Odotan Orpon sekä Aasian rekrytointimatkalla käyneiden Satosen ja Vartiaisen kommentteja asiaan. Orpon mukaanhan hallituksessaan ei muka ole äärioikeistolaista puoluetta. No taiwanilaismedia CNA kirjoittaa "äärioikeistolaisista perussuomalaisista". Vahingoittiko pääministeri Orpon johtaman Kokoomuksen päähallituskumppanipuolue PS nyt Suomen maakuvan lisäksi myös Suomen suhteita laajemminkin Aasiassa esim. kauppasuhteissa?
Orpon johtajuus on hyvin kyseenalaista ja tämän asian tiimoilta hän vaikuttaa kuin perunakuoppaan paenneelta kaikessa vaitonaisuudessaan. Eikö vähintä olisi, että sekä pääministeri itse että päähallituskumppanipuolue ottavat nöyrinä lakit käsiinsä ja pyytävät anteeksi aasialaisilta tätä rasistista tempausta?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/12f78381-3410-4ae7-be4e-814a4b2d9d9e
"Äärioikeistolaisen PS:n" törttöilyt leviävät Aasiassa
26
137
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Järeämpi sanktio pitää tulla. Ei riitä enää nämä jatkuvat anteeksipyynnöt kun mitään ei ole opiksi otettu.
- Anonyymi00002UUSI
Niin ne pojjaat maailmalla.😂
- Anonyymi00006UUSI
Niin että huumoriahan se vain oli?
- Anonyymi00003UUSI
Suomi kuva senkun paranee maailmalla, saa ne persut sentään jotain aikaan, että ihan maailmalla huomioidaan. 💩
- Anonyymi00005UUSI
Antaa kuvien ja Orpon saamattomuuden vain levitä maailmalle.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Antaa kuvien ja Orpon saamattomuuden vain levitä maailmalle.
Pääministeri Lapanen.
https://pakollisetmeemit.com/wp-content/uploads/2024/02/Politics_2123.png.webp
- Anonyymi00008UUSI
Hallitus voisi tehdä rasismista vientituotteen
- Anonyymi00009UUSI
Orpon hallitus ei ole muuta saanut aikaan kuin rasismin lanseeramisen Suomesta maailmalle. Rasismi on kärkihanke ja teema jossa Orpo on onnistunut.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Orpon hallitus ei ole muuta saanut aikaan kuin rasismin lanseeramisen Suomesta maailmalle. Rasismi on kärkihanke ja teema jossa Orpo on onnistunut.
Onhan työttömyyskin lisääntynyt huomattavasti, ettei rasismin lisääminen ainoa saavutus ole 😒
Natsit käyttivät Saksassa 30-luvulla työttömyyden aiheuttamaa tyytymättömyyttä hyväkseen päästäkseen valtaan. Ehkä Persut yrittää nyt samaa?
On täysin tyhmää edes kiinnittää huomiota koko aiheeseen kun niitä on oikeitakin aiheita joista voi mietiskellä ratkaisuja ja joista olisi todella hyötyä koko maan taloudelle.
Yksi hyvä aihe olisi, miten pitää työsopimuskäytäntöjä muuttaa, jotta työllistäminen tulisi kannattavammaksi ja kilpailukykyä saataisiin hinattua ylöspäin! Ay mafia haluaa olla diktaattori tuolla alalla, joten laittakaapas nyt vasurit hyviä esityksiä, jotta ay mafiosot voivat jotain oppia, kun ehkä teiltä lukevat vaan minulta eivät, kun olen mielipiteineni toisessa leirissä!- Anonyymi00010UUSI
Whataboutismia. Kuuluu oikeistoradikaalin pelikirjan opetuksiin.
https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/
Mistä syvä ay-vihasi kumpuaa? Tuliko kenkää persuuksiin? Istuivatko työkaverit firmasta pihalle? Jos istuivat, niin oliko syytäkin? Anonyymi00010 kirjoitti:
Whataboutismia. Kuuluu oikeistoradikaalin pelikirjan opetuksiin.
https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/
Mistä syvä ay-vihasi kumpuaa? Tuliko kenkää persuuksiin? Istuivatko työkaverit firmasta pihalle? Jos istuivat, niin oliko syytäkin?En päästänyt ay mafiaa puuttumaan omaan työuraani koskaan, en tarvinnut moista jarrua uralleni vaan hoidin asiani omatoimisesti ja niin ay orjat jäivät istumaan paikoilleen kun itse riensin eteenpäin. Ainoa lakkonikin koko urani aikana on tupakkalakko jonka tein 1964 syksyllä muistaakseni.
Ay mafia ei toimi järkevästi, se mielellään makuuttaa porukkaa työttöminä muiden laskuun. Kuitenkin koska juuri se pyrkii nostamaan väkivalloinkin palkkoja niin sen pitäisi ottaa vastuu siitä mitä sen uskolliset orjat tuottavat jotta ei tarvittaisi irtisanomisia. Markkinataloudessa hintojen ja palkojen pitää olla markkinakelpoisia ja jos joudutaan irtisanomaan niin se on yksi hyvä syy epäillä markkinakelpoisuutta!
Ay mafia toimii sosialismin tavoin ja se ei sovi markkinatalouteen!- Anonyymi00011UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
En päästänyt ay mafiaa puuttumaan omaan työuraani koskaan, en tarvinnut moista jarrua uralleni vaan hoidin asiani omatoimisesti ja niin ay orjat jäivät istumaan paikoilleen kun itse riensin eteenpäin. Ainoa lakkonikin koko urani aikana on tupakkalakko jonka tein 1964 syksyllä muistaakseni.
Ay mafia ei toimi järkevästi, se mielellään makuuttaa porukkaa työttöminä muiden laskuun. Kuitenkin koska juuri se pyrkii nostamaan väkivalloinkin palkkoja niin sen pitäisi ottaa vastuu siitä mitä sen uskolliset orjat tuottavat jotta ei tarvittaisi irtisanomisia. Markkinataloudessa hintojen ja palkojen pitää olla markkinakelpoisia ja jos joudutaan irtisanomaan niin se on yksi hyvä syy epäillä markkinakelpoisuutta!
Ay mafia toimii sosialismin tavoin ja se ei sovi markkinatalouteen!No mitä sinä ylipäätään muka sitten ay-liikkeestä ymmärrät, jos olet koko ikäsi ollut työmarkkinaorjuuden kannattaja? Miksikäs työntekijä yleensä liittyy ammattiliittoon? Siihen on kolmekin erittäin pätevää syytä.
1) tes
2) ansiosidonnainen
3) oikeusturva
Ja näistä sinun mielestäsi pitää kiivaasti päästä eroon? Anonyymi00011 kirjoitti:
No mitä sinä ylipäätään muka sitten ay-liikkeestä ymmärrät, jos olet koko ikäsi ollut työmarkkinaorjuuden kannattaja? Miksikäs työntekijä yleensä liittyy ammattiliittoon? Siihen on kolmekin erittäin pätevää syytä.
1) tes
2) ansiosidonnainen
3) oikeusturva
Ja näistä sinun mielestäsi pitää kiivaasti päästä eroon?Olin töissä 1960 - 2008 enkä tarvinnut TES:iä, en ansiosidonnaista, en oikeusturvaakaan, koska olin asiallinen työntekijä joka itse hoiti omat sopimuksensa. En tehnyt sitä tappiokseni, en ainakaan siksi, että vielä lähes 20 vuotta eläkkeellä oltuani ei ole pula iskenyt vaan voin elää haluni ja kuntoni mukaan.
Suurin ongelma ay mafian touhussa on se, ettei se vastaa teoistaan. Se jättää koko vastuun yrityksille vetäytyen kuin diktaattori omaan pesäänsä. Se ei myöskään vastaa niistä haitoista, joita sen aikaansaamat lakot aiheuttavat niille, jotka elävät sen lakon ulkopuolella. Tuokin antaa kuvan ay mafian diktatuurista. Maalla kuin kaupungissakin tulee hankaluuksia jos bussikuskit ovat lakossa. Silloin pitäisi ay mafian kustantaa taksimatkat muille kuin lakossa olijoille. Se olisi oikeudenmukaista!
Ay mafia on demokratisoitava kokonaisuudessaan ja sen on otettava vastuu toimistaan koko kansalle demokratian mukaan, eikä jättää muita kärsimään asioista joita se itse saa aikaan! EN muista työnantajien yhtäkään lakkoa alkaneen muutoin kuin ay:n alkamien lakkojen aiheuttamien ongelmien vuoksi!- Anonyymi00012UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Olin töissä 1960 - 2008 enkä tarvinnut TES:iä, en ansiosidonnaista, en oikeusturvaakaan, koska olin asiallinen työntekijä joka itse hoiti omat sopimuksensa. En tehnyt sitä tappiokseni, en ainakaan siksi, että vielä lähes 20 vuotta eläkkeellä oltuani ei ole pula iskenyt vaan voin elää haluni ja kuntoni mukaan.
Suurin ongelma ay mafian touhussa on se, ettei se vastaa teoistaan. Se jättää koko vastuun yrityksille vetäytyen kuin diktaattori omaan pesäänsä. Se ei myöskään vastaa niistä haitoista, joita sen aikaansaamat lakot aiheuttavat niille, jotka elävät sen lakon ulkopuolella. Tuokin antaa kuvan ay mafian diktatuurista. Maalla kuin kaupungissakin tulee hankaluuksia jos bussikuskit ovat lakossa. Silloin pitäisi ay mafian kustantaa taksimatkat muille kuin lakossa olijoille. Se olisi oikeudenmukaista!
Ay mafia on demokratisoitava kokonaisuudessaan ja sen on otettava vastuu toimistaan koko kansalle demokratian mukaan, eikä jättää muita kärsimään asioista joita se itse saa aikaan! EN muista työnantajien yhtäkään lakkoa alkaneen muutoin kuin ay:n alkamien lakkojen aiheuttamien ongelmien vuoksi!Ja kaikkien pitäisi toimia kuten sinä? ja mitä on ay-liikkeen "demokratisoiminen? Ay-liike on demokratia-arvoja ajava liike, joka toimii yhdistyslain mukaan kuten muutkin yhdistykset Suomessa. Sinun "demokratia-ajattelusi" tuntien Suomesta tulisi hyvin äkkiä mini-Venäjä.
Jokainen yhdistys on yhtä kuin sen jäsenet. Mitene sinä "demokratisoisit" tämän, koska se koskisi samalla kaikkia yhdistyksiä kuten EK:takin? Neuvostoliittoako tavoittelet? - Anonyymi00018UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Olin töissä 1960 - 2008 enkä tarvinnut TES:iä, en ansiosidonnaista, en oikeusturvaakaan, koska olin asiallinen työntekijä joka itse hoiti omat sopimuksensa. En tehnyt sitä tappiokseni, en ainakaan siksi, että vielä lähes 20 vuotta eläkkeellä oltuani ei ole pula iskenyt vaan voin elää haluni ja kuntoni mukaan.
Ay mafia on demokratisoitava kokonaisuudessaan ja sen on otettava vastuu toimistaan koko kansalle demokratian mukaan, eikä jättää muita kärsimään asioista joita se itse saa aikaan! EN muista työnantajien yhtäkään lakkoa alkaneen muutoin kuin ay:n alkamien lakkojen aiheuttamien ongelmien vuoksi!"EN muista työnantajien yhtäkään lakkoa alkaneen muutoin kuin ay:n alkamien lakkojen aiheuttamien ongelmien vuoksi!"
Tuo oli hauskin tuota muutenkin hauskasta tarinasta.
- Anonyymi00013UUSI
Valtonen joutuu pyytämään anteeksi koko maanosalta.
- Anonyymi00016UUSI
Valtonen voitaisiin nimittää valtioneuvoston anteeksipyyntöministeriksi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Valtonen voitaisiin nimittää valtioneuvoston anteeksipyyntöministeriksi.
Lisäisin vielä, että tehtäväkenttää nimittäin näyttäisi riittävän.
- Anonyymi00015UUSI
Ensin hallitus voi harjoitella pyytämään anteeksi saamelaisilta ja
sitten lähes kokonaiselta maanosalta. - Anonyymi00020UUSI
Neiti äärdengroits alkaa muistuttaa entistä ärkkopeen nokka oletettua naista plus tietysti oppositio kaikessa tyhmyydessään
- Anonyymi00021UUSI
Onko se muiden vika, kun perpanssit pitävät hallitusta hollitupanaan?
- Anonyymi00022UUSI
Missiäkin nämä tyhmät käyttivät persuja vastaan, alkaa vihatoiminta mennä yli äyräitten mut uurnilla tavataan
- Anonyymi00024UUSI
Persuthan tuon missin tempauksesta alkoivat riekkumaan. Kyllä äänestäjät sen näkivät. Taitaa persujen äänissä tulla hiljaista siellä uurnilla, kun näyttivät keskisormea pieni- ja keskituloisille.
- Anonyymi00023UUSI
Joo kyllä persuilla kannatus nousee tämän valitettavan suvakkien aihettaman missin syrjäyttämisen takia
- Anonyymi00025UUSI
Uuden häpeätahranhan persut taas Suomelle saivat aikaan. Maailmalla ollaan tyrmistyneitä persujen uudesta aivopiereskelystä. Vaan mitäpä persut välittävät esim. kauppasuhteille mahdollisesti aiheutuvista haitoista....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot473508Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe182901- 282584
- 702329
- 182191
- 502108
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111573- 171475