Jos joku on ihastunut ihmiseen, johon ei pitäisi ja siitä ei voi tulla mitään, kuinka tunteista pääsee eroon? Jos on pakko nähdä ja sitä ei voi muuttaa? Kertokaa parhaat vinkkinne.
Vinkkejä kehiin
33
676
Vastaukset
- Anonyymi00001
joo no tahmakonna kierrettävä kaukaa ainakin
- Anonyymi00002
Mitä jos se ihminen rakastaa sinua? Eikö edelleenkään pitäisi vai mikä siinä on hankalaa?
- Anonyymi00003
Jos nyt keskityttäisiin tuohon, mitä kysyin?
- Anonyymi00012
Joo, pitää. sivu
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo, pitää. sivu
Tästä palstasta ei kyllä ole mitään hyötyä. 😅 Pitää googlettaa tää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos nyt keskityttäisiin tuohon, mitä kysyin?
Ei. Kun ei saa luovuttaa.
- Anonyymi00004
Sanopa se.
- Anonyymi00005
Puhu sen kanssa!
- Anonyymi00006
En tiedä, miten tää auttaisi tunteista eroon pääsemisessä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tiedä, miten tää auttaisi tunteista eroon pääsemisessä?
Auttaa se, kun puhutte suoraan. Itseäni ainakin helpottaisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toki sitä toista ei vaivaa samalla tavalla ehkä…
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
" Nyt on käynyt niin, että mä oon ihastunut suhun."
" Ok, mut...."
Tää ei muuta tosiasioita, eikä kyllä auta mua. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
" Ok, mut...."
Tää ei muuta tosiasioita, eikä kyllä auta mua.Ei välttämättä ikävöisi vuosikausia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei välttämättä ikävöisi vuosikausia.
Mä en ymmärrä, miten puhuminen voisi nää tunteet poistaa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten puhuminen voisi nää tunteet poistaa?
Se selkeyttää ajatuksia ja niille osaa antaa rauhan. Lisäksi antaa arvon yhteiselle historialle. -sivustakirjoittaja
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se selkeyttää ajatuksia ja niille osaa antaa rauhan. Lisäksi antaa arvon yhteiselle historialle. -sivustakirjoittaja
Tota hain myös. -kommentoija
- Anonyymi00030
Anonyymi00009 kirjoitti:
" Ok, mut...."
Tää ei muuta tosiasioita, eikä kyllä auta mua.Vastaus ”Ok, mut…” ei ole vielä automaattisesti kielteinen millään tapaa.
Anna tunteiden tulla. Ei hengitystäkåän voi pidättää loputtomiin. Ongelma on selkeästi sun omien korvien välissä.
- Anonyymi00016
Niin miksei voi tulla? Sitäkin voi miettiä. sivu
- Anonyymi00017
AI kertoi, että pitää keskittyä itseensä (tee mieluisia asioita, harrasta liikuntaa, pura tunteita luovasti (kirjoittaminen, musiikki, piirtäminen) ja puhu luotettavalle ystävälle tai aikuiselle. Viimeinen nauratti, ohje on ehkä vähän nuoremmalle. Muutenkaan tästä ei ole apua, olen tehnyt kaikkea tätä, mutta jatkan siis.
- Anonyymi00031
Sitten on tietenkin ihmisiä, jotka saa kiksinsä nimenomaan pidättämisestä. Tunteita pidätellåän viimeiseen asti, orgasmia viivytellään viimeiseen asti ja vessassa käymistäkin pidätellään viimeiseen asti.
- Anonyymi00018
Aika auttaa. Olen itse samassa tilanteessa ja kokenut saman ennenkin.
- Anonyymi00032
Ei auta. Jos et käsittele tunteita nyt etkä anna itsellesi lupaa tuntea niin se kostautuu myöhemmin ja tunteet palaavat takaisin myöhemmin kun et niitä aikaisemmin käsitellyt.
- Anonyymi00019
Aina kun näet hänet, laita silmät kiinni ja pysy liikkumatta.
- Anonyymi00024
😂😂 Tätä pitää kokeilla. Saako hengittää?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
😂😂 Tätä pitää kokeilla. Saako hengittää?
Saat, mutta voit myös yrittää pidättää hengitystäsi, korkeintaan 1 min, hän todennäköisesti ehtii jo ohittaa sinut tuossa ajassa.
- Anonyymi00020
Ei kai mitenkään jos ei toinen ole tehnyt mitään sellaista joka olisi vaikuttanut niihin tunteisiin negatiivisesti
- Anonyymi00022
Mulla auttanut kun toinen paljastunut ilkeäksi.
- Anonyymi00023
Valitettavasti panemalla vain voi päästä eroon. Muuten jäät aina jossittelemaan.
- Anonyymi00026
Tälleen ihan sivusta sanoisin että joo tää toimii. Parempi suunnata energia muihin ihmisiin ja uusiin suunnitelmiin.
- Anonyymi00033
Vain ihastumalla toiseen voi päästä yli, mutta silloinkin ongelmaksi tulee, että et anna itsellesi lupaa ihastua. Sitten sama toistuu taas uudelleen ja uudelleen. Kun et anna itsellesi lupaa tuntea niin olet vaan yhä onnettomampi ja onnettomampi.
- Anonyymi00027
Miksi haluat tunteista eroon?
Tunteet on tuntemista varten, tunteet menee pois kun oot tuntenut ne.- Anonyymi00034
Samoin nälästä pääsee vain eroon syömällä. Jos vaan jatkat syömättömyyttä lopulta kuolet pois nälkään.
- Anonyymi00028
Ongelma on korvien välissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133