Vai vasta sen uurastuksen jälkeen sen satoa nauttimaan?
Ajattelin vain, että miten olisi sinulle parempi.
Muuttaa asumaan valmiiseen vai rakentaa ja muuttaa yhteiseen.
:/
Nainen, saapuisitko elämääni uurastamaan
80
504
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä palstaäijä. Olisi ihanaa tulla kotiin kun kammarissa odottelisi omiin mekkoihin pukeutunut vanha gubbe sukkahousuissa
- Anonyymi00023UUSI
Jos aloittaja osaat tanssia, hae tanssipaikalta nainen, niitä riittää siellä.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos aloittaja osaat tanssia, hae tanssipaikalta nainen, niitä riittää siellä.
En ole kyllä tanssinut yläasteen tanssiaisten jälkeen.
Eipä oo ne tanssilavat se mun juttu.
- Anonyymi00002UUSI
Ei rakentaa. Vain taikinasta 🏘️
- Anonyymi00003UUSI
Uurastaminen on siinäkin suhteessa parempi, ettei sitten erossa tarvitse ottaa ja varastaa toisen omaa.
Siinä jälkeisessä vaihtoehdossa lyödään se toinen erossa niin maahan, että toipuminen kestää kauan.
Toista kertaa kun ei samaa virhettä kestä tehdä.
:/- Anonyymi00008UUSI
Sulla on todella vakava persoonallisuus häiriö.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos en sun muottiisi mahdu, niin se ei tee minusta persoonallisuushäiriöistä vaan sinusta.
Ja sitten taas mun muotti on hyvä ja oikea.
:/ - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin siis tällä jollekin naiselle tilittävällä kenohymiösedällä vai esim Sinulla?
- Anonyymi00004UUSI
Millaisestahan uurastuksesta mahdamme puhua? Olen huomannut, että monet puhuvat uurastuksesta ja raatamisestakin kovin heppoisin perustein.
- Anonyymi00010UUSI
Ei välttämättä oikeastaan minkäänlaisesta.
:/ - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei välttämättä oikeastaan minkäänlaisesta.
:/Olemattomasta uurastuksesta lienee täysin ok kieltäytyä. Toisaalta siihen on myös äärimmäisen helppo suostua. Keskimäärin voi siis vastata vaikkapa, että ihan miten vaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olemattomasta uurastuksesta lienee täysin ok kieltäytyä. Toisaalta siihen on myös äärimmäisen helppo suostua. Keskimäärin voi siis vastata vaikkapa, että ihan miten vaan.
Kaikkihan riippuu odotuksista mitä odottaa ja mikä lopulta odottaa.
Mutta yleisesti ottaen kysymys on lähdetäänkö puhtaalta pöydältä vai valmiiksi katetulta.
:/ - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikkihan riippuu odotuksista mitä odottaa ja mikä lopulta odottaa.
Mutta yleisesti ottaen kysymys on lähdetäänkö puhtaalta pöydältä vai valmiiksi katetulta.
:/Odotuksistaan ihminen on vastuussa aivan itse.
Vasta pesästä aloittaa suht puhtaalta pöydältä. Jos elämää jo nähneen pöytä on edelleen täysin puhdas, niin mitä hän on elämällään tehnyt. Hän on seisonut odottamassa oman elämänsä oven ulkopuolella, tekemättä mitään.
Kaksi aikuista tulevat yleensä molemmat väistämättä jossain määrin valmiiseen pöytään. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Odotuksistaan ihminen on vastuussa aivan itse.
Vasta pesästä aloittaa suht puhtaalta pöydältä. Jos elämää jo nähneen pöytä on edelleen täysin puhdas, niin mitä hän on elämällään tehnyt. Hän on seisonut odottamassa oman elämänsä oven ulkopuolella, tekemättä mitään.
Kaksi aikuista tulevat yleensä molemmat väistämättä jossain määrin valmiiseen pöytään.Sen elämää nähneen pöytä voi olla myös puhdistettu.
:/ - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sen elämää nähneen pöytä voi olla myös puhdistettu.
:/Ei voi. Elämää nähneellä ei ole ikinä puhdas pöytä. Eikä kenenkään pöytää ole koskaan puhdistettu.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei voi. Elämää nähneellä ei ole ikinä puhdas pöytä. Eikä kenenkään pöytää ole koskaan puhdistettu.
Kyllä voi olla, riippuen tietenkin mihin sen pöydän rajaa ulottumaan.
Kokemukset ja opit se materiaaliton pysyy pöydällä, mutta jos puhutaan materiaalisesta, niin pöytä voi olla jopa tyhjä.
Ja elämää laajemmin kokenut ja nähnyt ja se jonka pöytä on puhdistettu voi sen ymmärtää.
:/ - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kokemukset ja opit se materiaaliton pysyy pöydällä, mutta jos puhutaan materiaalisesta, niin pöytä voi olla jopa tyhjä.
Ja elämää laajemmin kokenut ja nähnyt ja se jonka pöytä on puhdistettu voi sen ymmärtää.
:/Elämää nähneen pöytä ei ole ikinä puhdas. Vasta kuolleen pöytä on uudelleen puhdas. Sitä odotellessa.
Teksteistä muuten huomaa, että sinunkin pöytäsi on kaikkea muuta kuin puhdas, vaikkei siinä mitään positiivista jäljellä olekaan. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
:/Ja siis se, että kuvittelet elämän olevan pelkkää materiaa ja pöydällä olevan pelkkää tyhjänpäiväistä romua, kertoo asenteestasi elämään.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ja siis se, että kuvittelet elämän olevan pelkkää materiaa ja pöydällä olevan pelkkää tyhjänpäiväistä romua, kertoo asenteestasi elämään.
Se on sun mielipide, mutta ei pidä paikkaansa.
Mun pöytä on puhdistettu, ei siitä silti kaikkea heitetä pois.
Mietihän jos se sun pöytäsi on ylösalaisin.
En mä kuvittele noin, ja toisaalta se toisen romu voi olla toisen aarre.
Sulla taitaa itselläsi olla siinä asenteessa jotakin pielessä.
:/ - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Se on sun mielipide, mutta ei pidä paikkaansa.
Mun pöytä on puhdistettu, ei siitä silti kaikkea heitetä pois.
Mietihän jos se sun pöytäsi on ylösalaisin.
En mä kuvittele noin, ja toisaalta se toisen romu voi olla toisen aarre.
Sulla taitaa itselläsi olla siinä asenteessa jotakin pielessä.
:/Ei, vaan kylmä fakta. Pöytääsi ei ole kukaan puhdistanut, vaan itse olet antanut ja jäljellekin on jäänyt. Jos olet teille tehnyt, niin teidänhän se silloin on ollut ja kun teitä ei enää ole, niin se on oikeutetusti jaettu. On ahneutta, jos kuvittelet teidän olleenkin yhtäkkiä vain sinun. Älä tee "teille", jollei sitä toista ole mielestäsi yksilönä olemassa. Jos tekee "meille" pitää tajuta tekevänsä vain osin itselleen sillä minä on korkeintaan puolet meistä.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei, vaan kylmä fakta. Pöytääsi ei ole kukaan puhdistanut, vaan itse olet antanut ja jäljellekin on jäänyt. Jos olet teille tehnyt, niin teidänhän se silloin on ollut ja kun teitä ei enää ole, niin se on oikeutetusti jaettu. On ahneutta, jos kuvittelet teidän olleenkin yhtäkkiä vain sinun. Älä tee "teille", jollei sitä toista ole mielestäsi yksilönä olemassa. Jos tekee "meille" pitää tajuta tekevänsä vain osin itselleen sillä minä on korkeintaan puolet meistä.
No nyt kyllä höpötät ihan höpöjä.
Jos esim. puhutaan varastamisesta, niin ei sitä ole silloin annettu eikä oikeutetusti jaettu.
Sori, mutta mulla on faktat paremmin hallussa tässä kuin sulla.
Ahneutta on sillä joka varastaa ja yrittää oikeuttaa sitä.
- Anonyymi00005UUSI
Sato jää kyllä palstasedän kanssa saamatta.
- Anonyymi00011UUSI
En usko, tämä palstasetä kun on jo kylvänyt ja niittänyt.
- Anonyymi00006UUSI
Vanhan ja sairaan kääkän kanssa mitään ruveta rakentamaan. Onhan sut jo täällä nähty kuinka sekava ja epätasapainonen mies sä olet.
- Anonyymi00012UUSI
Vanha ja kääkkä?
Niin sanoi muutkin ja saavutukset nähtyään piti heidän oikein alkaa sabotoida niitä.
Sekava en ole enkä epätasapainoinen, olen vain aikaani ja muita edellä.
:/ - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vanha ja kääkkä?
Niin sanoi muutkin ja saavutukset nähtyään piti heidän oikein alkaa sabotoida niitä.
Sekava en ole enkä epätasapainoinen, olen vain aikaani ja muita edellä.
:/Se asia on vain sun omassa päässäs. Luulo ei ole tiedon väärti. Ja kun se on päässä se vika ei sen tarvii iso olla. Kauan olet täällä jaakannu? 25 vuotta? Jep. Varmaan kun kuolet tajuat että pään seinään hakkamisessa ja härkä päisyydessä ei ole tolkun häivää. Moro
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se asia on vain sun omassa päässäs. Luulo ei ole tiedon väärti. Ja kun se on päässä se vika ei sen tarvii iso olla. Kauan olet täällä jaakannu? 25 vuotta? Jep. Varmaan kun kuolet tajuat että pään seinään hakkamisessa ja härkä päisyydessä ei ole tolkun häivää. Moro
Noin 5 vuotta täällä, entä sinä?
Eli mietippä sitä kommenttiasi ihan vaan omalle kohdalles.
:/ - Anonyymi00027UUSI
Kamalan ramaattinen palstasetä tämä itsedialogisi, mistä hippasvinskat koittaa parhaansa mukaan nähdä vaivaa? TT
- Anonyymi00007UUSI
Yrittää varmaan jotakin syyttää varkaaksi jos ei saa jotakin tahtoaan läpi. Yleensä ovat itse niitä kepuli-ihmisiä.
- Anonyymi00013UUSI
Ei, taidat olla vain vähän tyhmä tai et niin vähääkään.
- Anonyymi00009UUSI
joo ei xD
- Anonyymi00015UUSI
Se on tärkeä kysymys johon ei kelpaa mikä tahansa vastaus.
:/ - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on tärkeä kysymys johon ei kelpaa mikä tahansa vastaus.
:/säkin vaikutat niin ns tärkeetä ihmiseltä. esität fiksua ja tärkeetä vaikka näkee parissa minuutissa miten tyhmä sä olet
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
säkin vaikutat niin ns tärkeetä ihmiseltä. esität fiksua ja tärkeetä vaikka näkee parissa minuutissa miten tyhmä sä olet
En mä esitä mitään.
Mutta perustele sinä mistä sen tyhmyyden näkee?
:/ - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En mä esitä mitään.
Mutta perustele sinä mistä sen tyhmyyden näkee?
:/näkisin sen vaikken edes näkis sua ,näkijä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
näkisin sen vaikken edes näkis sua ,näkijä
Vai näkijä.
No kerrohan mistä lähteestä ammennat?
:/ - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
säkin vaikutat niin ns tärkeetä ihmiseltä. esität fiksua ja tärkeetä vaikka näkee parissa minuutissa miten tyhmä sä olet
Kerro ykSisarvinen lisää näistä ylimaallisista kyvyistäsi mihin kykenet näillä vilkaisuillasi. Tämä skeemailu on sinunkin osalta vain toisintoa näille samoille hapatuksille saman kulahtaneen äijän avauksissa ja HAHMOISSA kuten vaikka tämä mustasusi, minkä kerronnan yhteyteen kävit ahkerasti raakkumassa älöittäjä on sekaisin ym puutaheinää. Se on näköjään sinun kaltaisilla ”ajattelijoilla” ihan ns näkyvyydestä kiinni mitä tämä setä keksii pitää lööpeissä ns. Ja sama farssi toistuu hahmo hahmolta. Se on omiaan kertomaan mielentilasta mm jos kulloinenkin gubbekerronta ei ihan stemmaa todellisuuden kanssa, otetaan esimerkiksi vaikka palstaäijän hahmo rose, 11 lapsen perheenäiti. Paranemisia sinullekin
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vai näkijä.
No kerrohan mistä lähteestä ammennat?
:/tunnen mun luissa sen miten tyhmä lopulta olet miten koitat olla täällä jokasen niskan päällä lopulta olet ihan kädetön lusmu pska te mitään sori
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kerro ykSisarvinen lisää näistä ylimaallisista kyvyistäsi mihin kykenet näillä vilkaisuillasi. Tämä skeemailu on sinunkin osalta vain toisintoa näille samoille hapatuksille saman kulahtaneen äijän avauksissa ja HAHMOISSA kuten vaikka tämä mustasusi, minkä kerronnan yhteyteen kävit ahkerasti raakkumassa älöittäjä on sekaisin ym puutaheinää. Se on näköjään sinun kaltaisilla ”ajattelijoilla” ihan ns näkyvyydestä kiinni mitä tämä setä keksii pitää lööpeissä ns. Ja sama farssi toistuu hahmo hahmolta. Se on omiaan kertomaan mielentilasta mm jos kulloinenkin gubbekerronta ei ihan stemmaa todellisuuden kanssa, otetaan esimerkiksi vaikka palstaäijän hahmo rose, 11 lapsen perheenäiti. Paranemisia sinullekin
tällä äijällä on varmaan semmosseet ns yallayalla housut ja hauduttelee siä jotain piristeitään ja väsää tänne pskaa suttusessa kodissaan turha tulla mussuttaan yhteisestä elämästä sallikaa mun nauraa
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
näkisin sen vaikken edes näkis sua ,näkijä
Välillä minulle tulee jopa surku Sinun puolesta, se naispuolinen räyhän henki näissä palstaäijän trollauksissa, provokaatioissa vai miksi näitä luonnehtisi kuinka alas olet valmis vajoamaan ja itsesi häpäisemään tällä maalailulla
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eli juuri tämä valtakunta. Jo on ihme homma jos ha kun tietty marginaali ne aina tunnistaa joksikin heijasteeksi vallitsevasta todellusuudesta. Mutta kivahan se on eläytyä solvaamaan äijän suurperheenäitihahmon kuvitteellista lasudraamaa mm solvaamalla oma vika jos lapset viedään olet mielenvikainen ja niin edelleen. Et ole kunnossa
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
tunnen mun luissa sen miten tyhmä lopulta olet miten koitat olla täällä jokasen niskan päällä lopulta olet ihan kädetön lusmu pska te mitään sori
Olet siis luita ja ytimiä myöden siellä valheessa.
:/ - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olet siis luita ja ytimiä myöden siellä valheessa.
:/miettikää miten paljon lataatte täällä sitä SONTAA päin näköä jokaisena päivänä ahtaalla tunnutte olevan ja viha naisia kohtaan on äärimmäistä sun juttus ei hetkauta mua ny kuule rotta
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
miettikää miten paljon lataatte täällä sitä SONTAA päin näköä jokaisena päivänä ahtaalla tunnutte olevan ja viha naisia kohtaan on äärimmäistä sun juttus ei hetkauta mua ny kuule rotta
En mä vihaa naisia.
:/ - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
En mä vihaa naisia.
:/Kyllähän muuten vihaat, palstaäijä. Tai ainakin asenteesi on hyvin hyvin kieroutunut, mutta et ole tässä veneessä yksin
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllähän muuten vihaat, palstaäijä. Tai ainakin asenteesi on hyvin hyvin kieroutunut, mutta et ole tässä veneessä yksin
Höpö höpö.
Asenteenikin voi olla se oikea ja suora. jota se kieroutunut ei kykene näkemään.
:/ - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Höpö höpö.
Asenteenikin voi olla se oikea ja suora. jota se kieroutunut ei kykene näkemään.
:/Eli esimerkiksi minä voisin olla palstaäijä se kieroutunut vai kuka? Opettelen tätä johdattelua jos en osaa jo😏
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Eli esimerkiksi minä voisin olla palstaäijä se kieroutunut vai kuka? Opettelen tätä johdattelua jos en osaa jo😏
Jep, mietihän sitä.
Jos mä vihaisin naisia, niin miksi minä ikävöisin naista?
Opettele siitä ensin.
- Anonyymi00020UUSI
Ketä varten uurastat?
Jos itseäsi varten, niin silloin on luulisi olevan ok, että toinen tulee valmiiseen pöytään. Sinähän olisit tehnyt saman muutenkin. Eikä toinen ole mitenkään vastuussa siitä mitä olet tehnyt, ennen kun hän on sinut edes tuntenut. Jos tässä tilanteessa itse vapaaehtoisesti jaat omastasi, niin et voi syyttää siitä muita kuin itseäsi.
Jos taas uurastat toista varten tai teitä varten, niin silloinhan hän on jo pelkällä omalla olemassaolollaan myötävaikuttanut siihen, että olet ylipäänsä tehnyt mitään. Tälloin hän ei ole muuttanut valmiiseen, vaan se valmis on olemassa sinullekin, vain koska hänkin on ollut olemassa. Tällöin et voi syyttää hänen vievän mitään mihin hän ei ole myötävaikuttanut.- Anonyymi00029UUSI
Sitten on se kolmas vaihtoehto jossa uurastetaan yhdessä yhteistä hyvää varten, joka on se oikea vaihtoehto.
:/ - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sitten on se kolmas vaihtoehto jossa uurastetaan yhdessä yhteistä hyvää varten, joka on se oikea vaihtoehto.
:/Sitä kolmatta vaihtoehtoa ei ole, sillä jompi kumpi on aina valittu jo ennen kun sitä toista on olemassa. Jollei nyt sitten uurasta sitä yhteistä vain äitinsä kanssa, joka ainoana ihmisenä luonnollisesti on ollut varmasti rinnalla elämän alusta saakka.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
:/Tuo on kohta kaksi, ei mikään kolmas vaihtoehto. Jokaisen ihmisen kohdalla on olemassa vain nuo kaksi vaihtoehtoa. Saat toki kokea tekeväsi jotakin yhdessä toisen kanssa, mutta kyseessä on silti aina kohta kaksi. Ihminen on aina lopulta vain se yksi yksilö joka ehkä kokee motiivikseen kohdan kaksi.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sitä kolmatta vaihtoehtoa ei ole, sillä jompi kumpi on aina valittu jo ennen kun sitä toista on olemassa. Jollei nyt sitten uurasta sitä yhteistä vain äitinsä kanssa, joka ainoana ihmisenä luonnollisesti on ollut varmasti rinnalla elämän alusta saakka.
Mulle se on olemassa ja löytyy toinenkin jolle se on olemassa.
:/ - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mulle se on olemassa ja löytyy toinenkin jolle se on olemassa.
:/Saahan ihmisellä harhoja olla. Se on sitten se mitä hän tuo mukanaan. Todellisuus on sitten eri asia. Todellisuudessa on olemassa vain nuo kaksi kerrottua vaihtoehtoa.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Saahan ihmisellä harhoja olla. Se on sitten se mitä hän tuo mukanaan. Todellisuus on sitten eri asia. Todellisuudessa on olemassa vain nuo kaksi kerrottua vaihtoehtoa.
Ei se ole harhaa, harhaa on se sinun käsityksesi.
:/ - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei se ole harhaa, harhaa on se sinun käsityksesi.
:/Se, että kuvittelee omaksi motiivikseen jonkun toisen motiivin, on harhaa. Sinulla on aina vain sinun oma motiivisi, vaikka kuinka kuvittelisit motiivisi olevan jonkun toisen motiivi.
No mutta vastasit nyt tuossa kuitenkin jo esittämääni kysymykseen. Sinä uurastat toista varten tai teitä varten. Sinulla ei siis olisi mitään ilman sitä toista. Hän on sinun motiivisi. Olet oikeastaan hänelle velkaa, sillä hän on antanut sinulle motiivin tehdä yhtään mitään. Itsesi eteen et olisi tehnyt ja ilman häntä mitään ei olisi. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se, että kuvittelee omaksi motiivikseen jonkun toisen motiivin, on harhaa. Sinulla on aina vain sinun oma motiivisi, vaikka kuinka kuvittelisit motiivisi olevan jonkun toisen motiivi.
No mutta vastasit nyt tuossa kuitenkin jo esittämääni kysymykseen. Sinä uurastat toista varten tai teitä varten. Sinulla ei siis olisi mitään ilman sitä toista. Hän on sinun motiivisi. Olet oikeastaan hänelle velkaa, sillä hän on antanut sinulle motiivin tehdä yhtään mitään. Itsesi eteen et olisi tehnyt ja ilman häntä mitään ei olisi.Luuletko siis, että olen tässä tapauksessa ainoa maailmassa?
Mutta toisaalta samallahan sinä kuvittelet oman ajattelusi motiivista kaikkien muidenkin motiiviksi.
Olenko siis mielestäsi ainoa joka ajattelee vaihtoehdon jossa uurastetaan yhdessä yhteistä hyvää varten olevan olemassa?
:/ - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Luuletko siis, että olen tässä tapauksessa ainoa maailmassa?
Mutta toisaalta samallahan sinä kuvittelet oman ajattelusi motiivista kaikkien muidenkin motiiviksi.
Olenko siis mielestäsi ainoa joka ajattelee vaihtoehdon jossa uurastetaan yhdessä yhteistä hyvää varten olevan olemassa?
:/Et ole harhasi kanssa yksin. Moni ei kykene tajuamaan näiden asioiden eroa.
Ihmisen motiivi on aina hänen omansa ja vain hänen omansa, todellisuudessa täysin muista riippumatta. Se on ihan hieno bonus, jos pariskunnan motiivi on molemmilla sama. Molempien oma motiivi on silloinkin kuitenkin heidän omansa ja vain heidän omansa.
Se, että sinulla ei ole motivaatiota tehdä mitään elämäsi eteen ilman sitä toista, ei ole sen toisen vika, etkä sinä voi siitä muita syyttää. Ja koska et muutoin olisi koskaan saanut mitään aikaiseksi, niin ei sinulta ole silloin mitään oikeudetta viety. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Et ole harhasi kanssa yksin. Moni ei kykene tajuamaan näiden asioiden eroa.
Ihmisen motiivi on aina hänen omansa ja vain hänen omansa, todellisuudessa täysin muista riippumatta. Se on ihan hieno bonus, jos pariskunnan motiivi on molemmilla sama. Molempien oma motiivi on silloinkin kuitenkin heidän omansa ja vain heidän omansa.
Se, että sinulla ei ole motivaatiota tehdä mitään elämäsi eteen ilman sitä toista, ei ole sen toisen vika, etkä sinä voi siitä muita syyttää. Ja koska et muutoin olisi koskaan saanut mitään aikaiseksi, niin ei sinulta ole silloin mitään oikeudetta viety.Ja siis toki saat olla pettynyt, vihainen jne. Lopulta kuitenkin sinä olet vihainen omalle itsellesi sillä itse sinä et sen oman motiivisi kehittänyt ja uskonut. Olisit tyytyväinen siitä mitä sinulle jäi. Sinullahan ei, olisi edes sitä, ellei toinen olisi toiminut motivaationasi.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
:/Sinä nyt vain kuulut niihin, jotka tarvitsevat elämäänsä muusan, saadakseen mitään aikaiseksi.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Et ole harhasi kanssa yksin. Moni ei kykene tajuamaan näiden asioiden eroa.
Se, että sinulla ei ole motivaatiota tehdä mitään elämäsi eteen ilman sitä toista, ei ole sen toisen vika, etkä sinä voi siitä muita syyttää. Ja koska et muutoin olisi koskaan saanut mitään aikaiseksi, niin ei sinulta ole silloin mitään oikeudetta viety.Älä yritä selittää sitä harhaksi mikä ei harhaa ole.
Ja ihan täyttä skeidaa ja harhaanjohdatusta tuo loppuosakin.
Joku paholaisen asianajaja tulee jo sinusta mieleen.
:/ - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
:/Ja tiedätkös mitä ... minäkin olen juuri tuollainen, että teen toisen ja "meidän" vuoksi. Sinun ja minun eromme on kuitenkin se, että minä tiedostan motiivini. En yritä syyllistää ketään toista siitä, että minä olen mitä olen. Pelkästään itseni eteen en niin hirveästi viitsi ylimääräistä tehdä.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Älä yritä selittää sitä harhaksi mikä ei harhaa ole.
Ja ihan täyttä skeidaa ja harhaanjohdatusta tuo loppuosakin.
Joku paholaisen asianajaja tulee jo sinusta mieleen.
:/Harhaa mikä harhaa. Sinä olet vain sinä,vaikka kuinka muuta kuvittelisit. Vain itsesi voit tietää, jos vaivaudut edes siihen. Jollet, niin se on sinun ongelmasi. Onhan se helpompaa elää elämänsä syytellen muita.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja siis toki saat olla pettynyt, vihainen jne. Lopulta kuitenkin sinä olet vihainen omalle itsellesi sillä itse sinä et sen oman motiivisi kehittänyt ja uskonut. Olisit tyytyväinen siitä mitä sinulle jäi. Sinullahan ei, olisi edes sitä, ellei toinen olisi toiminut motivaationasi.
Ehkä olenkin tyytyväinen siitä opista jonka kokemuksesta oppisin ja sovellan sitä juuri tässä ketjussa.
Mutta pitäisikö esim. varasta kiittää ja kunnioittaa siitä ryöstöstä, koska nyt minulla on hälytysjärjestelmä varkauden varalle?
Hänhän toimi motivaattorina sen hankintaan?
Ei tarvitse kiittää eikä kunnioittaa, mutta jatkossa varkaus ei onnistu.
Ja ideaalimaailmassa se olisi turha hankinta, mutta niiden harmillisten varkaiden takia ihmisten tulee olla varovaisia ja tehdä niitä turhia hankintoja heidän takiaan.
:/ - Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sinä nyt vain kuulut niihin, jotka tarvitsevat elämäänsä muusan, saadakseen mitään aikaiseksi.
Kamoon nyt, alkaa mennä jo vähän yli.
:/ - Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ehkä olenkin tyytyväinen siitä opista jonka kokemuksesta oppisin ja sovellan sitä juuri tässä ketjussa.
Mutta pitäisikö esim. varasta kiittää ja kunnioittaa siitä ryöstöstä, koska nyt minulla on hälytysjärjestelmä varkauden varalle?
Ja ideaalimaailmassa se olisi turha hankinta, mutta niiden harmillisten varkaiden takia ihmisten tulee olla varovaisia ja tehdä niitä turhia hankintoja heidän takiaan.
:/Pikemmin et näy vielä oppineen mitään. Et edelleenkään tajua olevasi ITSE vastuussa omista motiiveistasi ja voivasi halita vain itseäsi.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
:/Sitä minkä olet itse antanut, ei ole sinulta ryöstetty ja kyllä olet ollut sen hänelle velkaa. Hänen vuokseenhan sinulla ylipäänsä on koskaan ollut mitään.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sitä minkä olet itse antanut, ei ole sinulta ryöstetty ja kyllä olet ollut sen hänelle velkaa. Hänen vuokseenhan sinulla ylipäänsä on koskaan ollut mitään.
No mutta jospa tästä aloittajaäijän monologista keskellä ketjua edes löytyisi järjen riemuvoitoille jotain mistä startata aivopiereskelu
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kamoon nyt, alkaa mennä jo vähän yli.
:/Niinhän sillä tuolla kerroit. Sinä kuulut heihin, joiden motiivi on se oman pään sisäinen me. Ei siinä mitään väärää ole, vaan ihan kunnioitettavaahan se on. Typeräksi touhu menee siinä kohtaa, kun alat syytellä muita omista motiiveistasi.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
No mutta jospa tästä aloittajaäijän monologista keskellä ketjua edes löytyisi järjen riemuvoitoille jotain mistä startata aivopiereskelu
Hyvinhän sulta noita aviopieruja lähtee.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Pikemmin et näy vielä oppineen mitään. Et edelleenkään tajua olevasi ITSE vastuussa omista motiiveistasi ja voivasi halita vain itseäsi.
Höpö höpö höpö höpö.
:/ - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Niinhän sillä tuolla kerroit. Sinä kuulut heihin, joiden motiivi on se oman pään sisäinen me. Ei siinä mitään väärää ole, vaan ihan kunnioitettavaahan se on. Typeräksi touhu menee siinä kohtaa, kun alat syytellä muita omista motiiveistasi.
Me on hyvä ja oikea motiivi parisuhteessa ja perheessä.
Enkä todellakaan ole ainoa tässä ajattelussa.
Jos motiivi on se minä, niin silloin ei parisuhde ja perhe onnistu vaan viedään mikä irti saadaan ja käytetään sitä toista vain hyväksi.
Silloin on turha puolustella niitä minä motiiveja jos on niillä aloittanut parisuhteen tai perheen jossa ollaan me.
:/ - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Hyvinhän sulta noita aviopieruja lähtee.
Älä muuta sano, näistä vois jo iha maksaa
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Älä muuta sano, näistä vois jo iha maksaa
Mutta eihän minulle makseta mtn, mikä on suuri epäkohta yhteiskunnassa. Mutta eräälle toiselle kuulemma maksetaan mm siitä, lantti se on gollumin jostain kaivettava nääs
- Anonyymi00062UUSI
Naimisiin meno on tänä päivänä ihan yliarvostettua, ja voi tulla todella kalliiksi. Rakastaa voi ilman papin aamentakin. - Sivusta n
- Anonyymi00078UUSI
Olen tässä samaa mieltä.
- Anonyymi00063UUSI
Vasta uurastuksen jälkeen, koska pöytä pitää siivoota toisten sotkuista ensin.
Meitä on VAIN 2 aikuista joten muutetaan YHTEISEEN UUTEEN YKSIÖÖN TAI KAKSIOON ja tehdään siitä meidän yhteinen MAAILMA.
Rivitalo asunto olis hyvä niin vois pitää pientä puutarhaa myös niin sinä voisit saada vaikka ROBOTTI RUOHONLEIKKURIN.
Jos riitaa tulee niin SOHVALLE ei saa jäädä nukkumaan eikä saa lähteä kotoa muuallekkaan nukkumaan vaan pitää nukkua sängyssä vierekkäin vaikka kuinka pistäs vihaksi ja EI VOIS MISSÄÄN NIMESSÄ ANTAA PERIKSI, että ITSE ON TOIMINUT VÄÄRIN!
Yksiössä asumisessa on sekin hyvä puoli, että jos ero tulee niin voi muuttaa naapuriin asumaan ja jatkaa sitä ero tappelua niin EI TARVI TOISIA SIIHEN EROON SOTKEA, koska EXÄ asuu SEINÄ NAAPURINA niin siinä valmiiksi jo molemmilla vittumainen naapuri joka kyttää kokoajan ja paska exä. En ole vielä tuollaisessakaan suhteessa ollut missä exä asuu naapurissa ja meidän pitää molempien mustasukkaisia toisistamme. Tässä suhteessa voi sopia kaikki asiat valmiiksi niin ei tarvi poliisia ja käräjiä sen takia työllistää, että MEISTÄ ON MUKAVA ASUA EXINÄ SEINÄ NAAPUREINA JA VITTUILLA TOISILLEMME.
Voidaan tuohon eroonkin keksiä omia pykäliä niin ollaan vieläkin NAIMISSA vaikka oltaiskin erottu!- Anonyymi00069UUSI
Joko sinulla ns tähän aikaan päivää pärähti aloittajaäijä tämä vaihe päälle? T
- Anonyymi00081UUSI
Jaa täältä etsittynä varmaan se valmis menet naimisiin ja eron myötä nainen vie kaiken sulle jää elatusmaksut parista lapsesta eikö ne noin mene yleensä
- Anonyymi00082UUSI
Kyllähän kaikki tietää että minulla pysyy työkalut käsissä😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544776
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1303920
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493691Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 993064
- 542905
- 252726
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162486