viikko ennen Joulua, pääsemme rauhottumaan ja lepäämään ennen uuden vuoden kiireitä.
Maailmassa tapahtuu ihan kummia juttuja kuten esim että *mun Levi-residenssi olis ilmestynyt myyntilistoille! Onko todellakin, mä en usko kun M tienasi viime vuonna 133.073€.
Alkaa viimeinen kokonainen
10
119
Vastaukset
- Anonyymi00006
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
- Anonyymi00008
Nyt se Jasmin haukkui jo Vapunkin.
- Anonyymi00009
Martinan vainoaja ja Stefun fanaattinen fani ja Stefun omaisuutta (nyt jo menetettyä) vahtiva ehkä taiteellinen mummeli vai liekö kiinteistövälittäjä, entinen tietenkin, joka käyttää sanontaa residenssi, on tehnyt aloituksen. No, joku taiteisiin liittyvä joka tapauksessa.
- Anonyymi00010
Itselle tulee mielikuva että joku todella ylipainoinen vanhempi mies, ehkä jonkun sortin toimittaja ollut aikanaan.
- Anonyymi00011
Vanha sama vosu aina asialla 😫.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itselle tulee mielikuva että joku todella ylipainoinen vanhempi mies, ehkä jonkun sortin toimittaja ollut aikanaan.
Aloittajalla ei ole kirjoitustaito hallussa alkuunkaan eli eikö sellaista kuitenkin toimittajilta vaadita. Mutta en ole aivan varma.
- Anonyymi00017
Vaikuttaa et ei ole edes kansakoulua käynyt, kun katsoo sen tekemää esimerkiksi aloitusta. Olisko mustalainen ?
- Anonyymi00014
Kuten arvelin, Martta-uskovaiset vaikenee *mun Levi* menetyksestä keskittyen kommentoijien profilointiin ja haukkumiseen.
No, saihan Martta patsatella vähän aikaa omistajana unohtaen että rahoittajat ottaa omansa kun maksut rästiintyy.
Mä oikeesti olen vahingoniloinen tästä käänteestä, ökyilyt on nyt ohi! - Anonyymi00015
Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas ✈️🍷
- Anonyymi00016
Pois lentäisi kokonaan Finnairin lennollaan business luokassa. Kosovoon esittelee itseään ja lentelee business luokassa 🤭.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1464701BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043930- 2113157
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093019Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712823- 1231663
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok91605- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471156MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1431105