Mitä haluat antaa jouluhjaksi ja kenelle.
Mitä odotat saavasi joululajaksi ja keneltää.
JOULAHJA TOIVEITA
36
574
Vastaukset
- Anonyymi00001
Litran viinaa, ihan keneltä tahansa.
- Anonyymi00002
Haluan motorisoidun temumorsiamen olen ollut kiltti 🥰
- Anonyymi00003
Halua pesää, usealta ja useasti ☺️
- Anonyymi00004
Haluan tummelia.
T: Jatkis- Anonyymi00005
Minä haluaisin, että joulupukki käydessään tappaa tuon vajakin, joka tekee noita mollaus aloituksia. Silleen tappaisi hitaasti kiduttamalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä haluaisin, että joulupukki käydessään tappaa tuon vajakin, joka tekee noita mollaus aloituksia. Silleen tappaisi hitaasti kiduttamalla.
Missä jatkiksen joulumieli..? 🎅🎄🎁
- Anonyymi00007
Mitä sinä tummelilla teet kun sun onki on ollut ottamaton jo montta vuotta 🤭
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisko yamalin saunan lauteen alla tai sitten 500 km päässä?
- Anonyymi00012
Mihin törkyturpa tarvitsee tummelia? Sihän etvoi jakaa ahnustasi. Koska olet saanut siitä kiellon . Joten kerro mihin tarvitset tummelia?
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en ole tätätoivomusta kirjoittanut. Mutta minusta se oli hyvä toivomus ja jopa suotava. Tovotan aloittajalle onnea. Ja hyvät joulut.
Jatkis. - Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Missä sinun totuus?
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisko yamalin saunan lauteen alla tai sitten 500 km päässä?
Otappa selvää missä olematon ja näkymätön sauna on. Ja kerro meillekkin jos löydät sen.
- Anonyymi00021
Tökis eihä Esa halunnut sinulle tummelia. . Joten älä väitä jotta minä sitätarvitse naisenikanssa. Uskotai älä jotta naisilla kostuu. Sinulla ei. Ja muita jotta Esa ei hyväksynyt sinulle tummelia. Jotan miksi kuvittelit jotta naisenkassa on sama juttu?
- Anonyymi00009
"Jatkis ovella kolkuttaa,
tokko hän sisään tulla saa.
Tervetuloa jatkis vaan
kanssamme ahnusta rasvaamaan.
Sisään jatkis nyt kiiruhtaa,
tummelit aitonaisille antaa vaan.
Sitten yhdessä riettaillaan,
ahnukset kaikki saa vinkumaan."
On niin herkkää ja tunnelmallista että ihan itkettää... 😢- Anonyymi00010
Ihana Joululaulu! Niin herkkää...
- Anonyymi00017
Minä en ole paikalla jotta voit tehdä itseksi mitä haluat. Minä vietdän naisenikanssa joulun. Jos vajakit tietävät mikä on aitonainen. Ettepä tietenkään. Kysykää vaikka naspureita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en ole paikalla jotta voit tehdä itseksi mitä haluat. Minä vietdän naisenikanssa joulun. Jos vajakit tietävät mikä on aitonainen. Ettepä tietenkään. Kysykää vaikka naspureita.
Saanko minäkin kysyä naspureita...? 🙋♂️
- Anonyymi00011
Minäkin haluan yamaliin jouluksi...! 🙋♂️
- Anonyymi00018
Voit mennä sinne. Eihän sinua kukaan estä. Tökis on luvannut viitoituksen sinne. Tosin tökiksen lupaukset ovat häilyviä ja aina syyttää muita. Joten nyt kerrankin tee viitoitus.
- Anonyymi00013
Minä annan appiukolle perinteisen kovan paketin 🤠
- Anonyymi00032
Viinaako vai konvehtia.varakas jos olet,niin uuden auton
- Anonyymi00019
Jatkis on taas, jatkis on taas ja kattilat täynnä tummelia...
- Anonyymi00024
Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa.
"Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa."
Onko tuollaisen sotkun kirjoittaja järjissään?
Onko koulut jäänyt käymättä ja kirjoitustaito oppimatta?
Vai onko tuo humalassa...? - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa."
Onko tuollaisen sotkun kirjoittaja järjissään?
Onko koulut jäänyt käymättä ja kirjoitustaito oppimatta?
Vai onko tuo humalassa...?Jatkis on jo aloittanut joulukännit, poikien kanssa dokaa venäläistä putlervodkaa saunakylässä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minäkin haluan pulerinmalta rinamalta J pelkurui... 🙋♂️
- Anonyymi00027
Lieskan BMW pojille kaikille uudet GENUINE BMW ahnusannostelijat. Lieskan jokaisesta BMW autosta on ahnusannostelija rikki ja joutuu syljellä tai tummelilla menemään.
- Anonyymi00028
Kävitkö lieskan vieraulullasi samalla tutusmassa raumaan sehän liki lieskaa? Ja kumpaa sinä käytät tummelia vai sylkeä ahnuksessasi?
- Anonyymi00029
Tuleeko putler jouluvisiitille jatkiksen luo yamaliin?
- Anonyymi00030
Saisin tällaisen bemarin lahjaksi, jolla voisi ajella neljänkympin alueella tällaista vauhtia.
https://www.youtube.com/shorts/-j4LkD9eXXM - Anonyymi00034
Putler lupautunut tulemaan ja pitämään neljäntunnin joulunavauspuheen lauttakylässä.
- Anonyymi00031
Toivoisin että Jatkis joisi vähemmän ja olisi kilttinä t. Jonne
- Anonyymi00033
Kikulia annan ja kikulia saan.
- Anonyymi00035
Jos pääsis saunamaailmaan miesten kanssa
- Anonyymi00037
Terve tuloa!
T: Jatkis - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Terve tuloa!
T: JatkisMinä toivoin Jouluopukilta, että terkkarin invaluiskaa ei käytettäisi ensi vuonnakaan? Lupasi toteuttaa toiveeni. T. puolirampa ukonkutale.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1504877Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813556SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312553SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä762080Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851983Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191458Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991272