Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman jonotusta. Puuroakin on nyt omasta takaa, kun tein eilen mannapuuroa ja mansikkakiisseliä. Ei tarvitse Marttojen puurolla käydä vaikka se onkin kermalla terästettyä.

Vaikka onkin valon juhlaa niin on taas pimeä päivä.

12

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulla on tämä: https://www.clasohlson.com/fi/Northlight-Mimi-Ladattava-poytavalaisin,-12-RGB-varia/p/46-1140 . Todella hyvä. Latasin laitteen tietysti täyteen ennen sen käyttöönottoa. Akun kesto on mielestäni pitkä ainakin silloin kun laitetta pitää päällä minimivalaistusasetuksella. Sen kirkkaus on minimilläkin oikein riittävä. Tänään menee jauheliha vanhaksi, tai siis tarkalleen ottaen huomenna. Siksi syön sitä nyt meksikonpataan sekoitettuna makaronin kera.

• Onpa kiva valaisin ja kauko-ohjauskin niin voi laittaa yöllistä vessamatkaa varten muuallekin kuin yöpöydälle.

Hyvää ruokaakin sulla. Mulla oli vain kirjolohipalleroita pinaattiperunamuussin ja kania valkosipulikastikkeen kanssa.

• Anonyymi00003
        lounas.ajatus kirjoitti:

Onpa kiva valaisin ja kauko-ohjauskin niin voi laittaa yöllistä vessamatkaa varten muuallekin kuin yöpöydälle.

Hyvää ruokaakin sulla. Mulla oli vain kirjolohipalleroita pinaattiperunamuussin ja kania valkosipulikastikkeen kanssa.

Kiitos :). Sen hintakin on halpa. Söin yhdessä thaimaalaisessa ravintolassa kerran joitain oransseja kalapalleroita. Olivat pehmeitä ja makeita. Oletin siis niiden olevan kalaa. Noissa valaisimissa on samanlaiset kaukosäätimet kuin muissakin valaisimissa. Eli vaikka käyttäisi yhden valaisimen kaukosäädintä väärään tuotteeseen niin se voi silti toimia.

Yhdellä säätimellä pystyy mielestäni säätämään jopa samanaikaisesti kahta erilaista valaisinta, varmaan useampaakin. Yksi kaukosäädin ei toiminut heti alusta alkaen mutten jaksanut vaivautua vaihtamaan sitä koska minulla on niitä muitakin tuotteita omine säätimineen. Kaikki toimii kaikkeen sanoisin.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kiitos :). Sen hintakin on halpa. Söin yhdessä thaimaalaisessa ravintolassa kerran joitain oransseja kalapalleroita. Olivat pehmeitä ja makeita. Oletin siis niiden olevan kalaa. Noissa valaisimissa on samanlaiset kaukosäätimet kuin muissakin valaisimissa. Eli vaikka käyttäisi yhden valaisimen kaukosäädintä väärään tuotteeseen niin se voi silti toimia.

Yhdellä säätimellä pystyy mielestäni säätämään jopa samanaikaisesti kahta erilaista valaisinta, varmaan useampaakin. Yksi kaukosäädin ei toiminut heti alusta alkaen mutten jaksanut vaivautua vaihtamaan sitä koska minulla on niitä muitakin tuotteita omine säätimineen. Kaikki toimii kaikkeen sanoisin.

Kirjolohipyörykät eivät minusta maistu oikein miltään. Syön niitä joskus vain terveellisyyden takia. Maustekastikkeessa uivina ne ovat syömäkelpoisia.

Kiva jos on monia kaukosäätimiä. On aina varasäädin lähellä jos tarvii.

• Anonyymi00002

Täällä yks lusija, vielä puolitoista vuotta.

• Anonyymi00004

Joo, sulla on vintti pimeä päivin öin 🤣

• Ei niin pimeä kuitenkaan, että haukkuisin täällä vieraita ihmisiä.

• Anonyymi00005

Hyvää adventtia,joulu se on taas lähempänä.leivoin eilen pipareita,enkeli muotilla ja taisin tehdä porsaitakin.😅 Jokos sinä olet leiponut?

• Oijoi! Kotona leivotut piparit on parhaita. Mulla ei ole suunnitelmissa joululeipomisia, kun jälkeläinen ei niitä arvosta. Joskus olin niin höyrähtänyt joululeipomisiin, että vein tuliaisksi lapsiperheisiin piparkakkutaloja. Niissä oli enemmän sitä "taianomaista" joulutunnelmaa, mitä nykyisin tarjotaan joka mainoksessa.

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Oijoi! Kotona leivotut piparit on parhaita. Mulla ei ole suunnitelmissa joululeipomisia, kun jälkeläinen ei niitä arvosta. Joskus olin niin höyrähtänyt joululeipomisiin, että vein tuliaisksi lapsiperheisiin piparkakkutaloja. Niissä oli enemmän sitä "taianomaista" joulutunnelmaa, mitä nykyisin tarjotaan joka mainoksessa.

Kumma kyllä ei munkaan jälkikasvu,teen silti korvapuusteja hänelle.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kumma kyllä ei munkaan jälkikasvu,teen silti korvapuusteja hänelle.

Mulla tuo ei syö edes ihania joululaatikoita taikka kinkkua. Olen ratkaissut tuon ruoka-asian niin, että käydään yhdessä ulkona syömässä. Hän saa valita paikan. Eipä tarvi sitten hänelle kokkailla mitään.

• Anonyymi00007
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla tuo ei syö edes ihania joululaatikoita taikka kinkkua. Olen ratkaissut tuon ruoka-asian niin, että käydään yhdessä ulkona syömässä. Hän saa valita paikan. Eipä tarvi sitten hänelle kokkailla mitään.

Kai itse sitten syöt joululaatikoita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      116
      4456
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      62
      2567
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1665
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      6
      1123
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      864
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      843
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      118
      823
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      806
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      768
    Aihe