Vinkkejä kehiin

Jos joku on ihastunut ihmiseen, johon ei pitäisi ja siitä ei voi tulla mitään, kuinka tunteista pääsee eroon? Jos on pakko nähdä ja sitä ei voi muuttaa? Kertokaa parhaat vinkkinne.
33863
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

joo no tahmakonna kierrettävä kaukaa ainakin

Äänestä

Mitä jos se ihminen rakastaa sinua? Eikö edelleenkään pitäisi vai mikä siinä on hankalaa?

1Äänestä
  • Jos nyt keskityttäisiin tuohon, mitä kysyin?

Äänestä

• Joo, pitää. sivu

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Joo, pitää. sivu

Tästä palstasta ei kyllä ole mitään hyötyä. 😅 Pitää googlettaa tää.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos nyt keskityttäisiin tuohon, mitä kysyin?

Ei. Kun ei saa luovuttaa.

Äänestä

Sanopa se.

Äänestä

Puhu sen kanssa!

1Äänestä
  • En tiedä, miten tää auttaisi tunteista eroon pääsemisessä?

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

En tiedä, miten tää auttaisi tunteista eroon pääsemisessä?

Auttaa se, kun puhutte suoraan. Itseäni ainakin helpottaisi.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Toki sitä toista ei vaivaa samalla tavalla ehkä…

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

" Nyt on käynyt niin, että mä oon ihastunut suhun."
    " Ok, mut...."

Tää ei muuta tosiasioita, eikä kyllä auta mua.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

" Ok, mut...."

Ei välttämättä ikävöisi vuosikausia.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei välttämättä ikävöisi vuosikausia.

Mä en ymmärrä, miten puhuminen voisi nää tunteet poistaa?

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten puhuminen voisi nää tunteet poistaa?

Se selkeyttää ajatuksia ja niille osaa antaa rauhan. Lisäksi antaa arvon yhteiselle historialle. -sivustakirjoittaja

1Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Se selkeyttää ajatuksia ja niille osaa antaa rauhan. Lisäksi antaa arvon yhteiselle historialle. -sivustakirjoittaja

Tota hain myös. -kommentoija

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

" Ok, mut...."

Vastaus ”Ok, mut…” ei ole vielä automaattisesti kielteinen millään tapaa.

Anna tunteiden tulla. Ei hengitystäkåän voi pidättää loputtomiin. Ongelma on selkeästi sun omien korvien välissä.

Äänestä

Niin miksei voi tulla? Sitäkin voi miettiä. sivu

Äänestä

AI kertoi, että pitää keskittyä itseensä (tee mieluisia asioita, harrasta liikuntaa, pura tunteita luovasti (kirjoittaminen, musiikki, piirtäminen) ja puhu luotettavalle ystävälle tai aikuiselle. Viimeinen nauratti, ohje on ehkä vähän nuoremmalle. Muutenkaan tästä ei ole apua, olen tehnyt kaikkea tätä, mutta jatkan siis.

Äänestä
  • Sitten on tietenkin ihmisiä, jotka saa kiksinsä nimenomaan pidättämisestä. Tunteita pidätellåän viimeiseen asti, orgasmia viivytellään viimeiseen asti ja vessassa käymistäkin pidätellään viimeiseen asti.

Äänestä

Aika auttaa. Olen itse samassa tilanteessa ja kokenut saman ennenkin.

1Äänestä
  • Ei auta. Jos et käsittele tunteita nyt etkä anna itsellesi lupaa tuntea niin se kostautuu myöhemmin ja tunteet palaavat takaisin myöhemmin kun et niitä aikaisemmin käsitellyt.

Äänestä

Aina kun näet hänet, laita silmät kiinni ja pysy liikkumatta.

Äänestä
  • 😂😂 Tätä pitää kokeilla. Saako hengittää?

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

😂😂 Tätä pitää kokeilla. Saako hengittää?

Saat, mutta voit myös yrittää pidättää hengitystäsi, korkeintaan 1 min, hän todennäköisesti ehtii jo ohittaa sinut tuossa ajassa.

Äänestä

Ei kai mitenkään jos ei toinen ole tehnyt mitään sellaista joka olisi vaikuttanut niihin tunteisiin negatiivisesti

Äänestä

Mulla auttanut kun toinen paljastunut ilkeäksi.

Äänestä

Valitettavasti panemalla vain voi päästä eroon. Muuten jäät aina jossittelemaan.

1Äänestä
  • Tälleen ihan sivusta sanoisin että joo tää toimii. Parempi suunnata energia muihin ihmisiin ja uusiin suunnitelmiin.

Äänestä

• Vain ihastumalla toiseen voi päästä yli, mutta silloinkin ongelmaksi tulee, että et anna itsellesi lupaa ihastua. Sitten sama toistuu taas uudelleen ja uudelleen. Kun et anna itsellesi lupaa tuntea niin olet vaan yhä onnettomampi ja onnettomampi.

1Äänestä

Miksi haluat tunteista eroon?

Tunteet on tuntemista varten, tunteet menee pois kun oot tuntenut ne.

Äänestä
  • Samoin nälästä pääsee vain eroon syömällä. Jos vaan jatkat syömättömyyttä lopulta kuolet pois nälkään.

Äänestä

Ongelma on korvien välissä.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos joku on ihastunut ihmiseen, johon ei pitäisi ja siitä ei voi tulla mitään, kuinka tunteista pääsee eroon? Jos on pakko nähdä ja sitä ei voi muuttaa? Kertokaa parhaat vinkkinne.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu