Myös vasemmisto haluaa kristinuskon olevan esillä koulujen joulujuhlissa entiseen tapaan. Jouluvirsi, evankeliumi, enkelit, tutut joululaulut. Tietenkin myös uudempaakin mukana.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Vasemmistoliitto tukeutuu yhä enemmän kristinuskoon.
- Anonyymi00002
kommunisti luki jouluevankeliumin koulun joulujuhlassa 70-luvulla
- Anonyymi00003
Pakkohan se oli lukea, kun opettaja käski. Vasemnisto on aina pitänyt oikeana jumalana vain leninin oppeja. Islam on ainoa uskonto, jonka vasut hyväksyy. Eivät vain tajua, että vasut ovat islamin pahimpia vihollisia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pakkohan se oli lukea, kun opettaja käski. Vasemnisto on aina pitänyt oikeana jumalana vain leninin oppeja. Islam on ainoa uskonto, jonka vasut hyväksyy. Eivät vain tajua, että vasut ovat islamin pahimpia vihollisia.
Jeesus voi pelastaa myös vasemmistoliittolaisen.
- Anonyymi00005
Kansandemokraattinen perinne varmaan velvoittaa.
- Anonyymi00006
Vasemmistoliitto on venäjämielinen puolue.Venäjän propagandan äänitorvi.
- Anonyymi00007
Eurooppa ja muut raamatun oppeja vastustavat homoliittojen kannattajat saavat jumalan vihan niskaamme. Jumala nostaa johtajiksi Trumpin ja Putinin kaltaisia johtajia, siksi että hänen lakinsa voittaa. Putini on hullu diktaattori, joka saa toimia niin kauan, kuin kristilliset arvot ovat alasajettuja. Jos muutamme asiat, missä on vain mies ja nainen, sekä muutenkin raamatun ohjeet toiminnassa, niin pelastumme. VAIN alistuminen raamatun jumalan alaisuuteen, niin meillä on hyvät olot.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eurooppa ja muut raamatun oppeja vastustavat homoliittojen kannattajat saavat jumalan vihan niskaamme. Jumala nostaa johtajiksi Trumpin ja Putinin kaltaisia johtajia, siksi että hänen lakinsa voittaa. Putini on hullu diktaattori, joka saa toimia niin kauan, kuin kristilliset arvot ovat alasajettuja. Jos muutamme asiat, missä on vain mies ja nainen, sekä muutenkin raamatun ohjeet toiminnassa, niin pelastumme. VAIN alistuminen raamatun jumalan alaisuuteen, niin meillä on hyvät olot.
Sana Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sana Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Myös Raamattu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459