JOULAHJA TOIVEITA

Anonyymi-ap

Mitä haluat antaa jouluhjaksi ja kenelle.
Mitä odotat saavasi joululajaksi ja keneltää.

36

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Litran viinaa, ihan keneltä tahansa.

• Anonyymi00002

Haluan motorisoidun temumorsiamen olen ollut kiltti 🥰

• Anonyymi00003

Halua pesää, usealta ja useasti ☺️

• Anonyymi00004

Haluan tummelia.

T: Jatkis

• Anonyymi00005

Minä haluaisin, että joulupukki käydessään tappaa tuon vajakin, joka tekee noita mollaus aloituksia. Silleen tappaisi hitaasti kiduttamalla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä haluaisin, että joulupukki käydessään tappaa tuon vajakin, joka tekee noita mollaus aloituksia. Silleen tappaisi hitaasti kiduttamalla.

Missä jatkiksen joulumieli..? 🎅🎄🎁

• Anonyymi00007

Mitä sinä tummelilla teet kun sun onki on ollut ottamaton jo montta vuotta 🤭

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olisko yamalin saunan lauteen alla tai sitten 500 km päässä?

• Anonyymi00012

Mihin törkyturpa tarvitsee tummelia? Sihän etvoi jakaa ahnustasi. Koska olet saanut siitä kiellon . Joten kerro mihin tarvitset tummelia?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä en ole tätätoivomusta kirjoittanut. Mutta minusta se oli hyvä toivomus ja jopa suotava. Tovotan aloittajalle onnea. Ja hyvät joulut.

Jatkis.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Missä sinun totuus?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisko yamalin saunan lauteen alla tai sitten 500 km päässä?

Otappa selvää missä olematon ja näkymätön sauna on. Ja kerro meillekkin jos löydät sen.

• Anonyymi00021

Tökis eihä Esa halunnut sinulle tummelia. . Joten älä väitä jotta minä sitätarvitse naisenikanssa. Uskotai älä jotta naisilla kostuu. Sinulla ei. Ja muita jotta Esa ei hyväksynyt sinulle tummelia. Jotan miksi kuvittelit jotta naisenkassa on sama juttu?

• Anonyymi00009

"Jatkis ovella kolkuttaa,
      tokko hän sisään tulla saa.
      Tervetuloa jatkis vaan
      kanssamme ahnusta rasvaamaan.

Sisään jatkis nyt kiiruhtaa,
      tummelit aitonaisille antaa vaan.
      Sitten yhdessä riettaillaan,
      ahnukset kaikki saa vinkumaan."

On niin herkkää ja tunnelmallista että ihan itkettää... 😢

• Anonyymi00010

Ihana Joululaulu! Niin herkkää...

• Anonyymi00017

Minä en ole paikalla jotta voit tehdä itseksi mitä haluat. Minä vietdän naisenikanssa joulun. Jos vajakit tietävät mikä on aitonainen. Ettepä tietenkään. Kysykää vaikka naspureita.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä en ole paikalla jotta voit tehdä itseksi mitä haluat. Minä vietdän naisenikanssa joulun. Jos vajakit tietävät mikä on aitonainen. Ettepä tietenkään. Kysykää vaikka naspureita.

Saanko minäkin kysyä naspureita...? 🙋‍♂️

• Anonyymi00011

Minäkin haluan yamaliin jouluksi...! 🙋‍♂️

• Anonyymi00018

Voit mennä sinne. Eihän sinua kukaan estä. Tökis on luvannut viitoituksen sinne. Tosin tökiksen lupaukset ovat häilyviä ja aina syyttää muita. Joten nyt kerrankin tee viitoitus.

• Anonyymi00013

Minä annan appiukolle perinteisen kovan paketin 🤠

• Anonyymi00032

Viinaako vai konvehtia.varakas jos olet,niin uuden auton

• Anonyymi00019

Jatkis on taas, jatkis on taas ja kattilat täynnä tummelia...

• Anonyymi00024

Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa.

"Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa."

Onko tuollaisen sotkun kirjoittaja järjissään?
        Onko koulut jäänyt käymättä ja kirjoitustaito oppimatta?
        Vai onko tuo humalassa...?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

"Tökis tökis on täynnä sankaruutta vaikka karkasi pulerinrinmalta rinamalta. J pelkurui on muuttamassa uuteen seelantiin mukamassa. Ei pelkuri itkuiikka paskahousu uskalla lähteä niin kaus. Hähä kävijopa raketilla brasiliassa. Lentonella eivoi niin nopeasti käydäsiellä vuorokaudessa."

Onko tuollaisen sotkun kirjoittaja järjissään?
        Onko koulut jäänyt käymättä ja kirjoitustaito oppimatta?
        Vai onko tuo humalassa...?

Jatkis on jo aloittanut joulukännit, poikien kanssa dokaa venäläistä putlervodkaa saunakylässä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minäkin haluan pulerinmalta rinamalta J pelkurui... 🙋‍♂️

• Anonyymi00027

Lieskan BMW pojille kaikille uudet GENUINE BMW ahnusannostelijat. Lieskan jokaisesta BMW autosta on ahnusannostelija rikki ja joutuu syljellä tai tummelilla menemään.

• Anonyymi00028

Kävitkö lieskan vieraulullasi samalla tutusmassa raumaan sehän liki lieskaa? Ja kumpaa sinä käytät tummelia vai sylkeä ahnuksessasi?

• Anonyymi00029

Tuleeko putler jouluvisiitille jatkiksen luo yamaliin?

• Anonyymi00030

• Anonyymi00034

Putler lupautunut tulemaan ja pitämään neljäntunnin joulunavauspuheen lauttakylässä.

• Anonyymi00031

Toivoisin että Jatkis joisi vähemmän ja olisi kilttinä t. Jonne

• Anonyymi00033

Kikulia annan ja kikulia saan.

• Anonyymi00035

Jos pääsis saunamaailmaan miesten kanssa

• Anonyymi00037

Terve tuloa!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Terve tuloa!

Minä toivoin Jouluopukilta, että terkkarin invaluiskaa ei käytettäisi ensi vuonnakaan? Lupasi toteuttaa toiveeni. T. puolirampa ukonkutale.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      150
      4877
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3556
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2553
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2233
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      76
      2080
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1983
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1981
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1458
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      99
      1272
    Aihe