve olisi noin kahdesta kolmeen kertaan kuukaudessa.
Jos halukkaita löytyy niin sovitaan yhdessä sopivasta kerta korvauksesta.
T, m40
Löytyykö Seinäjoelta yli 60v maksullista naista
29
519
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen iloinen leski rouva käyn tansseissa ja kuntoilen päivittäin. Asun yksin enkä miestä asumaan kanssani halua, miestä kyllä sänkyyni kaipaisin. Sopisit mun elämän tilanteeseen, tietenkin jos haluat korvata välttämättä, itselle riittää saan hyvää seksiä. T. Leski 66 vuotta olen eläkkeellä.
- Anonyymi00002
Wau, kuulostat juuri sellaiselta naiselta, jota etsin. Itsenäinen ja itsestään huolta pitävä. Miten saisin sinuun yhteyden?
T, m40 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Wau, kuulostat juuri sellaiselta naiselta, jota etsin. Itsenäinen ja itsestään huolta pitävä. Miten saisin sinuun yhteyden?
T, m40Ihana kuulla säkin sovit elämääni, vaikkakin kyllä miehet yrittää tansseissa päästä mukaani.
Kerran otin kivan miehen mukaani sain hyvää seksiä kuten mieskin nautti, tapailtiin jonkun aikaa kunnes hän muuttui omistus haluiseksi. Tein lopun suhteesta hän liian mustasukkainen, haluan olla itsenäinen ja viihdyn yksin. Oletko pari suhteessa, vaistosin viestistäsi halut nauttia muutaman kerran kuussa. Tänne voi laittaa yhteys tietoja, voidaanhan tavata jossakin, asun keskustan likellä. T. Leski 66 - Anonyymi00004
Ikäisesi osaa nauttia kyrvästä. Oispa kiva päästä panee sua kunnolla mut välimatkaa 400km t.m 33v
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ikäisesi osaa nauttia kyrvästä. Oispa kiva päästä panee sua kunnolla mut välimatkaa 400km t.m 33v
Nautin kokonaisuudesta tuoksusta, kosketuksesta, alastomasta kehosta, huulista huulillani. Tietenkin kuin sanoit kyrvästä joka liikkuu sisälläni ja molempien vartalot keinuu yhdynnän tahtiin. Hyvää joulua snulle, toivon löydät ikäiseni nauttii kanssasi. T. Ledki 66v
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihana kuulla säkin sovit elämääni, vaikkakin kyllä miehet yrittää tansseissa päästä mukaani.
Kerran otin kivan miehen mukaani sain hyvää seksiä kuten mieskin nautti, tapailtiin jonkun aikaa kunnes hän muuttui omistus haluiseksi. Tein lopun suhteesta hän liian mustasukkainen, haluan olla itsenäinen ja viihdyn yksin. Oletko pari suhteessa, vaistosin viestistäsi halut nauttia muutaman kerran kuussa. Tänne voi laittaa yhteys tietoja, voidaanhan tavata jossakin, asun keskustan likellä. T. Leski 66Oikein aavistelet. Parisuhteessa olen, mutta ilman seksiä. Irtautuminen ei ole helppoa...
Mutta jos tällainen ehdokas kelpaisi, niin en takerru tai ole omistushaluinen, vain puhdasta nautinnollista seksiä.
Voitaisiin tavata Sjoen keskustassa esim. jossain kahvilassa.
T, m40 - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oikein aavistelet. Parisuhteessa olen, mutta ilman seksiä. Irtautuminen ei ole helppoa...
Mutta jos tällainen ehdokas kelpaisi, niin en takerru tai ole omistushaluinen, vain puhdasta nautinnollista seksiä.
Voitaisiin tavata Sjoen keskustassa esim. jossain kahvilassa.
T, m40Kelpaisit ystäväksi jossa molemmat saamme nauttia seksistä avioimesti, kaksi kolme kertaa kuussa pitää mielen virkeenä. Itsehän olen yleensä kotona, kun pääset irtautuu laitat viestin keitän kahvit ja sänkyni valmis sinulle jonne voidaan painautua. Kerro missä haluat tavata. T. Leski 66v
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kelpaisit ystäväksi jossa molemmat saamme nauttia seksistä avioimesti, kaksi kolme kertaa kuussa pitää mielen virkeenä. Itsehän olen yleensä kotona, kun pääset irtautuu laitat viestin keitän kahvit ja sänkyni valmis sinulle jonne voidaan painautua. Kerro missä haluat tavata. T. Leski 66v
Hienoa, tämä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Onnistuisiko tapaaminen epstorin kahvilassa ensi viikon aikana.
T, m40 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
T, m40Toinen vaihtoehto lenkkipolulla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
T, m40Hei! Miten sopisi torstai sinulle kahvilassa.
Haluatko tutustua kotiini ehkä muhunkin paremmin. T. Leski 66v - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hei! Miten sopisi torstai sinulle kahvilassa.
Haluatko tutustua kotiini ehkä muhunkin paremmin. T. Leski 66vTäälä olisi 43v mies joka olisi kiinnostunut seurasta 2-3 kertaa kuukaudessa, nautintoa molemmille
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hei! Miten sopisi torstai sinulle kahvilassa.
Haluatko tutustua kotiini ehkä muhunkin paremmin. T. Leski 66vHei
Kyllä torstaina onnistuu. Olen vapaalla koko päivän.
Ja mielelläni tutustuisin sinun kotiisi ja sinuun syvällisemmin...
T, m40 - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hei
Kyllä torstaina onnistuu. Olen vapaalla koko päivän.
Ja mielelläni tutustuisin sinun kotiisi ja sinuun syvällisemmin...
T, m40Kiva kuulla😀
Toivotaan et pety näkemääsi, haluat tutustuu syvällisemmin ilman kiirettä. Kerro mihin aikaan pääset, terveyshän sulla kunnossa kun suhteessa olet. Tietysti jos haluat käyttää suojausta ymmärrän kyllä, itsellä kaikki kunnossa eikä kuivuus ongelmia onneksi.
Sovitaanko kun tavataan ollaan avoimella mielellä, kumpikin tiedämme missä mennään joten haluja tartte peitellä. T. Leski 66v - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kiva kuulla😀
Toivotaan et pety näkemääsi, haluat tutustuu syvällisemmin ilman kiirettä. Kerro mihin aikaan pääset, terveyshän sulla kunnossa kun suhteessa olet. Tietysti jos haluat käyttää suojausta ymmärrän kyllä, itsellä kaikki kunnossa eikä kuivuus ongelmia onneksi.
Sovitaanko kun tavataan ollaan avoimella mielellä, kumpikin tiedämme missä mennään joten haluja tartte peitellä. T. Leski 66vKäykö klo 10.00.
T, m40 - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Käykö klo 10.00.
T, m40Sopii minulle! Tunnistat valkoisesta pitkästä takista ja topista sekä rintani jää huomaamatta missä liikunkin. Toivottavasti tykkäät ovat normi isommat, sileä iho eikä repeämiä ihossa johtuu hyvistä rintaliiveistä. T. Leski 66v
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sopii minulle! Tunnistat valkoisesta pitkästä takista ja topista sekä rintani jää huomaamatta missä liikunkin. Toivottavasti tykkäät ovat normi isommat, sileä iho eikä repeämiä ihossa johtuu hyvistä rintaliiveistä. T. Leski 66v
Mahtavaa torstaina nähdään.
T, m40 - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mahtavaa torstaina nähdään.
T, m40Niin ja minulla päällä tsininen takki, tummat farkut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Niin ja minulla päällä tsininen takki, tummat farkut.
Farkut sopii miehelle, uskallanko halata tavatessa. T. Leski 66v ai että odotan.
- Anonyymi00007
Hei m40 Seinäjoelta
Minä voisin olla kiinnostunut antamaan sinulle seksuaalisia palveluita kaksi- tai kolme kertaa kuukaudessa.
Olen 69 vuotias isoilla rinnoilla varustettu nainen Seinäjoelta. Minulla on aviomies, mutta on usein hoitojaksoilla ja poissa kotoa. Tällöin onnistuisi meidän tapaamiset.
Tapaamisiin Tuula- Anonyymi00008
Täälä olis 43v mies jota kiinnostaisi Tuulan seura
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täälä olis 43v mies jota kiinnostaisi Tuulan seura
Tuulalla on aika karvanen perse muutaman kerran nainut
- Anonyymi00012
Kiitos Tuula viestistäsi, mutta olen kiinnostunut toisesta.
T,m40 - Anonyymi00018
Voi kun tuula oisit lähempänä voisin käydä luonasi. Tykkään ikäisistäsi naisista..
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos Tuula viestistäsi, mutta olen kiinnostunut toisesta.
T,m40Harmillista olisi ollut mukavaa jos joku olisi hyväillyt minun kosketuksen puutteesta olevaa kehoani.
Tuula
- Anonyymi00014
M43v olisi kiinnostunut leski 66v seurasta, voitaisiin tavata 2-3 kertaa kuukaudessa ja nauttia toisten seurasta
- Anonyymi00017
Up.
- Anonyymi00021
Löytyskö kemin alueelta 65-75 v mummoa joka kaipaisi seksiä 2-3 kertaa kuukaudessa.
- Anonyymi00023
Hei
62 vuotias virkeä mies Jyväskylästä haluaisi reilusti eläkeikäisen virkeän rouvan ystäväksi. Meidän kahden oma sulle mulle juttu. - Anonyymi00029
Olikos se (Leski 66:sen) pillu nussittava vai mitenkä tapaaminen meni? Voi jeesus näitä hyvä uskoisia vähä älyysiä.. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911