Kehoittaa reserviä nostattamaan kuntoansa. Sodan vuoksi
En ainakaan minä Häkkäsen kehoituksesta tee yhtä mitää.
Ja jos niin Valtio voi kustantaa kk palkan vitamiinit vaatetuksen kuntosalin tai voin tulla sinne eduskunnan-kuntosalille sun kanssa. RAHASTA.
Häkkänenkö
6
267
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Suomen puolustusvoimien pitäisi laittaa nyt 80% jopa 90% kaikesta rahallisesta ja teollisesta kehityksestä ja kalustoinvestoinneista droonien tuotantoon ja kehittämiseen.
Suomalainen kenraalikunta on kuitenkin vanhakantaista. Se elää edelleen 1950...2020 aikakauden sotilasteknologioiden ja strategioiden ja välinehankintojen maailmassa.
Ukrainan sodassa viimeisen 1...2 vuoden aikana 80% miestappioista on tullut droonien tekeminä. Droonin hinta vastaa yhden kevyen kranaatinheittimen kranaatin hintaa.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/droonit-muuttivat-sodankaynnin-peruuttamattomasti-eika-sita-tajuta-ulkomailla-kertovat-ukrainalaiset/
Yksi tai kaksi-kolmekin droonia kannattaa uhrata, kun sillä saadaan yksi vihollisen sotilas tapettua. Droonit ovat edullisia, melkein kuin kiväärin luoteja, mutta ne tappavat myös juoksuhaudoissa ja korsuissa kykkivät sotilaat. - Anonyymi00002
Voi v,,,, mikä pelle . Pääkin on suovessa yltäpäältä ja tälläänen sotaministeri .
- Anonyymi00003
1 .1 3026 reservinikä nousee 65vuoteen aiotko erota reservistä? Suosittelen että ette päädy tykinruuaksi.
- Anonyymi00005
Etkös yhtään seuraa uutisia? Ei nykysotia enää millään tykeillä käydä. Hiukan niitä voidaan toki paukutella taustalla säestykseksi. Mutta vastapuolen sotilaat tapetaan drooneilla.
Noista 65-vuotiaista tulee hyviä droonien ohjaajia. Vanhemmalla väellä on sodankäynnissä vakautta, harkintaa ja suunnitelmallisuutta. Että mihinkä paikkaan oman pommidroonisa vihollisen joukoissa parhaiten ja tuhoisammin ohjaa.
Vanjan puolen väkeä kuolee paljon, paljon, kun 65-vuotiaat pääsee droonien ohjaimiin.
- Anonyymi00004
Enkä minä. Vittuun häkkänen ja vieköön kaikki kokkareet mukanaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791541
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391213Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i121900Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku24795S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant30733Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41728Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67647Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29626KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14614Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69600