Jos joku on ihastunut ihmiseen, johon ei pitäisi ja siitä ei voi tulla mitään, kuinka tunteista pääsee eroon? Jos on pakko nähdä ja sitä ei voi muuttaa? Kertokaa parhaat vinkkinne.
Vinkkejä kehiin
Anonyymi-ap
33863
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 33
Vanhimmat
joo no tahmakonna kierrettävä kaukaa ainakin
Mitä jos se ihminen rakastaa sinua? Eikö edelleenkään pitäisi vai mikä siinä on hankalaa?
Jos nyt keskityttäisiin tuohon, mitä kysyin?
Joo, pitää. sivu
Tästä palstasta ei kyllä ole mitään hyötyä. 😅 Pitää googlettaa tää.
Ei. Kun ei saa luovuttaa.
Sanopa se.
Puhu sen kanssa!
En tiedä, miten tää auttaisi tunteista eroon pääsemisessä?
Auttaa se, kun puhutte suoraan. Itseäni ainakin helpottaisi.
Toki sitä toista ei vaivaa samalla tavalla ehkä…
" Nyt on käynyt niin, että mä oon ihastunut suhun."
" Ok, mut...."
Tää ei muuta tosiasioita, eikä kyllä auta mua.
Ei välttämättä ikävöisi vuosikausia.
Mä en ymmärrä, miten puhuminen voisi nää tunteet poistaa?
Se selkeyttää ajatuksia ja niille osaa antaa rauhan. Lisäksi antaa arvon yhteiselle historialle. -sivustakirjoittaja
Tota hain myös. -kommentoija
Vastaus ”Ok, mut…” ei ole vielä automaattisesti kielteinen millään tapaa.
Anna tunteiden tulla. Ei hengitystäkåän voi pidättää loputtomiin. Ongelma on selkeästi sun omien korvien välissä.
Niin miksei voi tulla? Sitäkin voi miettiä. sivu
AI kertoi, että pitää keskittyä itseensä (tee mieluisia asioita, harrasta liikuntaa, pura tunteita luovasti (kirjoittaminen, musiikki, piirtäminen) ja puhu luotettavalle ystävälle tai aikuiselle. Viimeinen nauratti, ohje on ehkä vähän nuoremmalle. Muutenkaan tästä ei ole apua, olen tehnyt kaikkea tätä, mutta jatkan siis.
Sitten on tietenkin ihmisiä, jotka saa kiksinsä nimenomaan pidättämisestä. Tunteita pidätellåän viimeiseen asti, orgasmia viivytellään viimeiseen asti ja vessassa käymistäkin pidätellään viimeiseen asti.
Aika auttaa. Olen itse samassa tilanteessa ja kokenut saman ennenkin.
Ei auta. Jos et käsittele tunteita nyt etkä anna itsellesi lupaa tuntea niin se kostautuu myöhemmin ja tunteet palaavat takaisin myöhemmin kun et niitä aikaisemmin käsitellyt.
Aina kun näet hänet, laita silmät kiinni ja pysy liikkumatta.
😂😂 Tätä pitää kokeilla. Saako hengittää?
Saat, mutta voit myös yrittää pidättää hengitystäsi, korkeintaan 1 min, hän todennäköisesti ehtii jo ohittaa sinut tuossa ajassa.
Ei kai mitenkään jos ei toinen ole tehnyt mitään sellaista joka olisi vaikuttanut niihin tunteisiin negatiivisesti
Mulla auttanut kun toinen paljastunut ilkeäksi.
Valitettavasti panemalla vain voi päästä eroon. Muuten jäät aina jossittelemaan.
Tälleen ihan sivusta sanoisin että joo tää toimii. Parempi suunnata energia muihin ihmisiin ja uusiin suunnitelmiin.
Vain ihastumalla toiseen voi päästä yli, mutta silloinkin ongelmaksi tulee, että et anna itsellesi lupaa ihastua. Sitten sama toistuu taas uudelleen ja uudelleen. Kun et anna itsellesi lupaa tuntea niin olet vaan yhä onnettomampi ja onnettomampi.
Miksi haluat tunteista eroon?
Tunteet on tuntemista varten, tunteet menee pois kun oot tuntenut ne.
Samoin nälästä pääsee vain eroon syömällä. Jos vaan jatkat syömättömyyttä lopulta kuolet pois nälkään.
Ongelma on korvien välissä.