https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/9072903
Tekstarit | "Samat ukot vahtivat, kuka menee Alkoon ja apteekkiin" Myymälän edessä olevassa Torikulman kahviossa kuulemma vahditaan, kuka menee Alkoon 🍾
Asiakasstalkkaus se se vaan jatkuu
19
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Narskauta juuri ostamasi puteli auki siinä ukkojen edessä, ota oikein pitkä kaariryyppy ja tokaise ukoille, että maistuis varmaan sullekin.
- Anonyymi00002
Minä vaan tänne mitä mullikassa kirjoitellaan, viimeks kävin Alkosta heinäkuussa sandelssalkun. Usko vain ensinkään oranssi.
- Anonyymi00009UUSI
Ne on kaikki absolutisteja jotka jaksaa tunnin ajan seurata viinapullojen kulkua hyllyltä asiakkaan mukaan.
- Anonyymi00003
Ja uteliaat aulassa vahtivat noita kahvilan asiakkaita, itse eivät raski
juoda päiväkahveja.- Anonyymi00004
Vahtaavat niitä naisia, ketkä mahdollisesti käyvät ostamassa Vagisan voidetta. Jututtavat heitä ja jos henkilöt myöntävät ostaneensa Vagisania, esittävät viipymättä päiväpanoja. Hyvä näin, lihas voimistuu kun sitä käytetään!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vahtaavat niitä naisia, ketkä mahdollisesti käyvät ostamassa Vagisan voidetta. Jututtavat heitä ja jos henkilöt myöntävät ostaneensa Vagisania, esittävät viipymättä päiväpanoja. Hyvä näin, lihas voimistuu kun sitä käytetään!
Mitä sitä Jookolle muuta?
- Anonyymi00005
Samantekeviä käpyjä.
- Anonyymi00007UUSI
Minä istun autossani ja vahtaan. Välillä siirryn parkkiin muualle vahtaamaan.
- Anonyymi00015UUSI
Tehän vallan kansan vahtikoira.
- Anonyymi00008UUSI
"Narskauta juuri ostamasi puteli auki siinä ukkojen edessä, ota oikein pitkä kaariryyppy ja tokaise ukoille, että maistuis varmaan sullekin."
Ei maistu, 14 vuotta sitten lopetin tupakan polton ja 10 vuotta sitten alkoholijuomien käytön.
Siinä on kaksi asiaa joita en ymmärrä vielä tänäkään päivänä miksi olin niin typerys, että edes aloitin.
Että, istukaa pojat vaan rauhassa Alkon käytävällä typeryksiä laskemassa. - Anonyymi00010UUSI
Niimpä, ja sinä vahaat siinä istujia, sitä vartenhan siinä on penkkejä että saa hiukan levähtää. Olen siintä useni kulkenut ja kyllä siinä istujat näkyy aika usein vaihtuneet. Anna toki ihmisten istua. Ja Heihaloo, kulje muualla jos istujat häiritsee.!
- Anonyymi00013UUSI
Mietinpä tässä myös Alkon työntekijöiden työhyvinvointia.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä oli lauantaikossujen hakureissulla taas seuraajaa! Suut auki toljotettiin kun kossukassien kanssa ohi menin.
- Anonyymi00012UUSI
Minua katsottiin että saakohan tuo Alkosta mitään kun oli vähän haparoiva askel hik*
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minua katsottiin että saakohan tuo Alkosta mitään kun oli vähän haparoiva askel hik*
On sieltä joka kerta saanut vaikka olisi vähän kovemmassakin laitamyötäisessä. Hienoa asiakaspalvelua ⭐⭐⭐⭐⭐
- Anonyymi00016UUSI
Ihan huuhaata tuollainen, Mullikan toimittajakin kirjoittaa lehdessä ett kuulemma vahditaan.
- Anonyymi00017UUSI
Vai semmoisia ne kirjoittelee 😂
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vai semmoisia ne kirjoittelee 😂
Synonyymisanakirja
kuulemma
adverbi
Käytetty ilmaisemaan tietoa, joka on saatu huhuna tai epäsuorasti kuultuna.
- Anonyymi00018UUSI
Senkun kyttäävät. On huomattu, en välitä. Julkinen paikka.toisaalta kertoo paljon kyttäävän ihmisen ajatusmaailmasta.. hesassa tai isommassa kylässä sitä riittäisikin kytättävää. Siinä se päivä hurahtaisikin. Hyvä kun ehtisi kotona, vessassa tai syömässä käydä🤣
Asia erikseen on se jos perätöntä toisesta puhut. Aina voi kytätä mollottaa. Mutta perättömiä ei saa levitellä
Ajatellaas, että ostin punkkupullon lahjaksi mutta kyttääjät arvelivat sen olevan votkapullo ja puhuvat eteenpäin, että sesesese osti votkispullon. Se on perätöntä puhetta se ja siitä voi joutua vastuuseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot393447Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132838- 282514
- 421957
- 531799
- 151793
- 461674
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101478- 551463
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164