Tätä on moni sanonut ja se on omakin kokemus.
Kun paikalliset jää kiinni valehtelusta, he on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ovat häpeilemättömiä
Kun heille antaa nuhtelut vaikka kyttäilystä, he tulee kyttäämään uudelleen mutta vähän kauempaa. Taas kerran häpeilemättömiä
Eikä täällä edes aikuiset miehet joiden pallien tulisi olla terästä, osaa hävetä omaa juoruiluaan tai kateuttaa.
Kaikki nämä piirteet kertoo ettei ole miehelle kuuluvaa selkärankaa eli pitäisi osata hävetä ettei ole kasvanut aikuiseksi. Mutta eivät häpeä. Eivät edes omaa vastuuttomuuttaan vaan vika laitetaan aina toisen syyksi.
Häpeän tunteiden puuttuminen maakunnassa
18
104
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko pakko aina tehdä jotain, että ihmiset jäävät ihmettelemään?
- Anonyymi00002UUSI
Paremminkin muualta tulleet ihmettelee täkäläisiä tapoja tai niiden puutetta. Normaaleilla ihmisillä on oma elämä eikä he juorua muista koko aikaa tai kyttäile muita ihmisiä.
- Anonyymi00003UUSI
Minua hävettää että täällä on tuollainen vinkuja vapaalla jalalla suoltamassa loputonta soopaansa.
Kyllä terveydenhoitojärjestelmän pitäisi olla tehokkaampi ja poimia hoitoon nämä vajaamieliset.
Todella hävettää terveydenhoidon alennustila. - Anonyymi00004UUSI
Antaa nuhtelut kyttäilystä...? 🤣😂🤣
Siinä saattaa pian nuhtelijalta nenä kipeytyä...😂🤣😂 - Anonyymi00005UUSI
Aikuinen ihminen ottaa vastuun eikä vieritä sitä muille. Lapsillekin kelvotonta esimerkkiä vastuun pakoilu ja muiden syyttäminen omista virheistä. Narsismiin liittyy se ettei koskaan moitita itseä mistään vaikka miten mokaillaan. Jokainen tekee virheitä mutta aikuiset ottaa niistä opikseen ja kehittyy, eikä laita virheitään muiden syyksi.
- Anonyymi00006UUSI
Totta. Mutta miksi et itse ota opiksesi vaikka tunnut teorian tuntevan?
Vai koskeeko tuo vain muita mutta ei sinua?
Teksteistäsi käy hyvin selvästi ilmi että vika on aina ympäristössäsi ja sen ihmisissä, mutta ei koskaan sinussa, vaikka narsismi paistaa ihan selvästi läpi kirjoituksistasi.
Olet tehnyt elämässäsi virheitä joiden takia sinulla ei nyt mene hyvin, mutta syytät niistä kaikkia muita paitsi itseäsi.
Muut pilaavat elämäsi kadehtimalla, selkään puukottamalla, juoruilemalla ja kyttäämällä, sinä olet pyhimys pirujen joukossa, niinkö se menee?
Sen kuvan ainakin kirjoituksistasi saa, vaikka on ilmiselvää että ihan itse olet elämäsi pilannut tyhmillä ratkaisuillasi ja ailahtelevan henkisen terveytesi takia.
Ja nyt ole hyvä, kirjoitahan taas saman yksitoikkoiset ja ontot selityksesi ja muiden haukkumiset, kuten n. 1000 kertaa ennenkin. - Anonyymi00007UUSI
Tästä tulee juuri mieleen perussuomalaiset silmänvääntelijät ja muut öyhöttäjät
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totta. Mutta miksi et itse ota opiksesi vaikka tunnut teorian tuntevan?
Vai koskeeko tuo vain muita mutta ei sinua?
Teksteistäsi käy hyvin selvästi ilmi että vika on aina ympäristössäsi ja sen ihmisissä, mutta ei koskaan sinussa, vaikka narsismi paistaa ihan selvästi läpi kirjoituksistasi.
Olet tehnyt elämässäsi virheitä joiden takia sinulla ei nyt mene hyvin, mutta syytät niistä kaikkia muita paitsi itseäsi.
Muut pilaavat elämäsi kadehtimalla, selkään puukottamalla, juoruilemalla ja kyttäämällä, sinä olet pyhimys pirujen joukossa, niinkö se menee?
Sen kuvan ainakin kirjoituksistasi saa, vaikka on ilmiselvää että ihan itse olet elämäsi pilannut tyhmillä ratkaisuillasi ja ailahtelevan henkisen terveytesi takia.
Ja nyt ole hyvä, kirjoitahan taas saman yksitoikkoiset ja ontot selityksesi ja muiden haukkumiset, kuten n. 1000 kertaa ennenkin.Sinä se jaksat projisoida. Kyllä, olen tehnyt virheitä ja analysoinut niitä, ottanut jopa opikseni. Minä en näillä avauksillani kesity itseeni vaan yleisen ilmapiirin vuoksi teen tätä.
Minä en kyttäile näillä palstoilla ketään ihmisiä kuten sinä minun tekstejäni. Osoitan kommenttini yleisesti. Se ei ole kenenkään yksilön syyttelyä mistään vaan nostan esille alueella olevia isoja epäkohtia.
Itseni takia en näitä aloituksia tee. Teen ne muiden hyväksi. On hyvä pitää esillä asiota jotka loukkaa ihmisarvoa itä-suomessa, On hyvä puolustaa kiusattuja ja moittia kiusaajia. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä se jaksat projisoida. Kyllä, olen tehnyt virheitä ja analysoinut niitä, ottanut jopa opikseni. Minä en näillä avauksillani kesity itseeni vaan yleisen ilmapiirin vuoksi teen tätä.
Minä en kyttäile näillä palstoilla ketään ihmisiä kuten sinä minun tekstejäni. Osoitan kommenttini yleisesti. Se ei ole kenenkään yksilön syyttelyä mistään vaan nostan esille alueella olevia isoja epäkohtia.
Itseni takia en näitä aloituksia tee. Teen ne muiden hyväksi. On hyvä pitää esillä asiota jotka loukkaa ihmisarvoa itä-suomessa, On hyvä puolustaa kiusattuja ja moittia kiusaajia.Aurakuskille ei kannata vittuilla. https://www.youtube.com/shorts/xVeA-K_dijc
Eikä hävetä yhtään. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä se jaksat projisoida. Kyllä, olen tehnyt virheitä ja analysoinut niitä, ottanut jopa opikseni. Minä en näillä avauksillani kesity itseeni vaan yleisen ilmapiirin vuoksi teen tätä.
Itseni takia en näitä aloituksia tee. Teen ne muiden hyväksi. On hyvä pitää esillä asiota jotka loukkaa ihmisarvoa itä-suomessa, On hyvä puolustaa kiusattuja ja moittia kiusaajia.Terve ihminen sanoo asiasta kerran, eikä jankuta samaa asiaa vuositolkulla.
Jankuttaminen tekee itse asialle vain vahinkoa, koska ihmiset kyllästyy jankuttamiseen, eivätkä näe mitään hyvää tarkoitusta lätinöissäsi.
Mutta enhän minä usko että sinä sen ymmärtäisit pienessä vainoharhaisessa kuplassasi. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itseni takia en näitä aloituksia tee. Teen ne muiden hyväksi. On hyvä pitää esillä asiota jotka loukkaa ihmisarvoa itä-suomessa, On hyvä puolustaa kiusattuja ja moittia kiusaajia.Juu, hyvin kyllä pilaat ilmapiirin... 😂
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu, hyvin kyllä pilaat ilmapiirin... 😂
Vajakki se on tuo aloitusten rustaaja? Toivottavasti joku upottaisi se jään alle.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vajakki se on tuo aloitusten rustaaja? Toivottavasti joku upottaisi se jään alle.
Aloittaja on valehteleva, kyttäävä, kateellinen narsisti, jonka mielipuuhaa on selkään puukottelu ja toisten elämän pilaaminen. Ja näistä hän syyttää kaikkia muita ja esiintyy jonakin saarnaajana ja valistajana ja uskon apostolina. Tekopyhä pelle.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aloittaja on valehteleva, kyttäävä, kateellinen narsisti, jonka mielipuuhaa on selkään puukottelu ja toisten elämän pilaaminen. Ja näistä hän syyttää kaikkia muita ja esiintyy jonakin saarnaajana ja valistajana ja uskon apostolina. Tekopyhä pelle.
Eipä hullulta voi muuta odottaakaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aloittaja kirjoittaa asiaa tämän päivän ihmisistä Suomessa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aloittaja kirjoittaa asiaa tämän päivän ihmisistä Suomessa
Vastailet itsellesi ja kehut itseäsi? Nyt minua kyllä hävettää puolestasi...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vastailet itsellesi ja kehut itseäsi? Nyt minua kyllä hävettää puolestasi...
En vastaile vaan olen eri henkilö kuin aloittaja.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En vastaile vaan olen eri henkilö kuin aloittaja.
Jakautunut persoonakin vielä...
Miksi et mene lääkäriin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1273902Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193255
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563209- 292855
- 472617
- 542607
- 672387
- 192337