Kiinnostaisi että mikä/kuka tämä Marisija/Emoji juttu/henkilö on?? Vahingossa tänne palstoille eksyneenä alkanut mielenkiinnpsta seuraamaan näitä keskusteluja. Olen sitä mieltä että jos näitä juttuja kirjoittaa yksi ja sama henkilö,niin Emoji persoona hänessä on älykäs jopa nero,mutta tämä Marisija puoli hänessä edustaa idioottia. Mitä muut ovat mieltä asiasta?
Näin ulkopaikkakuntalaisena
32
1104
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kylläpä Kepun emojiPellellä itsekehu tuoksahtaa etovalle.Turha hämätä.juttusi me kyllä tunnetaan.
- Anonyymi00002
Ei ole kirjoitusvirheitä tekstissä
- Anonyymi00005
Sanos muuta, kello kilisi heti samaan ajatukseen tuon jutun avauksessa.
Suomeksi todettuna, valehtelee kuin...jääköön sanomatta. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole kirjoitusvirheitä tekstissä
Kyllä tuo tiedetään, menettänyt.. .en kehtaa sanoa, pilata sivustoa enempää.
- Anonyymi00004
Sinä ilmeisesti herättelet omaa egoasi keskusteluun, olet näiden korpien kasvatti, asustat taatusti näissä lähimetsien näreiköissä.
Kannat raamattua kainalohikesi sammuttimena, ujutat bensaa kulkuneuvosi ohjenuoraksi. Rauhoitu jo.- Anonyymi00007
Marisija on edeleenkin vihamassa henkilön kimpussa. Siis tämä vihattu on mies Marisija ei ole.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Marisija on edeleenkin vihamassa henkilön kimpussa. Siis tämä vihattu on mies Marisija ei ole.
Eihän tässä ole KETÄÄN nimeltä mainittu! Mitä oikein sekoilet??Ken leikin aloittaa se leikin kestäköön.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eihän tässä ole KETÄÄN nimeltä mainittu! Mitä oikein sekoilet??Ken leikin aloittaa se leikin kestäköön.
Kaikki tietävät ketä tarkoitat. Sinulla ei ole selkärankaa puhua suoraa vaan vihjailet millon raamatusta milloin uskovaisesta milloin kapteenista. Tämä tiedetään paikkakunnalla-Sinua kutistaan milloin Marisijaksi milloin jankuttajasi milloin nuoleskelijat. Kai tietävät kuka sinäkin olet.
Jos sinusta olisi miestä niin puhuisit suoraan vihaamallesi henkilölle, mutta kertovat sinun juoksevan pakoon, jos hän on edes samassa korttelissa. Raukka. Kestä tämä halveksunta, kun olet leikkiin ryhtynyt. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki tietävät ketä tarkoitat. Sinulla ei ole selkärankaa puhua suoraa vaan vihjailet millon raamatusta milloin uskovaisesta milloin kapteenista. Tämä tiedetään paikkakunnalla-Sinua kutistaan milloin Marisijaksi milloin jankuttajasi milloin nuoleskelijat. Kai tietävät kuka sinäkin olet.
Jos sinusta olisi miestä niin puhuisit suoraan vihaamallesi henkilölle, mutta kertovat sinun juoksevan pakoon, jos hän on edes samassa korttelissa. Raukka. Kestä tämä halveksunta, kun olet leikkiin ryhtynyt.Itsestäsi kirjoittelet Kepun palkkaama emoji Pelle.Sinut tunnetaan paikkakunnalla riidan kylväjänä.Vain sinä kutsut toista marisijaksi ,Jankutus eli saman asian toistaja olet juuri ITSE.
- Anonyymi00012
Itsehän tuota vihaasi purat varsinkin Persuihin.Keskustele suoraan heidän kanssaan,mutta et ole mies etkä siis uskalla arkajalka,puskista huutelija
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itsestäsi kirjoittelet Kepun palkkaama emoji Pelle.Sinut tunnetaan paikkakunnalla riidan kylväjänä.Vain sinä kutsut toista marisijaksi ,Jankutus eli saman asian toistaja olet juuri ITSE.
Itke itke. Kerro miksi käytä täällä yhden henkilön kimppuun ketä vihaat? Miksi et ota suoraan yhteyttä häneen? Saat jankuttaa ihan vapaasti, mutta tiedät minun olevan oikeassa. Jatka rypemistä pelkuruudessasi. Olet raukka.
- Anonyymi00014
Minä en edes ymmärrä mistä tuollainen viha kumpuaa..
Itse tykkään ok inhoan tätä ihmistä kierrän hänet.
Vaan tuo, että jaksaa päistä toiseen viikosta toiseen haukkua niin on sairasta.
Oulaskankaalla on edelleen apua tarvittaessa.
Puhutaan matkoista.
Tiedätkö kuinka.monella Sote alueella on pitkät matkat..todella monella monella.toedän jopa monia, että odottavat yöhön että pääsevät vähän kauemmaksi hoitoon.
Vaan mielenterveys hoito hoituu vielä Oulaskankaalla.
Helpottaisi .tätä ns emoji henkilöä - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Itke itke. Kerro miksi käytä täällä yhden henkilön kimppuun ketä vihaat? Miksi et ota suoraan yhteyttä häneen? Saat jankuttaa ihan vapaasti, mutta tiedät minun olevan oikeassa. Jatka rypemistä pelkuruudessasi. Olet raukka.
Miksi käyt täällä apinanraivolla persujen kimppuun ???Miksi et ota suoraan yhteyttä heihin ja kerro mikä pännii.!??Jankutat päivästä päivään samaa sontaa.MIKSI??Panet pääsi pensaaseen ja huutelet sieltä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puhutaan matkoista.
Tiedätkö kuinka.monella Sote alueella on pitkät matkat..todella monella monella.toedän jopa monia, että odottavat yöhön että pääsevät vähän kauemmaksi hoitoon.
Helpottaisi .tätä ns emoji henkilöäOlet oikeassa tämä Marisija tunnettu henkilö todellakin on vihan sokaisema.
Oulaskankaasta valehtelevia ei vihata. Heitä halveksitaan.
Milloin isosuinen muuten muuttaa? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet oikeassa tämä Marisija tunnettu henkilö todellakin on vihan sokaisema.
Milloin isosuinen muuten muuttaa?He ovat kuntalaisten mielestä siis epärehellisiä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puhutaan matkoista.
Helpottaisi .tätä ns emoji henkilöäMuuten riensikö Marija juoruamaan ja pyytämään apua. Heh heh
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itsestäsi kirjoittelet Kepun palkkaama emoji Pelle.Sinut tunnetaan paikkakunnalla riidan kylväjänä.Vain sinä kutsut toista marisijaksi ,Jankutus eli saman asian toistaja olet juuri ITSE.
Tyyppi on omaksunut oudon kaksoisolomuodon, ei tiedä oikein itsekään, mikä, kuka ken on.
Leikkii muodonmuutosta tai jotain sinnepäin. Herra armahda meitä syntisiä, ettemme sekaantuisi mihinkään.... - Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puhutaan matkoista.
Helpottaisi .tätä ns emoji henkilöäKymmenen pisteen kommentti, otamme osaa emojiparan henkisen mittarin mittelöön.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Milloin isosuinen muuten muuttaa?Olette hoidon tarpeessa, todella typerää ala-arvoista tekstiä, molemmin puolin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olette hoidon tarpeessa, todella typerää ala-arvoista tekstiä, molemmin puolin.
Kepun emoji on vastannut itse itselle klo 21.17- 22.12 välisenä aikana.katso kellonajat
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kepun emoji on vastannut itse itselle klo 21.17- 22.12 välisenä aikana.katso kellonajat
Aika tiuhaan tekee sitä.
Sitten käy vielä välillä naapurikuntien sivustoilla.
Ilm hänellä on monta persoonaa. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tyyppi on omaksunut oudon kaksoisolomuodon, ei tiedä oikein itsekään, mikä, kuka ken on.
Leikkii muodonmuutosta tai jotain sinnepäin. Herra armahda meitä syntisiä, ettemme sekaantuisi mihinkään....Välillä haukkuu emojina persuja sitten omana itsenään kepua. Sairasta.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Milloin isosuinen muuten muuttaa?Tässä näyte, jossa vihan purkaus näyttäytyy todellisuudessa.
Aika vaarallista hämy hommaa Pyhäjärvelläkin.
- Anonyymi00022
Varmaan hakkarainen ja tuppurainen .
Ala-arvoista on täytt ......aa - Anonyymi00026UUSI
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00027UUSI
Varsinainen tollo kävelee latu-uran vieressä umpihangessa. PS. sauvakävelyä on mukava harrastaa pururadalla ympärivuotisesti, eiks jeh?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Varsinainen tollo kävelee latu-uran vieressä umpihangessa. PS. sauvakävelyä on mukava harrastaa pururadalla ympärivuotisesti, eiks jeh?
Mitä olet siirtynyt ladulla häiriköintiin, kun et enää pääse virastossa hameen alle?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitä olet siirtynyt ladulla häiriköintiin, kun et enää pääse virastossa hameen alle?
Tollukka elää puutteessa.aina seksi mielessä!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tollukka elää puutteessa.aina seksi mielessä!
Näin on ja haukkuu siitä kepua.
- Anonyymi00031UUSI
Opetelkaa ruotsia kuten K-Sarja vaatii.
- Anonyymi00033UUSI
Keskusta on palkannut hänet tukemaan ylen ja hs ym äärivokevas medioiden valeuutisointia.
Esim Trump on usan historian suosituin pressa ja hän toteuttaa vaalilupauksiaan nopealla tahdilla.
Suomessa vas mediat uutisoi kaikki Trumpin hyvät saavutukset rikoksiksi. Esim huumesalakuljettajien lopettamisen ja laittomien kärräys maasta pois, sekä talouden palautus pois sosialismista. Suomessa roskamedia taas vainiaa valheilla Ps puoluetta joka tekee töitä .- Anonyymi00034UUSI
Lisäksi Trump on tunnettu seksuaalirikollinen ja siksi persujemme suosikki. Nuoleskelee vielä Putinia kuten meidän persutkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1133666
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe733382- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364