Odotan joulun ihmettä

Anonyymi-ap

Jos susta kuuluisi jotakin ❤️

36

494

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kenestä

• Anonyymi00003

Eräältä söpöltä mieheltä ❤️
        Jos saisi joulutervehdyksen kuulumisineen

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Koska olette viimeksi nähnyt?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

2006

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Samaa olisin kysynyt mikäli aloittaja on nainen. En kyllä usko että hänen kiinnostuksensa tai pikemminkin sen puute olisi mihinkään suuntaan muuttunut. Saati että aloittaja todella olisi hän.

-joku vaan sivusta mies

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

2006

Ai "Mutsis" synttäreillä? Erkin puoluetoverin puolesta vaa kyselen. ;)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

2006

Nimi?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Syyskuun lopussa 2025

~ap

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Samaa olisin kysynyt mikäli aloittaja on nainen. En kyllä usko että hänen kiinnostuksensa tai pikemminkin sen puute olisi mihinkään suuntaan muuttunut. Saati että aloittaja todella olisi hän.

-joku vaan sivusta mies

Ap on nainen 🤭

• Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyylymisineen- onpa naisia esittävä vähän paapparetoriikkaa nyt

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ai "Mutsis" synttäreillä? Erkin puoluetoverin puolesta vaa kyselen. ;)

Jopa sulla noita takaumia tms loruja taas riittää. Vai että 2006, etkö sinä ole ollut vielä tyyliin yläkoulussa? Sivusta T

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Syyskuun lopussa 2025

~ap

Niihin aikoihin mä hänet kaukaa näin ohikiitävän hetken vain 😔

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jopa sulla noita takaumia tms loruja taas riittää. Vai että 2006, etkö sinä ole ollut vielä tyyliin yläkoulussa? Sivusta T

Etkös sinä T nainen ollut vuonna 2006 jo täysin mielisairas? Erilaisten hahmojen maaninen ja jokapäiväinen esitys mm. gubbe ja guben jankuttaja sekä muut päässäsi melskaavat tyypit sekä itsekseen kiistelysihän on jatkunut jo ainakin kymmenen vuotta ellei kauemminkin. Suosittelen vaihtamaan lääkäriä tai lääkitystä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

2006

Todellakin ihme sitten?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Etkös sinä T nainen ollut vuonna 2006 jo täysin mielisairas? Erilaisten hahmojen maaninen ja jokapäiväinen esitys mm. gubbe ja guben jankuttaja sekä muut päässäsi melskaavat tyypit sekä itsekseen kiistelysihän on jatkunut jo ainakin kymmenen vuotta ellei kauemminkin. Suosittelen vaihtamaan lääkäriä tai lääkitystä.

Eihän se voi, ku se on Jonkun omalääkäri. :D

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eihän se voi, ku se on Jonkun omalääkäri. :D

Voi hele! Toivottavasti ei mun alueen lääkäri!🤭

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No nyt näköjään manattiin tämä toinenkin räyhänhenki esiin kirjoittelemaan tekstiä jota äänestetään itse. Ethän sinä edes ollut tässä ns keskustelussa aiemmin mukana, mutta hyvähän se on että tuot esiin sen, että minun kirjoitus vtuttaa Sinua kuin pientä oravaa sillä se on selvästi omien skeemojesi tiellä siellä yhden emännän kampaviinerikerhossa

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No nyt näköjään manattiin tämä toinenkin räyhänhenki esiin kirjoittelemaan tekstiä jota äänestetään itse. Ethän sinä edes ollut tässä ns keskustelussa aiemmin mukana, mutta hyvähän se on että tuot esiin sen, että minun kirjoitus vtuttaa Sinua kuin pientä oravaa sillä se on selvästi omien skeemojesi tiellä siellä yhden emännän kampaviinerikerhossa

Ps en esitä mitään hahmoja, mutta kerro toki taikaponi eli yksäri mm niitä mielikuvitusrikkaita tulkintoja mm guben stevarimieshshmosta mustasusi tai 11-muksun äiti valtakunta jne. T

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ps en esitä mitään hahmoja, mutta kerro toki taikaponi eli yksäri mm niitä mielikuvitusrikkaita tulkintoja mm guben stevarimieshshmosta mustasusi tai 11-muksun äiti valtakunta jne. T

Ja lopuksi luuletko etten ole jo vuosia seurannut kun räyhäät ko hahmojen parissa sitä mukaa kuin niitä ilmestyy ja kulkenut niitä irrationaalisia epikriisejä sekä prognooseja. Aikamoista kotkotusta heltta heiluen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Väärin väärin ja väärin. Olin mukana ei vtuta ja olen mies. Mutta sellaista se on kun harhat ovat ottaneet vallan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sivusta kommentoin epätarkkuuksiin, että ei ole ollut noin kauan gubbejankutusta täällä. Kyllähän nämäkin vuodet että gubesta on jankutettu tekevät jankutusten asiasisällön mahdottomaksi.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Väärin väärin ja väärin. Olin mukana ei vtuta ja olen mies. Mutta sellaista se on kun harhat ovat ottaneet vallan.

Et sinä palstasetä muista minkä kommentin olet kirjoittanut ja minkä et kun täytät näitä ketjujasi sen verran ahkerasti

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sivusta kommentoin epätarkkuuksiin, että ei ole ollut noin kauan gubbejankutusta täällä. Kyllähän nämäkin vuodet että gubesta on jankutettu tekevät jankutusten asiasisällön mahdottomaksi.

Mitä tämä hyvin epäjärjestynyt puheenparsi mahtaa tarkoittaa?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Et sinä palstasetä muista minkä kommentin olet kirjoittanut ja minkä et kun täytät näitä ketjujasi sen verran ahkerasti

En ole palstasetä ja toisin kuin sinä minä en lähetä tuhatta viestiä päivässä. Koitahan hakea sitä ammattiapua nyt vain.

• Anonyymi00009

Tuli mieleen kaksi naista jotka olen nähnyt viimeksi noihin aikoihin. Niin se aina rientää.

• Anonyymi00024

Älä oottele, nyt ku näitä viestejä lukee, pystyt itsekin päättelemään sen, et mahkut on aika pienet? Jollei muut usko siihen, silloin ei sunkaan kannata niihin uskoa? Tämä niitä vanhoja viidakon sanontoja.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Älä oottele, nyt ku näitä viestejä lukee, pystyt itsekin päättelemään sen, et mahkut on aika pienet? Jollei muut usko siihen, silloin ei sunkaan kannata niihin uskoa? Tämä niitä vanhoja viidakon sanontoja.

En odota, 😂kumpikin vaan ratsasti minulla, se oli sitä aikaa.

• Anonyymi00019

oottele rauhassa

• Anonyymi00026

Miten ykSäri muuten se sinun fiktiivinen tutkinta etenee mitä olet täällä mainostellut merkkaamalla guben kirjoituksia ”tein tästä rikosilmoituksen” jne? On olleet varmasti päräyttävää luettavaa, että ohhoh nyt on varmaan meidän hänen työhevosten syytä laittaa länget kaulaan nyt eikä vasta viidestoista päivä. Virnuiluttaa ajatuskin

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miten ykSäri muuten se sinun fiktiivinen tutkinta etenee mitä olet täällä mainostellut merkkaamalla guben kirjoituksia ”tein tästä rikosilmoituksen” jne? On olleet varmasti päräyttävää luettavaa, että ohhoh nyt on varmaan meidän hänen työhevosten syytä laittaa länget kaulaan nyt eikä vasta viidestoista päivä. Virnuiluttaa ajatuskin

en koskaan haluaisi sua nähdä

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kai sinä nyt itsekin olet tehnyt gubesta rikosilmoituksen joten eikö se ole kannaltasi vain hyvä jos joku muukin on tehnyt?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

en koskaan haluaisi sua nähdä

Oletko käynyt myös ns paikan päällä blaastaamassa? Kivi paperi sakset kuka joutuu kuulemaan

• Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kai sinä nyt itsekin olet tehnyt gubesta rikosilmoituksen joten eikö se ole kannaltasi vain hyvä jos joku muukin on tehnyt?

Se on varmastikin aika hankalaa alkaa tekemään virallista rikosilmoitusta omassa sairaassa päässä asuvasta mielikuvitushahmosta.

• Anonyymi00031

Niin minäkin. Ehkä se anteeksipyyntö vapauttaisi jotain patoutumia.

• Anonyymi00032

Tässä se ihme: hyvää joulua, olet ihmeellinen ja ihme, mies! Kuin hänelle

• Anonyymi00038

Maailman 8. ihme

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4786
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      173
      4302
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      130
      3930
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3912
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3691
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3518
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3064
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2726
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      16
      2486
    Aihe