Todella moni myy näitä onnenkiviä, helmistä tehtyjä rannekoruja jne...
Moni mainostaa, että suomessa käsintehtyjä jotka tuovat rakkautta, rahaa, mielenrauhaa ja kaikkia hyvää,
Temun sivuja selanneena olen huomannut että aivan samoja koruja myydään siellä suurinpiirtein eurolla.
Yhdessä ns selvännäköryhmässä jota pitää Maarit, myy lähes päivittäin näitä koruja ja kiviä. Yksi on valkoisen liekin voima ja todella moni muu.
Ja jos nämä helmet mitä mainostetaan niin niitä myydään noin 20€.lla tekee ihan kivan voiton ja tietty ihan sama mitä myyvät, mutta suomessa käsintehtyjä helmiä ei tuohon hintaan saa.
Eikä ne Temussakaan myy näitä jotka olisi aitoja helmiä siihen hintaan.
Eiköhän ne aidot helmet löytyy kultasepän liikkeissä, eikä todellakaan ole halpoja.
Onnea vaan teidän onnen talismaaneille jne muille onnea ja rakkautta ja rahaa tuovat helmien ja onnenkivien omistaja. Selailkaapas Temun sivuja niin löydätte tasan samoja sieltä.
Ennustajien/näkijöiden jne onnenkivien, helmien jne myynti
37
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Facebookissa näiden myynti on hyvin näkyvää ja näkijöiden kotisivuilla.
- Anonyymi00002
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
- Anonyymi00003
Näinhän se on. Messuillakin myyvät tuota samaa roinaa ja hinnat ovat melkoiset verrattuna siihen, mitä ovat materiaaleista maksaneet. Jos väittävät, että materiaalit ovat aitoja niin tokihan silloin todistavat tämän tuotetta myydessään, muuten ollaan jo petoksen äärellä. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että eiköhän ne aidot asiat löydy kultasepänliikkeestä. Näitä koskevat samat lait kuin muitakin myyjiä kun myynti on ammattimaista. Ostin rannekorun viime vuonna ja kuitenkin antoi vasta kun pyysin sitä. Yritin seuloa korun, joka olisi ns. parempilaatuinen. Koru hajosi parin viikon käytön jälkeen ihan normaalissa käytössä.
- Anonyymi00004
Kuitinkin siis antoi vasta pyydettäessä ja siinäkin kesti ja aiheutti selvästi hämmennystä, että joku sitä pyysi, eli selvästikin yleensä toimi siten, ettei kuittia ostajalle antanut.
- Anonyymi00007
Juuri näin. Täyttä kusetusta. Kun sama koru myydään temussa 1€ ja nämä myy niitä onnenkivinä ja helminä. Ja höpöhöpö. Itse mielenkiinnolla selasin kun luin tämän niin temun sivuja, ja ullatuuuus...samoja ovat.
- Anonyymi00005
Minä hankin itselleni talismaanin Sastamalan noitanaiselta, ei ole tasan mitään "kiinakoruja" kun valmistaa itse laadukkaista materiaaleista, joissa on viljeltyjä helmiä, puolijalokiviä ym. ja metalliosat on koruissani hopeaa.
Tekee jonkun ikiaikaisen salaisen perimätiedon mukaan niitä voimakoruja ja todella toimii!
Tekee kaikki korut siis tasan itse, olen vierestä seurannut kun vierailin ateljeessaan.
Hänellä on se oma Tricilla tuotemerkki ollut jo pitkään.
Tilasin häneltä omiin häihini korusetin, ja kävin silloin luonaan Sastamalassa, sen jälkeen olen tilannut häneltä talismaanin ja juhlavan kaulakorun. Ei tule tasan vastaan toista samanlaista.- Anonyymi00006
Mullakin on häneltä hankittu voimakoru, on laadukas ja ollut lähes päivittäin käytössä jo vuoden, ei ole mikään halpis tai rihkamakoru.
Kyllähän sellaiset nyt erottaa, mitkä on vaan rihkamaa.
Kultasepänliikkeissä ei ole myynnissä voimakoruja. Ei ainakaan oikean noidan valmistamia. - Anonyymi00008
On se kyllä ihme tyyppi toi Naomi :)
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On se kyllä ihme tyyppi toi Naomi :)
No ainakaan ei myy mitään halpiskrääsiä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mullakin on häneltä hankittu voimakoru, on laadukas ja ollut lähes päivittäin käytössä jo vuoden, ei ole mikään halpis tai rihkamakoru.
Kyllähän sellaiset nyt erottaa, mitkä on vaan rihkamaa.
Kultasepänliikkeissä ei ole myynnissä voimakoruja. Ei ainakaan oikean noidan valmistamia.Miten hän tekee sen helmen tai kiven. Mielenkiinnosta kysyn.
Mistä sinä tiedät mikä on sen alkuperäinen maa josta näitä tulee?
Selaahan sitä Temun sivustoa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten hän tekee sen helmen tai kiven. Mielenkiinnosta kysyn.
Selaahan sitä Temun sivustoa.onko toi joku yksoikone? Ei kai koruntekijät itse niitä helmiä viljele. Kai nyt pakkauksessa lukee onko ametisti tai zirkoni.
Mene ny kuule sinne krääsäs pariin selailee sivujas jos noin tyhmiä kyselet. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
onko toi joku yksoikone? Ei kai koruntekijät itse niitä helmiä viljele. Kai nyt pakkauksessa lukee onko ametisti tai zirkoni.
Mene ny kuule sinne krääsäs pariin selailee sivujas jos noin tyhmiä kyselet.Ihmetellyt kanssa että mitä toi yks sölkööttää jostain temuistansa ja halpiskoruista?
Kilju niistä jo siinä toisessakin ketjussa, missä kyseltiin juuri tuon Naomin talismaaneista.
Eikö ole kuullut että suomessa on olemassa ihan tukkuja ja yrityksiä joissa on tuotteet korujen valmistajille.
Niissä myydään ihan laadukkaita korukiviä ja korunosia ja ne ei ole edes mitään kovin halpoja.
Mun mielestäkää ei ole väliä tuleeko viljelty helmi mistäpäin maailmaa, silloin jos se kerran on viljelty helmi niin se on viljelty helmi eikä muovihelmi!
Tein itsekin aikoinaan ja tilasin niihin erikoistuneista firmoista, olisi tullut mieleenkään mitkään halaposat, kuka sellasia tilpehöörejä edes käyttää. Taitaa olla ton erään suosikkipaikka tuollaset verkkokaupat jos siellä käy nuohoomassa, kertoo tasosta. - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten hän tekee sen helmen tai kiven. Mielenkiinnosta kysyn.
Selaahan sitä Temun sivustoa.Selaahan ihan keskenäsi vaan.
"Miten hän tekee sen helmen tai kiven" siis joku koruja valmistava vai??
Ei sunkaan he niitä korunosia itse valmista vai meinaatko että heillä on joku helmenviljelylaitos tai kivihiomo jossain, onko typerämpää kuultu.
Tai että käyvät korumetallitkin itse jossain takomassa.
"Mistä sinä tiedät mikä on sen alkuperäinen maa josta näitä tulee?"
Työkaverini valmistanut vuosia koruja ja mitä olen seurannut niin se alkuperämaa näyttänyt lukevan ihan siinä korunosien pakkausten kyljessä. Hänelle ainakin tulee ihan kotimaisesta firmasta.
Itselläni sen verran herkkä iho että en suostuisi ihan mitä vaan käyttämään.
Vaikka itselläsi ne hankinnat toteutuisi jossain temusivustoilla, niin toisilla voi olla hiukan vaativampi maku että ei kannata yleistää ja sössöttää asioista mistä ei selvästi mitään tiedä. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihmetellyt kanssa että mitä toi yks sölkööttää jostain temuistansa ja halpiskoruista?
Kilju niistä jo siinä toisessakin ketjussa, missä kyseltiin juuri tuon Naomin talismaaneista.
Eikö ole kuullut että suomessa on olemassa ihan tukkuja ja yrityksiä joissa on tuotteet korujen valmistajille.
Niissä myydään ihan laadukkaita korukiviä ja korunosia ja ne ei ole edes mitään kovin halpoja.
Mun mielestäkää ei ole väliä tuleeko viljelty helmi mistäpäin maailmaa, silloin jos se kerran on viljelty helmi niin se on viljelty helmi eikä muovihelmi!
Tein itsekin aikoinaan ja tilasin niihin erikoistuneista firmoista, olisi tullut mieleenkään mitkään halaposat, kuka sellasia tilpehöörejä edes käyttää. Taitaa olla ton erään suosikkipaikka tuollaset verkkokaupat jos siellä käy nuohoomassa, kertoo tasosta.Kuka on puhunut Naomista? Aloittaja ei sanallakaan maininnut Naomin nimeä. Joten lue uudestaan.
On muitakin korujen ja kivien myyjää kuin Naomi.
Sä olet valmiina raivoamaan samantien ja jotenkin sairaassa päässäsi kuvittelet
että Naomista puhutaan. Menen jo psykiatrille.
Sä huudat joka ikisessä keskustelu ketjussa ja jokaisesta löydät jonkun joka Naomista paasaa.
Mitä jos et jokaiseen ketjuun tule kiljumaan että Naomi sitä ja Naomi tätä.
Pääsisit itsekkin vähemmällä.
Kyllä niitä temun sivuja voi selata ja vaikka tilatakkin.
Se ei ole sulta pois.
Relaa hiukan.... - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuka on puhunut Naomista? Aloittaja ei sanallakaan maininnut Naomin nimeä. Joten lue uudestaan.
On muitakin korujen ja kivien myyjää kuin Naomi.
Sä olet valmiina raivoamaan samantien ja jotenkin sairaassa päässäsi kuvittelet
että Naomista puhutaan. Menen jo psykiatrille.
Sä huudat joka ikisessä keskustelu ketjussa ja jokaisesta löydät jonkun joka Naomista paasaa.
Mitä jos et jokaiseen ketjuun tule kiljumaan että Naomi sitä ja Naomi tätä.
Pääsisit itsekkin vähemmällä.
Kyllä niitä temun sivuja voi selata ja vaikka tilatakkin.
Se ei ole sulta pois.
Relaa hiukan....Se varmaan tarkottikin, että kun on selvästi toi sama joka toitotti siellä ketjussa, missä oli mainintaa kyseisen näkijän talismaaneista.
Huus sielläkin että on jotain temukamaa, mitä ei siis todellakaan ole. Mun mielestä aika törkeetä vihjailua ja mustamaalaamista.
Selvästi toi sama joka alottanut tänkin ketjun, sillä tuntuu olevan joku ongelma siittä mitä muut valmistaa ja myy. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se varmaan tarkottikin, että kun on selvästi toi sama joka toitotti siellä ketjussa, missä oli mainintaa kyseisen näkijän talismaaneista.
Huus sielläkin että on jotain temukamaa, mitä ei siis todellakaan ole. Mun mielestä aika törkeetä vihjailua ja mustamaalaamista.
Selvästi toi sama joka alottanut tänkin ketjun, sillä tuntuu olevan joku ongelma siittä mitä muut valmistaa ja myy.Minä en ole toitottanut missään ketjussa Naomin talismaaneista. en todellakaan. Olen täysin ERI HENKILÖ.
En lue Naomista kirjoitettuja postauksia.
Joten tämä ei millään tavalla kosketa Naomia. Te sen tähän veditte. Ei kukaan muu.
Ei kannattaisi tehdä noita päätöksiänne, että joka ikinen postaus liittyy Naomiin.
en tiedä hänen koruistaan ja helmistään, kai selviäisi jos katsoisi sen kotisivut, mutta
ei kiinnosta niin en viitsi katsoa. Ei kannattaisi joka jumalan kerta vetää Naomia näihin juttuihin.
Ei tämä ole Naomin vihjailua ja mustamaalaamista. Jestas, että täytyy tästäkin vetää todellakin väärät johtopäätökset. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en ole toitottanut missään ketjussa Naomin talismaaneista. en todellakaan. Olen täysin ERI HENKILÖ.
Joten tämä ei millään tavalla kosketa Naomia. Te sen tähän veditte. Ei kukaan muu.
Ei kannattaisi tehdä noita päätöksiänne, että joka ikinen postaus liittyy Naomiin.
en tiedä hänen koruistaan ja helmistään, kai selviäisi jos katsoisi sen kotisivut, mutta
ei kiinnosta niin en viitsi katsoa. Ei kannattaisi joka jumalan kerta vetää Naomia näihin juttuihin.
Ei tämä ole Naomin vihjailua ja mustamaalaamista. Jestas, että täytyy tästäkin vetää todellakin väärät johtopäätökset.Tuntuu olevan useammilla kova mure noista koruista ja samaa mieltä kun joku tuossa jo aiemmin että jos joku hankkii jostain rihkamaa ja myy sellasta shaibaa niin ei tarvii vetää johtopäätöksiä että muut tekee sillain.
Tai jos itse kykkii jossain halparihkamakaupoissa tekemässä ostoksia niin ei sinne ihan kaikki sentään suuntaa, joku taso pitäisi sentään olla. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuntuu olevan useammilla kova mure noista koruista ja samaa mieltä kun joku tuossa jo aiemmin että jos joku hankkii jostain rihkamaa ja myy sellasta shaibaa niin ei tarvii vetää johtopäätöksiä että muut tekee sillain.
Tai jos itse kykkii jossain halparihkamakaupoissa tekemässä ostoksia niin ei sinne ihan kaikki sentään suuntaa, joku taso pitäisi sentään olla.Niin. Kyse oli siitä, että tilaa 1€ halppis korun ja myy sitä 20-30€ jonain onnen helminä. Face on täynnä näitä huijareita.
En myöskään sanois halppis rihkamaksi. Se mitä suomessa myydään, televisiot, kännykät, läppärit, imurit jne jne tulee kiinasta täällä vaan hintalappu on kymmeniä kertoja kalliimmat vaikka se on samassa maassa tehty kuin Temun myymät tuotteet. Esim Vallilan tuotteet tehdään kiinassa kuten hyvin monen muunkin tavaran alkuperäis maa on sieltä.
Temun mainoksia on tämäkin keskustelu palsta täynnä.
Mun mielestä on hyvä että ne pienituloiset ihmiset joita Suomessa on paljon ostaa Temusta. Mutta se että niitä myydään onnea, rakkautta ja rahaa tuovana ei ole hyvä asia vaan kusetusta.
Ja itse henkilökohtaisesti ohitan nämä N liittyvät postaukset, joskus niitä luin pari kertaa ja riitti. Niin kuin tässäkin nähtiin niin sota siitä meinasi syttyä.
Jokainen käyttäkööt ketä tahansa, se on ihan sama. Mutta postaus ei mitenkään liittynyt siihen ihmiseen.
Ei tarkoita että tässä postauksessa on sama tyyppi joka on aiemmin kirjoittanut johonkin.
Kaikki kun ei pyöri sen asian ympärillä. Täällä ei voi mitään kirjoittaa eikä kehua ketään kun ollaan jo piiska kädessä ruoskimaan se ihminen. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin. Kyse oli siitä, että tilaa 1€ halppis korun ja myy sitä 20-30€ jonain onnen helminä. Face on täynnä näitä huijareita.
En myöskään sanois halppis rihkamaksi. Se mitä suomessa myydään, televisiot, kännykät, läppärit, imurit jne jne tulee kiinasta täällä vaan hintalappu on kymmeniä kertoja kalliimmat vaikka se on samassa maassa tehty kuin Temun myymät tuotteet. Esim Vallilan tuotteet tehdään kiinassa kuten hyvin monen muunkin tavaran alkuperäis maa on sieltä.
Temun mainoksia on tämäkin keskustelu palsta täynnä.
Mun mielestä on hyvä että ne pienituloiset ihmiset joita Suomessa on paljon ostaa Temusta. Mutta se että niitä myydään onnea, rakkautta ja rahaa tuovana ei ole hyvä asia vaan kusetusta.
Ja itse henkilökohtaisesti ohitan nämä N liittyvät postaukset, joskus niitä luin pari kertaa ja riitti. Niin kuin tässäkin nähtiin niin sota siitä meinasi syttyä.
Jokainen käyttäkööt ketä tahansa, se on ihan sama. Mutta postaus ei mitenkään liittynyt siihen ihmiseen.
Ei tarkoita että tässä postauksessa on sama tyyppi joka on aiemmin kirjoittanut johonkin.
Kaikki kun ei pyöri sen asian ympärillä. Täällä ei voi mitään kirjoittaa eikä kehua ketään kun ollaan jo piiska kädessä ruoskimaan se ihminen.Mutta onhan se nyt ihmisen itsensä vastuulla mitä ostaa! Jos joku haluu ostaa euron tavaran 20 eurolla ja kokee sen tuovan omnnee nii mitä se kellen kuuluu??
Kuten joku tossa jo totesi: Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en ole toitottanut missään ketjussa Naomin talismaaneista. en todellakaan. Olen täysin ERI HENKILÖ.
Ei tämä ole Naomin vihjailua ja mustamaalaamista. Jestas, että täytyy tästäkin vetää todellakin väärät johtopäätökset.A älä jaksa. Sinä aloitit ketjun ihan vaan päästäksesi sitä kautta hauukkumaan korujaan, niin kuin siinäkin ketjussa, missä kysellään kokemuksia hänen talismaaneistaan.
Pidätkö meitä hiukan tyhminä? Luuletko ettei noita säälittäviä aloituksiasi ole jo ymmärretty?
Samalla tietty haukut myös muitten koruntekijöitten koruja.
Mitä se sulle kuuluu mitä muut tekee ja myy. Tekisit itekin jos osaisit mutta ei taida taittua.
Kyllä se olet ihan tasan juuri sinä, jota ne Naomin sivut on kiinnostanut ja joka vedät <<joka jumalan kerta vetää Naomia näihin juttuihin.<<
- Anonyymi00021
Sivusta seuraan. Valitettavasti tuo N puuttuu joka keskusteluun hyvässä ja pahassa. Tässäkään keskustelussa ei voitu aiheesta puhua ilman, että Sastamalan noita itsensä siihen veti mukaan ja alkoi omia tuotteitaan mainostamaan. Järkyttävää.
- Anonyymi00022UUSI
Aada hyvä, Olin kyllä minä joka vedin ja siitä syystä että huomasin tuolla missä oli keskustelua talismaaneistaan, tuota samaa pitämääsi huutelua, jossa sepustit miten on jotain halpiskrääsää.
Asiakkaansa olen, jo monien vuosien ajalta.
Sinä se et pysty pitämään nolkkaasi erossa hänestä. Se on järkyttävää.
Suosittelen että hankkisit jonkin lääkityksen, riittävän tehokkaan. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aada hyvä, Olin kyllä minä joka vedin ja siitä syystä että huomasin tuolla missä oli keskustelua talismaaneistaan, tuota samaa pitämääsi huutelua, jossa sepustit miten on jotain halpiskrääsää.
Asiakkaansa olen, jo monien vuosien ajalta.
Sinä se et pysty pitämään nolkkaasi erossa hänestä. Se on järkyttävää.
Suosittelen että hankkisit jonkin lääkityksen, riittävän tehokkaan.Etkö lue näitä kommentteja?? Et. Olet siitä tyypillinen suomalainen. en ole N enkä ole A ja piste
- Anonyymi00023UUSI
"Sivusta seuraan""🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
joopatijoo.
Aada on täällä tunnista tuntiin väsäämässä valeita Sastamalan noitanaisesta, haukkuu, nimittelee, vähättelee, vetää joka ketjuun.
Sivusta tosiaan! Sais painua johonkin sivuun. sen enempää ei voi itteään nolata!
Ikää heittelee että niin ja niin vanha ettei osaa edes konetta käyttää ja tänne kirjoittaa, HAH! kun ei muuta teekään!
Ei ainakaan asiakkaat näytä rasittavan. IKINÄ en erehtyisi sellaiselle soittaan. Häijyn ja ikävän oloista tekstiä josta kuultaa ihan järkyttävä kateus kilometrien päähän.
Aada, kun ei ole lahjaa niin ei ole lahjaa! Ei se sulle Naomia haukkumalla tule että koita hyväksyä ja lopeta toi ittesi nolaaminen.- Anonyymi00027UUSI
Mä olen aloittaja enkä ole Aada. En muuten edes tiedä kuka hitto se on, enkä viitsi edes hakea minkään googlen kautta. Ota nyt järki käteesi, kaikki ei puhu Naomista, en minäkään enkä myöskään tästä teidän mainitsemasta Aadasta.
Missään vaiheessa en ole kirjoittanut mitään Naomista, Olen niinkuin aiemmin kirjoitin pari keskustelua lukenut Naomiin liittyen joten skippaan ne. En yksinkertaisesti jaksa teidän ihme tappelua. Ja sinä et ole näkijä joten et voi millään tavalla tietää kuka kirjoittaa, mutta en ole Aada. joten lopeta jo toi samperin jankutus. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mä olen aloittaja enkä ole Aada. En muuten edes tiedä kuka hitto se on, enkä viitsi edes hakea minkään googlen kautta. Ota nyt järki käteesi, kaikki ei puhu Naomista, en minäkään enkä myöskään tästä teidän mainitsemasta Aadasta.
Missään vaiheessa en ole kirjoittanut mitään Naomista, Olen niinkuin aiemmin kirjoitin pari keskustelua lukenut Naomiin liittyen joten skippaan ne. En yksinkertaisesti jaksa teidän ihme tappelua. Ja sinä et ole näkijä joten et voi millään tavalla tietää kuka kirjoittaa, mutta en ole Aada. joten lopeta jo toi samperin jankutus.Ihan sama kuka on aloittaja mutta toi A selvästi joka toss taas kävi N:a maalittaan! Tunnistaa kyllä tyylistä on joka ketjus hänestä ulvomas.
Kipee tapaus ja jos saan sanoo aika kipee on toi alotuskin.
Suames vallittee markkinatalous ja vapaa yrittäjyys. hittojako niitä kadehdit jotka tekee, tee ite! - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Missään vaiheessa en ole kirjoittanut mitään Naomista, Olen niinkuin aiemmin kirjoitin pari keskustelua lukenut Naomiin liittyen joten skippaan ne. En yksinkertaisesti jaksa teidän ihme tappelua. Ja sinä et ole näkijä joten et voi millään tavalla tietää kuka kirjoittaa, mutta en ole Aada. joten lopeta jo toi samperin jankutus.juu juuh uskotaan uskotaan,,,,,,, ihan varmana hei uskotaan.
- Anonyymi00029UUSI
Niinkuin aloittaja muutkin huomaavat. Täällä taas N riehuu ja karjuu. On ikävää aloittajalle ettei voi keskustella haluamastaan aiheesta ilman, että N sotkottaa väliin ja tyrkyttää tuotteittaan. Auta armis, jos erehdyt häntä kritisoimaan hän selittää Aadat ja muut kuvioihin, kun ei yksinkertaisesti kestä, että hänellä on tyytymättömiä asiakkaita tai ihmisiä,jotka ei hänestä välitä. Mielipidettä ei saa sanoa, N vaan riehuu.
- Anonyymi00039UUSI
Täällei riehu ja karju kukaan muu kun eräs tiedetään kyllä kuka!!! ! Se on ikävää meille kun ei voida enää mitään kommentoida mihinkään kun alkaa joka kommentin jälkeen haukkua N:a mikä helvetti sitä risoo!?
Siis sen lisäksi, että asiakkaita on ilmeisesti 0 ja ne vanhatkin ollu tyytymättömiä kun luulivat soittavansa ennustajalle.
Joka kohdassa vetelee jotain kipeitä ettei ihmiset välitä, kuule sellaisesta ihmisestä välitetään joka esiintyy omilla kasvoillan ja numerollaan, on äärettömän hyvä työssään, ystävällinen, empaattinen, kaikkea muuta kuin eräs joka meinaa täällä kateuteensa tikahtua!
Turha vinkua siitä kateuskortista! KATEUDESTA on kysymys, se nyt viimeistään on selväksi käynyt! Ihan kaikki ei muutoskaan vaikuta olevan jiirissä.
Mitä itse olen vuosikymmenten aikana saanut todeta, N on erittäin suosittu, tuhansia kavereita ja seuraajia Facessa että joku anonyymi mummeli on ehkä hiukan jäävi sössöttämään että ei välitetä. puhukoon omasta puolestaan ja voi surku että on selvästi yksinäinen ja ei -suosittu ja kukaan ei välitä.
- Anonyymi00030UUSI
Ja Suoames vallitsee myös sananvapaus näkijöitä, koura kestää N!!
- Anonyymi00031UUSI
Koura ny jo A ittees. Nolooooooooooo!
- Anonyymi00033UUSI
N se taas on niin suutuksissa, että. Ihme, että yrittäjällä on varaa luoda itsestään tuollaista huonolla maineella olevaa kuvaa itsestään. Suuresti ihmettelen.
- Anonyymi00035UUSI
Ainoo joka hänestä koittaa luoda täällä huonoo kuvaa olet sinä Aada, ei kukaan muu.
Jos näet ja koet träällä jossain olevan N:n ja suutuksissa tai riidoissa, siis muualla kuin omassa päässäsi? niin on hyvin kyseenalaista, onko lääkkeistäkään enää apua.
- Anonyymi00034UUSI
Kurkatkaapa vaikka jonnekin Etsyyn. Tämä kaikenlaisten krääsäamulettien myynti on kansainvälinen bisnes. On milloin mitäkin siunausta, loitsua tai jopa kotihenki mukana walmartin sormuksessa tai temuriipuksessa. Kuka tahansa voi perustaa nettikaupan parilla napin painalluksella ja julistautua loitsijaksi/noidaksi/velhoksi ja alkaa myydä taikakaluja. Vuosien tai vuosikymmenten kokemuksella toki!
- Anonyymi00036UUSI
No siitä vaan niin tekemään! Hittooko täällä kateuttasi pauhaat, mikä estää?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
No siitä vaan niin tekemään! Hittooko täällä kateuttasi pauhaat, mikä estää?
Ai taas sulle ollaan kateellisia. Kestoaihe sulla. Tsemppiä.
- Anonyymi00037UUSI
Ihan asiallista keskustelua kritiikin kera!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2516470Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986024Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai255572Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254338Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1553576Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313385HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok283076Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2822562Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1392395