Oletko sinä, juuri sinä siellä, tyytyväinen itseesi?

Anonyymi-ap

Oletko toiminut niin, että voit olla tyytyväinen siihen, miten itse toimit? Esimerkiksi toimiiko oikein suhteessa rakkaaseesi tai ikävöinnin kohteeseen?
Toimisitko samoin, jos olisit uudelleen samoissa tilanteissa?
Täällä kovin arvioidaan muita (itsekin sitä teen), mutta entä oman toiminnan arviointi?

35

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Monet kerrat jo ansainnut napposen otsaan, silti on aivan ylenpalttiseati vain siunattu...

• Anonyymi00002
      UUSI

en mä muuttais mitään menneestä

• Anonyymi00003
      UUSI

Voin olla tyytyväinen. Enkä syytä häntä mistään myöskään.

• Anonyymi00004
      UUSI

En ole tyytyväinen menneeseen toimintaani. Siksi vielä täällä näitä ikäviä tunteitani työstän. Pettymyksestä itseeni.
      Nainen

• Anonyymi00005
      UUSI

Mä teen aina parhaani. Pyrin toimimaan niin, ettei mun tunteet vaikuta häneen tai hänen elämään. Jos hänellä on tunteita mina kohtaan, käytökseni saattaa vaikuttaa joskus kylmältä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Olisiko nyt hieman epäloogista? Jos tunteita ei ole, niin silloinhan voit käyttäytyä miten vain. Ei vaikuta.
        Jos tunteita taas on, niin haluat vaikuttaa kylmältä. Ok.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olisin jättänyt viestit lähettämättä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Miksi? Pelleilit vain?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi? Pelleilit vain?

Vastaanottaja ei reagoinut niihin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Me ei saatu hommaa maaliin, vaikka molemmilla oli kiinnostusta. Syy on minussa. m>n

• Anonyymi00011
        UUSI

Etkö voi korjata virhettäsi? Unohtaa jossittelut ja ns. ”Man up” ja viedä maaliin?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Etkö voi korjata virhettäsi? Unohtaa jossittelut ja ns. ”Man up” ja viedä maaliin?

Helpommin sanottu kuin tehty. Aikaa on kulunut aivan liikaa. Ei hän ole enää minusta kiinnostunut, ehkä silloin joskus vähän oli. m>n

• Anonyymi00013
        UUSI

Miksi siinä kävi niin?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi siinä kävi niin?

Mistä sen tietää?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mistä sen tietää?

Kai sulla joku aavistus on, jos kerran otat syynkin omille niskoilke?

• Anonyymi00008
      UUSI

Olen kyllä.

• Anonyymi00009
      UUSI

En todellakaan ole tyytyväinen, miten voisin olla?

• Anonyymi00010
      UUSI

Olen. En olisi osannut tai voinut toimia toisin.

• Anonyymi00014
      UUSI

Voitko sitten kertoa itse, miten arvioit itseäsi, kun kerroit arvioivasi muita? Ihme kyselyä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Miten niin ihme kyselyä?
        Eihän täällä olisi juurikaan keskustelua, jos ei näitä joku joskus laittaisi. Vastaa tai mene ohi...
        Sivusta

• Anonyymi00017
        UUSI

Arvioin itseäni ihan liikaa, jossittelen… Jos olisin ollut rohkeampi ja kommunikoinut suoraan, välittämättä hänen reaktioistaan, olisiko tilanne ajautunut tähän? Tiedän että yritin parhaani, mutta nyt tällä ymmärryksellä jonka kokemuksesta sain, toimisin itse toisin. Se ei ehkä muuttaisi lopputulosta, mutta helpottaisi tätä jahkailevaa oloa… ”Ehkä hän ei olisi valehdellut tai loukannut jos olisin itse toiminut toisin” - on kyseenalainen tapa ajatella, mutta siellä on pieni totuuden siemen alla.
        AP

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Arvioin itseäni ihan liikaa, jossittelen… Jos olisin ollut rohkeampi ja kommunikoinut suoraan, välittämättä hänen reaktioistaan, olisiko tilanne ajautunut tähän? Tiedän että yritin parhaani, mutta nyt tällä ymmärryksellä jonka kokemuksesta sain, toimisin itse toisin. Se ei ehkä muuttaisi lopputulosta, mutta helpottaisi tätä jahkailevaa oloa… ”Ehkä hän ei olisi valehdellut tai loukannut jos olisin itse toiminut toisin” - on kyseenalainen tapa ajatella, mutta siellä on pieni totuuden siemen alla.
        AP

Auttaisi, jos keskustelisit kaipaamasi henkilön kanssa suoraan. Asiat eivät selviä anonyymeillä palstoilla.

Jos nyt toimisin uudestaan, tekisin kaikki toisin, mutta sitä on ihan turha jossitella jälkeenpäin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

AP

Hyvin ajateltu ja joskus pitää unohtaa menneet ja katsoa eteenpäin yhdessä.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Auttaisi, jos keskustelisit kaipaamasi henkilön kanssa suoraan. Asiat eivät selviä anonyymeillä palstoilla.

Jos nyt toimisin uudestaan, tekisin kaikki toisin, mutta sitä on ihan turha jossitella jälkeenpäin.

Kyllä puhuisin hänelle, jos se nyt olisi se ratkaisu… Asiat menivät miten menivät ja suhde on ohi. Jos hän joskus haluaa käydä läpi mitä tapahtui, niin olen siihen heti halukas🙏🏻 Ehkäpä tänne kirjoittelen, koska minun täytyy saada solmuja omasta päästäni auki, jotta voin itsestäni jotain oppia. En häntä varten, en uutta yritystä varten, vaan itseäni ja tulevaisuuttani varten.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten niin ihme kyselyä?
        Eihän täällä olisi juurikaan keskustelua, jos ei näitä joku joskus laittaisi. Vastaa tai mene ohi...
        Sivusta

No täällähän ei varsinaisesti tarvitse olla keskustelua juuri ikävä palstalla tämä ei ole mikään galloppi miltä sinusta tuntuu oletko käynyt kaupassa mitä olet syönyt ???? Voiko idioottimaisempia kysymyksiä enää esittää aikuisille ihmisille vai onko tämä joku murkkupalsta???
        Kyllä täällä varmaan osaa ihmiset kirjoittaa ilman jatkuvaa kyselyä ja utelua.
        Pitäisikö tänne erikseen laittaa se murkkujen Gallup elämästä, ehkä siitä joku jotain oppisi tai sitten ei.
        Siinä taas joku tekee itsensä tärkeäksi pitämällä palstalla ikuisuuskysymyksiä yhdentekemistä aiheista.

• Anonyymi00021
      UUSI

Nuo " synnittömät " koittaa hakea syntisiä. Pelaavat numerologiaa.

• Anonyymi00027
      UUSI

En ole täysin tyytyväinen toimintaani. On ollut esteitä ja rajoitteita liikaakin. Suurin syy miksi en toiminut nopeammin on taustamyrsky! En kylläkään koskaan lannistunut tai pelännyt mitään. Päämäärä on aina ollut tiedossa, koska en ole luovuttaja tyyppi. Se jumalainen voimavara rakkaus ohjaa päämäärään. Ilkeät henkilöt tekevät kyllä kaikkensa tuhotakseen kateuden kohteen onnen ja hyvinvoinnin. Myös rikoslakia on ohitettu heidän toimestaan. Rakkaus on ja pysyy siihen ei ulkopuoliset voi vaikuttaa

• Anonyymi00028
      UUSI

Koitan olla armollinen itselleni ja muille myös. Eihän tästä muuten mitään tulisi. Ihmisen voimavarat eivät ole täysin ehtymättömät, sekin on tullut muutamaan otteeseen havaittua. Silloin on kyllä sitä itsetyytymättömyyttäkin siellä taustalla ja vaatimuksia, kun tulee oikein voimaton olo. Silloin on jotain pielessä itsessä ja se pitää korjata. Yritän sen parhaani, mitä kulloisestakin kohdassa pystyn. En ole mikään kone, olen ihminen. Silloin tulee kohdella sitä ihmistä siinä hyvin. Ihmisenä. Kun ei vielä kyborgeja olla kuitenkaan. Toivon rakkautta kaikille ❤️

• UUSI

Ei saisi olla ollut rakkauden ja ihastumisen suhteen niin lyhytjänteinen. Olen voimakkaasti ihastuvaa sorttia. Joku Amorin romantiikan nuoli mulle on annettu armonlahjaksi, kun meen ihastumaan ties mihin ja kehen viehkoon ja söpöläiseen.

Aitoa rakkautta sitten taas on äärimmäisen vaikeaa kohdata. Siis elämänkumppania. Olen kuitenkin kohtuu varmasti kohdannut omani — sieluni toisen puoliskon. Ensi vuoden alussa, kunhan vointi ja tuki sallivat, tulee iso askel otettua asian puolesta eteenpäin. 🩵💕🩷

• Anonyymi00029
      UUSI

Saitkob puukostakin?

• Anonyymi00030
      UUSI

Kaulasta kuristi

• Anonyymi00031
      UUSI

Olen tyytyväinen, en vaatinut enempää kuin itseltäni.

• Anonyymi00034
        UUSI

Mitä siis vaadit?

• Anonyymi00032
      UUSI

En ole tyytyväinen siihen miten ilmaisin tunteeni hänelle. Olin kyllästynyt "tunteiden vaihtoon" tällä palstalla hänen kanssaan. Halusin tilanteen vaihtuvan IRL. Tein sen liian hyökkäävään sävyyn. Tiedän sen nyt. Pakit tuli. Tekisin sen nyt hienovaraisemmin. Uusintayrityksen kynnys on liian korkea. Tuskin se enää hänen "päätä kääntäisi".

m->n

• Anonyymi00035
      UUSI

No ainakaan tämä kyselijä ei ymmärrä mikä on ikävä palstan tarkoitus jos hän luulee että kaikki siihen liittymättömät kysymykset kuuluu myös tänne!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      78
      3660
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      35
      3011
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      78
      2801
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2664
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2575
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2332
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1947
    8. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      16
      1937
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1786
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1698
    Aihe