Yöllinen rälläys

Anonyymi-ap

Leppävirralla loppui rällääminen ainakin yhdeltä kun ajoi kyytiläisen hengiltä. Toivottavasti sama osuu täälläkin edes jonkun kohdalle.

35

1774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pillereissään ajeloovat

• Anonyymi00002

Kot kot sanoi kana

• Anonyymi00004

Bmv rällää yöt ja illat kiuruveden kyllä väriltään harmaa liikenne säännöt täysin hukassa.

• Anonyymi00005

Harmaa Bmv ajelee miten sattuu illat ja yöt.

• Anonyymi00006

Tällä autolla omat nopeusrajoitukset liikenne säännöt tainneet kokonaan unohtua eikö ole mitää tähellisempää tekemistä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tällä autolla omat nopeusrajoitukset liikenne säännöt tainneet kokonaan unohtua eikö ole mitää tähellisempää tekemistä.

Joku ääliö huudattaa kotteroaan ja ajaa täysin holtittomasti keskellä kylää; oranssinpunainen farkku. Se loppuu, kun joku jää alle!

• Anonyymi00007

Pennut ottaa mallia aikuisista. Kauppaan tai töihin ei jakseta kävellä kilometriä, autolla "rällätään" oven eteen.

• Anonyymi00009

Ja pienimmät natiaiset päristelevät mopolla ärrrrrnnnn... ärrrrrnnnnn...!

• Anonyymi00013

Näyttää ja kuulostaa siltä kuin joillakin pojilla ois aikoinaan jääneet lapsuuden autoleikit kesken, kun pitää vielä ajokortin saatuaan oikean auton kanssa ruveta leikkimään.
        Huomiota hakenevat käytöksellään vai halipulako ois, kun jotkut vielä kolmekymppisenäkin moottoriajoneuvojaan huudattavat ja rälläävät yökaudet toisten kiusaksi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Näyttää ja kuulostaa siltä kuin joillakin pojilla ois aikoinaan jääneet lapsuuden autoleikit kesken, kun pitää vielä ajokortin saatuaan oikean auton kanssa ruveta leikkimään.
        Huomiota hakenevat käytöksellään vai halipulako ois, kun jotkut vielä kolmekymppisenäkin moottoriajoneuvojaan huudattavat ja rälläävät yökaudet toisten kiusaksi.

Samaa ihmetellyt paikalliset kylän päristelijä miehet liikkeellä

• Anonyymi00010

Ja punaisella pienellä kovaäänisellä autolla ajelee joku vatipää… Hirmu metakka lähtee putkesta ja paukutus, eikö ole pakoputki osattu korjata vai kasvattaako se munien kokoa jos putki räpättää?

• Anonyymi00011

Itkeekö valkosen skoodan omistaja täälläkin 😅 kova on haukkumaan toisia.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Homo se on

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eihä tuollaista touhua kukaan kuuntele eiköhä tänne asiasta ihan kirjoiteta jos häiriöksi ovat useille.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eihä tuollaista touhua kukaan kuuntele eiköhä tänne asiasta ihan kirjoiteta jos häiriöksi ovat useille.

Poliisille ilmoitusta vaa niin loppuu

• Anonyymi00018

Umpiteitä enemmän, betoniporsaisiin ei monesti viitsi ajaa.
      Torin toinenpuoli umpeen autoilta.
      Ai, niin asiakkaat eivät jaksa kävellä 200 metriä muutamaan liikkeeseen 🤣

• Anonyymi00019

Tien niinkun tykkeen vätelen turpii

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tien niinkun tykkeen vätelen turpii

Voi pientä hillujaa...

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voi pientä hillujaa...

Mulle että mittää maha

• Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mulle että mittää maha

Yhä paranee.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Yhä paranee.

Itkuhan sellaisilta pääsisi, jos oikein kunnon näppeihin joutuisivat.

• Anonyymi00020

Klo. 2.30 kusimutteri veivas ns. mopon romuaan.

• Anonyymi00021

Ei noilla voi ajellakkaan päivä aikaan, kun ei pääse pimeään piiloon. Eikä riitä ikä edes korttiin.

• Anonyymi00023

Romuissa takapyörät ei näy kulkevan suorassa.

• Anonyymi00030

Tuo kyllä ihmetyttää minua että nykyään lapsiperheissä jo 10 vuotiaalle pojalle ostetaan pikku mopo jolla poika pörrää takapihaa ympäri ja naapurit kiroaa.
      Tämä on nykyään ihan vakio juttu. Eikö lasta ohjata minkään muun harrastuksen pariin?
      Minulla oma poikani oli 10 vuotias vuonna 1999, hänelle ostettiin joululahjaksi sähkökitara. Alussa oli intoa mutta sitten vähän hiipui. Pojalle palkattiin opettaja. Into kasvoi kun alkoi tulla nopeasti soittotaitoa ja nykyään poika soittaa sähkökitara eräässä hyvinkin tunnetussa bändissä.

• Anonyymi00034

Kuinka niin. Kaveri selvinpäin, kuolemantuottamus, kortti pois jonkun kuukauden(eikä sitä tarvita ajamiseen) ja jeppe takaisin liikenteeseen. Oma auto kotona.

• Anonyymi00035

Lupaan voijella hyvästi jos kusipäitä kohdalle sattuu.

• Anonyymi00040

Vuodesta toiseen näitä uhoojia löytyy mutta en oo kertaakaan kuullu että jostaki ois ollu jotaki tekemää😆 eppäilen etttä ku 60 patu männee 18 poijalle ”voitelemaan” nii saattaa kakkoseks jäähä

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vuodesta toiseen näitä uhoojia löytyy mutta en oo kertaakaan kuullu että jostaki ois ollu jotaki tekemää😆 eppäilen etttä ku 60 patu männee 18 poijalle ”voitelemaan” nii saattaa kakkoseks jäähä

Älä höpötä.

• Anonyymi00036

nyt on mersusa saabin 99 veivit,kylä lähtee!

• Anonyymi00037

Se on
        "Kyä lähtee!"
        "Kyä."

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Se on
        "Kyä lähtee!"
        "Kyä."

Jonnet ei muista, mutta "kylä lähtee" on kummelin tunnetuimpia sketsihokemia. Kylä jämpti on näin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Jonnet ei muista, mutta "kylä lähtee" on kummelin tunnetuimpia sketsihokemia. Kylä jämpti on näin.

Se on taatusti "kyä lähtee"!
        Katsottu nääs Kummeleista teksti päällä useaan kertaan eri jaksoista ja varmistettu tutuilta manselaisilta.
        "Kyä näin on jämpti niin!"

• Anonyymi00038

Vähän tuuppaa niin pääsevät kynttilöitä virittelemään tienvarteen. Loppu alaikästen laittomilla mopoilla ajelut.

• Anonyymi00039

Jalat poikki rällääjiltä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe