🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman jonotusta. Puuroakin on nyt omasta takaa, kun tein eilen mannapuuroa ja mansikkakiisseliä. Ei tarvitse Marttojen puurolla käydä vaikka se onkin kermalla terästettyä.
Vaikka onkin valon juhlaa niin on taas pimeä päivä.
Hyvää Lucian päivää!
8
118
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minulla on tämä: https://www.clasohlson.com/fi/Northlight-Mimi-Ladattava-poytavalaisin,-12-RGB-varia/p/46-1140 . Todella hyvä. Latasin laitteen tietysti täyteen ennen sen käyttöönottoa. Akun kesto on mielestäni pitkä ainakin silloin kun laitetta pitää päällä minimivalaistusasetuksella. Sen kirkkaus on minimilläkin oikein riittävä. Tänään menee jauheliha vanhaksi, tai siis tarkalleen ottaen huomenna. Siksi syön sitä nyt meksikonpataan sekoitettuna makaronin kera.
Onpa kiva valaisin ja kauko-ohjauskin niin voi laittaa yöllistä vessamatkaa varten muuallekin kuin yöpöydälle.
Hyvää ruokaakin sulla. Mulla oli vain kirjolohipalleroita pinaattiperunamuussin ja kania valkosipulikastikkeen kanssa.- Anonyymi00003UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Onpa kiva valaisin ja kauko-ohjauskin niin voi laittaa yöllistä vessamatkaa varten muuallekin kuin yöpöydälle.
Hyvää ruokaakin sulla. Mulla oli vain kirjolohipalleroita pinaattiperunamuussin ja kania valkosipulikastikkeen kanssa.Kiitos :). Sen hintakin on halpa. Söin yhdessä thaimaalaisessa ravintolassa kerran joitain oransseja kalapalleroita. Olivat pehmeitä ja makeita. Oletin siis niiden olevan kalaa. Noissa valaisimissa on samanlaiset kaukosäätimet kuin muissakin valaisimissa. Eli vaikka käyttäisi yhden valaisimen kaukosäädintä väärään tuotteeseen niin se voi silti toimia.
Yhdellä säätimellä pystyy mielestäni säätämään jopa samanaikaisesti kahta erilaista valaisinta, varmaan useampaakin. Yksi kaukosäädin ei toiminut heti alusta alkaen mutten jaksanut vaivautua vaihtamaan sitä koska minulla on niitä muitakin tuotteita omine säätimineen. Kaikki toimii kaikkeen sanoisin. Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos :). Sen hintakin on halpa. Söin yhdessä thaimaalaisessa ravintolassa kerran joitain oransseja kalapalleroita. Olivat pehmeitä ja makeita. Oletin siis niiden olevan kalaa. Noissa valaisimissa on samanlaiset kaukosäätimet kuin muissakin valaisimissa. Eli vaikka käyttäisi yhden valaisimen kaukosäädintä väärään tuotteeseen niin se voi silti toimia.
Yhdellä säätimellä pystyy mielestäni säätämään jopa samanaikaisesti kahta erilaista valaisinta, varmaan useampaakin. Yksi kaukosäädin ei toiminut heti alusta alkaen mutten jaksanut vaivautua vaihtamaan sitä koska minulla on niitä muitakin tuotteita omine säätimineen. Kaikki toimii kaikkeen sanoisin.Kirjolohipyörykät eivät minusta maistu oikein miltään. Syön niitä joskus vain terveellisyyden takia. Maustekastikkeessa uivina ne ovat syömäkelpoisia.
Kiva jos on monia kaukosäätimiä. On aina varasäädin lähellä jos tarvii.
- Anonyymi00002UUSI
Täällä yks lusija, vielä puolitoista vuotta.
- Anonyymi00004UUSI
Joo, sulla on vintti pimeä päivin öin 🤣
- Anonyymi00005UUSI
Hyvää adventtia,joulu se on taas lähempänä.leivoin eilen pipareita,enkeli muotilla ja taisin tehdä porsaitakin.😅 Jokos sinä olet leiponut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot893712Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403055- 792917
- 282694
- 192675
- 522382
- 192087
- 571967
- 581836
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121768