Oletko toiminut niin, että voit olla tyytyväinen siihen, miten itse toimit? Esimerkiksi toimiiko oikein suhteessa rakkaaseesi tai ikävöinnin kohteeseen?
Toimisitko samoin, jos olisit uudelleen samoissa tilanteissa?
Täällä kovin arvioidaan muita (itsekin sitä teen), mutta entä oman toiminnan arviointi?
Oletko sinä, juuri sinä siellä, tyytyväinen itseesi?
35
493
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Monet kerrat jo ansainnut napposen otsaan, silti on aivan ylenpalttiseati vain siunattu...
- Anonyymi00002UUSI
en mä muuttais mitään menneestä
- Anonyymi00003UUSI
Voin olla tyytyväinen. Enkä syytä häntä mistään myöskään.
- Anonyymi00004UUSI
En ole tyytyväinen menneeseen toimintaani. Siksi vielä täällä näitä ikäviä tunteitani työstän. Pettymyksestä itseeni.
Nainen - Anonyymi00005UUSI
Mä teen aina parhaani. Pyrin toimimaan niin, ettei mun tunteet vaikuta häneen tai hänen elämään. Jos hänellä on tunteita mina kohtaan, käytökseni saattaa vaikuttaa joskus kylmältä.
- Anonyymi00025UUSI
Olisiko nyt hieman epäloogista? Jos tunteita ei ole, niin silloinhan voit käyttäytyä miten vain. Ei vaikuta.
Jos tunteita taas on, niin haluat vaikuttaa kylmältä. Ok.
- Anonyymi00006UUSI
Olisin jättänyt viestit lähettämättä.
- Anonyymi00022UUSI
Miksi? Pelleilit vain?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi? Pelleilit vain?
Vastaanottaja ei reagoinut niihin.
- Anonyymi00007UUSI
Me ei saatu hommaa maaliin, vaikka molemmilla oli kiinnostusta. Syy on minussa. m>n
- Anonyymi00011UUSI
Etkö voi korjata virhettäsi? Unohtaa jossittelut ja ns. ”Man up” ja viedä maaliin?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etkö voi korjata virhettäsi? Unohtaa jossittelut ja ns. ”Man up” ja viedä maaliin?
Helpommin sanottu kuin tehty. Aikaa on kulunut aivan liikaa. Ei hän ole enää minusta kiinnostunut, ehkä silloin joskus vähän oli. m>n
- Anonyymi00013UUSI
Miksi siinä kävi niin?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi siinä kävi niin?
Mistä sen tietää?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä sen tietää?
Kai sulla joku aavistus on, jos kerran otat syynkin omille niskoilke?
- Anonyymi00008UUSI
Olen kyllä.
- Anonyymi00009UUSI
En todellakaan ole tyytyväinen, miten voisin olla?
- Anonyymi00010UUSI
Olen. En olisi osannut tai voinut toimia toisin.
- Anonyymi00014UUSI
Voitko sitten kertoa itse, miten arvioit itseäsi, kun kerroit arvioivasi muita? Ihme kyselyä.
- Anonyymi00016UUSI
Miten niin ihme kyselyä?
Eihän täällä olisi juurikaan keskustelua, jos ei näitä joku joskus laittaisi. Vastaa tai mene ohi...
Sivusta - Anonyymi00017UUSI
Arvioin itseäni ihan liikaa, jossittelen… Jos olisin ollut rohkeampi ja kommunikoinut suoraan, välittämättä hänen reaktioistaan, olisiko tilanne ajautunut tähän? Tiedän että yritin parhaani, mutta nyt tällä ymmärryksellä jonka kokemuksesta sain, toimisin itse toisin. Se ei ehkä muuttaisi lopputulosta, mutta helpottaisi tätä jahkailevaa oloa… ”Ehkä hän ei olisi valehdellut tai loukannut jos olisin itse toiminut toisin” - on kyseenalainen tapa ajatella, mutta siellä on pieni totuuden siemen alla.
AP - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Arvioin itseäni ihan liikaa, jossittelen… Jos olisin ollut rohkeampi ja kommunikoinut suoraan, välittämättä hänen reaktioistaan, olisiko tilanne ajautunut tähän? Tiedän että yritin parhaani, mutta nyt tällä ymmärryksellä jonka kokemuksesta sain, toimisin itse toisin. Se ei ehkä muuttaisi lopputulosta, mutta helpottaisi tätä jahkailevaa oloa… ”Ehkä hän ei olisi valehdellut tai loukannut jos olisin itse toiminut toisin” - on kyseenalainen tapa ajatella, mutta siellä on pieni totuuden siemen alla.
APAuttaisi, jos keskustelisit kaipaamasi henkilön kanssa suoraan. Asiat eivät selviä anonyymeillä palstoilla.
Jos nyt toimisin uudestaan, tekisin kaikki toisin, mutta sitä on ihan turha jossitella jälkeenpäin. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
APHyvin ajateltu ja joskus pitää unohtaa menneet ja katsoa eteenpäin yhdessä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Auttaisi, jos keskustelisit kaipaamasi henkilön kanssa suoraan. Asiat eivät selviä anonyymeillä palstoilla.
Jos nyt toimisin uudestaan, tekisin kaikki toisin, mutta sitä on ihan turha jossitella jälkeenpäin.Kyllä puhuisin hänelle, jos se nyt olisi se ratkaisu… Asiat menivät miten menivät ja suhde on ohi. Jos hän joskus haluaa käydä läpi mitä tapahtui, niin olen siihen heti halukas🙏🏻 Ehkäpä tänne kirjoittelen, koska minun täytyy saada solmuja omasta päästäni auki, jotta voin itsestäni jotain oppia. En häntä varten, en uutta yritystä varten, vaan itseäni ja tulevaisuuttani varten.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miten niin ihme kyselyä?
Eihän täällä olisi juurikaan keskustelua, jos ei näitä joku joskus laittaisi. Vastaa tai mene ohi...
SivustaNo täällähän ei varsinaisesti tarvitse olla keskustelua juuri ikävä palstalla tämä ei ole mikään galloppi miltä sinusta tuntuu oletko käynyt kaupassa mitä olet syönyt ???? Voiko idioottimaisempia kysymyksiä enää esittää aikuisille ihmisille vai onko tämä joku murkkupalsta???
Kyllä täällä varmaan osaa ihmiset kirjoittaa ilman jatkuvaa kyselyä ja utelua.
Pitäisikö tänne erikseen laittaa se murkkujen Gallup elämästä, ehkä siitä joku jotain oppisi tai sitten ei.
Siinä taas joku tekee itsensä tärkeäksi pitämällä palstalla ikuisuuskysymyksiä yhdentekemistä aiheista.
- Anonyymi00021UUSI
Nuo " synnittömät " koittaa hakea syntisiä. Pelaavat numerologiaa.
- Anonyymi00027UUSI
En ole täysin tyytyväinen toimintaani. On ollut esteitä ja rajoitteita liikaakin. Suurin syy miksi en toiminut nopeammin on taustamyrsky! En kylläkään koskaan lannistunut tai pelännyt mitään. Päämäärä on aina ollut tiedossa, koska en ole luovuttaja tyyppi. Se jumalainen voimavara rakkaus ohjaa päämäärään. Ilkeät henkilöt tekevät kyllä kaikkensa tuhotakseen kateuden kohteen onnen ja hyvinvoinnin. Myös rikoslakia on ohitettu heidän toimestaan. Rakkaus on ja pysyy siihen ei ulkopuoliset voi vaikuttaa
- Anonyymi00028UUSI
Koitan olla armollinen itselleni ja muille myös. Eihän tästä muuten mitään tulisi. Ihmisen voimavarat eivät ole täysin ehtymättömät, sekin on tullut muutamaan otteeseen havaittua. Silloin on kyllä sitä itsetyytymättömyyttäkin siellä taustalla ja vaatimuksia, kun tulee oikein voimaton olo. Silloin on jotain pielessä itsessä ja se pitää korjata. Yritän sen parhaani, mitä kulloisestakin kohdassa pystyn. En ole mikään kone, olen ihminen. Silloin tulee kohdella sitä ihmistä siinä hyvin. Ihmisenä. Kun ei vielä kyborgeja olla kuitenkaan. Toivon rakkautta kaikille ❤️
Ei saisi olla ollut rakkauden ja ihastumisen suhteen niin lyhytjänteinen. Olen voimakkaasti ihastuvaa sorttia. Joku Amorin romantiikan nuoli mulle on annettu armonlahjaksi, kun meen ihastumaan ties mihin ja kehen viehkoon ja söpöläiseen.
Aitoa rakkautta sitten taas on äärimmäisen vaikeaa kohdata. Siis elämänkumppania. Olen kuitenkin kohtuu varmasti kohdannut omani — sieluni toisen puoliskon. Ensi vuoden alussa, kunhan vointi ja tuki sallivat, tulee iso askel otettua asian puolesta eteenpäin. 🩵💕🩷- Anonyymi00029UUSI
Saitkob puukostakin?
- Anonyymi00030UUSI
Kaulasta kuristi
- Anonyymi00031UUSI
Olen tyytyväinen, en vaatinut enempää kuin itseltäni.
- Anonyymi00034UUSI
Mitä siis vaadit?
- Anonyymi00032UUSI
En ole tyytyväinen siihen miten ilmaisin tunteeni hänelle. Olin kyllästynyt "tunteiden vaihtoon" tällä palstalla hänen kanssaan. Halusin tilanteen vaihtuvan IRL. Tein sen liian hyökkäävään sävyyn. Tiedän sen nyt. Pakit tuli. Tekisin sen nyt hienovaraisemmin. Uusintayrityksen kynnys on liian korkea. Tuskin se enää hänen "päätä kääntäisi".
m->n - Anonyymi00035UUSI
No ainakaan tämä kyselijä ei ymmärrä mikä on ikävä palstan tarkoitus jos hän luulee että kaikki siihen liittymättömät kysymykset kuuluu myös tänne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot783660Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe353011- 782801
- 282664
- 192575
- 522332
- 571947
- 161937
- 581786
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121698