Mitään väärää en ole mielestäni tehnyt, vain vähän vierasta kaipaillut kuten hänkin minua (irl sekä täällä), ja minä olin ja olen se joka on vetänyt käsijarrun päälle ja mitään ei ole lopulta tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Tunteita vain meinaa olla. Silti koen nyt että karma on kostanut minulle ja saan kärsiä. En viitsi täällä sen enempää kertoa miten koen että karma kosti, kun en halua että kukaan tunnistaa :( No, jospa nyt osaisin olla kaipailematta väärää henkilöä!
sain rangaistukseni kun kaipasin vierasta
34
513
Vastaukset
- Anonyymi00001
Okei tää selventää paljon jos hän
- Anonyymi00002
Oisit kaivannut tuttua.
- Anonyymi00003
Ohi. En kaipaile varattua.
- Anonyymi00004
Miten karma kosti? Miksi et vain puhu hänelle jos tunteita paljon?
- Anonyymi00010
Elämääni tuli tietynlaista haastetta ja takapakkia.
En minä varattuna ala tunteitani vieraalle paljastamaan tms. Hän varattu myös, olisi ollut valmis kyllä kanssani vaikka mihin. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Elämääni tuli tietynlaista haastetta ja takapakkia.
En minä varattuna ala tunteitani vieraalle paljastamaan tms. Hän varattu myös, olisi ollut valmis kyllä kanssani vaikka mihin.No jos hänellä on suuria tunteita miksi et voi kertoa ja yhdessä sopia ja puhua asioista. Rakkaus kun on arvokasta. Sopia voi
- Anonyymi00026
Kerrotko että kenelle ”hänelle” tämän stoorisedän tulisi puhua ja mitä tarkemmin?
- Anonyymi00005
Minä ainakin jatkan kaverillista kaipailuani siihen mieheen. En koe tekeväni väärin vaikka olenkin suhteessa.
- Anonyymi00012
Toivottavasti et ole joku tietty koska mun tunteeni on paljon enemmän kuin kaverillisia.
Lopetetaan heti tämä sitten!
Sivusta - Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivottavasti et ole joku tietty koska mun tunteeni on paljon enemmän kuin kaverillisia.
Lopetetaan heti tämä sitten!
SivustaJuu lopetetaan vaan.
- Anonyymi00006
Onko tämä edellyttänyt epärehellisyyttä jotakuta toista kohtaan? Esimerkiksi IRL kaipailu?
Jos olet valehdellut, niin olet ottanut oikeuden viedä toiselta hänen ainutlaatuisen elämänsä tosiasioiden perusteella tehtävien valintojen mahdollisuuksia. Olet asettanut itsesi ja omat tarpeesi hänen yläpuolelleen. Eikö se olisi aika väärin? Haluaisitko itse elää elämääsi niin, että joku toinen sumuttaa sinua jotta saa vain sitä mitä itse haluaa?- Anonyymi00007
en ole tehnyt mitään väärää kenellekään. En sinänsä ole ollut epärehellinen omalle puolisolleni enkä sille toisellekaan. Kotona minulla menee nykyään jopa tosi hyvin, josta kiitos kuuluu osittain tälle toiselle. Voisin kirjoittaa tästä enemmänkin, mutta en halua että minut tunnistetaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
en ole tehnyt mitään väärää kenellekään. En sinänsä ole ollut epärehellinen omalle puolisolleni enkä sille toisellekaan. Kotona minulla menee nykyään jopa tosi hyvin, josta kiitos kuuluu osittain tälle toiselle. Voisin kirjoittaa tästä enemmänkin, mutta en halua että minut tunnistetaan.
Okei, suoraselkäistä että olet kertonut puolisollesi kaipaavasi toista👌 Nykyään harva mies kykenee avoimuuteen ja oikeaan kumppanuuteen, kuten sinä selkeästi pystyt, tsemppiä jatkoon!
- Anonyymi00013
Voisin kysyä yhdeltä mieheltä tuota samaa
Hän esitti minulle olevansa muuta mitä todella oli😩
On vaikeaa koota itsensä kun minun oikeuksillani
Ei ollu mitää merkitystä .
Pohdin asiaa kaiken jälkeen..
Mietin eikö huomannut miten väärin teki .
Naiselta sivusta - Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinänsä. Tuo on selittelyä. Ei pettäminen ole vain fyysistä. Jos olet toisen selän takana jo yrittänyt jotain toista ja antanut ymmärtää olevasi saatavilla henkilölle josta olet kiinnostunut, niin sekin on pettämistä ja luottamuksen rikkomista. Kaksinaamaista ja valheellista toimintaa. Toivottavasti otit opiksesi etkä enää satuta muita.
- Anonyymi00027
No mutta onhan se stoorisetä ja aloittaja hienoa jos tälläinen hyvin omalaatuinen johdattelu öö jostain vie lukijoita sfääreihin. Minusta tässä itsedialogissa ei ole mitään mieltä, mutta ehkä vika on minussa ja minun suppeudessa tarinain vastaanottajana
- Anonyymi00028
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisin kysyä yhdeltä mieheltä tuota samaa
Hän esitti minulle olevansa muuta mitä todella oli😩
On vaikeaa koota itsensä kun minun oikeuksillani
Ei ollu mitää merkitystä .
Pohdin asiaa kaiken jälkeen..
Mietin eikö huomannut miten väärin teki .
Naiselta sivustaJa kerrotko minulle ja näille palstasetä tarkemmin tästä mainitsemastasi oikeuksien käsitteestä? Ei hyvvää päivää
- Anonyymi00009
Ohi.
- Anonyymi00011
Karma kostaa huoraamisen, rakkaudesta iloitsee kaikki, jumalatkin.
- Anonyymi00014
Mitenkäs sitten jos se aito rakkaus tuleekin vasta silloin elämään kun on jo sitoutunut ei niin hyvään suhteeseen?
Minä rakastuin varattuun mieheen ja puoli vuotta sitä onnea kesti. Yhä kaipaan ja rakastan kahden vuoden jälkeen ❤️. Minä olen sinkku mutta hän ei.
Marika
- Anonyymi00016
Ei vaan sait rangaistuksen siksi että hylkäsit sen aidon rakkauden, ihmisen joka oli tarkoitettu sinulle. Palasit takaisin sinne missä todellista, rehellistä ja pyyteetöntä rakkautta ei ole. Palasit takaisin siihen tuttuun ja helpompaan vaihtoehtoon.
Marika- Anonyymi00018
Ajattele jos sinä olisit tulevaisuudessa se puoliso joka lähtisi heti toisen matkaan rakastuttuaan toiseen? Ei suhde välttämättä ole rakkaudeton sillonkaan kun se ulkopuolisille siltä näyttää esim.tasaisuutena.
Rakkaus on myös sitoutumista ja syvällä sydämessä tehty valinta.
- Anonyymi00017
Itselläni sellainen keissi, että puolisoni (mies) ilmoitti jo suhteen alussa, ettei halua tietää mahdollisista ihastuksistani toisiin tai hetkellisistä hairahduksista ( pettämisistä), jos ne eivät vaikuta suhteeseemme. Eli jos en halua eroa tai jos ei ole jotain informoitavaa ( esim.sukupuolitauti) tai jos se ei vaikuta jotenkin suhteeseemme ( ei ole aikaa toiselle tai seksi vähenee), niin parempi olla hiljaa. No enpä ole sitten koskaan informoinut ja hyvin on suhde voinut, kymmeniä vuosia. Tietenkin molemmilla on ollut suhteen aikana varmasti ihastuksia, mutta miksi turhaan kaataa omaa huonoa omaatuntoa toisen niskaan? Näin on hyvä.
- Anonyymi00020
Ei ollut ainakaan kuvittelemiltanne hmisiltä nämä lurinat.
Huomenta vaan! - Anonyymi00021
Oon kans sitä mieltä että tehdään niiku sovitaan alussa. Sopimuksen rikkominen tietää rangaistusta.
Jos toinen pettää on minullakin silloin oikeus katsella muita miehiä tai jos toinen käy vieraissa. Käyn minäkin toisen miehen sängyssä.
Näin on selvitty vuosia
Turha nilliitää - Anonyymi00023
Karma sitä ja karma tätä. Lopettakaa haikailut varattuina. On se ny prkl.
- Anonyymi00024
Jep. Rumaa jälkeä tulee kun varatut mellastaa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jep. Rumaa jälkeä tulee kun varatut mellastaa.
Onnelliseksi voi tulla ja omaisuuden menettää. On se sen arvoista kun saa rakastaa ja olla rakastettu!
- Anonyymi00025
Hyvää huomenta aamu teeltä. Vähän samaa olen itsekin miettinyt. Rakastuin vielä liitossa ollessani nuorempaan naiseen ja tiesin heti tunteeni häneen. Se tunne on jotain uskomattoman voimakasta jota ei voi hallita. Kaikki päivittäinen toiminta ja työ on jatkuvassa ristiriidassa keskenään sen tunteen ja kaipauksen kanssa. Välillä sitä on niin väsynyt siihen tunnetilaan ja pelkoon menettää hänet. Mutta tiedän sen voimavaran ja sitkeyden yhteiseen hyvään. Olen hänelle lupautunut ja sanojani en syö. Kaikki on valmista yhteiseen matkaan ja hän tietää sen sata varmasti. Jos vielä jotain kertoisin... niin ne onnen kyyneleet itketään yhdessä ilman ulkopuolisia katseita. Hän tietää paikkansa ja arvonsa vierelläni > Rakkaalleni
- Anonyymi00029
Ei ole mitään karmaa. On valintoja ja seurauksia. Lopeta höpötys!
- Anonyymi00030
Ei multa sitten tällsiset pskt. En usko jumalaan, tai karmaan. Uskon sinuun mies.
- Anonyymi00033
Uskotko itseäsi hyvin tökeröillä tavoilla kehuva äijä edes itse tähän sanomaasi ja miten tämä aina meneekin nääs niin raamatulliseksi tms? Naiselta tämä kysymys
- Anonyymi00031
En tarkoittanut sitä niin. Edelleen sua.. Älä luovuta ja kerrothan avoimesti mitä tunsit ja tunnet..
- Anonyymi00034
Miksi kärsit ja mietit tuollaisia? Jos on tunteita toiseen, pitää puhua ja jos tunteet molemminpuoliset, tehdä muutoksia. Olet yksilö ja sinulla on vain yksi elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3867214Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai886082Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2035563Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi894319Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan623538Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta863492HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703459Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava153438SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha613217Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393115