Iisalmen saatava toinen Alko. Minä en viitsi maisema mennä Alkon kun torikahvilasta ukot kyttää ketkä käy Alkossa!!
Torikulman kahvion ukot
34
301
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kahvion Käytävänpuoleiset tuolit ja pöydät siirrettävä muualle ja kahvion seinä ummetettava! Ihmisillä oikeus hakea laillista janojuomaa ilman absolutistien tarkkailua!
- Anonyymi00002UUSI
- Anonyymi00004UUSI
Minä olen vahtinut että yhdellä ukolla on autossaan Suomen lippu vertikaaliseti inva-autonsa konepellillä. Koti uskonto ja isänmaa -miehiä?
- Anonyymi00008UUSI
..siis tuolin kuluttajalla, ei Alkon asiakkaalle..
- Anonyymi00005UUSI
Kahvion ulkopuolelle pitäs saada paksut verhot, ettei nämä paskalle haisevat Jookot
näkis ketä käyp missäkin, voisivat arvostella pelkästään vertaisiaan. - Anonyymi00006UUSI
…’maisema’…? Naisena sinulla on täysi oikeus anonyyminä hakea skumppaa Alkosta
- Anonyymi00007UUSI
Nyt riitti! Täytyykö alkaa naamioitumaan kun hakee perjantaikossut Alkosta???
- Anonyymi00009UUSI
Toinen vaihtoehto on, ettet mene sinne.
- Anonyymi00010UUSI
Absolut?
- Anonyymi00012UUSI
Käypä lukemassa mitä kahvion servettiliinarasiassa lukee.
- Anonyymi00011UUSI
No niin harvoin tulee Alkossa käytyä ja pieneen kassiin mahtuu kantamukset, että tuskin saavat siitä jutun juurta.
- Anonyymi00019UUSI
Minä haen Alkon ostokset pumppukärryllä lastauslaiturin kautta. Normaalit ruokajuomat.
- Anonyymi00013UUSI
Siinä pitäisi olla Alkon oven edessäkin pöytatarjolu niin voisin tarkkailla supermarketin kahvion asiakkaita. 🍷
- Anonyymi00014UUSI
Eiköhän se ole jokaisen oma asia jos käy Alkossa. Ei minua ainakaan nolota niin paljon että luulisin että joku kyttää.
- Anonyymi00015UUSI
En käy alkossa mutta mitäpä tuo haittaa jos katsovat kun ohi kuljen. Sitäpaitsi katson minäkin katsojia 🤣 eli tasoissa ollaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En käy alkossa mutta mitäpä tuo haittaa jos katsovat kun ohi kuljen. Sitäpaitsi katson minäkin katsojia 🤣 eli tasoissa ollaan.
Minä kun käyn lähes päivittäin Alkossa niin kyllä se ketuttaa kun kytätään kuin lehmä uutta porttia.
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä siellä naisetkin istuvat ja nuoret eikä vaan ukot.
- Anonyymi00017UUSI
Naiset onkin ilo silmille , juovat kahvinsa ja jatkavat matkaa.
- Anonyymi00018UUSI
Iisalmessa näitä uteliaita kyttääjät riittää muuallakin kuin kyseisessä kahvilassa.
- Anonyymi00023UUSI
Sonkajärveltä on lähdettävä takaoven kautta alkoon, kun naapurin kamera kyttää, kahvittelijat eivät ole kuvanneet.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sonkajärveltä on lähdettävä takaoven kautta alkoon, kun naapurin kamera kyttää, kahvittelijat eivät ole kuvanneet.
Elä stressoo tuollasesta, ota naapuri mukaan alkoretkelle.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Elä stressoo tuollasesta, ota naapuri mukaan alkoretkelle.
Ehkä on parempi, että käydään erikseen. Hän salaa ja minä pystyssäpäin ja reippaasti.
- Anonyymi00021UUSI
Käyn Alkossa aina kun tarvis on, eikä minua haittaa pätkääkään jos joku toljottaa. Antaa toljottaa vaan, jos siitä nyt jollekin jotakin iloa on. Hyvähän se vaan on, että ihmisillä on joku paikka, johon voi mennä juttelemaan muiden kanssa, jos on vaikka yksinäinen. Ei ole laitonta katsella samalla muitakin ihmisiä.
- Anonyymi00022UUSI
Mutta kyllähän se vähän älyttömältä tuntuu, kun tosiaan vaan seuraa ohikulkijoita ja puhuvat heistä. Tai eivät puhu mitään. Sinänsä ihan sama, liekkö No parilla ja Prisma alla sama homma. Ainakin nämä ukkelit olen sielläkin nähnyt. Höppänöitä ainakin osa.
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä ne sinua katsoo, koska epäilevät että olet lihava lesbo.
- Anonyymi00026UUSI
Antaa p#rkeleitten toljottaa!
- Anonyymi00027UUSI
Miksi Alkossa käyntiä pitää hävetä?
- Anonyymi00028UUSI
Se on vanhaa perua tuo Alkossa käynnin häpeäminen. Ennen vanhaan, mm. -70 luvulla pullot myyjä kääri ruskeaan paperipussiin ja pussia visusti piiloteltiin kainalossa. Isä -ukolla oli ruskea nahkainen salkku johon osti aina täyden lastin eli 4 pulloa kirkasta.
Varsinkin naiset häpesi Alkossa käyntiä. Korvat luimussa siellä käytiin eikä pulloja vilauteltu. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se on vanhaa perua tuo Alkossa käynnin häpeäminen. Ennen vanhaan, mm. -70 luvulla pullot myyjä kääri ruskeaan paperipussiin ja pussia visusti piiloteltiin kainalossa. Isä -ukolla oli ruskea nahkainen salkku johon osti aina täyden lastin eli 4 pulloa kirkasta.
Varsinkin naiset häpesi Alkossa käyntiä. Korvat luimussa siellä käytiin eikä pulloja vilauteltu.Jep, perimmäinen ongelma ei taidakaan olla ne kahvion toljottavat ukot, vaan alkohäpeä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jep, perimmäinen ongelma ei taidakaan olla ne kahvion toljottavat ukot, vaan alkohäpeä.
Harvoin käyn alkossa, useammin kahviossa, kun uusi k-kauppias tarjosi tupaantuliaiskahvit, sanoin hänelle että pöydissä notkuvat ukot ääneen kommentoivat alkossa kävijöitä että tarttis tehdä jotain, sitten tuli seinät kahvioon,
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Harvoin käyn alkossa, useammin kahviossa, kun uusi k-kauppias tarjosi tupaantuliaiskahvit, sanoin hänelle että pöydissä notkuvat ukot ääneen kommentoivat alkossa kävijöitä että tarttis tehdä jotain, sitten tuli seinät kahvioon,
Eihän omaa alkoholisoitumista tarvitse hävetä. Kanna vaan lisää, valtio saa verotuloja.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eihän omaa alkoholisoitumista tarvitse hävetä. Kanna vaan lisää, valtio saa verotuloja.
Häveten totean että uudeksi vuodeksi 2025 ostamani kuohuviinipullo yhä jääkaapissa, ei vaan ole tullut juotua.
- Anonyymi00034UUSI
On kyllä ongelmat, ja vähäiset sellaiset, että täytyy kuumaa ottaa siitä että joku näkee sun alko-reissun. Ja jos se alkossa käyminen aiheuttaa noin suurta tuskaa ja häpeää ehkä ongelma ei ole kahvilan ukkeleissa, vaan jossain ihan muualla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264081
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563549
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793417
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 812856
- 542775
- 202514
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142254