Asiakasstalkkaus se se vaan jatkuu

Anonyymi-ap

19

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Narskauta juuri ostamasi puteli auki siinä ukkojen edessä, ota oikein pitkä kaariryyppy ja tokaise ukoille, että maistuis varmaan sullekin.

• Anonyymi00002

Minä vaan tänne mitä mullikassa kirjoitellaan, viimeks kävin Alkosta heinäkuussa sandelssalkun. Usko vain ensinkään oranssi.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ne on kaikki absolutisteja jotka jaksaa tunnin ajan seurata viinapullojen kulkua hyllyltä asiakkaan mukaan.

• Anonyymi00003

Ja uteliaat aulassa vahtivat noita kahvilan asiakkaita, itse eivät raski
      juoda päiväkahveja.

• Anonyymi00004

Vahtaavat niitä naisia, ketkä mahdollisesti käyvät ostamassa Vagisan voidetta. Jututtavat heitä ja jos henkilöt myöntävät ostaneensa Vagisania, esittävät viipymättä päiväpanoja. Hyvä näin, lihas voimistuu kun sitä käytetään!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vahtaavat niitä naisia, ketkä mahdollisesti käyvät ostamassa Vagisan voidetta. Jututtavat heitä ja jos henkilöt myöntävät ostaneensa Vagisania, esittävät viipymättä päiväpanoja. Hyvä näin, lihas voimistuu kun sitä käytetään!

Mitä sitä Jookolle muuta?

• Anonyymi00005

Samantekeviä käpyjä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Minä istun autossani ja vahtaan. Välillä siirryn parkkiin muualle vahtaamaan.

• Anonyymi00015
        UUSI

Tehän vallan kansan vahtikoira.

• Anonyymi00008
      UUSI

"Narskauta juuri ostamasi puteli auki siinä ukkojen edessä, ota oikein pitkä kaariryyppy ja tokaise ukoille, että maistuis varmaan sullekin."

Ei maistu, 14 vuotta sitten lopetin tupakan polton ja 10 vuotta sitten alkoholijuomien käytön.
      Siinä on kaksi asiaa joita en ymmärrä vielä tänäkään päivänä miksi olin niin typerys, että edes aloitin.
      Että, istukaa pojat vaan rauhassa Alkon käytävällä typeryksiä laskemassa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Niimpä, ja sinä vahaat siinä istujia, sitä vartenhan siinä on penkkejä että saa hiukan levähtää. Olen siintä useni kulkenut ja kyllä siinä istujat näkyy aika usein vaihtuneet. Anna toki ihmisten istua. Ja Heihaloo, kulje muualla jos istujat häiritsee.!

• Anonyymi00013
        UUSI

Mietinpä tässä myös Alkon työntekijöiden työhyvinvointia.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kyllä oli lauantaikossujen hakureissulla taas seuraajaa! Suut auki toljotettiin kun kossukassien kanssa ohi menin.

• Anonyymi00012
        UUSI

Minua katsottiin että saakohan tuo Alkosta mitään kun oli vähän haparoiva askel hik*

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minua katsottiin että saakohan tuo Alkosta mitään kun oli vähän haparoiva askel hik*

On sieltä joka kerta saanut vaikka olisi vähän kovemmassakin laitamyötäisessä. Hienoa asiakaspalvelua ⭐⭐⭐⭐⭐

• Anonyymi00016
      UUSI

Ihan huuhaata tuollainen, Mullikan toimittajakin kirjoittaa lehdessä ett kuulemma vahditaan.

• Anonyymi00017
        UUSI

Vai semmoisia ne kirjoittelee 😂

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vai semmoisia ne kirjoittelee 😂

Synonyymisanakirja
        kuulemma
        adverbi
        Käytetty ilmaisemaan tietoa, joka on saatu huhuna tai epäsuorasti kuultuna.

• Anonyymi00018
      UUSI

Senkun kyttäävät. On huomattu, en välitä. Julkinen paikka.toisaalta kertoo paljon kyttäävän ihmisen ajatusmaailmasta.. hesassa tai isommassa kylässä sitä riittäisikin kytättävää. Siinä se päivä hurahtaisikin. Hyvä kun ehtisi kotona, vessassa tai syömässä käydä🤣
      Asia erikseen on se jos perätöntä toisesta puhut. Aina voi kytätä mollottaa. Mutta perättömiä ei saa levitellä
      Ajatellaas, että ostin punkkupullon lahjaksi mutta kyttääjät arvelivat sen olevan votkapullo ja puhuvat eteenpäin, että sesesese osti votkispullon. Se on perätöntä puhetta se ja siitä voi joutua vastuuseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      39
      3447
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      13
      2838
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2514
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1957
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      53
      1799
    6. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      15
      1793
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      46
      1674
    8. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1478
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      55
      1463
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      264
      1164
    Aihe