Elämääni tuli asia, josta en pääse yli itsenäisesti. Koska tämä vaan jatkuu, täytyisi tilanne jotenkin sietää. En pysty sitä muuttamaan. Kaipaan lohdutusta, jotta elämä voi jatkua.
Tiedätkö, kun tulee kaikenlaisia asioita elämään. Ne täytyy sitten pureksia ja hyväksyä, että näin kävi. Tätä yhtä asiaa en pysty millään hyväksymään, mutta pitäisi jatkaa elämää.
Haluaisin vielä tämän kerran nostaa itseni syvästä kuopasta. En pysty siihen yksin. Jos välität aidosti, niin autatko minua? Kukaan ei minua ymmärrä oikein, ymmärrätkö sinä?
En voi hyvin
50
623
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä se asia on?
- Anonyymi00003
En avaa sitä täällä. Asia, josta en pääse yli itsenäisesti. Liian kipeä asia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten oikea voi sitten mitenkään tarjota apuaan?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
ei täällä kannata avautua lainkaan, suosittelen terapiakäyntejä oikean ammattilaisen luona, silloin toteutuu myös salassapitovelvollisuus💪
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
ei täällä kannata avautua lainkaan, suosittelen terapiakäyntejä oikean ammattilaisen luona, silloin toteutuu myös salassapitovelvollisuus💪
Ja yks tiukkapibonen heti valmiina vastaanottamaan. Näköjää. ;)
-sivusta - Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten oikea voi sitten mitenkään tarjota apuaan?
Kuulehan palstaäijän provotäkyihin takertuva pelastajasyndroomainen tekisi mieli kertoa armottomasta ympäristöstä joissa tuollaiset puhalletaan kuiviin. Eniveis, tuo on erittäin vastenmielinen tapa ajatella mitä tälle kekelle äijälle solkkaat. Naiselta sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuulehan palstaäijän provotäkyihin takertuva pelastajasyndroomainen tekisi mieli kertoa armottomasta ympäristöstä joissa tuollaiset puhalletaan kuiviin. Eniveis, tuo on erittäin vastenmielinen tapa ajatella mitä tälle kekelle äijälle solkkaat. Naiselta sivusta
Riittääkö toisten teksteistä vaivaa näkevällä pojulla hoksottimet- konsultoi isompias ns, sillähän siitä särystä pääsee
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Riittääkö toisten teksteistä vaivaa näkevällä pojulla hoksottimet- konsultoi isompias ns, sillähän siitä särystä pääsee
Tavallaan hyvin harmiton hiirulainen mutta toisaalta pää ei pelaa tai ajatukset juoksee liikaakin ja kauhea mörssäri vielä
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja yks tiukkapibonen heti valmiina vastaanottamaan. Näköjää. ;)
-sivustaVaikutat siltä, että olet jäänyt varhaisnuoruudessa kehityksestä jotenkin jälkeen eikä elämäntavat ehkä auta tätä asiaa
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itsellä selän kanssa ollut jo viikon päivät haittaa, tuntuu siltä, et kohta pitää turvautua johonkin vahvaan lääkitykseen? Vihlontaa on ja liikkuminen on jo aika vaikeaa? Nouseminen ylös vaikeaa, joutuu vähän keräillä aina kroppaa, ennen ku voi liikkua? Ikää jo kuuskyt. Tätäkö tää vanheneminen on? Pukeminen on vaikeaa, eikä se liikekään oikein ole auttanut lääkkeeksi? Sivusta vaan aplle vertaistukea.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Itsellä selän kanssa ollut jo viikon päivät haittaa, tuntuu siltä, et kohta pitää turvautua johonkin vahvaan lääkitykseen? Vihlontaa on ja liikkuminen on jo aika vaikeaa? Nouseminen ylös vaikeaa, joutuu vähän keräillä aina kroppaa, ennen ku voi liikkua? Ikää jo kuuskyt. Tätäkö tää vanheneminen on? Pukeminen on vaikeaa, eikä se liikekään oikein ole auttanut lääkkeeksi? Sivusta vaan aplle vertaistukea.
Tiedän tuon miltä tuntuu, kun ei pääse liikkeelle. Ehkä jokin lääke vähäksi aikaa, jotta kivut lähtee ja lihakset pääsee rentoutumaan? Vanhemmiten tulee kremppaa, siksi pitää hidastaa ja pitää itsestään vähän vielä parempaa huolta. Paranemista ja paljon voimia tilanteeseesi toivon! Et ole vielä vanhus, mutta itseään pitää huoltaa ja säästää. ap
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tiedän tuon miltä tuntuu, kun ei pääse liikkeelle. Ehkä jokin lääke vähäksi aikaa, jotta kivut lähtee ja lihakset pääsee rentoutumaan? Vanhemmiten tulee kremppaa, siksi pitää hidastaa ja pitää itsestään vähän vielä parempaa huolta. Paranemista ja paljon voimia tilanteeseesi toivon! Et ole vielä vanhus, mutta itseään pitää huoltaa ja säästää. ap
Ja vertaistuesta kiitos!
- Anonyymi00046
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuolemaa pahemppaa asiaa ei oo eikä sitä tarvitse pelätä, se on helpotus.
- Anonyymi00002
Kärsi ihan yksinäs, toivottavasti eristettynä! Jokainen vastaa teoistaan, ihan itse! ;)
- Anonyymi00007
Näinhän se menee, että omista teoista vastataan, mutta liian vahingoniloinen ei siltikään kannata olla. Elämällä on tapana laittaa toisen tilanteelle tai mille tahansa oikeasti ikävälle asialle naurajan itsensä samankaltaiseen tilanteeseen jossain vaiheessa elämää. Tämä on koettu itse ja nähty myös vierestä lukuisia kertoja. Itse yritän käyttäytyä toisia kohtaan niin kuin haluaisin itseäni kohtaan käyttäydyttyvän vaikken mikään yltiö uskovainen olekaan.
-sivusta - Anonyymi00015
Kerrotko pieni netin peter pan, että yhdistitkö tämänkin guben hohhoijaatekstin tähän rienan kohteeseesi ja kun vastaus on kyllä, niin kerro esimerkkejä näistä kämälistä teoista, sinun tai teidän kiusaaminenko? Joukkokannetta vetämään
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerrotko pieni netin peter pan, että yhdistitkö tämänkin guben hohhoijaatekstin tähän rienan kohteeseesi ja kun vastaus on kyllä, niin kerro esimerkkejä näistä kämälistä teoista, sinun tai teidän kiusaaminenko? Joukkokannetta vetämään
Katsohan itse maanikkokin työntämässä harhaista lusikkaansa soppaan ns
Vänkäähän nyt vähän itsesi kanssa vielä ja keksi kaikenlaisia hahmoja jotka mahdollistavat em. - Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näinhän se menee, että omista teoista vastataan, mutta liian vahingoniloinen ei siltikään kannata olla. Elämällä on tapana laittaa toisen tilanteelle tai mille tahansa oikeasti ikävälle asialle naurajan itsensä samankaltaiseen tilanteeseen jossain vaiheessa elämää. Tämä on koettu itse ja nähty myös vierestä lukuisia kertoja. Itse yritän käyttäytyä toisia kohtaan niin kuin haluaisin itseäni kohtaan käyttäydyttyvän vaikken mikään yltiö uskovainen olekaan.
-sivustaKyllähän tällaista tehdään ihan virallisestikin, eli nauretaan ihmisille leipätyönä. Mitä mieltä siitä olet? Nauratko koskaan sellaiselle huumorille?
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Katsohan itse maanikkokin työntämässä harhaista lusikkaansa soppaan ns
Vänkäähän nyt vähän itsesi kanssa vielä ja keksi kaikenlaisia hahmoja jotka mahdollistavat em.Eli tämä sinun yhden spekulaation ihme, eli tarinallisuus on siis täysin siitä kiinni, että joku muu kuin tämä palstasetä kirjoittelee ns hahmojensa kanssa? Aika ohuen oloinen on Skeemasi sitten. Käykö hyvin vielä kaupaksi ns? En usko
- Anonyymi00043
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllähän tällaista tehdään ihan virallisestikin, eli nauretaan ihmisille leipätyönä. Mitä mieltä siitä olet? Nauratko koskaan sellaiselle huumorille?
En naura.
- Anonyymi00008
Sitä vartoin on olemassa psykiatrinen hoito jotta he auttavat sinua hakemaan erinäkökulmia ongelmaasi
- Anonyymi00009
No mutta sinähän varsinainen Freud oot. Vai että ihan eri näkökulmia siellä tarjoillaankin... :D
-sivusta
- Anonyymi00010
Auttaisin häntä kaikessa. Kuuntelisin, tukisin, ymmärtäisin. Voisin antaa uusia näkökulmia.❤️
- Anonyymi00011
Kirjoitat naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00012
Olen käynyt tuon läpi. Kyllä sä sieltä nouset. Kaikkee ei voi välttämättä hyväksyä mut sopeutuu ja oppii elämään niiden kanssa. Itse kävin niin syvällä kuin voi. Melkein haudassa. Mulla toki ollut paljon ihmisiä tukena joka vaiheessa. Olipa mikä tahansa etsi vaikka keskusteluapua tai vertaistukea. Tämä on vihonviimeinen paikka. Nämä ovat jotenkin sairata täällä ja kylmiäbsekä inhottavia ihmisiä.
- Anonyymi00018
Minä en sinua enää kohtaa, ellet jää pysyvästi.
- Anonyymi00020
En osaa arvioida että trollaatko, vaioletko mahdollisesti hän.
Totta kai auttaisin, aina.❤️ - Anonyymi00023
Ymmärränhän minä.❤️
- Anonyymi00024
Välitän aidosti, en vaan voi itsekään kovin hyvin. Mutta autan jos pystyn.
- Anonyymi00025
Nyt tuli huoli, että mikä on hätänä?❤️
- Anonyymi00030
Mitä voin tehdä?
- Anonyymi00031
Kuinka voisin auttaa sinua?
- Anonyymi00032
Liittyykö tämä asia sinuun vai johonkin toiseen?
- Anonyymi00033
Välillisesti myös minuun. ap
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Välillisesti myös minuun. ap
En ymmärrä. Jos kirjoitat että olet syvässä kuopassa ja tarvitset apua, niin miten asia liittyy vain välillisesti sinuun??
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
En ymmärrä. Jos kirjoitat että olet syvässä kuopassa ja tarvitset apua, niin miten asia liittyy vain välillisesti sinuun??
Vieläkin jatkuu trollisedältä tämä järjenvastainen detaljien tivaus näköjään🥱
- Anonyymi00052
Anonyymi00041 kirjoitti:
Vieläkin jatkuu trollisedältä tämä järjenvastainen detaljien tivaus näköjään🥱
Vieläkin jatkuu maanikolla jokapäiväinen järjenvastainen ininä 🥱
- Anonyymi00034
Muistathan, että se mikä ei tapa, se vahvistaa.❤️
- Anonyymi00035
Älä sano noin surevalle ihmiselle. Älä myöskään sano että, kenellekään ei anneta enempää, mitä jaksaa kantaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Älä sano noin surevalle ihmiselle. Älä myöskään sano että, kenellekään ei anneta enempää, mitä jaksaa kantaa.
Muista, että on ihmisiä, jotka välittävät sinusta.
- Anonyymi00036
Et kerro mitään ja hauaisit meidän toimimaan terapeuttina sulle. Ei se ihan niin mene. Joten niskasta kiinni itseäsi ja kaiva kukkarosta rahaa ammattiauttajalle.
- Anonyymi00040
Keitä ns teitä katsot edustavasi näissä palstaäijän HÖPÖTYS-ketjuissa, erittäin loogisen sekä elämäniloa pursuavan oloinen ihminen? Ulla Tee
- Anonyymi00038
Ikävä kuulla, ettet voi hyvin. Miten voisin lohduttaa sinua?❤️
- Anonyymi00042
Minä ainakin edelleen välitän ja kaipaan häntä vaikka tein ilmoituksen. Antaisin anteeksi jos hän pyytäisi ja olisi kerrankin avoin ja puhuisi mulle! Nyt pelkään että hän luulee etten enää välitä..
- Anonyymi00045
Minkä ilmoituksen teit, jos saan kysyä?
- Anonyymi00047
Suosittelen laittamaan henkilölle suoraan viestiä tämmöisessä tilanteessa.
- Anonyymi00049
Laita henkilölle suoraan viestiä, ole rohkea!❤️
- Anonyymi00050
Olisiko ennakointi auttanut?
- Anonyymi00051
Jos olet hän, niin tietenkin välitän aina💞
- Anonyymi00053
Onko aikuinen vai lapsi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1916102Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1535656BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2444222- 2333559
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1233382Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1263210HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai102486Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1952067- 1292001