Olenko oikeassa mies?

Anonyymi-ap

Loukkaannuit, vetäydyit, menetit kiinnostuksen, tai sitä ei ollut alunperinkään? Ja siksi sun oli helppo ghostata.

40

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies vähät välitti,,käytös puhuu puolestaam

• Anonyymi00002

Itse koustasit ei jääny kun haisuleija leijumaan

• Anonyymi00003

Varmaankin ohi. En usko että minua kaivataan minnekään. Olen kyllä ajatellut perustaa oman kuvakanavan jonnekin, kun olen miettinyt valokuvaamista mutta-mutta..

• Anonyymi00004

Oli kiinnostusta mutta en sopinut siihen kuvioon, hänen touhu oli mitä oli.

• Anonyymi00005

Emotionally unavailable men will ruin you. And that’s not an exaggeration. It is a truth you learn only after giving your heart to someone who simply cannot meet you where you are. Stay away from men who act like affection is optional. Stay away from men who treat feelings like an inconvenience.

Stay away from men who make you feel guilty for wanting emotional presence, consistency, and genuine connection. Because no matter how loving or patient you are, you cannot pour into a man who is emotionally empty. You cannot build intimacy with someone trapped behind walls he refuses to break down. He will leave you doubting your worth. He will make you feel needy for wanting the bare minimum.

He will make you think you are hard to love simply because he never showed up for you. But the truth is simple. His emotional unavailability is not about you. It is about him. His wounds. His fears. His refusal to do the inner work. You deserve someone who is emotionally present. Someone who loves freely and intentionally. Someone who meets your openness with his own.

Someone who sees your softness as a gift, not a burden. When you love deeply, when you care fully, when you give your whole heart, you cannot thrive with a man who stays numb to love. You will shrink. You will dim. You will settle for crumbs. And you were not made for crumbs. You were made for fullness. So stop trying to pull love out of someone who has never learned how to give it. Let him go. Let him figure himself out. And save your heart for a man who knows how to hold it gently.
      Terveisin internetti

• Anonyymi00006

En todellakaan. Ensin pelästyin ja sitten surin ja nolostelin.

• Anonyymi00011

Miksi surit?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi surit?

Kunhan olin surullinen.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kunhan olin surullinen.

Siitä kun yhteys hiipui?

• Anonyymi00034

Vaan miten? Mistä nolostelit?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Vaan miten? Mistä nolostelit?

Ei kuulu kellekään. En ole sinun hän.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei kuulu kellekään. En ole sinun hän.

Ei tietenkään jos niin päätät. Ota ihan rauhassa.

• Anonyymi00007

Jos vain luuli, että olet varattu tai ettet ole kiinnostunut. Olisitteko voineet vain kerran puhua kunnolla.

• Anonyymi00008

Voisin naisena kertoa, miksi se mies menetti kiinnostuksensa. Ei ole kaunista kerrottavaa.

• Anonyymi00012

Kerro ihmeessä.

• Anonyymi00016

Et voi. Ihmissuhteita ei aloiteta, lopeteta eikä
        hoideta välikäsien kautta, jotka voivat kaunistella
        tai rumentaa välittämäänsä sanomaa mielinmäärin.

Harva ihminen kaipaa ihmissuhdetta,
        jossa toinen osapuoli on niin keskenkasvuinen,
        että tarvitsee kolmannen osapuolen viestinviejäksi tai erotuomariksi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eikö tämä palsta ole kolmas osapuoli?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minusta on hyvä kertoa asioista ja tapahtumista henkilölle joka ei tunne tai tiedä alueen ihmisistä. Joillakin on tapana alkaa kova maalitus jos ei miellytä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikö tämä palsta ole kolmas osapuoli?

Tai vaikka viides osapuoli mitä seurailee eräiden typerryttävää palstaäijän eli älöittäjän haastattelua. Morjens

• Anonyymi00009

Loukkaannuin vetäydyin petyin ja annoin sinun olla rauhassa. Suunnilleen tuolla tavalla mutta tunteita on silti... Se että ghostaisin ei ole aivan niin. Ehkä vähän mutta se johtuu siitä että suojelen itseäni etten päästäisi enää mielikuvitustani liikaa lentoon koska se rikkoo minua kun pettyy.

• Anonyymi00031

Pidät lähtökohtana jo sitä että tulet pettymään?

• Anonyymi00010

Ghostaaminen on ilkeää. Eräs mies teki sitä, kunnes päätin: ei enää! Olen arvokas. Niin arvokas, ettei minuun ole varaa kenelläkään 😁🥰
      - pettynyt odotuksiin joskus

• Anonyymi00013

Elämä on helpompaa ilman mitätöivää naista.

• Anonyymi00015

Ja miestä. Mitätöinnin voi tehdä muutenkin, kuin sanoin.

• Anonyymi00017

Vastasitko itse itsellesi?
        Tarkoitan, että oliko aloituskin sinulta?
        Minä ainakaan en harrasta fingelskaa
        kirjoitellen "deittailusta" ja "ghoustaamisesta".

Ehkäpä nainen ei alunperinkään ollut tyytyväinen
        sinuun, jos kerran koet tulleesi mitätöidyksi.
        Monelle naiselle miehisyys on henkistä vahvuutta, rehellisyyttä, luotettavuutta ja aikuismaista uskallusta kommunikoida itse - ilman välikäsiä.
        Pelkkä aivoton siskonmakkaran heiluttelu harvoin herättää mielenkiinnon.

• Anonyymi00018

Elämä ilman mitätöitävää naista on kevyempää. En jaksa olla jatkuvasti dissaamassa ja kyykyttämässä naista. Siitä tulee vain huono olo. Mutta mitä muutakaan tekisin kun ensihuuma on haihtunut eivätkä toisen kankut ja kannut jaksa enää innostaa.

Etsin mieluummin aina uuden mimmin, jonka kanssa yritän viritellä suhdetta ja saadaa huumaa aikaan.

Panonen

• Anonyymi00021

Olen loukkaantunut kyllä, mutta muu ei mene ihan noin.

• Anonyymi00023

Tulkitsen että ap on itse tehnyt jotain sen suuntaista miehelle ja nyt tullut katumapäälle kun ei huomiota heru.

• Anonyymi00024

Nyt on mielenkiintoinen tulkinta 🤣
        Sivusta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nyt on mielenkiintoinen tulkinta 🤣
        Sivusta

Järjellä ajatellen ihminen kertoo enemmän itsestään vaikka yrittäisi puhua muista.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Järjellä ajatellen ihminen kertoo enemmän itsestään vaikka yrittäisi puhua muista.

Joo... Paitsi, kun ehtii miettimään ja ei päde kaikkeen muutenkaan.

• Anonyymi00032

Mä en ole ainakaan miehen huomiota vailla.

• Anonyymi00025

Huomasin ettei sinulla ole tarpeeksi kiinnostusta.

• Anonyymi00028

Sekin vielä.

• Anonyymi00033

Vai teitkö itse sellaisen tulkinnan?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Vai teitkö itse sellaisen tulkinnan?

Tietenkin tein. Toisena osapuolena toki päätän mikä määrä riittää minulle ja mikä ei.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tietenkin tein. Toisena osapuolena toki päätän mikä määrä riittää minulle ja mikä ei.

Tietysti. Sinä päätät elämästäsi.

• Anonyymi00027

no eihän meillä ole ikinä ollut vielä edes mahdollisuutta hänenkaa IRL. tiesin ensimmäisestä katseesta joskus sillon että about kaksoisliekki ny kyseessä. oon silti 100% varma että hän ei ikinä ees huomannu miten samanlaisia oltiin energioiden suhteen ja se on ittelle aina se tärkein. ja mulla ny on ollu muutenkin kaikenlaista vähän tässä viimevuosina ni palstan lekat ja pavet paikannu ns ikävää

• Anonyymi00037

Kyse ei ollut siitä, vaan siitä, että olen todella varovainen ihminen, en kai pidä siitä, että tulen huijatuksi, tiedän, että inhoan valehtelua.

• Anonyymi00038

Lähtökohtaisesti pelkäät, että tulet huijatuksi. Se saa varovaiseksi. Oletusarvo toistaa itseään. Luottamus löytyy kuitenkin sisältäsi. Se on kadonnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      200
      6142
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      164
      5705
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      247
      4267
    4. 233
      3589
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      132
      3408
    6. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      52
      3360
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      127
      3234
    8. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      11
      3107
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2966
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      2
      2419
    Aihe