"– Meidän täytyy tunnistaa, että jotkut asiat, jotka ovat ennen olleet hyväksyttäviä, eivät ole sitä enää, sanoo Itä-Suomen yliopiston kulttuurintutkimuksen professori Tuija Saresma."
Ja minulla on kiinalaisia ystäviä, koska olen puoliksi kiinalainen. Suomessa Professorit ahdistuu aivan hirveästi jostakin naamanvenyttelystä, voi pyhä taivas tätä älyn määrää. Voin vakuuttaa, että kiinalaiset eivät välitä tuosta yhtään mitään.
Miten olisi Natsi tervehdys tuon rinnalla. Natsi- Saksassa oli valtava määrä sanoja ja muita merkkejä, jotka oli kuoleman tuomion uhalla kielletty. Entä nykyinen Venäjä, tai Pohjois-Korea ?
Kohta Suomeen laaditaan kirja, jossa on kielletyt sanat , naamanilmeet, kravatit, vaatetus, asiat joista ei saa puhua ainakaan julkisesti. Jne. Tämä On Woke uskontoa.
Olen kiinalaisen näköinen
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki vaaleat pohjoismaalaiset naiset ja miehet(oletetut), älkää ruskettuko siellä auringossa, ettei teitä voi syyttää siitä, että olette varastaneet afrikkalaisen kulttuurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424320
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 893576
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344