Joka kerta miten bensiiniä tanjstaan automaatista tai miten Otto automaatista nostetaan raha
Tai että hän ei osaa ottaa kuvaa kännykällä
Tau että hänellä on hitaanlainen ajatuksen juoksu jne
Mitä sanot ihmisestä jolle pitää näyttää
19
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
No mitäs siihen pitäs sanoa
- Anonyymi00002
Okei, no mitä itse sanoisit ihmisestä, joka etsii maitohyllyltä maitoa, joka viipyy kaupassa niin pitkään, että näet samojen ihmisten menevän sisään ja tulevan ulos mutta ihmettelijää ei vain näy, kunnes tulee lopulta ulos perusostosten kanssa.
- Anonyymi00003
Ja on kuitenki valtion virkamies? ;)
-sivusta - Anonyymi00004
Se vankkaa lukuisista eri maidosta tiettyä?
No tuo alussa kuvaamani ihminen toimii myös just näin eli viipyy kaupassa miettien aika pitkään
- Anonyymi00006
No nuo automaatti ja puhelin jutut voi liittyä iäkkäämpään ihmiseen.... Mutta jos nuori toimii niin, se olisi oudompaa
- Anonyymi00007
Jos on automaattikuvissaki kaks eri ihmistä, ni ainaka toinen niistä ei oo seniili. ;)
-sivusta - Anonyymi00009
Voi johtua nuoremmilla nepsyhaasteista. Jos tiedon prosessointi ja tiedon haku aivoista takkuaa niin toiminta on just tuota.
- Anonyymi00008
Minä toivon, ettei kenelläkään naisella ole kykyä nostaa minun käyttötiliäni tyhjäksi niin nopeasti, kuin minun 2. vaimolla.
Hän myös tankkasi ja tankkasi, minun hänelle myymää autoa joka käänteessä. Isot oli hänellä aina bensiini- laskut. Hän tykkäsi huristella vaalea tukka tuulessa hulmuten ympäriinsä. Kesärenkaatkin kuluivat puhki ennätysajassa.
Mies, 51-v.- Anonyymi00010
Tyhmä olet, kun annat tilisi tyhjätä, taisi akka sen jälkeen vaihtaa maisemaa.
- Anonyymi00012
Ja sä istut edelleenkin häkissä?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tyhmä olet, kun annat tilisi tyhjätä, taisi akka sen jälkeen vaihtaa maisemaa.
Huomaan, että sinä et ymmärrä elämästä vielä mitään. Ei avioliittoon mennä, jotta tulisi hyväksikäytetyksi ja sitten jätetyksi.
Vai onko sinulla yhtä rikollinen mieli kuin minun ex-vaimolla?
- Anonyymi00011
No mitä itse sanot😄
- Anonyymi00014
Entäpä ihmisestä, jolla ei ole äidinkieli hallussa?
- Anonyymi00015
Sanoisin, että hänellä on muistisairaus. Kuinka hitaalla itse käyt?
- Anonyymi00019
Muistsairaus läpi elämän?
- Anonyymi00017
Onko kehitys vamminen?
- Anonyymi00018
jokin jankkaaja vailla VAMMAISETUUTTAKO siis
- Anonyymi00020
Dementikko ei välttis osaa mitään noista
- Anonyymi00021
No onko se dementia ollu läpi iän vai? Kun hän ollu aina sellanen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4638332Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195740Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2374662Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli384533Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s594052Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1573667- 901647
- 811032
- 41799