Et sä kyllä ole mies etkä mikään.

Anonyymi-ap

Tajuatko? Et kelpaa mulle.

47

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nytkö vasta tajusit? No, tulipahan suakin vähän höynäytettyä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Silti rakastat.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Silti rakastat.

Juu, kunnes kuolen kattoo sitten..

• Anonyymi00012
        UUSI

Millä tavalla performaatioäijä tämä maitutsemasi höynäyttäminen tapahtui? Sivusta

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Millä tavalla performaatioäijä tämä maitutsemasi höynäyttäminen tapahtui? Sivusta

Tavoilla jotka saivat sinut öngertmään tahnasuikalettasi jälleen kerran tähänkin lankaan, lankaan menit, sinäkin siis ja siitä viis.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tavoilla jotka saivat sinut öngertmään tahnasuikalettasi jälleen kerran tähänkin lankaan, lankaan menit, sinäkin siis ja siitä viis.

Jaa, no minäpä koiran kryptata tämän koodin🤔

• Anonyymi00045
        UUSI

Ai mä vai? Sivusta toivon mukaan?

• Anonyymi00048
        UUSI

Aloitus kertoo jo jotain sinusta, miksi edes haluaisin sinunkaltaista? Arvostan naisessa asioita, joita sinusta tuskin löytyisi. Ulosantisi paljastaa sinusta jo sen oleellisen.

• Anonyymi00002
      UUSI

En tajua.

• Anonyymi00016
        UUSI

Tämä on naisvihapalstan aapeepalstasedän tuottamaa viihdettä elämänmyönteisille ihmisille

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tämä on naisvihapalstan aapeepalstasedän tuottamaa viihdettä elämänmyönteisille ihmisille

Oliko naisviha uusi ikävä-sanan synonyymi jota Ap-mies meille sanoittaa sujuvasti. Onko hän kuitenkin sinkku vaikka noin romanttisen ihana? 😉

• Anonyymi00003
      UUSI

Väärä palsta tuollaiselle syljeksinnälle.

• Anonyymi00014
        UUSI

No mutta saattepahan eläytyä tähän palstasedän performaatioon, tuohtujat. LMAO

• Anonyymi00033
        UUSI

No ikävöinti on hänelle hyvin outo asia. Ymmärtäkäämme siis tunteita vailla oleviakin. Hmmm..😉

• Anonyymi00005
      UUSI

Ikäistään vanhemman näköinen, harmaa- ja harvahapsinen, gynegomastialla ja mössykkämahalla varustettu, entinen rellestäjä kaipailee seksiobjektikseen helposti ohjailtavaa ja lahjottavaa, pimatsu/ marilyntyyppistä naista hieromaan hartioita ja selkää, ajamaan autoa, harrastamaan lasteni kanssa, laittamaan maittavia aterioita ja siivoamaan kotia. Olethan nuori, lapseton ja innokas freesi-nainen: tupakoimaton, viinaa ryystämätön ja ylensyömätön.

ÄO:si tai sanavalmius eivät ole oleellisia piirteitä, koska minun mielipiteeni ovat sinun mielipiteesi.Ujous, harvasanaisuus ja kuuliaisuus katsotaan eduksi, koska rakastan omaa ääntäni - ja tilaani.

Mikäli olet riittävän kaunis voin harkita vielä yhden muksun alullepanemista, joka jää minulle erotilanteessa.

Isäntämies huushollerskaa vailla

• Anonyymi00011
        UUSI

Rakkauden nälkäinen, itseään kunnioittava mies haluaa elää toisten jämillä koko loppuelämänsä, otathan yhteyttä asap😀

• Anonyymi00032
        UUSI

Siinä taas kateellinen nuori mies yrittää aliarvioida vanhempaa miestä. Annan sinulle hyvän neuvon. Älä käytä energiaasi kateellisuuteen, sitä kautta et saa aikaan yhtään mitään. Keskitä energiasi oman itsesi kehittämiseen, ehkä jonain päivänä hän nainen kiinnostuu sinustakin.

• Anonyymi00035
        UUSI

No siinäpä se tulikin kaikki oleellinen palstasedästä. 🤣

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Siinä taas kateellinen nuori mies yrittää aliarvioida vanhempaa miestä. Annan sinulle hyvän neuvon. Älä käytä energiaasi kateellisuuteen, sitä kautta et saa aikaan yhtään mitään. Keskitä energiasi oman itsesi kehittämiseen, ehkä jonain päivänä hän nainen kiinnostuu sinustakin.

Siis kummalla ois syytä olla kateellinen?

”Ikäistään vanhemman näköinen, harmaa- ja harvahapsinen, gynegomastialla ja mössykkämahalla varustettu, entinen rellestäjä kaipailee seksiobjektikseen helposti ohjailtavaa ja lahjottavaa”

Luulenpa ett sillä nuorella miehellä paremmat mahikset nuoreen kauniiseen neitoon. 🤭

• Anonyymi00006
      UUSI

Höpötystä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ikäväpalstalla kuitenkin ikävöit perään? Haa Haa

• Anonyymi00015
        UUSI

Ja kuinka tämä aapeepalstasedän ikävöinti näkyy niinku käytännössä? Sivusta tupparit polilla eli popparit tulilla

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja kuinka tämä aapeepalstasedän ikävöinti näkyy niinku käytännössä? Sivusta tupparit polilla eli popparit tulilla

Pop-pankissa näkyy varmasti sun Pohjaanpoltotki? ;)

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pop-pankissa näkyy varmasti sun Pohjaanpoltotki? ;)

En ole koskaan vieraillut toisten ”pankeissa” oletko sinä? 🥱

• Anonyymi00009
      UUSI

En sanoisi noin edes vihaisena, joten ei Multa.

• Anonyymi00010
      UUSI

ei multa tämmönen en oo mikään miesten vihaaja enkä halua sitä naista halua ni se ny varmaan häntä rassaakin :D

• Anonyymi00013
      UUSI

Hieno anekdootti

• Anonyymi00023
        UUSI

Veditkö herneet nenään tästä performaatioäijän avauksesta? Pieni sielu pienet kivet thsp 😏

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Veditkö herneet nenään tästä performaatioäijän avauksesta? Pieni sielu pienet kivet thsp 😏

Ota skitso lääkkees 🤣

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ota skitso lääkkees 🤣

Oletko sinä jotenkin herrrmostunut

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oletko sinä jotenkin herrrmostunut

Siinä muuten varma merkki kun joku tulee kyselemään tämän tapaista, että päässä pyörii iha itsellä joku flipperi

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Siinä muuten varma merkki kun joku tulee kyselemään tämän tapaista, että päässä pyörii iha itsellä joku flipperi

Näitä metodeita opetetaan varmaan jollain pikakurssilla tms töki ja jos satut saamaan reaktion itke isoon ääneen

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Näin on. Ja tällä T nais tapauksella viiraa päässä oikein kunnolla. Tietää sen itsekin mutta ei voi harhoilleen mitään kun ei syö lääkkeitään.

• Anonyymi00017
      UUSI

Tajuan helvetin hyvin...

• Anonyymi00024
        UUSI

vtun hyvä sitten lopeta lässytys sivusta

• Anonyymi00019
      UUSI

Mä oon komee, vaikk en enää tunne niin.

Parhaat vuotein noita-akka manipulaattor maahan polkais niin.

Ja tänä päivänä minä herään huomaamaan: Mä selvisin ja
      naisille nuorille yhä kelpaan vaan.

Mä on komee...minä tunnen nyt jo niin. Parhaat vuoteni ne kähvelsi kiljukaula kalkkuna niin.

Mä tänä päivänä herään uudestaan. Minä selvisin... ja olen parasta A-luokkaa vaan.

Alfa

• Anonyymi00022
      UUSI

Näin on

• Anonyymi00026
      UUSI

Tiedostat omanarvontuntosi ja hyvä niin. En arvostele, totean. Voin vain toivottaa vähintään hyvää jatkoa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Olipa tömäkästi lausuttu ja hauskaa varmaan on. Minut kuitenkin haluat.

• Anonyymi00034
      UUSI

mmm ei kiihota

• Anonyymi00037
      UUSI

Alennat ittees kertomalla tuon. Vähin äänin siirryt sivulle mutta älä mollaa.

• Anonyymi00039
      UUSI

ohan se hassua että joskus elämässään kohtaa henkilön ja periaatteessa katseesta tietää että vois olla mun kulta. Mulla kävi joskus tollain. Mä monta vuotta vähän sillain lon/offina olen häntä miettinyt. Jotenkin vaan aina tykkään ja se feissi ja automerkki ja kaikki >koko kokonaisuus. Hän ei ole täydellinen vaan just semmonen mun unelmien puoliso xd Harmittaahan se että hänelle oon ollu vaan joku vitsi tyyliin mutta ei sekään haittaa kun hänelle en edes pystyis olla oikeesti vihanen. Siitä kai tietää viimeistään että taidan tykätä reilummin kun niistä muista. Nykyään menny kyllä ihan leikkimisen puolelle kun ei vaan saa sitä tunnetta eikä mitään voi pakottaa

• Anonyymi00040
      UUSI

Ja vielä sekin että jos hän ei tartu toho automerkkiin niin hän ei käy palstalla

• Anonyymi00047
        UUSI

Miten automerkki liittää tähän? Kaikilla joku?

• Anonyymi00042
      UUSI

Minulle on sanottu noin monta kertaa vuosien aikana. Ei tunnu missään.

• Anonyymi00043
      UUSI

Tajusinhan mä sen heti kun sä torjuit mut. Ihmeellinen kysymys. En kyllä ymmärrä miksi pitää vielä haukkua mutta anna mennä vaan jos sulle tulee siitä parempi mieli.

• Anonyymi00046
      UUSI

Oletko joku WÄLKKY?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4081
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      56
      3549
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3435
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3417
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3270
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2856
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2775
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2514
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2254
    Aihe